-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
BILL33
την εδωσες κιολας?Ναι και πηρα μια βαρκουλα
-
οκ, δίκιο έχετε, απλά η 116 παίρνει βαθμό κάτω από τη βάση για τον κινητήρα της; δηλ. τα 115 άλογα είναι αμελητέα ποσότητα και επικίνδυνα για το δρόμο;
και αυτό το παράδειγμα στην επαρχία με την προσπέραση νταλίκας ενώ είσαι φορτωμένος, ... το έχω διαβάσει ίσα με 20 φορές εδώ μέσα.. ε, απλά δεν την κάνεις την προσπέραση εκεί αν δε σε παίρνει, βάζεις μουσικούλα στο χλιδάτο σου σαλόνι και γλιτώνεις το άγχος..όταν φτάσεις στο χωριό και σε μαλώσει ο παππούς γιατί άργησες, κάτι θα βρεις να του πεις -
Ο χρήστης pankal έγραψε:
οκ, δίκιο έχετε, απλά η 116 παίρνει βαθμό κάτω από τη βάση για τον κινητήρα της; δηλ. τα 115 άλογα είναι αμελητέα ποσότητα και επικίνδυνα για το δρόμο;
και αυτό το παράδειγμα στην επαρχία με την προσπέραση νταλίκας ενώ είσαι φορτωμένος, ... το έχω διαβάσει ίσα με 20 φορές εδώ μέσα.. ε, απλά δεν την κάνεις την προσπέραση εκεί αν δε σε παίρνει, βάζεις μουσικούλα στο χλιδάτο σου σαλόνι και γλιτώνεις το άγχος..όταν φτάσεις στο χωριό και σε μαλώσει ο παππούς γιατί άργησες, κάτι θα βρεις να του πειςχλιδατο σαλονι + αργο αμαξι = αγχολυτικο
μπα, θα παρω: καλο σαλονι + γρηγορο αμαξι = πορωτικο και ασφαλες. Γλυτωνεις και τη γκρινια του παππου...
-
Προσπαθω να μπω στη θεση του φιλου μας. Πιστευω ειναι αμαρτια να μαζευεις 5-6 χρονια χρηαματα και να χρεωθεις και απο πανω για να παρεις ενα αμαξι που εχει σοβαρο μειονεκτημα (116)
Δεν την εχω οδηγηδει αλλα προφανως ειναι αργη.
Εφοσον εισαι αυτοκινητοφιλος και πιο γρηγορος κτλ. κανε μια υπερβαση. Παρε κατι που να καλυπτει πληρως και οχι να εχεις το γαμωτο. Στη θεση σου θα ειχα παει για μτχ Golf GTI και για την επομενη 10ετια δε θα ειχα λογο να γκρινιαξω -
Το να βλεπεις μπροστα απο το αυτοκινητο που ειναι μπροστα σου ειναι χρησιμο για λογους ασφαλειας σου.Για να μην αναφερω πως ειναι φορτωμενες/δεμενες οι νταλικες και τι λαστιχα εχουν....
Δεν ειναι ωραιο να εισαι πισω απο νταλικα. -
Συμφωνώ με τον pankal και στα 3 ποστ του. Απλά προσθέτω πως την οδήγηση μπορείς να χαρείς ακόμα και με ενα χιλιαρακι. Όσες φορές χρειάστηκε να προσπεράσω στο βουνό πάντως, ήταν για την γκ@υλα μου, οπότε ήμουν μονος στο αμαξι, και όχι φορτωμένος με ακομα 4 επιβατες και αποσκευές. Τωρα αν σας έτυχε εσάς δεν το ξερω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μπα, θα παρω: καλο σαλονι + γρηγορο αμαξι = πορωτικο και ασφαλες. Γλυτωνεις και τη γκρινια του παππου...
Έχει βαρύ χέρι ο παππους
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το να βλεπεις μπροστα απο το αυτοκινητο που ειναι μπροστα σου ειναι χρησιμο για λογους ασφαλειας σου.Για να μην αναφερω πως ειναι φορτωμενες/δεμενες οι νταλικες και τι λαστιχα εχουν....
Δεν ειναι ωραιο να εισαι πισω απο νταλικα.μα γιατι?
αμα εισαι μεσα σε χλιδατο σαλονι εισαι χαλαρος...
τωρα αν τρως χαλικια απο το φορτηγο μπροστα, αν κινδυνευεις να σου ερθει και το φορτιο του στο κεφαλι ή αν δεν εχεις ορατοτητα μπροστα σου, ειναι λεπτομερειες...
αφου εισαι χαλαρος, all is good, που λεει και καποιος. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το να βλεπεις μπροστα απο το αυτοκινητο που ειναι μπροστα σου ειναι χρησιμο για λογους ασφαλειας σου.Για να μην αναφερω πως ειναι φορτωμενες/δεμενες οι νταλικες και τι λαστιχα εχουν....
Δεν ειναι ωραιο να εισαι πισω απο νταλικα.μα γιατι?
αμα εισαι μεσα σε χλιδατο σαλονι εισαι χαλαρος...
τωρα αν τρως χαλικια απο το φορτηγο μπροστα, αν κινδυνευεις να σου ερθει και το φορτιο του στο κεφαλι ή αν δεν εχεις ορατοτητα μπροστα σου, ειναι λεπτομερειες...
αφου εισαι χαλαρος, all is good, που λεει και καποιος.Εγω προσπαθω,οσο μπορω, να εχω καθαρο δρομο μπροστα μου.Μου εχουν συμβει αρκετα πισω απο νταλικα(π.χ. να σκαει λαστιχο και να περναει το στεφανι της ζαντας πανω απο το αμαξι μου) και προσπαθω ή να προσπερνω οσο πιο γρηγορα μπορω ή κανω λιγο δεξια και να αφηνω αλλους να μπουν μπροστα ή σταματω για λιγο δεξια ξεκουραζομαι και μετα συνεχιζω.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
μπα, θα παρω: καλο σαλονι + γρηγορο αμαξι = πορωτικο και ασφαλες. Γλυτωνεις και τη γκρινια του παππου...
Έχει βαρύ χέρι ο παππους
εμ δεν εχει???
με τα χρονομετρα στο χερι ειναι! Βγαινει στην αυλη και κοιταζει το δρομο ποτε θα φθασω, σαν τον Jean Todt ενα πραγμα...τελευταια φορα που αργησα 1,5' (για αποσταση 300χλμ) μου εριξε ποινη αναγκαστικης διελευσης απο την πλατεια με τα παραθυρα ανοιχτα και τη μουσικη στο τερμα να παιζει Βανδη! Ρομπα εγινα...
αν θες, ας ξαναργησεις ξανα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μπα, θα παρω: καλο σαλονι + γρηγορο αμαξι = πορωτικο και ασφαλες. Γλυτωνεις και τη γκρινια του παππου...
Έχει βαρύ χέρι ο παππους
εμ δεν εχει???
με τα χρονομετρα στο χερι ειναι! Βγαινει στην αυλη και κοιταζει το δρομο ποτε θα φθασω, σαν τον Jean Todt ενα πραγμα...τελευταια φορα που αργησα 1,5' (για αποσταση 300χλμ) μου εριξε ποινη αναγκαστικης διελευσης απο την πλατεια με τα παραθυρα ανοιχτα και τη μουσικη στο τερμα να παιζει Βανδη! Ρομπα εγινα...
αν θες, ας ξαναργησεις ξανα...
Η ΜΑΡΙΑ ,Η ΜΑΡΙΑ!!!
-
περι αργης 116 ημουν ετοιμος να γραψω κι εγω, αλλα πριν γραψω εκανα μια αναδρομη και οι 4τ ειχαν γραψει οτι το αυτοκινητο εχει κοντο κιβωτιο και ανταποκρινεται μια χαρα (φανταζομαι τηρουμενων των αναλογιων - που ειναι επισης μια αγαπημενη εκφραση του περιοδικου..)
επειδη δεν εχω εμπειρια απο κανενα απο τα 2 προτιμησα να μην πω κατι, παντως..κι εμενα με βαση τα 'στοιχεια' μου φαινεται λιγη η 116, αλλα εχοντας δει το GTI, το GT μου φαινεται 'καπως' φτωχος συγγενης εσωτερικα - εξωτερικα...
