-
Ναι όντως τα τελικά της Schnitzer είναι Remus με άλλη μπούκα. Αυτό σημαίνει ότι θα δώσεις περίπου τα λιγότερα από τα μισά για το ίδιο πράγμα.
Σε χειροποίητο μην πας. Στο λέω από προσωπική εμπειρία σε 316 16v. Όχι μόνο έκανε θόρυβο αλλά έχασα και 2 ίππους σε δυναμομέτρηση. Άρα βάλε ένα επώνυμο να κάνεις τη δουλειά σου. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.
H 116 έχει 115 άλογα. Αν βγάζει 5 άλογα παραπάνω (δεν το πιστεύω αλλά ας το δεχτούμε) τότε η αύξηση είναι 4,3%. Στη τελική ταχύτητα (απλουστεύοντας) η διαφορά θα είναι η τρίτη ρίζα της αύξησης στην ιπποδύναμη, δηλαδή 1,4% ( 1.043^(1/3) ). Με 200 χαω τελική θα έχεις λιγότερο από 203 νέα τελική ΑΝ βγάζει 5 άλογα. Αξίζει για σένα αυτή η διαφορά;
Σε αυτό το βαρύ για τον κινητήρα του αυτοκίνητο (άγιο κατά τα άλλα) οποιαδήποτε αύξηση καλή είναι. Ευχαριστώ για την εξίσωση πάντως
-
Για την εξίσωση: το αποτέλεσμα (στη τελική) είναι λίγο λιγότερο από το πραγματικό γιατί θεωρώ ότι όλη η ισχύς του κινητήρα καταναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση αγνοώντας την αντίσταση κύλισης που είναι σταθερή και ανεξάρτητη από τη ταχύτητα.
Δεν έχει καλά αποτελέσματα σε μεγάλες διαφορές ταχύτητας γιατί οι σχέσεις στο κιβώτιο/διαφορικό παραμένουν σταθερές με αποτέλεσμα να μην είναι ο κινητήρας στις στροφές μέγιστης ισχύος και στις δύο μετρήσεις. Με αλλαγή στο διαφορικό θα είχε εξαιρετική ακρίβεια.
-
Η εξάτμιση σε ατμοσφαιρικό είναι χαμένα χρήματα,αν το δεί κανείς σαν λόγο τιμής/απόδοσης.
Ακόμη και οι επώνυμες (Remus) δεν είναι σίγουρο οτι θα έχουν καλύτερη απόδοση απο τις ΟΕΜ.Κι αυτό το λέω διότι είχα βάλει μαι Remus powersound (με κλαπέτο ρύθμισης ήχου-backpressure) σε GOLF V και αν εξαιρέσουμε τη ροπή στις μεσαίες που ήταν λίγο καλύτερη,στα άκρα του φάσματος (1000-2000 και >5000 σαλ,μάλλον έχασε και λίγο.
Αυτό που είχε 'κερδίσε'ι παντού ήταν ο ήχος (θόρυβο θα τον έλεγα... ) και το βουητό του συντονισμού της καμπίνας στα 120-130 Km/h!
Tέλος ενδέχεται να δίνεται και η εντύπωση καλύτερης απόδοσης λόγω του αυξημένου θορύβου,οπότε τα πράγματα να είναι ακόμη χειρότερα!!! -
Επανερχομαι ...MILTEK & BASTUK ειναι επωνυμες και δικιμασμενες απο αρκετους πελατες στο εξωτερικο με καλα αποτελεσματα στο δυναμομετρο...
τωρα σε ατμοσφαιρικο σε αλλα θα δουλεψει μια εξατμιση σε αλλα οχι..
αλλα μην γενικευουμε αοριστα και χωρις στοιχεια...
εγω επιμενω για το δικο μου μοτερ,και επαναλαμβανω οτι ενα τελικο δουλευει σε συνδυασμο με την απελευθερωση της εισαγωγης.
επανω στο δυναμομετρο εχω πειραματιστει αρκετα και γνωριζω τι δουλευει και τι δεν δουλευει.
δηλ σε 206 με μοτερ 1,416V που τυγχανει να γνωριζω καλα η εισαγωγη ειναι τοσο πνιγμενη οπου και μονο αφαιρεση του δαιδαλωδους πλαστικου κανει δουλεια.σε συνδυασμο σκουπας και τελικου ο εγκεφαλος θα πετυχει καλυτερη αναλογια μιγματος ...πιο πλουσια θεωρητικα οποτε και καλυτερη ιπποδυναμη! -
Στη δυναμομέτρηση που κάναμε στο corollaclub όσα είχαν φίλτρο-εξάτμιση (1.4) παίζαν στα 3-7 άλογα πάνω από τα μαμά. Διαφορά στο δρόμο χοντρικά μιαμιση καρότσα μέχρι γεμάτη τρίτη. Στο περίπου αυτά έτσι δε κάναμε επιστημονικές μετρήσεις
-
πολλοί στο εξωτερικό με BMW βάζουν eisenmann θεωρώντας τες πιο ποιοτικές από τις Bastuk....Kai για τις Miltek έχω ακούσει καλά πράγματα αλλά κυρίως για τα Vag...Hamann, Hartge kelleners είναι κυρίως βελτιωτές για BMW...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κοίτα, ναι μου άρεσε αισθητικά αλλά αν δίνει και τα άλογα που υπόσχεται τότε αλλάζει. Τώρα το σκέφτομαι διαφορετικά. Γι'αυτό άνοιξα και το topic να μάθω αν όντως είναι εφικτή μια τέτοια αύξηση. Αν ναι τότε μπορεί να το προχωρήσω.
H 116 έχει 115 άλογα. Αν βγάζει 5 άλογα παραπάνω (δεν το πιστεύω αλλά ας το δεχτούμε) τότε η αύξηση είναι 4,3%. Στη τελική ταχύτητα (απλουστεύοντας) η διαφορά θα είναι η τρίτη ρίζα της αύξησης στην ιπποδύναμη, δηλαδή 1,4% ( 1.043^(1/3) ). Με 200 χαω τελική θα έχεις λιγότερο από 203 νέα τελική ΑΝ βγάζει 5 άλογα. Αξίζει για σένα αυτή η διαφορά;
Συγνώμη αλλά κάπου μπερδεύτηκες.
Η ιπποδύναμη δεν έχει καμία σχέση με την τελική ταχύτητα όταν οι στροφές του κινητήρα παραμένουν ίδιες. Η παραπάνω ιπποδύναμη το μόνο που θα κάνει είναι ότι το αυτοκίνητο θα πιάνει την ίδια τελική αλλά σε καλύτερο χρόνο.Φιλικά
SPEEDY
-
Δεν ξέρω αυτοκίνητα παραγωγής που η τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται από το κόφτη στροφών και η 116 δεν είναι ένα από αυτά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν ξέρω αυτοκίνητα παραγωγής που η τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται από το κόφτη στροφών και η 116 δεν είναι ένα από αυτά.Δεν έχει να κάνει με τον κόφτη κλπ. Η ταχύτητα είναι συνάρτηση στροφών και μόνο εφόσον τελική σχέση και διάμετρος ελαστικού παραμένουν ίδιες.
Φιλικά
SPEEDY -
Νομίζεις ότι αν αυξηθεί η ιπποδύναμη δεν θα αυξηθεί η τελική ταχύτητα; Μόνο αν έχει κόφτη στροφών ή περιοριστή ταχύτητας.
Όποιο αμάξι και να κοιτάξεις (στους πίνακες, πίσω σελίδες 4Τ), η ταχύτητά του περιορίζεται λόγω ιπποδύναμης (εκτός από μερικά που έχουν τελική 250).
-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Δεν ξέρω αυτοκίνητα παραγωγής που η τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται από το κόφτη στροφών και η 116 δεν είναι ένα από αυτά.
Δεν έχει να κάνει με τον κόφτη κλπ. Η ταχύτητα είναι συνάρτηση στροφών και μόνο εφόσον τελική σχέση και διάμετρος ελαστικού παραμένουν ίδιες.
Φιλικά
SPEEDYτο ιδιο λετε. Αυτο που λες εσυ ισχυει ακριβως οπως το λες. Αυτο που λεει ο leonp ειναι οτι το αυτοκινητο και γενικα τα μοντερνα αυτοκινητα δεν εχουν αρκετη δυναμη να φτασουν στον κοφτη με την τελευταια ταχυτητα, αλλα τελικιαζουν λιγο πιο κατω απο αυτον.
Με μεγαλυτερη ιπποδυναμη λοιπον θα ανεβαζε λιγο παραπανω στροφες απο εκει που θα τελικιαζε κανονικα = μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα.
-
Ok, είναι λίγο αφελής ερώτηση.
Ας πούμε πως ο φίλος neten βάζει στην 116 του μια εξάτμιση (να πούμε μεσαίο και τελικό;) και πηγαίνει με το καλό στο εξουσιοδοτημένο για σέρβις.
Τι γίνεται με την εγγύηση; Γκρινιάζουν;
Αν βάλουμε κι ένα ωραίο προγραμματάκι;
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν ξέρω αυτοκίνητα παραγωγής που η τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται από το κόφτη στροφών και η 116 δεν είναι ένα από αυτά.
Δεν έχει να κάνει με τον κόφτη κλπ. Η ταχύτητα είναι συνάρτηση στροφών και μόνο εφόσον τελική σχέση και διάμετρος ελαστικού παραμένουν ίδιες.
Φιλικά
SPEEDYτο ιδιο λετε. Αυτο που λες εσυ ισχυει ακριβως οπως το λες. Αυτο που λεει ο leonp ειναι οτι το αυτοκινητο και γενικα τα μοντερνα αυτοκινητα δεν εχουν αρκετη δυναμη να φτασουν στον κοφτη με την τελευταια ταχυτητα, αλλα τελικιαζουν λιγο πιο κατω απο αυτον.
Με μεγαλυτερη ιπποδυναμη λοιπον θα ανεβαζε λιγο παραπανω στροφες απο εκει που θα τελικιαζε κανονικα = μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα.
Ναι συμφωνώ. Απλα δεν είχα καταλάβει τι ενοούσε ο leonp.
Φιλικά
SPEEDY -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ok, είναι λίγο αφελής ερώτηση.Ας πούμε πως ο φίλος neten βάζει στην 116 του μια εξάτμιση (να πούμε μεσαίο και τελικό;) και πηγαίνει με το καλό στο εξουσιοδοτημένο για σέρβις.
Τι γίνεται με την εγγύηση; Γκρινιάζουν;
Αν βάλουμε κι ένα ωραίο προγραμματάκι;
Ναι, η επόμενη ερώτηση! Την έκανε ο nick για μένα. Είναι να μην ξεκινήσεις με αυτά..
-
και +5 άλογα να σου προσφέρει είναι way too much money.
Εξατμιση schnitzer & hamann σε bmw 116i