Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 22
    • 23
    • 9 / 23
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    102
    451
    3165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      όλες οι εταιρείες απαράδεκτες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        όλες οι εταιρείες απαράδεκτες

        Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Σερφάροντας σήμερα στο net επισκεύθηκα το παρακάτω site.
          http://www.synlube.com/sae5w-20.htm
          Κάποια από τα γραφόμενα τα βρήκα σωστά, κάποια άλλα δεν έχω την ικανότητα να τα αξιολογίσω.
          Το περίεργο όμως που διάβασα στα FAQ και αφορά την κατανάλωση λιπαντικού είναι το εξής:
          Όταν η στάθμη του λιπαντικού βρίσκεται στη μέση του δείκτη, ανάμεσα στο MAX-MIN ,τότε η κατανάλωση λαδιού θα είναι έως 4 φορές λιγότερη σε σύγκριση με το λάδι ακριβώς στη γραμμή του MAX.
          Μάλιστα προτείνει για καλύτερα αποτελέσματα να βρίσκεται λίγο πάνω από ΜΙΝ ,γεγονός που με βρίσκει αντίθετο αφού θα σημαίνει περίπου 0,5 λίτρο λιπαντικού λιγότερο στο σύστημα λίπανσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Συμφωνώ κι εγώ με αυτό που λες. Ο ισχυρισμός της Synlube είναι παράδοξος!
            Επιπλέον στην άποψή μας, έχω παρατηρήσει το εξής στο δικό μου αυτοκίνητο: Όσο πέφτει η στάθμη του λιπαντικού τόσο αυξάνεται ο ρυθμός κατανάλωσης, ενώ εάν συμπληρώσω ξανά έως το MAX τότε η κατανάλωση συνεχίζει με τον κανονικό ρυθμό, όσο φυσικά το λιπαντικό βρίσκεται μέσα στο όριο της ωφέλιμης ζωής του (δηλ. έως ότου το αλλάξω). Πράγμα που είναι ακριβώς αντίθετο από αυτό που αναφέρεται στο site της Synlube.
            Με την παρατήρησή μου συμφωνούν και άλλες πηγές που έχω διαβάσει, άρα υπάρχει αντικρουόμενη της Synlube θεωρία και μάλιστα προσωπικά επιβεβαιωμένη και κατ'εξακολούθηση (που συνεχίζεται ες αεί δεδομένου ότι παρακολουθώ τα λάδια μου αδιάλειπτα).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Ο χρήστης mousatos έγραψε:
              Και όμως το αναζωογονεί, ιδιαίτερα στον τομέα του TBN(total base number) δηλ. των προσθέτων που υπάρχουν στο λιπαντικό με σκοπό την αδρανοποίηση των οξέων που παράγονται από τα κατάλοιπα της καύσης(θειικό οξύ). Ακόμη και μισό λίτρο φρέσκου λαδιού κάνει θαύματα.

              Απλά να διευκρινίσω κάτι. Πολλοί εννοούν με την αναζωογόνηση και αύξηση των διαστημάτων αντικατάστασης κάτι που εκ των υστέρων κατάλαβα ότι δεν εννοούσατε ούτε προτείνατε. Γι αυτό και είπα ότι είπα. Αναζωογονεί αλλά η αλλαγή του στην ώρα του και όχι ‘αφού του συμπληρώνεις δεν χρειάζεται το ίδιο συχνά αλλαγή» ή το ακόμα χειρότερο «δεν του αλλάζω λάδια μια και του συμπληρώνω συχνά και γίνεται καινούργιο το λάδι». Τραγικά λάθη αυτά!!!:oops:

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mousatos last edited by

                Εννοώ αναζοωγόνηση και αύξηση των διαστημάτων αντικατάστασης μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Ναι, η αναζωογόνηση (περιοδικό συμπλήρωμα) αυξάνει την χρονική αντοχή του λιπαντικού χωρίς αλλαγή (όχι το διάστημα αλλαγής του κατασκευαστή αλλά το έκαστοτε συγκεκριμένο διάστημα αλλαγής του όποιου λιπαντικού). Αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα φυσικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kkot last edited by

                    Δεν καταφερά ακόμα να διαβάσω όλο το topic που φαινεται αρκετά ενδιαφέρον. Απλά να αναφέρω πως συζητόντας σήμερα με έναν πωλητή της scoda για τους FSI και αν έχουν προβλήματα μου είπε, πως στην αρχή κάποιοι κινητήρες golf 1.4 και 1.6 είχαν πρόβλημα με το ....καύσιμο... (έτσι γενικά) και στην επιμονή μου πως και τι μου είπε πως οι ατμοσφαιρικοί FSI έχουν μεγαλύτερη συμπίεση (12:1)??? και αυτό δημιουργόυσε στην αρχή προβλήματα. Αυτό αντίθετα δεν συμβαίνει στα μοντέλα με turbo.

