-
Eγώ αν ήμουν τροχονόμος και έβρισκα κάποιον να χτυπάει 200άρα θα τον έσκιζα. Δεν είναι προσωπικό pai mei. Αν σταμάταγα πχ τον Ιαβέρη επειδή πήγαινε με τέτοιες ταχύτητες δεν θα τον άφηνα - είσαι σε δημόσιο δρόμο ρε και κάνεις τέτοια; Τσίμπα τον μπούλο.
Οι (κλασικά) καλύτεροι Ευρωπαίοι δεν είχαν πιάσει έναν οδηγό WRC ή F1, δεν θυμάμαι ακριβώς, και τον έβαλαν να πληρώσει τ' άντερά του; Κάπου στη Φινλανδία μου φαίνεται.
-
παι μει δεν μας ειπες τι αμαξι οδηγουσες.
-
Ράικονεν: 30000 ευρώ πρόστιμο (στη Φινλανδία το πρόστιμο είναι αντίστοιχο της παράβασης και της οικονομικής σου κατάστασης (το έμαθα από πρώτο χέρι ) αλλά πάντως να στη χαρίσουν επειδή είσαι ο Ράικονεν αποκλείεται)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αγγελε, αυτό που προτείνεις ονομάζεται επιλεκτική δικαιοσύνη...
Και δεν υφίσταται για πολλούς λόγους!Μια ερώτηση. Δεν ήξερες οτι υπάρχει όριο 120 στον συγκεκριμένο δρόμο?
Προφανως ναι. Το ίδιο και ο αστυνομικός.Αφου λοιπόν παραβίασες τον νόμο, ο αστυνομικός εφάρμοσε τα ανάλογα διοικητικά μέτρα. Τόσο απλά!
Δεν είναι επιλεκτική δικαιοσύνη Νίκο. Είναι ακριβοδίκαιη δικαιοσύνη.
Και ναι, συμφωνώ, δεν είναι στη δικαιοδοσία του μπάτσου να την απονείμει.ΥΓ. Παρεμπιμπτόντως, ο μπάτσος, στην προσπάθειά του να απολογηθεί στους ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου, που ζήτησαν πίσω τις πινακίδες τους, απάντησε ότι με συνέλαβε γιατί έκανα κόντρες! Όταν τον ρώτησαν γιατί δεν έγραψε στην παράβαση 'αυτοσχέδιοι αγώνες' δεν απάντησε τίποτα φυσικά. Το ψέμα στην υπηρεσία της Τροχαίας.
-
Αγγελε, ο Νόμος είναι σαφής. Το όριο ταχύτητας είναι 120. Το παραβίασες σε ποσοστό ανω το 40%. Αρα είχε κάθε δίκηο ο αστυνομικός να σε τιμωρήσει.
Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.
-
θα μας πεις επιτελους τι αμαξι οδηγουσες;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μία φράση ('κοίτα πώς πάει ο δολοφόνος') ενός τυχαίου οδηγού, σε έναν τυχαίο δρόμο, δεν αποτελεί τεκμήριο του ότι ο άλλος τυχαίος οδηγός είναι επικίνδυνος την ώρα που κινείται με 240km/h.Αντιστοιχα μια φράση, πηγαινα με 240 γιατι το κατεχω, δεν αποτελει τεκμηριο ότι το κατεχεις.
Η ότι το κατεχει και ο νεος οδηγος στην διπλανη λωριδα που αν παει να αλλαξει λωριδα χωρις να καλουπολογισει ειστε και οι δυο νεκροι.
Αν χάσω, το παραδέχομαι.
Δεν ανέχομαι όμως την ισοπεδωτική και υποκριτική τακτική κράτους και μπάτσων εις βάρος μου και εις βάρος όλων των πολιτών.Αγγελε εχασες, παραδεξου το! Ο 'λάθος' στην ιστορία είσαι εσυ, όχι γιατι ετρεχες αλλά γιατι έτρεχες εν γνωση του ότι αμα σε πιασουν η καμπανα θα ειναι γερη. Και παρόλα αυτα το διαλεξες. Δεχεσαι τις συνεπειες σε ενα παιγνιο που οι δυνατες του λυσεις ηταν προδιαγεγραμμενες απο την αρχη.
Ολα αυτα, περι οριων και λοιπα, τα ηξερες (και πιθανως διαφωνουσες) και 1 μηνα πριν, και ενα χρονο, και.. Ο μονος λογος που αντιδρας έτσι εντονα ΤΩΡΑ είναι γιατι έχασες.
Χωρις καμια διαθεση να σε προσβαλω, δεν νομιζω ότι μπορει να αποδειχθει κάτι παραπάνω. Τα πραγματα είναι αυτονοητα! Ξερεις τις συνεπειες, διαλεγεις πορεια με τα υπερ και τα κατα της. Οταν ησουν με 214 ειχες τα υπερ, ήρθε η ωρα των κατα.
Στα περι οριων και της χρησιμοτητας τους ο Νασος με κάλυψε απόλυτα
-
τελικά τι έγινε με τις πινακίδες;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ράικονεν: 30000 ευρώ πρόστιμο (στη Φινλανδία το πρόστιμο είναι αντίστοιχο της παράβασης και της οικονομικής σου κατάστασης (το έμαθα από πρώτο χέρι ) αλλά πάντως να στη χαρίσουν επειδή είσαι ο Ράικονεν αποκλείεται)Και μετα ανοιγουμε συζητηση για υποκειμενικοτητα της οδηγικης ικανοτητας!!
Και εδω δεν υπαρχει δικαιολογια 'που να το ξερω οτι ειστε χερας κυριε Ραικκονεν μου?'!! Ολος ο κοσμος το ξερει!!!!!(μη σχολιασεις Κουκο πεθανες )
-
Δυστυχώς δεν βρήκα καλό παράδειγμα.
Ο Ραϊκόνεν σε προκαλεί να τον σκίσεις.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Μία φράση ('κοίτα πώς πάει ο δολοφόνος') ενός τυχαίου οδηγού, σε έναν τυχαίο δρόμο, δεν αποτελεί τεκμήριο του ότι ο άλλος τυχαίος οδηγός είναι επικίνδυνος την ώρα που κινείται με 240km/h.
Αντιστοιχα μια φράση, πηγαινα με 240 γιατι το κατεχω, δεν αποτελει τεκμηριο ότι το κατεχεις.
Η ότι το κατεχει και ο νεος οδηγος στην διπλανη λωριδα που αν παει να αλλαξει λωριδα χωρις να καλουπολογισει ειστε και οι δυο νεκροι.Εννοείται. Και είναι κάτι που το έγραψα, απλά δεν το συμπεριέλαβες στο απόσπασμα.
Αν αναφέρεσαι στην περίπτωση τη δική μου Ηλέκτρα, δεν υπήρχε οδηγός στη διπλανή, την παραδιπλανή, την αποπάνω ή την οποιαδήποτε λωρίδα, όσο έφτανε το μάτι.Αν χάσω, το παραδέχομαι.
Δεν ανέχομαι όμως την ισοπεδωτική και υποκριτική τακτική κράτους και μπάτσων εις βάρος μου και εις βάρος όλων των πολιτών.Αγγελε εχασες, παραδεξου το! Ο 'λάθος' στην ιστορία είσαι εσυ, όχι γιατι ετρεχες αλλά γιατι έτρεχες εν γνωση του ότι αμα σε πιασουν η καμπανα θα ειναι γερη. Και παρόλα αυτα το διαλεξες. Δεχεσαι τις συνεπειες σε ενα παιγνιο που οι δυνατες του λυσεις ηταν προδιαγεγραμμενες απο την αρχη.
Ολα αυτα, περι οριων και λοιπα, τα ηξερες (και πιθανως διαφωνουσες) και 1 μηνα πριν, και ενα χρονο, και.. Ο μονος λογος που αντιδρας έτσι εντονα ΤΩΡΑ είναι γιατι έχασες.
Χωρις καμια διαθεση να σε προσβαλω, δεν νομιζω ότι μπορει να αποδειχθει κάτι παραπάνω. Τα πραγματα είναι αυτονοητα! Ξερεις τις συνεπειες, διαλεγεις πορεια με τα υπερ και τα κατα της. Οταν ησουν με 214 ειχες τα υπερ, ήρθε η ωρα των κατα.
Στα περι οριων και της χρησιμοτητας τους ο Νασος με κάλυψε απόλυτα
Ηλέκτρα, μάλλον δεν έγινε σαφές το εξής:
Ναι έχασα, ναι θα ξηλωθώ στο δικαστηρίο -αν και θα το παλέψω-, ναι έχασα το δίπλωμά μου για ένα μήνα, ναι έχασα και τις πινακίδες, ναι η εμπειρία μου ήταν δυσάρεστη.ΑΛΛΑ:
Όλα αυτά δεν με εμποδίζουν να λέω ότι όλο αυτό το σύστημα παραβάσεων και ορίων είναι για τα μπάζα. Εκεί είναι η κουβέντα που κάνουμε.
Δεν συζητάμε το αυτονόητο, ότι δηλαδή βεβαιώθηκε παράβαση, που σύμφωνα με το νόμο, μπλα-μπλα-μπλα έπρεπε ο μπάτσος να βεβαιώσει, κ.λπ κ.λπ.
Συζητάμε το πώς θα γίνουν ορθολογικότερα τα πράγματα για όλους μας.
Εγώ έχω αυτή την άποψη.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι το υπάρχον σύστημα είναι ιδανικό.Απλώς διαφωνούμε.
-
Μάλλον η ένσταση όλων μας είναι που τα έβαλες με τον κύριο δασοφύλακα και όχι με το σύστημα.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Και μετα ανοιγουμε συζητηση για υποκειμενικοτητα της οδηγικης ικανοτητας!!
Και εδω δεν υπαρχει δικαιολογια 'που να το ξερω οτι ειστε χερας κυριε Ραικκονεν μου?'!! Ολος ο κοσμος το ξερει!!!!!(μη σχολιασεις Κουκο πεθανες )
οι υπόλοιποι ελεύθερα
Τι ακριβώς είναι; ούτε στη χώρα του δεν το ξέρουν
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Ράικονεν: 30000 ευρώ πρόστιμο (στη Φινλανδία το πρόστιμο είναι αντίστοιχο της παράβασης και της οικονομικής σου κατάστασης (το έμαθα από πρώτο χέρι ) αλλά πάντως να στη χαρίσουν επειδή είσαι ο Ράικονεν αποκλείεται)
Και μετα ανοιγουμε συζητηση για υποκειμενικοτητα της οδηγικης ικανοτητας!!
Και εδω δεν υπαρχει δικαιολογια 'που να το ξερω οτι ειστε χερας κυριε Ραικκονεν μου?'!! Ολος ο κοσμος το ξερει!!!!!(μη σχολιασεις Κουκο πεθανες )
-
lkar μη χασεις εσυ
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
......
Όλα αυτά δεν με εμποδίζουν να λέω ότι όλο αυτό το σύστημα παραβάσεων και ορίων είναι για τα μπάζα. Εκεί είναι η κουβέντα που κάνουμε.
Δεν συζητάμε το αυτονόητο, ότι δηλαδή βεβαιώθηκε παράβαση, που σύμφωνα με το νόμο, μπλα-μπλα-μπλα έπρεπε ο μπάτσος να βεβαιώσει, κ.λπ κ.λπ.
Συζητάμε το πώς θα γίνουν ορθολογικότερα τα πράγματα για όλους μας.
Εγώ έχω αυτή την άποψη.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι το υπάρχον σύστημα είναι ιδανικό.Απλώς διαφωνούμε.
Βρε Αγγελε.
Ολοι λειτουργούμε μέσα σε ένα πλαίσιο κανόνων.
Τα ορια ταχύτητας ισχύουν παγκοσμίως εκτός απο ορισμένα τμήματα αυτοκινητόδρομου στην Γερμανία.Ποιό είναι το ιδανικό -κατ' εσε- σύστημα?
Να πρέπει να αναλυθούν οι οδηγικές ικανότητες του κάθε οδηγού πριν βεβαιωθεί η παράβαση?Αυτό συζητάμε. Οχι το αν πιστεύουμε οτι το σύστημα είναι ιδανικό!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όλα αυτά δεν με εμποδίζουν να λέω ότι όλο αυτό το σύστημα παραβάσεων και ορίων είναι για τα μπάζα. Εκεί είναι η κουβέντα που κάνουμε.
Δεν συζητάμε το αυτονόητο, ότι δηλαδή βεβαιώθηκε παράβαση, που σύμφωνα με το νόμο, μπλα-μπλα-μπλα έπρεπε ο μπάτσος να βεβαιώσει, κ.λπ κ.λπ.
Συζητάμε το πώς θα γίνουν ορθολογικότερα τα πράγματα για όλους μας.
Εγώ έχω αυτή την άποψη.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι το υπάρχον σύστημα είναι ιδανικό.Ιδανικό δεν είναι το σύστημα. Ρεαλιστικό είναι. Επειδή λαμβάνει υπόψη του την ποιότητα και των οδηγών και των αστυνομικών.
Για να το πω διαφορετικά: επειδή οι κουλοί στους δρόμους μας είναι θεαματικά περισσότεροι από τους χεράδες, προτιμώ, για τη δική μου ασφάλεια, και ας το ρισκάρω να πάθω ό,τι και εσύ, ένα σύστημα που θα τιμωρεί τους λίγους χεράδες, όπου τους πιάσει, παρά που θα δίνει στους πολλούς κουλούς το νομικό και ηθικό δικαίωμα να πηγαίνουν με 214. Αν είναι να πάω με 214, ας ξέρω τουλάχιστον πως ο κυρ Νικολάκης θα το σκεφτεί. -
ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΟΔΗΓΟΥΣΕΣ;
-
Παρεπιπτόντως,
Θυμάται άραγε κανείς γιατί και πότε εφαρμόστηκαν τα απίθανα όρια ταχύτητας; -
Άγγελε η καμπάνα του νόμου θα πέσει έτσι κι άλλιώς. Και μάλλον φτηνά τη γλίτωσες , αφού παίζουν και αυτόφωρα σε πάρόμοιες περιπτώσεις. Το μόνο νομικό κενό που βλέπω είναι ότι φαίνονται ψιλοπαράνομα τα κινούμενα ραντάρ σε Οκτάβια, αφού ο νόμος λέει για προειδόποίηση.
Στην γενικότερη συζήτηση ο Νάσος (για άλλη μία φορά ) τα είπε άψογα.
Την επόμενη φορά που θα σας σταματήσουν απλά πείτε: Ραικόνεν, Κίμι Ραικόνεν. Όλοι ξέρουν ότι είναι χεράς
Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!