τι να πω.. -
χαίρομαι που αυτό με τον παππού σου άρεσε Σπύρο
αλλά ξαναρωτάω: με μια 116, 4 άτομα με αποσκευές, δεν θα μπορέσεις να προσπεράσεις την νταλίκα αν όχι με την πρώτη, έστω με τη δεύτερη ή με την τρίτη απόπειρα; Γιατί, για να θες να την προσπεράσεις, αυτή θα πηγαίνει αργάαα (πολύ κάτω από 100χλμ/ώρα). Εγώ πιστεύω πως μπορείς, έστω φτάνοντας τον κινητήρα στο κόκκινο. Οριακά μεν, αλλά μήπως οριακή δεν είναι η κατάσταση που περιγράφουμε; Έχουμε προσπεράσει νταλίκες έξω από τη Ναύπακτο με αμάξι φίλου Golf 2 1400, 65 ίππων!! η bmw θα κολώσει;
Ελλάδα είμαστε, αν μένουμε και Αθήνα, το γκάζι από ένα σημείο και μετά δεν είναι πραγματική ανάγκη, αλλά πλασματική -
Πραγματικά με προβληματίζει αυτό το 'η 116 ειναι απίστευτα αργή' που αναφέρεται από πάρα πολλόυς σε αυτό το thread αλλά και σε πολλά άλλα.
Το GT αναμφίβολλα είναι πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, και αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που το σκέφτομαι. Για την μια φορά το μήνα(το χρόνο δεν έχει σημασία) που θα βρω το χρόνο να πάω μόνος μου μια βόλτα μέχρι την βόρεια εύβοια να το 'λίωσω' στις ανηφόρες του Άγιου. Αλλά είναι όντως τόσο απελπιστικά αργή η 116 που θα μου σπάσει τα @ρχ1Dι@ ?? Ξανα αναφέρω ότι τα τελευταία 7 χρόνια οδηγούσα ένα Polo 1.0 (Δε νομίζω να υπάρχουν πολλά πιο αργά αυτικίνητα από αυτό), και όταν είχα μια νταλίκα μπροστά μου σε δρόμους που γνώριζα . . . κατάφερνα και την περνούσα χωρίς άγχος (και μένα δε μου αρέσει να καθόμαι πίσω ούτε από νταλίκες, αλλά γενικότερα πίσω από οτιδήποτε μου κρύβει την ορατότητα). Αν όμως εκτός από την νταλίκα είχα και καμμια 50αρια οικογενειαρχες απο πίσω της θα με θεωρούσα απιστευτα αντικοινωνικό (ακόμη και Μ3 να είχα) να το παίξω έξυπνος και να αρχίσω τις σφήνες. Όταν γίνομαι θύμα της μάζας και των τριημέρων, επιλέγω το Transalpακι μου για να μη μου γίνουν τα νεύρα μου κλωστές . . . . -
φιλε, παρε αυτο που σου κανει κλικ.. στην προκειμενη υποπτευομαι οτι ειναι η μπεμπα...
οπως ειπα δε ξερω για το αυτοκινητο, αλλα απ αυτο που διαβασα - αν μπορω να αποκρυπτογραφησω - στεκεται καλα, πραγμα που σημαινει δεν θα προβληματισει.. ισως χρειαστει να περιμενεις λιγο περισσοτερο για μια ελαφρως μεγαλυτερη ευθεια σε δρομο που δεν ξερεις..
για δρομους που ξερεις δεν θα προβληματιστεις με το οτιδηποτε...
προβλημα ουδεν!
οπως με τις ζαντες ετσι εχουμε ξεφυγει και με τα γκαζια... οτιδηποτε εχει πανω απο 10'', θα επρεπε να απαγορευτει απο την κυκλοφορια??
οπως ολη η φυση κι εμεις μπορουμε να προσαρμοστουμε αναλογα με το τι οδηγουμε καθε φορα..
καλοταξιδο! -
thodor
γιατί δεν κάνεις ένα test drive στην 116i ...? θα σου λυθούν πολλές απορίες.
-
Να σαι σιγουρος οτι με 6ταχυτο κιβωτιο και 115 αλογα δεν πας και τοσο αργα. Απλα με την 116 θα πας 'ευχαριστα' και με το gt λιγο πιο σβελτα.
Μιας και θα το κρατησεις πολυ καιρο γινε λιγο μαντης του εαυτου σου. Μετα 10 χρονια απο τωρα πιο θα ηθελες να εχεις;
-
Οδηγαω εταιρικη 316. ΔΕΝ θα εδινα χρηματα να αγορασω αυτοκινητο με αυτον τον κινητηρα. Πλαστικα, δερματα, αισθηση, πανω απο οτιδηποτε στα ιδια χρηματα, με 4-5.000 χλμ σ Εθνικη κανενα προβλημα, δεν εχω δυσκολευτει να περασω οποιοδηποτε τυπο νταλικας. Οι κινητηρες σε συνδυασμο με τα κιβωτια που μπαινουν στις βασικες εκδοσεις των Audi/BMW/Volvo δεν εχουν σχεση με τους 1600 των Focus/Megane Κλπ. Οδηγηστε τα και θα καταλαβετε.
Αρχιζουν τα αλλά.
Αλλά, προσπεραση σε ανηφορικο δρομο με στροφές την ξεχνας. Δεν είναι τοσο ελαφροτερη η 116 για να χει διαφορα. Προσωπικά δεν κινούμαι συχνά σε τέτοιο δρόμο οπότε δεν με απασχολεί.
Αλλά η 116 σε χωρους, ταχύτητα, πρακτικότητα, κόστος συντήρησης, χανει κατα κρατος από το Golf. Δεν μιλαω για ομορφια που ειναι καθαρα υποκειμενικό.Από την άλλη πρέπει να ικανοποιούμε τα πάθη για να μην γίνονται απωθημένα. Ο,τι σε φωτίσει ο θεός.
-
Ως κάτοχος της 1800άρας Compact (115 ίπποι με 1300κάτι κιλά) μπορώ να πω ότι το αμάξι δεν είναι κακό. Στέκεται καλά στον δρόμο και έχει τύχει περίπτωση που τη γλύτωσα από τον γκρεμό γιατί έστριψε το αμάξι κι όχι εγώ... Βέβαια αν το φορτώσεις, πρέπει να είσαι υπομονετικός στις επιταχύνσεις. Δεν είναι όμως και επικίνδυνο όπως λένε άλλοι εδώ μέσα.
Τώρα η 116 με λίγο ελαφρότερο σασί και καλύτερη πίσω ανάρτηση απ' ότι λέγεται δεν πιστεύω να υστερεί στον δρόμο. Το ότι δεν θα αγόραζα την 116 έχει σχέση περισσότερο με το εσωτερικό της χώρο παρά με τον κινητήρα της. Είμαι 1,80. Στην Compact αν προσπαθίσω να μπω στην θέση πίσω από του οδηγού (ρυθμισμένη για μένα) δυσκολέυομαι από το 3θυρο αμάξωμα, αλλά αν κάτσω χωράω χωρίς να βρίσκω το κάθισμα. Στην 116 μπαίνω σχεδόν το ίδιο δύσκολα παρότι είναι 5θυρο το μόνο που με σώζει είναι τα σκαψίματα που έχει η πλάτη του καθίσματος. Αλλιώς τα γόνατά μου βρίσκουν!
Μάλλον όμως δεν θα αγόραζα ούτε το Golf. Η BMW είχε δηλώσει ότι θα έβγαζε την Σειρά 1 για να χτυπήσει το Golf/A3. Με την τιμολογιακή πολιιτκή της η VW κατάφερε να φτάσει το Golf λίγο κάτω και το A3 λίγο πάνω σε τιμή από την BMW, ενώ η BMW δεν πουλάει την 1 πολύ λιγότερο από την Compact!
Δεν έχω δει τα νέα μοντέλα, αλλά από τα παλιότερα, μάλλον προς Mazda 3 θα κοίταζα σε αυτά τα χρήματα. Θα είναι και δίλιτρο.
EDIT: Χάνει κατά κράτος σε κόστος συντήρησης η BMW; Δεν ξέρω για κόστος επισκευής, αλλά για συντήρηση οι τιμές του εξιοδοτημένου δεν είναι πολύ διαφορετικές από ένα εξουσιοδοτημένο της Fiat ή της Citroen.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Golf GT κι απο μενα.η 116 δε μπορει να συγκριθει.
Κι αν ειδικα εισαι πανω απο 1,80 δεν χωρας!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είμαι 1.95 και έχω την 116i, μια χαρά χωράω! Αυτός που κάθεται πίσω μου έχει ίσως το πρόβλημα
Αναποφάσιστος Αγοραστής BMW 116 sport ή VW Golf GT??