                    Καθώς εγώ δεν έχω τις μηχανολογικές γνώσεις για να κρίνω τα λεγόμενα του, τα παραθέτω εδώ για σχολιασμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • rocsta
                      rocsta last edited by

                      Ο χρήστης kkot έγραψε:
                      Δεν καταφερά ακόμα να διαβάσω όλο το topic που φαινεται αρκετά ενδιαφέρον. Απλά να αναφέρω πως συζητόντας σήμερα με έναν πωλητή της scoda για τους FSI και αν έχουν προβλήματα μου είπε, πως στην αρχή κάποιοι κινητήρες golf 1.4 και 1.6 είχαν πρόβλημα με το ....καύσιμο... (έτσι γενικά) και στην επιμονή μου πως και τι μου είπε πως οι ατμοσφαιρικοί FSI έχουν μεγαλύτερη συμπίεση (12:1)??? και αυτό δημιουργόυσε στην αρχή προβλήματα. Αυτό αντίθετα δεν συμβαίνει στα μοντέλα με turbo.

                      Καθώς εγώ δεν έχω τις μηχανολογικές γνώσεις για να κρίνω τα λεγόμενα του, τα παραθέτω εδώ για σχολιασμό.

                      Εγκυκλοπαιδικά:
                      To μοτερ το 1.4 έχει συμπίεση 12:1, το 1.6 έχει 10.3:1, ενώ το τούρμπο 10,5:1

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xsaraii last edited by

                        Ρε παιδιά ήταν άσχετες ή χαζές οι Citroen ακι η Mitsubishi που πρώτες εξέλιξαν τον συγκεκριμένο κινητήρα?
                        Και τον έκοψαν το στάδιο των δοκιμών λόγω των προβλημάτων που έβγαζε ο συγκεκριμένος κινητήρας. Στην ουσία πήγαν να εφαρμόσουν την τεχνολογία των ντιζελοκινητήρων στους βενζινοκινητήρες. όμως απ΄ ότι φαίνεται τα πράγματα δεν πήγαν καλά.
                        Και βγαίνει μετά το VW GROUP και σου λέει βγάλαμε τον FSI. Μα ποιον πήγαν να κοροϊδέψουν? Γι΄ αυτό τώρα τα λούζονται. Και ακόμη δεν έχετε δει τίπτε. Που να δείτε τον κινητήρα του GOLF που συνδυάζει κομπρέσορα με τουρμπίνα (1.4, 140HP) τι προβλήματα έχει να βγάλει. Η μήπως θεωρείτε χαζή την mercedes που τον αποσύρει ή την BMW που χρησιμοποιεί μόνο turbo?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            xsaraii, για άλλους εντελώς λόγους η meredes σταματά την χρήση των μηχανικών υπερσυμπιεστών, και η bmw χρησιμοποιεί στα καινούρια μοτέρ υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Μην λέμε και ότι θέλουμε.

                            Αν στο gt βγει κάποιο πρόβλημα, αμφιβάλλω αν θα είναι ο κομπρέσσορας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης xsaraii έγραψε:
                              Που να δείτε τον κινητήρα του GOLF που συνδυάζει κομπρέσορα με τουρμπίνα (1.4, 140HP) τι προβλήματα έχει να βγάλει

                              Έχει ήδη βγάλει..σε άλλους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Που να δείτε τον κινητήρα του GOLF που συνδυάζει κομπρέσορα με τουρμπίνα (1.4, 140HP) τι προβλήματα έχει να βγάλει

                                Έχει ήδη βγάλει..σε άλλους

                                μωρε το φυσανε και δε κρυωνει με τπτ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Προβλήματα που 'χει ο κόσμος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Δεν λέω ότι θα βγάλει βλάβες ....αλλά κρατάτε και μια πισινή κι εσείς vagoπόροι...πολύ σιγουριά βλέπω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      Δεν λέω ότι θα βγάλει βλάβες ....αλλά κρατάτε και μια πισινή κι εσείς vagoπόροι...πολύ σιγουριά βλέπω.

                                      Όταν βγάλει το συζητάμε, προς το παρόν είναι απόλυτα αξιόπιστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Επειδή είναι πολύπλοκος κινητήρας θα έχει μεγαλύτερη συντήρηση αν τον κρατήσεις αρκετά χρόνια. Όμως αν είναι καλά φτιαγμένος γιατί να έχει πρόβλημα; Χαλάνε τα ατμοσφαιρικά μοτέρ της honda με 120 ίππους στο λίτρο γυρνώντας στις 9000 στροφές; όχι φυσικά. Περισσότερα προβλήματα θα έχεις με ένα πολύ απλό αλλά κακοφτιαγμένο κινητήρα (αν φτιάχνει πλέον κάποιος κατασκευαστής).

                                        Η VAG με αυτό το κινητήρα έχει ένα πολύ μεγάλο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ πλεονέκτημα στην Ελλάδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          Δεν λέω ότι θα βγάλει βλάβες ....αλλά κρατάτε και μια πισινή κι εσείς vagoπόροι...πολύ σιγουριά βλέπω.

                                          Όταν βγάλει το συζητάμε, προς το παρόν είναι απόλυτα αξιόπιστο.

                                          αυτό καυτηριάζω....το απόλυτο της απόψεώς σας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                            Δεν λέω ότι θα βγάλει βλάβες ....αλλά κρατάτε και μια πισινή κι εσείς vagoπόροι...πολύ σιγουριά βλέπω.

                                            Όταν βγάλει το συζητάμε, προς το παρόν είναι απόλυτα αξιόπιστο.

                                            αυτό καυτηριάζω....το απόλυτο της απόψεώς σας.

                                            Μα αφού δεν έχει βγάλει προβλήματα ακόμα γιατί θεωρείται η άποψη είναι απόλυτη και όχι απλά η πραγματικότητα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 9 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr