Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    32 ELPA RALLY 2006
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 32 ELPA RALLY 2006
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Ελληνικοί Αγώνες
    54
    177
    412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!

      Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dap last edited by

        Ο χρήστης van έγραψε:

        Θα τρελαθούμε εντελώς!
        Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
        ...

        Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          van last edited by

          Ο χρήστης taurus έγραψε:
          Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!

          Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...

          Μαζί σου είμαι, αλλα υπάρχει μια διαφορά...Αυτοί δεν σκοτώνοντε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            van last edited by

            Ο χρήστης DAP έγραψε:

            Θα τρελαθούμε εντελώς!
            Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
            ...

            Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!

            Στο δάσος!Αλλα οταν βγεί στον δρόμο τον εκανες στιφάδο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stamelos last edited by

              Ο χρήστης van έγραψε:

              δικιο εχεις nass δεν ειναι πιστα, ραλυ ειναι και αν καποιος στη τελικη
              πιστευει οτι ενα σημειο ειναι επικινδυνο ας το φυλαξει μην περιμενει να ειναι καποιος εκει να του πει κοψε εδω θα βγεις, για αυτο και κανει δοκιμες. βαζουμε μια κατω το σιγουρευεις στριβεις και φευγεις,ειδαλως
              τη λυπητερη θα στη πει ο φαναρτζης τη δευτερα....και οχι η καθε οργανωση....

              Ρε παπ@@@ρα εξάτμισά Τοτε να τον κάνουμε αγώνα regularity για να είμαστε ολοι προσεχτικοί και μία εως τρεις ταχύτητες κατω!!!
              Θα τρελαθούμε εντελώς!
              Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!! Οχι να προσέχει που δεν εχουν φυλάξει οι οργανώσεις.
              Η δουλειά των Οργανωτών είναι προσέχουν τους Οδηγούς καλύτερα απο τα μάτια τους και οχι να τους στείνουν 'λούμπες'!

              Αυτά για να ξεκαθαρίσουν οι ρόλοι...

              εγω δεν ειπα να σερνεσε σε ολη την ειδικη ειπα καποια σημεια που θεωρεις εσυ επικινδυνα να τα φυλαξεις απο μονος,καποιες στιγμες
              ρισκαρεις και καποιες πουλας δεν θα σου καθοντε ολες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης van έγραψε:

                Ώπα-ώπα, γινόμαστε υπερβολικοι... Τότε να μην ξαναγίνουν αγώνες όπως Φιλανδία και RAC, γιατί έχουν δέντρα δίπλα και υπερυψηλές ταχύτητες και άλματα που μέχρι να προσγειωθείς αλλάζει... η ημέρα!

                Και αν έχετε αμφιβολίες για την επικινδυνότητά τους, να σας δείξω βιντεάκια να σας φύγουν τα τσίσα...

                Μαζί σου είμαι, αλλα υπάρχει μια διαφορά...Αυτοί δεν σκοτώνοντε...

                Κάνεις μεγάλο λάθος. Σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει motorsport σκοτώνονται. Δυστυχήματα σαν πχ. του Δούρου (λάθος προσγείωση από άλμα και κατευθείαν χτύπημα στο δέντρο) είναι (ας πούμε) 'αναμενόμενα'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  amaxopoulos last edited by

                  ...και μετα το ατυχημα παει επιτροπη να δει πως ,γιατι,τι πραγματικα εφταιξε,κλπ,οπως εντω,στο Ελλαντα

                  Παντου σκοτωνονται,συμφωνοι,αλλα οχι τοσο τυχαρπαστα και με τοσο προφανη συνυπαιτιοτητα της οργανωσης ,οπως στην περιπτωση του Μακρη,στο Μαυρο Ροδο με την μπαριερα.(δεν θα σταματαω να το λεω,και ας ξερω οτι παραακουγεται)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Με όλο αυτό το κλίμα, να βάλω ή να μη βάλω φωτό?

                    Γιατί πέρα από όλα τα άλλα, έγινε και εγώνας εκεί πέρα και μάλιστα αγώνας που έχουμε καιρό να δούμε... Που ξανακούστηκε μετά από 110+ χλμ ΕΔ να έχουμε διαφορές της τάξης των 7,5 δ/των από τον 1ο έως τον 6ο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sebastien-loeb last edited by

                      κ βεβαια να βαλεις..για μας που δε βρεθηκαμε στα βουνα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        longhi last edited by

                        Καλησπέρα,
                        Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια όλους αυτούς που μας τηλεφώνησαν και ενδιαφέρθηκαν για την εξέλιξη της υγείας μας μετά το ατύχημα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες για το 'τι και πως συνέβη' καθώς αυτή είναι επιθυμία δική μου και του συνοδηγού μου. Να είστε όλοι καλά.

                        Με φιλικούς χαιρετισμούς,

                        Κώστας Βλασταράς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Kώστα ελπίζω να είσαι καλά...

                          ...και ελπίζω να μην είναι αλήθεια τα περί επιτόπιας διάγνωσης από τον κριτή-Γιακούμπ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            angel-rabbit last edited by

                            Ο χρήστης van έγραψε:

                            Θα τρελαθούμε εντελώς!
                            Η δουλεια του οδηγού είναι να τρέχει ρεεεε!!
                            ...

                            Και του λαγου ειναι αλλα προσεχει που παει!!!!!!!

                            Στο δάσος!Αλλα οταν βγεί στον δρόμο τον εκανες στιφάδο...

