Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 - ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2006
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 - ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2006
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Formula 1
    42
    182
    488
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ripper last edited by

      Go_For_Pole όπως έχω πει προτιμώ προσωπικά πολλές εταιρίες ελαστικών. Τώρα αφού έχουμε μία, ίσως είναι καλό, αλλά πως θα συνδυαστεί με τους ανεφοδιασμούς και τις διάφορες στρατηγικές; Προφανώς θα πρέπει να φορούν το κάθε λάστιχο για συγκεκριμένο αριθμό γύρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Οχι αυτο που γινεται ειναι το εξης. Υποχρεωτικα στον αγωνα πρεπει να χρησιμοποιησεις ενα σετ μαυρα (σκληρα) και ενα σετ κοκκινα (μαλακα). Φυσικα αν κανεις πανω απο δυο πιτ στοπς μπορεις να χρησιμοποιησεις επιπλεον σετ απο οποιοδηποτε τυπο.

        Το γεγονος οτι σε δεδομενες στιγμες αλλοι χρησιμοποιουν τον ενα τυπο και αλλοι τον αλλο δινει διαφορετικες επιδοσεις στα αυτοκινητα=προσπερασματα.

        Επισης τα set ups των ομαδων εχουν αρκετη ποικιλια στο πως συνεργαζονται και με τα δυο σετ το οποιο επισης δημιουργει εναλλαγες στο γυρολογιο των οδηγων=προσπερασματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asteris last edited by

          Και να βγαίνει ο οδηγός και να οδηγάει ένας από τους θεατές για 5-6 γύρους γίνεται, για να δούμε προσπεράσεις, μήπως να το κάνουμε και αυτό?

          Δεν είναι σκάκι ρε παιδιά, όσο πιό πολύ στρατηγική μπαίνει, τόσο πέφτει το θέαμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης asteris έγραψε:
            Και να βγαίνει ο οδηγός και να οδηγάει ένας από τους θεατές για 5-6 γύρους γίνεται, για να δούμε προσπεράσεις, μήπως να το κάνουμε και αυτό?

            Μην τους δινεις ιδεες λεμεεεε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Ο χρήστης asteris έγραψε:
              Και να βγαίνει ο οδηγός και να οδηγάει ένας από τους θεατές για 5-6 γύρους γίνεται, για να δούμε προσπεράσεις, μήπως να το κάνουμε και αυτό?

              Μεσα! Προσφερομαι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                Και να βγαίνει ο οδηγός και να οδηγάει ένας από τους θεατές για 5-6 γύρους γίνεται, για να δούμε προσπεράσεις, μήπως να το κάνουμε και αυτό?

                Δεν είναι σκάκι ρε παιδιά, όσο πιό πολύ στρατηγική μπαίνει, τόσο πέφτει το θέαμα...

                Εχεις δει ποτε αγωνα champ cars?!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  εγω το βρισκω ηλιθιο αντε μετα να καταλαβεις ποιος ειναι ο πιο γρηγορος,εκτος απο γεματα και αδεια ρεζερβουαρ θα χουμε και μαυρα και κοκκινα λαστιχα.
                  αφηστε που εχω την εντυπωση οτι θα βρουν ολοι τον ιδιο καλυτερο συνδυασμο και θα ειναι το ιδιο πραγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Βασικα δεν υπαρχει καλυτερος συνδυασμος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      patro last edited by

                      τες πα νομιζω οτι τετοιες κινησεις μειωνουν το σπορ,δεινουν τεχνητη αισθηση και μειωνουν και την αξια της προσπερασης.καλυτερα να γινει κατι με τα αμαξια

                      τωρα που το σκεφτομαι τοσα και τοσα πειραματα εχουν γινει , γιατι οχι αλλο ενα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Χα, θα είναι σαν το παλιό NBA-jam, στο Nintendo, που ήσουν 'on fire' και σκόραρες σα διάολος!
                        Μπα, η ουσία είναι μια και έχει επιστημονικές βάσεις πασίγνωστων αρχών μηχανικής και αεροδυναμικής:
                        Ναι στα slicks
                        Όχι στα πολλά φτερά
                        Όχι στα φοβερά σημερινά φρένα
                        (στα γκάζια δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα, αν και τα πολλά γκάζια δε βοηθάνε τα προσπεράσματα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          staavros last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:
                          Former Sauber racer Norberto Fontana (1997):

                          'It was two or three hours beforehand,' he said. 'Jean Todt came in and said that we must block Villeneuve if he comes up behind me. 'It was a strict order.'
                          'To this day I regret what I did.'

                          'Schumacher and Todt never thanked me, because they lost.'

                          Για την Jerez 1997!
                          Τώρα το θυμήθηκε;

                          Πηγή: F1-Live.

                          Den ksero an egine akrivos etsi, alla dystyxos thymamai to peristatiko kai itan ontos asximo...

                          Sorry gia ta greeklish, elpizo na diorthothei syntoma...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Αρκετα δυνατες οι Renault στην τελευταια μερα δοκιμων, με πολλα long runs χωρις προβληματα και τον Piquet να μην υστερει σημαντικα σε σχεση με τον Kovalainen.

                            Οι McLaren κι αυτες αξιοπιστες. Ο Hamilton το πρωι ηταν πιο αργος απο το dlr, το απογευμα βελτιωθηκε αλλα ενω βγηκε και εκανε 2 φαινομενικα πολυ γρηγορους γυρους, στον 3ο το εριξε στην αμμοπαγιδα κατεβαζοντας ταχυτητα στη Luffield. 10 λεπτα μετα σπιναρε και ο Piquet στη Brooklands. Μιση ωρα πριν απο το τελος ξαναβγηκαν και εκαναν τους καλυτερους χρονους τους, ο Hamilton νομιζω σε μικρο σετ.

                            Ο Panis που εγκαταλειπει την ενεργο δραση ηταν πολυ αργος ολη μερα, σα να μη λειτουργουσε σωστα ο κινητηρας.

                            Η Williams-Toyota του Wurz ανεβασε καπως τις στροφες και ηταν πιο ανταγωνιστικη απο τις προηγουμενες μερες. Δεν ειχε καθολου προβληματα μεχρι 10 λεπτα πριν την καρω σημαια.

                            Τελος στην Aguri δοκιμασαν αργα το απογευμα τα καλυμματα των πισω τροχων που χρησιμοποιει η Ferrari.

                            Αυριο μπορει να ανεβασω καμια φωτο ή βιντεο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pininfarina last edited by



                              Και μερικα βιντεακια εδώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Δεν θα τιμωρηθούν Αλόνσο - Μπριατόρε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  msc3169 last edited by

                                  Ο Briatore επίσης αποκάλυψε ότι ο Mike Gascoyne είχε μισθό στη Renault 760.000 δολ. ετησίως, ποσό που η Toyota δεκαπλασίασε όταν τον πήρε, αν και νωρίτερα φέτος τον αποδέσμευσε. Τέλος σαν λύση να αυξηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου για τη Formula 1 πρότεινε οι αγώνες να διεξάγονται το βράδυ: «Γιατί οι αγώνες πάντα γίνονται μεσημέρι; Είναι ανόητο. Για να παρακολουθήσει κάποιος έναν αγώνα πρέπει να καταστρέψει την Κυριακή του».

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Juan Pablo Montoya will get back behind the wheel of a racing car today as he is expected to begin Nascar testing at the Talladega Super Speedway in Alabama. Whether he will make his racing debut anytime soon, remains to be seen.
                                    Montoya's new team boss Chip Ganassi confirmed Montoya would test today but after that he was not yet sure. Montoya has been bound by his McLaren F1 contract terms until now after he was dropped by the team, following his public declaration that he was leaving F1 to join Nascar.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Ο χρήστης Megane II έγραψε:
                                      Ο Briatore επίσης αποκάλυψε ότι ο Mike Gascoyne είχε μισθό στη Renault 760.000 δολ. ετησίως, ποσό που η Toyota δεκαπλασίασε όταν τον πήρε, αν και νωρίτερα φέτος τον αποδέσμευσε. Τέλος σαν λύση να αυξηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου για τη Formula 1 πρότεινε οι αγώνες να διεξάγονται το βράδυ: «Γιατί οι αγώνες πάντα γίνονται μεσημέρι; Είναι ανόητο. Για να παρακολουθήσει κάποιος έναν αγώνα πρέπει να καταστρέψει την Κυριακή του».

                                      δεν εχει και πολυ αδικο ο φλαβιος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        patro last edited by

                                        Ο χρήστης Megane II έγραψε:
                                        Ο Briatore επίσης αποκάλυψε ότι ο Mike Gascoyne είχε μισθό στη Renault 760.000 δολ. ετησίως, ποσό που η Toyota δεκαπλασίασε όταν τον πήρε, αν και νωρίτερα φέτος τον αποδέσμευσε. Τέλος σαν λύση να αυξηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου για τη Formula 1 πρότεινε οι αγώνες να διεξάγονται το βράδυ: «Γιατί οι αγώνες πάντα γίνονται μεσημέρι; Είναι ανόητο. Για να παρακολουθήσει κάποιος έναν αγώνα πρέπει να καταστρέψει την Κυριακή του».

                                        ισως ειναι καλη ιδεα για μερικους αγωνες.οι πιστες ειναι τεραστιες ομως και λιγο δυσκολο να φωτιστουν.
                                        και υπαρχει παντα η περιπτωση καποιος να βγαλει τη μπριζα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ipan last edited by

                                          Είχε αναφερθεί και παλαιότερα αυτό, αλλά απορρίφθηκε (και) για λόγους ασφαλείας αν θυμάμαι καλά..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            phaethon last edited by

                                            Μα καλά, τί νόημα έχει, αφού F1 βλέπει όλος ο κόσμος και άρα οι ώρες ανά τον κόσμο είναι διαφορετικές...
                                            Όταν έχει Indy-GP ή Montreal ή Interlagos βράδυ το βλέπουμε στην Ευρώπη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr