-
Χαίρομαι που βρήκες αυτό που θέλεις σε ότι αφορά στο service.
Η ένδειξη σου λέει ότι έχεις ακόμη 18.000 χλμ μέχρι το service.
-
Καλό αυτό, μια και πάμε στα 30000+ χλμ έτσι. Είναι και λογικό απ την άλλη, γιατί τα χιλιόμετρα αυτά τα έχω κάνει κυρίως σε μεσαία-μεγάλα ταξίδια (γύρω στα 7500 χλμ). Δε θυμώμουν τι ακριβώς υποδηλώνει η ηλεκτρονική ένδειξη και αρχικά προβληματίστηκα... Στις αλλαγές λαδιών, βάζεις το συνθετικό της GM 5W30? Κι αν ναι, κάθε πότε κάνεις αλλαγή;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πήγα χτες από το service της Mega Motors στον Πειραιά για αλλαγή των εργοστασιακής τοποθέτησης λαμπών (Η7) του GTC με τις Opel blue (κόστος για 1 ζευγάρι στα 40 ευρώ). Εντυπώσεις από το εν λόγω service αρκετά καλές (μάλλον καλύτερες από Καλτσούνη...). Αρκετά ενημερωμένος ο τεχνικός σύμβουλος που μίλησα (δεν είχε ύφος ξερόλα, μου φάνηκε ειλικρινής και πρόθυμος να απαντήσει σε ότι τον ρώταγα). Ρωτώντας τον αν γενικά κάτοχι astra H έχουν αλλάξει τις εργοστασιακές τους λάμπες μου είπε πως πάρα πολλοί έχουν έρθει και τις έχουν αλλάξει.. Ρώτησα και για το κιτ μετατροπής σε xenon. Μου είπε πως το εισάγει τελευταία η Mega Μotors. Από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενά του, δεν είναι της επίσημης opel, απλά μου είπε πως είναι πλήρως συμβατή η τοποθέτησή του με το φωτιστικό σύστημα του astra και δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Κόστος γύρω στα 500 ευρώ με τοποθέτηση για τα 2 φανάρια (μεσαία σκάλα), χρόνος τοποθέτησης περί τις 2 ώρες. Εντυπώσεις από τα νέα μου φώτα αρκετά καλές. Δοκιμή έκανα αργά βράδυ χτες στο δρόμο Εκάλης - Νέας Μάκρης (μέσω πεντέλης) και ομολογώ πως έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή πριν 6 μέρες βράδυ, ήταν σαφώς καλύτερα τα πράγματα από πλευράς φώτων. Απλά η μεγάλη σκάλα δεν ήταν must όπως με τα προηγούμενα λαμπάκια (τα οποία παρεμπιπτόντως είναι της Philips από ότι είδα). Άσχετο, είδα χτες για πρώτη φορά την ηλεκτρονική ένδειξη για το πρώτο service. Μου εμφάνισε λοιπόν στο μερικό χιλιομετρητή:InSP18000
Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνω το πρώτο service στα 18000 χλμ αντί των 30000; (τώρα έχω ήδη 12600 σε 11 μήνες κυκλοφορίας). Η αντιπροσωπεία, αν πάω το αμάξι για το πρώτο service πχ στα 20000 χλμ θα θεωρήσει πως ενήργησα καθυστερημένα για το service με συνέπεια την ακύρωση της εγγύησης; Πρέπει με λίγα λόγια για να ισχύει η εγγύηση να τηρώ απαρέγκλητα τις ηλεκτρονικές ενδείξεις κι όχι τις απλές χιλιομετρικές ή τα χρονικά όρια;
lazarefa με αυτα που μου ειπες μου κινησες το ενδιαφερον κ θα ηθελα να σε ρωτησω,αν φυσικα ξερεις,αν το κιτ ξενον που φερνει ο συγκεκριμενος αντιπροσωπος μοιαζει με το εργοστασιακο κιτ του gtc που ειναι ετσι:
σε σχεση με τα δικα μας φωτιστικα σωματα που ειναι ετσι:
αν δν ειναι,μηπως ξερεις που μπορω να προμηθευτω κατι τετοιο μιας κ απο τη μια θα φωτιζουν πολυ καλυτερα κ απο την αλλη ειναι κ πολυ πιο εντυπωσιακα?