                            Σεβασμός -υπάρχουν και μερικοί που και τρέχουν και δεν βγαίνουν από το δρόμο και επιπλέον δεν τρώγονται με καμία συνταγή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Περαστικά Longhi, καθώς και στο συνοδηγό σου Οι λαμαρίνες φτιάχονται!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης Longhi έγραψε:
                                😞

                                Καλησπέρα,
                                Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια όλους αυτούς που μας τηλεφώνησαν και ενδιαφέρθηκαν για την εξέλιξη της υγείας μας μετά το ατύχημα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες για το 'τι και πως συνέβη' καθώς αυτή είναι επιθυμία δική μου και του συνοδηγού μου. Να είστε όλοι καλά.

                                Με φιλικούς χαιρετισμούς,

                                Κώστας Βλασταράς

                                KΩΣΤΗ ΜΟΥ,

                                ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΟΥ.
                                ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.
                                ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

                                ΦΙΛΙΚΑ,

                                'EL-EM'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orfannos last edited by

                                  ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ 'ΒΓΗΚΑΜΕ' ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ.
                                  ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'[/quote]

                                  Καταρχήν να σου υποβάλω τη λύπη μου για την έξοδο σας .
                                  Κατά δεύτερον συγχαρητήρια για την απόδοση σας .
                                  Και μια ερώτηση (καρφάκι διαφωνίας) για ενημέρωση .……
                                  Αν είχατε κάνει παραπάνω περάσματα ……………..Π.Χ …..αντί για 1 …3 η αντί για 50 …150 ..(πάντα Π.Χ) και πάντα με βάση την πίεση , θα είχατε λιγότερες πιθανότητες για έξοδο ? :hmmm
                                  :

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης orfannos έγραψε:
                                    ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ 'ΒΓΗΚΑΜΕ' ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ.
                                    ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    Καταρχήν να σου υποβάλω τη λύπη μου για την έξοδο σας .
                                    Κατά δεύτερον συγχαρητήρια για την απόδοση σας .
                                    Και μια ερώτηση (καρφάκι διαφωνίας) για ενημέρωση .……
                                    Αν είχατε κάνει παραπάνω περάσματα ……………..Π.Χ …..αντί για 1 …3 η αντί για 50 …150 ..(πάντα Π.Χ) και πάντα με βάση την πίεση , θα είχατε λιγότερες πιθανότητες για έξοδο ? :hmmm
                                    :[/quote]

                                    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ.
                                    ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΗΝ 'ΠΑΤΗΣΑΜΕ',ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Αν είχατε κάνει 50 περάσματα θα είχατε βρει χρόνο να βάλετε μια μπαριέρα (ένα κομμάτι σήμερα, ένα κομμάτι αύριο) στο σημείο εκείνο, και ακίνητο σημείο για φρένα θα ήταν και θα βοηθούσατε την οργάνωση να μην της τη λένε που δεν έχει σε κάθε μικρό ή μεγάλο γκρεμό (χώρια τα δέντρα) μπαριέρα επιπέδου Nurburgring

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        voila...

                                        Aπό ΚΟΡΦΕΣ Ι


                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Από ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟ Ι

                                          (τι ωραία είναι να ξυπνάς και να βρίσκεσαι από το ξενοδοχείο σου στην ειδική σε 3 λεπτά με τα πόδια... )





                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            van last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Αν είχατε κάνει 50 περάσματα θα είχατε βρει χρόνο να βάλετε μια μπαριέρα (ένα κομμάτι σήμερα, ένα κομμάτι αύριο) στο σημείο εκείνο, και ακίνητο σημείο για φρένα θα ήταν και θα βοηθούσατε την οργάνωση να μην της τη λένε που δεν έχει σε κάθε μικρό ή μεγάλο γκρεμό (χώρια τα δέντρα) μπαριέρα επιπέδου Nurburgring

                                            Nass, εχω την εντύπωση οτι δεν θέλεις(ή δεν σου επιτρέπεται) να καταλάβεις την πραγματικότητα.
                                            Αν εχεις πάει σε αγώνες του εξωτερικού(που θα εχεις πάει)με οχι Ευρωπαικό ενδιαφέρον θα εχεις δει τα εξεις:

                                            1. Τυλίγουν τα επικύνδινα δένδρα με αφρολέξ και αχειρόμπαλες.(βλέπε Αγ.Κωνσταντίνος- Παλαδιο)
                                            2. Τυλίγουν με κορδέλες σημεία που δεν μπορούν να βάλουν μπαριέρα.
                                              3.Τυλίγουν με κορδέλες πιθανά σημεία που πιθανόν να βγει αγωνιστικό.
                                              4.Οριοθετούν μπουκες ωστε τα πιο πισω νούμερα να μην .....!
                                              5.Κοβουν τις μεγάλες ευθείες με τεχνιτά S(απο το 1850...)
                                              6.Σε αλματα κορδελιάζουν λιγο πριν και λιγο μετά τον δρόμο ωστε να φαίνεται καπως το που πάει 'το θέμα'!
                                              7.Ασχολούνται με την οργάνωση του αγώνα και οχι με το πώς θα Σπάσουν τα αρχ@ των οδηγών.Γουστάρουν να Οργανώνουν αγώνες γιατι τους αγαπούν και οχι για να βγάλουν τα κομπλεξ τους και ...

                                            Φαντάσου λοιπόν τι κανουν σε Ευρωπαϊκό Αγώνα!
                                            Aν Ολα αυτά ειναι Nurburgring, τότε τα θέλω και εγώ και τα παιδιά μου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr