-
Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!
Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Θα τρελαθούμε εντελώς!
Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
...Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...
Μαζί σου είμαι, αλλα υπάρχει μια διαφορά...Αυτοί δεν σκοτώνοντε...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Θα τρελαθούμε εντελώς!
Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
...Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!
Στο δάσος!Αλλα οταν βγεί στον δρόμο τον εκανες στιφάδο...
-
Ο χρήστης van έγραψε:
δικιο εχεις nass δεν ειναι πιστα, ραλυ ειναι και αν καποιος στη τελικη
πιστευει οτι ενα σημειο ειναι επικινδυνο ας το φυλαξει μην περιμενει να ειναι καποιος εκει να του πει κοψε εδω θα βγεις, για αυτο και κανει δοκιμες. βαζουμε μια κατω το σιγουρευεις στριβεις και φευγεις,ειδαλως
τη λυπητερη θα στη πει ο φαναρτζης τη δευτερα....και οχι η καθε οργανωση....Ρε παπ@@@ρα εξάτμισά Τοτε να τον κάνουμε αγώνα regularity για να είμαστε ολοι προσεχτικοί και μία εως τρεις ταχύτητες κατω!!!
Θα τρελαθούμε εντελώς!
Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!! Οχι να προσέχει που δεν εχουν φυλάξει οι οργανώσεις.
Η δουλειά των Οργανωτών είναι προσέχουν τους Οδηγούς καλύτερα απο τα μάτια τους και οχι να τους στείνουν 'λούμπες'!Αυτά για να ξεκαθαρίσουν οι ρόλοι...
εγω δεν ειπα να σερνεσε σε ολη την ειδικη ειπα καποια σημεια που θεωρεις εσυ επικινδυνα να τα φυλαξεις απο μονος,καποιες στιγμες
ρισκαρεις και καποιες πουλας δεν θα σου καθοντε ολες.... -
Ο χρήστης van έγραψε:
Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!
Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...
Μαζί σου είμαι, αλλα υπάρχει μια διαφορά...Αυτοί δεν σκοτώνοντε...
Κάνεις μεγάλο λάθος. Σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει motorsport σκοτώνονται. Δυστυχήματα σαν πχ. του Δούρου (λάθος προσγείωση από άλμα και κατευθείαν χτύπημα στο δέντρο) είναι (ας πούμε) 'αναμενόμενα'
-
...και μετα το ατυχημα παει επιτροπη να δει πως ,γιατι,τι πραγματικα εφταιξε,κλπ,οπως εντω,στο Ελλαντα
Παντου σκοτωνονται,συμφωνοι,αλλα οχι τοσο τυχαρπαστα και με τοσο προφανη συνυπαιτιοτητα της οργανωσης ,οπως στην περιπτωση του Μακρη,στο Μαυρο Ροδο με την μπαριερα.(δεν θα σταματαω να το λεω,και ας ξερω οτι παραακουγεται)
-
Με όλο αυτό το κλίμα, να βάλω ή να μη βάλω φωτό?
Γιατί πέρα από όλα τα άλλα, έγινε και εγώνας εκεί πέρα και μάλιστα αγώνας που έχουμε καιρό να δούμε... Που ξανακούστηκε μετά από 110+ χλμ ΕΔ να έχουμε διαφορές της τάξης των 7,5 δ/των από τον 1ο έως τον 6ο?
-
κ βεβαια να βαλεις..για μας που δε βρεθηκαμε στα βουνα
-
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια όλους αυτούς που μας τηλεφώνησαν και ενδιαφέρθηκαν για την εξέλιξη της υγείας μας μετά το ατύχημα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες για το 'τι και πως συνέβη' καθώς αυτή είναι επιθυμία δική μου και του συνοδηγού μου. Να είστε όλοι καλά.Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Κώστας Βλασταράς
-
Kώστα ελπίζω να είσαι καλά...
...και ελπίζω να μην είναι αλήθεια τα περί επιτόπιας διάγνωσης από τον κριτή-Γιακούμπ...
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Θα τρελαθούμε εντελώς!
Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
...Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!
Στο δάσος!Αλλα οταν βγεί στον δρόμο τον εκανες στιφάδο...
Σεβασμός -υπάρχουν και μερικοί που και τρέχουν και δεν βγαίνουν από το δρόμο και επιπλέον δεν τρώγονται με καμία συνταγή.
-
Περαστικά Longhi, καθώς και στο συνοδηγό σου Οι λαμαρίνες φτιάχονται!
-
Ο χρήστης Longhi έγραψε:
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια όλους αυτούς που μας τηλεφώνησαν και ενδιαφέρθηκαν για την εξέλιξη της υγείας μας μετά το ατύχημα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες για το 'τι και πως συνέβη' καθώς αυτή είναι επιθυμία δική μου και του συνοδηγού μου. Να είστε όλοι καλά.Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Κώστας Βλασταράς
KΩΣΤΗ ΜΟΥ,
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΟΥ.
ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ 'ΒΓΗΚΑΜΕ' ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ.
ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'[/quote]
Καταρχήν να σου υποβάλω τη λύπη μου για την έξοδο σας .
Κατά δεύτερον συγχαρητήρια για την απόδοση σας .
Και μια ερώτηση (καρφάκι διαφωνίας) για ενημέρωση .……
Αν είχατε κάνει παραπάνω περάσματα ……………..Π.Χ …..αντί για 1 …3 η αντί για 50 …150 ..(πάντα Π.Χ) και πάντα με βάση την πίεση , θα είχατε λιγότερες πιθανότητες για έξοδο ? :hmmm: -
Ο χρήστης orfannos έγραψε:
ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ 'ΒΓΗΚΑΜΕ' ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ.
ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Καταρχήν να σου υποβάλω τη λύπη μου για την έξοδο σας .
Κατά δεύτερον συγχαρητήρια για την απόδοση σας .
Και μια ερώτηση (καρφάκι διαφωνίας) για ενημέρωση .……
Αν είχατε κάνει παραπάνω περάσματα ……………..Π.Χ …..αντί για 1 …3 η αντί για 50 …150 ..(πάντα Π.Χ) και πάντα με βάση την πίεση , θα είχατε λιγότερες πιθανότητες για έξοδο ? :hmmm:[/quote]ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ.
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΗΝ 'ΠΑΤΗΣΑΜΕ',ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Αν είχατε κάνει 50 περάσματα θα είχατε βρει χρόνο να βάλετε μια μπαριέρα (ένα κομμάτι σήμερα, ένα κομμάτι αύριο) στο σημείο εκείνο, και ακίνητο σημείο για φρένα θα ήταν και θα βοηθούσατε την οργάνωση να μην της τη λένε που δεν έχει σε κάθε μικρό ή μεγάλο γκρεμό (χώρια τα δέντρα) μπαριέρα επιπέδου Nurburgring
-
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν είχατε κάνει 50 περάσματα θα είχατε βρει χρόνο να βάλετε μια μπαριέρα (ένα κομμάτι σήμερα, ένα κομμάτι αύριο) στο σημείο εκείνο, και ακίνητο σημείο για φρένα θα ήταν και θα βοηθούσατε την οργάνωση να μην της τη λένε που δεν έχει σε κάθε μικρό ή μεγάλο γκρεμό (χώρια τα δέντρα) μπαριέρα επιπέδου NurburgringNass, εχω την εντύπωση οτι δεν θέλεις(ή δεν σου επιτρέπεται) να καταλάβεις την πραγματικότητα.
Αν εχεις πάει σε αγώνες του εξωτερικού(που θα εχεις πάει)με οχι Ευρωπαικό ενδιαφέρον θα εχεις δει τα εξεις:- Τυλίγουν τα επικύνδινα δένδρα με αφρολέξ και αχειρόμπαλες.(βλέπε Αγ.Κωνσταντίνος- Παλαδιο)
- Τυλίγουν με κορδέλες σημεία που δεν μπορούν να βάλουν μπαριέρα.
3.Τυλίγουν με κορδέλες πιθανά σημεία που πιθανόν να βγει αγωνιστικό.
4.Οριοθετούν μπουκες ωστε τα πιο πισω νούμερα να μην .....!
5.Κοβουν τις μεγάλες ευθείες με τεχνιτά S(απο το 1850...)
6.Σε αλματα κορδελιάζουν λιγο πριν και λιγο μετά τον δρόμο ωστε να φαίνεται καπως το που πάει 'το θέμα'!
7.Ασχολούνται με την οργάνωση του αγώνα και οχι με το πώς θα Σπάσουν τα αρχ@ των οδηγών.Γουστάρουν να Οργανώνουν αγώνες γιατι τους αγαπούν και οχι για να βγάλουν τα κομπλεξ τους και ...
Φαντάσου λοιπόν τι κανουν σε Ευρωπαϊκό Αγώνα!
Aν Ολα αυτά ειναι Nurburgring, τότε τα θέλω και εγώ και τα παιδιά μου...
32 ELPA RALLY 2006