ευχαριστω εκ των προτερων κ με γεια τις καινουριες σου λαμπες!
-
Ευχαριστώ φίλε... Για το κιτ της Mega Motors δυστυχώς δε γνωρίζω πολλά ούτε και το είδα (αν κ θα τό θελα πολύ). Πάντως από αυτά που άκουσα και γνωρίζω, κατά 99% δε θα μοιάζει οπτικά με τα εργοστασιακά Xenon με AFL (αυτά που έχεις στη φωτό) γιατί το κιτ αντικαθιστά μόνο τις λάμπες της μεσαίας σκάλας ενώ τα εργοστασιακά (στη φουλ έκδοση) είναι Bi Xenon, δηλαδή καλύπτουν και τη μεγάλη σκάλα, μέσω πατεντιάς στη σχεδιάση του φαναριού αν δεν απατώμαι.. δηλ στα φουλ εργοστασιακά xenon υπάρχει και διαφορετική εσωτερική σχεδίαση του φαναριού. Δυστυχώς την πατήσαμε φίλε...Όταν αγόρασα εγώ το GTC (Ιούνιος 2005) τα φουλ xenon με AFL κόστιζαν 955 ευρώ, αλλά υπήρχε και έκδοση χωρίς AFL με 605 ευρώ. Δυστυχώς από παρανόηση (και διαβεβαιώσεις του πωλητή ότι και τα απλά φώτα είναι μια χαρά) δεν έβαλα xenon...Πάντως, και με τις λάμπες που έβαλα σε σχέση με τα λεφτά που έδωσα δηλώνω ικανοποιημένος... . Πάλι καλά...
-
ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη απαντηση.οποτε απο ο,τι καταλαβαινω μεσω αυτων που γραφεις δν υπαρχει καποιος τροπος να τα αντικαταστησουμε με τα συγκεκριμενα φωτα δυστυχως.
παντως ειχε τυχει να διαβασω προσφατα των καταλογο με τις τιμες για το astra opc κ εχω την εντυπωση πως στον βασικο εξοπλισμο εχει το bi-xenon kit(δλδ οπως ακριβως ανεφερες κ συ την υψηλη σκαλα) αλλα τα περισσοτερα opc που εχω δει στο δρομο(περα απο αυτα των εκθεσεων) εχουν φωτιστικα σωματα ακριβως τα ιδια με τα δικα μας.δεν ξερω πως κ γιατι γινεται αυτο.
κ για του λογου το αληθες απο opel.gr :
Astra GTC OPC
***Χαρακτηριστικά
Προσαρμοζόμενος εμπρόσθιος φωτισμός AFL που περιλαμβάνει: Σύστημα πλύσης προβολέων, Προβολείς Bi-Xenon & Προβολείς ομίχλης *** -
έχει κάποιος τη διέυθυνση του Mega motors στο Πειραιά?
-
Υμηττού 41 είναι το service που πήγα εγώ. Είναι μετά του Δηλαβέρη στη Θηβών αριστερά.
-
Απο την Παρασκευη που παρελαβα το GTC 1800 140hp εχω κανει 700χλμ.Πηγαινω μεχρι 4000 στροφες γυρω στα 140 το πολυ και προσπαθω να μην το πιεζω.Τηλεφωνησα στην Οπελ στο σερβις και τους ρωτησα στα ποσα χλμ στρωνεται ο συγκεκριμενος κινητηρας και μου ειπαν να πηγαινω 4000 μεχρι τα 1000 και μετα κανε οτι θες.Ο κατασκευαστης δεν δηλωνει οτι χρειαζεται στρωσιμο ο κινητηρας μου ειπε.Κοιταξα και στο βιβλιαρακι και λεει και αυτο για τα πρωτα 1000.Εσεις τι λετε ισχυει αυτο?Λιγα μου φαινονται για στρωσιμο του κινητηρα.Και το ρωταω γιατι σκεφτομαι να κανω κανα ταξιδακι ΣΚ να φτασω τα χιλια για να μπορεσω να το ανοιξω κι' αλλο γιατι στο τσακ κρατιεμαι.Αλλα για να μην το μαμησουμε καινουριο αμαξι σας παρακαλω διαφωτιστε με περι του θεματος.
-
Κάνε ό,τι λέει το βιβλιαράκι. Μην αφήνεις τον κινητήρα να ψοφάει ('κρεμάει') με λιγότερες από 2000 στροφές, μην περνάς τις 4000 στροφές. Το ταξίδι στην Εθνική δεν είναι καλός τρόπος για στρώσιμο, όπως και το βαρύ μποτιλιάρισμα. Ένας επαρχιακός δρόμος όμως με στροφές και ανηφόρες-κατηφόρες (άρα αρκετές αλλαγές ταχυτήτων και γκάζι-φρένο) προσφέρεται για σωστό στρώσιμο.
Δεν βλάπτει ν' ανοίγεις που και που ως τις 5000, αλλά άφηνε μετά τον κινητήρα να ρίχνει τις στροφές μόνος του (χωρίς συμπλέκτη-φρένο). -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Καλό αυτό, μια και πάμε στα 30000+ χλμ έτσι. Είναι και λογικό απ την άλλη, γιατί τα χιλιόμετρα αυτά τα έχω κάνει κυρίως σε μεσαία-μεγάλα ταξίδια (γύρω στα 7500 χλμ). Δε θυμώμουν τι ακριβώς υποδηλώνει η ηλεκτρονική ένδειξη και αρχικά προβληματίστηκα... Στις αλλαγές λαδιών, βάζεις το συνθετικό της GM 5W30? Κι αν ναι, κάθε πότε κάνεις αλλαγή;Για να σου πω την αλήθεια - και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση - δεν το έχω κοιτάξει. Θα το κοιτάξω όμως.
-
Ο χρήστης global_deejay έγραψε:
Πήγα χτες από το service της Mega Motors στον Πειραιά για αλλαγή των εργοστασιακής τοποθέτησης λαμπών (Η7) του GTC με τις Opel blue (κόστος για 1 ζευγάρι στα 40 ευρώ). Εντυπώσεις από το εν λόγω service αρκετά καλές (μάλλον καλύτερες από Καλτσούνη...). Αρκετά ενημερωμένος ο τεχνικός σύμβουλος που μίλησα (δεν είχε ύφος ξερόλα, μου φάνηκε ειλικρινής και πρόθυμος να απαντήσει σε ότι τον ρώταγα). Ρωτώντας τον αν γενικά κάτοχι astra H έχουν αλλάξει τις εργοστασιακές τους λάμπες μου είπε πως πάρα πολλοί έχουν έρθει και τις έχουν αλλάξει.. Ρώτησα και για το κιτ μετατροπής σε xenon. Μου είπε πως το εισάγει τελευταία η Mega Μotors. Από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενά του, δεν είναι της επίσημης opel, απλά μου είπε πως είναι πλήρως συμβατή η τοποθέτησή του με το φωτιστικό σύστημα του astra και δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Κόστος γύρω στα 500 ευρώ με τοποθέτηση για τα 2 φανάρια (μεσαία σκάλα), χρόνος τοποθέτησης περί τις 2 ώρες. Εντυπώσεις από τα νέα μου φώτα αρκετά καλές. Δοκιμή έκανα αργά βράδυ χτες στο δρόμο Εκάλης - Νέας Μάκρης (μέσω πεντέλης) και ομολογώ πως έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή πριν 6 μέρες βράδυ, ήταν σαφώς καλύτερα τα πράγματα από πλευράς φώτων. Απλά η μεγάλη σκάλα δεν ήταν must όπως με τα προηγούμενα λαμπάκια (τα οποία παρεμπιπτόντως είναι της Philips από ότι είδα). Άσχετο, είδα χτες για πρώτη φορά την ηλεκτρονική ένδειξη για το πρώτο service. Μου εμφάνισε λοιπόν στο μερικό χιλιομετρητή:
InSP18000
Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνω το πρώτο service στα 18000 χλμ αντί των 30000; (τώρα έχω ήδη 12600 σε 11 μήνες κυκλοφορίας). Η αντιπροσωπεία, αν πάω το αμάξι για το πρώτο service πχ στα 20000 χλμ θα θεωρήσει πως ενήργησα καθυστερημένα για το service με συνέπεια την ακύρωση της εγγύησης; Πρέπει με λίγα λόγια για να ισχύει η εγγύηση να τηρώ απαρέγκλητα τις ηλεκτρονικές ενδείξεις κι όχι τις απλές χιλιομετρικές ή τα χρονικά όρια;
lazarefa με αυτα που μου ειπες μου κινησες το ενδιαφερον κ θα ηθελα να σε ρωτησω,αν φυσικα ξερεις,αν το κιτ ξενον που φερνει ο συγκεκριμενος αντιπροσωπος μοιαζει με το εργοστασιακο κιτ του gtc που ειναι ετσι:
σε σχεση με τα δικα μας φωτιστικα σωματα που ειναι ετσι:
αν δν ειναι,μηπως ξερεις που μπορω να προμηθευτω κατι τετοιο μιας κ απο τη μια θα φωτιζουν πολυ καλυτερα κ απο την αλλη ειναι κ πολυ πιο εντυπωσιακα?
ευχαριστω εκ των προτερων κ με γεια τις καινουριες σου λαμπες!
Το kit που βάζει η Mega Motors είναι ίδιο με τα standard φώτα των Vectra , μόνο που δεν έχουν την αυτόματη ρύθμιση.
Τα φωτιστικά - σαν υποδοχές - είναι ίδια πάντως.
-
Ο χρήστης ΣΑΒΒΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗΣ έγραψε:
Απο την Παρασκευη που παρελαβα το GTC 1800 140hp εχω κανει 700χλμ.Πηγαινω μεχρι 4000 στροφες γυρω στα 140 το πολυ και προσπαθω να μην το πιεζω.Τηλεφωνησα στην Οπελ στο σερβις και τους ρωτησα στα ποσα χλμ στρωνεται ο συγκεκριμενος κινητηρας και μου ειπαν να πηγαινω 4000 μεχρι τα 1000 και μετα κανε οτι θες.Ο κατασκευαστης δεν δηλωνει οτι χρειαζεται στρωσιμο ο κινητηρας μου ειπε.Κοιταξα και στο βιβλιαρακι και λεει και αυτο για τα πρωτα 1000.Εσεις τι λετε ισχυει αυτο?Λιγα μου φαινονται για στρωσιμο του κινητηρα.Και το ρωταω γιατι σκεφτομαι να κανω κανα ταξιδακι ΣΚ να φτασω τα χιλια για να μπορεσω να το ανοιξω κι' αλλο γιατι στο τσακ κρατιεμαι.Αλλα για να μην το μαμησουμε καινουριο αμαξι σας παρακαλω διαφωτιστε με περι του θεματος.Εμένα μου είχαν πει για 3.500χλμ.
το στρώσιμο που προτείνει ο manos είναι το καλλίτερο.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Απο την Παρασκευη που παρελαβα το GTC 1800 140hp εχω κανει 700χλμ.Πηγαινω μεχρι 4000 στροφες γυρω στα 140 το πολυ και προσπαθω να μην το πιεζω.Τηλεφωνησα στην Οπελ στο σερβις και τους ρωτησα στα ποσα χλμ στρωνεται ο συγκεκριμενος κινητηρας και μου ειπαν να πηγαινω 4000 μεχρι τα 1000 και μετα κανε οτι θες.Ο κατασκευαστης δεν δηλωνει οτι χρειαζεται στρωσιμο ο κινητηρας μου ειπε.Κοιταξα και στο βιβλιαρακι και λεει και αυτο για τα πρωτα 1000.Εσεις τι λετε ισχυει αυτο?Λιγα μου φαινονται για στρωσιμο του κινητηρα.Και το ρωταω γιατι σκεφτομαι να κανω κανα ταξιδακι ΣΚ να φτασω τα χιλια για να μπορεσω να το ανοιξω κι' αλλο γιατι στο τσακ κρατιεμαι.Αλλα για να μην το μαμησουμε καινουριο αμαξι σας παρακαλω διαφωτιστε με περι του θεματος.
Εμένα μου είχαν πει για 3.500χλμ.
Εμενα μου εχουν πει οτι μπορεις να φανταστεις.Αλλος μου λεει 1000 οπως και το βιβλιαρακι εχει στα περιεχομενα του 'τα πρωτα 1000χλμ',αλλος 1500 στο σερβις μου ειπαν ενας 1000 και ενας αλλος 5000.Το πρωι που με πηραν απο την αντιπροσωπεια για ενα αλλο θεμα μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται στρωσιμο ο συγκεκριμενος κινητηρας και οτι ακουμε εμενα τι τρχω στα σεμιναρια και κανω.Η τελευταια πληροφορηση ηταν η δικια σου.
Μεχρι στιγμης εχω κανει 1600 και το ανοιγω σταδιακα και βλεπουμε.το στρώσιμο που προτείνει ο manos είναι το καλλίτερο.
-
Σύμφωνα με την επίσημη Opel ο κινητήρας δεν θέλει στρώσιμο αλλά μαλακή χρήση στα πρώτα 1.000χλμ. Οι πωλητές μαθαίνουν στα σεμινάρια ότι το αυτοκίνητο δεν θέλει στρώσιμο αλλά οι μηχανικοί τους τονίζουν πως είναι σκόπιμο για την μακροημέρευση του κινητήρα η λελογισμένη και ήπια χρήση του με στροφές όμως πάνω από 1.800 για τα πρώτα 3.000 με 3.500 χλμ. Κατόπιν μπορείς σταδιακά να το ανοίγεις και ο κινητήρας θα ανακτά\αναπτύσει\βελτιώνει την ελαστικότητά του.
-
Διάβασα κάπου για έναν γερμανικό βελτιωτικό οίκο (eds-motorsport) που υπόσχεται για τον κινητήρα Ζ18ΧΕ των 125 ίππων αύξηση ιπποδύναμης στους 140 και ροπής κατά 2kpm με επαναπρογραμματισμό. Στη σχετική σελίδα μάλιστα παραθέτει και κάποια σχετικά διαγράμματα. Υπάρχει δε και η δυνατότητα σε αυτοκίνητα με το διακόπτη sport να επιλέγεται το συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργίας του μοτέρ απλά με το πάτημα του διακόπτη... Όλα δε αυτά τα εντυπωσιακά ο συγκεκριμένος τα κοστολογεί περί τα 300 ευρώπουλα. Επειδή το θέμα ενδιαφέρει τόσο εμένα όσο κι αρκετούς φίλους φαντάζομαι με το εν λόγω μοτέρ, θα ήθελα γνώμες σας...
http://www.eds-motorsport.de/gb/produkt ... -Z18XE.htm
-
Ξέρει κάποιος φίλος τον ακριβή τύπο βαλβολίνης που χρησιμοποιεί η Opel στο σασμάν του astra GTC 1.8 (125PS)? Φαντάζομαι βέβαια πως είναι κοινός με του astra H 5d..Δεν κατάφερα να εντοπίσω τέτοια πληροφορία από το manual δυστυχώς..
-
Χθες με τη φοβερή βροχή θάμπωναν τα τζάμια εσωτερικά από τους υδρατμούς και ξεθάμπωναν με τη λειτουργία του (αυτόματου) κλιματισμού. Κάποια στιγμή είπα να κλείσω τον κλιματισμό και να χρησιμοποιήσω αποκλειστικά καλοριφέρ. ΔΕΝ ΞΕΘΑΜΠΩΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ακόμα και με εξωτερικό αέρα. Είναι λογικό αυτό; Γιατί ο εξωτερικός αέρας που ζεσταίνεται εκτός του κυκλώματος του κλιματισμού δεν κάνει δουλειά ενώ με τον κλιματισμό ξεθαμπώνουν τα τζάμια;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χθες με τη φοβερή βροχή θάμπωναν τα τζάμια εσωτερικά από τους υδρατμούς και ξεθάμπωναν με τη λειτουργία του (αυτόματου) κλιματισμού. Κάποια στιγμή είπα να κλείσω τον κλιματισμό και να χρησιμοποιήσω αποκλειστικά καλοριφέρ. ΔΕΝ ΞΕΘΑΜΠΩΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ακόμα και με εξωτερικό αέρα. Είναι λογικό αυτό; Γιατί ο εξωτερικός αέρας που ζεσταίνεται εκτός του κυκλώματος του κλιματισμού δεν κάνει δουλειά ενώ με τον κλιματισμό ξεθαμπώνουν τα τζάμια;Γιατι ο κλιματισμος εχει την ιδιοτητα να τραβαει την υγρασια...ενω με το καλοριφερ πρεπει να περιμενεις πολυ ωρα για να ξεθαμπωσεις τα τζαμια
-
Μάλιστα, λογικό ακούγεται.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χθες με τη φοβερή βροχή θάμπωναν τα τζάμια εσωτερικά από τους υδρατμούς και ξεθάμπωναν με τη λειτουργία του (αυτόματου) κλιματισμού. Κάποια στιγμή είπα να κλείσω τον κλιματισμό και να χρησιμοποιήσω αποκλειστικά καλοριφέρ. ΔΕΝ ΞΕΘΑΜΠΩΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ακόμα και με εξωτερικό αέρα. Είναι λογικό αυτό; Γιατί ο εξωτερικός αέρας που ζεσταίνεται εκτός του κυκλώματος του κλιματισμού δεν κάνει δουλειά ενώ με τον κλιματισμό ξεθαμπώνουν τα τζάμια;O αέρας έχει υγρασία, όσο πιο ζεστός είναι τόσο περισσότερη υγρασία μπορεί να έχει. Όταν πάρεις αέρα με 20 βαθμούς θερμοκρασία και 90% υγρασία και τον θερμάνεις στους 30 βαθμούς, η υγρασία παραμένει η ίδια αλλά το ποσοστό της υγρασίας πέφτει π.χ. στα 75% (δεν έχω κάποιο διάγραμμα και οι τιμές είναι τυχαίες).
Όταν ψύξεις αέρα με 20 βαθμούς θερμοκρασία και 90% υγρασία στους 5 βαθμούς (κλιματιστικό) τότε το ποσοστό υγρασίας φτάνει το 100% πολύ πριν να φτάσει η θερμοκρασία τους 5 βαθμούς και αρχίζει να υγροποιείται - τρέχει νερό από το κλιματιστικό. Όταν θερμάνεις τον αέρα των 5 βαθμών και 100% υγρασία στους 30 βαθμούς, το ποσοστό υγρασίας μπορεί τώρα να είναι 35% και ξεθολώνει πολύ καλύτερα τα τζάμια (παραπάνω μόνο με το καλοριφέρ, ο αέρας 30 βαθμών είχε 75% υγρασία).
Το χειμώνα που ο εξωτερικός αέρας είναι κρύος δεν χρειάζεται το a/c (ο αέρας είναι ήδη κρύος) και μόνο η θέρμανση από το καλοριφέρ φτάνει για έχεις ξηρό αέρα.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)