-
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=109
Για να παρεις μια πρωτη ιδεα... Απο εμπειρια δεν μπορω να βοηθησω...
-
Theofaman, έχω πετάξει μια δυο φορές... βασικά ήταν αρκετά στενάχωρα... τώρα από ασφάλεια, τι να σου πω... δεν έγινε τπτ όταν πέταξα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Theofaman, έχω πετάξει μια δυο φορές... βασικά ήταν αρκετά στενάχωρα... τώρα από ασφάλεια, τι να σου πω... δεν έγινε τπτ όταν πέταξα...Αυτο με νοιαζει
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Κρίμα...
μην ανησυχεις...εχουμε φαντομ...
Τα φαντομ μπορει να ειναι παλια, να καπνιζουν, να κανουν ΠΟΛΛΗ φασαρια, αλλα οταν τις τριτες εκαναν (και ακομα κανουν) ασκησεις πανω απο την πολη της **Λαρισας βγαιναμε στο μπαλκονι και τα χαζευαμε... **Ωραιες εποχες...
Απ' οτι ελεγε παντως ενας χειριστης (σε στατικη εκθεση) στην 110ΠΜ τα φ4 χρησιμοποιουνται κυριως για αεροφωτογραφιες.... και λεγαμε οτι καπνιζουν σα να καινε μαζουτ. Μεχρι που ειδαμε αυτο....
Ναι, πολύ κάπνα τα άτιμα! Αλλά για μένα ρισπέκτ...από τα καλυτερα μαχητικά
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Theofaman, έχω πετάξει μια δυο φορές... βασικά ήταν αρκετά στενάχωρα... τώρα από ασφάλεια, τι να σου πω... δεν έγινε τπτ όταν πέταξα...
Αυτο με νοιαζει
Πάντως σε πτητικά χαρακτηριστικά,, τα airbus είναι πολύ καλύτερα. Πολύ πιο ομαλό ταξίδι...
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Έχει πετάξει κανείς με McDonnel Douglas MD-80/82 Κλπ? Θα πετάξω σύντομα με τέτοιο και οποιαδήποτε εμπειρία (σχετικά με την ασφάλεια κυρίως ) ειναι καλοδεχούμενηΠιστευεις στην μετα θανατον ζωη?
Η σειρα DC-9, MD80/90 κλπ.... εχουν αρκετα συμβαντα στην ιστορια τους Βεβαια, δεν ειναι αναγκαστικο πως φταιει το αεροσκαφος αυτο καθαυτο. Βασικα περρισσοτερη σημασια εχει να μας πεις ποιος ειναι ο operator αυτου του αεροσκαφους, σε ποια χωρα δραστηριοποιειται...
Αν πχ μου πεις Κονγκο, θα σου πω να δαγκωνεις καλα την ταυτοτητα
-
corsair
Εταιρία ειναι η Viking http://www.vikingairlines.com/AboutViki ... fault.aspx
4 MD 83 εχει τα οποια τα ειχε παρει απο την Swiss Air
Νταξ! Καλη συντηρηση δεν θα εκαναν οι Ελβετοι? -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Έχει πετάξει κανείς με McDonnel Douglas MD-80/82 Κλπ? Θα πετάξω σύντομα με τέτοιο και οποιαδήποτε εμπειρία (σχετικά με την ασφάλεια κυρίως ) ειναι καλοδεχούμενηΌσο πιο πίσω κάθεσαι τόσο πιο ανυπόφορος ειναι ο θόρυβος, είχα έρθει με Alitalia (..) απο Παρίσι και καθόμουνα στην τελευταία θέση. Μακράν το χειρότερο ταξίδι με αεροπλάνο που έχω κάνει.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
corsairΕταιρία ειναι η Viking http://www.vikingairlines.com/AboutViki ... fault.aspx
4 MD 83 εχει τα οποια τα ειχε παρει απο την Swiss Air
Νταξ! Καλη συντηρηση δεν θα εκαναν οι Ελβετοι?Μην μασας τιποτα.... Απλα φοβηθηκα μην τυχον και ησουν σε καμια Αφρικη/Λατινικη Αμερικη.... Βλεπεις ο τυπος αυτου του αεροσκαφους δεν ειναι και τοσο συχνος στα Ευρωπαικα εδαφη....
Παντως νταξ, την δουλεια του θα την κανει... θα μπορεις να μας γραψεις και μετα την πτηση Εγω ειχα πεταξει με την ποιο προσφατη και τελευταια εκδοχη της σειρας.... Boeing 717.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
corsair
Εταιρία ειναι η Viking http://www.vikingairlines.com/AboutViki ... fault.aspx
4 MD 83 εχει τα οποια τα ειχε παρει απο την Swiss Air
Νταξ! Καλη συντηρηση δεν θα εκαναν οι Ελβετοι?Μην μασας τιποτα.... Απλα φοβηθηκα μην τυχον και ησουν σε καμια Αφρικη/Λατινικη Αμερικη.... Βλεπεις ο τυπος αυτου του αεροσκαφους δεν ειναι και τοσο συχνος στα Ευρωπαικα εδαφη....
Παντως νταξ, την δουλεια του θα την κανει... θα μπορεις να μας γραψεις και μετα την πτηση Εγω ειχα πεταξει με την ποιο προσφατη και τελευταια εκδοχη της σειρας.... Boeing 717.
Μακαρι
Οντως δεν ειναι πολυ συχνο. Κυρίως στην Αμερική έχω την εντύπωση πως δραστηριοποιειται. Γενικά μιλώντας, τα μεγάλα πολιτικα αεροσκάφη, πόσα χρόνια υπηρεσιακής λειτουργίας έχουν? (πότε λήγουν δηλαδή? ) -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
corsair
Εταιρία ειναι η Viking http://www.vikingairlines.com/AboutViki ... fault.aspx
4 MD 83 εχει τα οποια τα ειχε παρει απο την Swiss Air
Νταξ! Καλη συντηρηση δεν θα εκαναν οι Ελβετοι?Μην μασας τιποτα.... Απλα φοβηθηκα μην τυχον και ησουν σε καμια Αφρικη/Λατινικη Αμερικη.... Βλεπεις ο τυπος αυτου του αεροσκαφους δεν ειναι και τοσο συχνος στα Ευρωπαικα εδαφη....
Παντως νταξ, την δουλεια του θα την κανει... θα μπορεις να μας γραψεις και μετα την πτηση Εγω ειχα πεταξει με την ποιο προσφατη και τελευταια εκδοχη της σειρας.... Boeing 717.
ωχ, 717... με είχαν βάλει πίσω, ακριβώς δίπλα από την τουρμπίνα.
Έκανα 2 μέρες να συνέλθω...
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
corsair
Εταιρία ειναι η Viking http://www.vikingairlines.com/AboutViki ... fault.aspx
4 MD 83 εχει τα οποια τα ειχε παρει απο την Swiss Air
Νταξ! Καλη συντηρηση δεν θα εκαναν οι Ελβετοι?Μην μασας τιποτα.... Απλα φοβηθηκα μην τυχον και ησουν σε καμια Αφρικη/Λατινικη Αμερικη.... Βλεπεις ο τυπος αυτου του αεροσκαφους δεν ειναι και τοσο συχνος στα Ευρωπαικα εδαφη....
Παντως νταξ, την δουλεια του θα την κανει... θα μπορεις να μας γραψεις και μετα την πτηση Εγω ειχα πεταξει με την ποιο προσφατη και τελευταια εκδοχη της σειρας.... Boeing 717.
Μακαρι
Οντως δεν ειναι πολυ συχνο. Κυρίως στην Αμερική έχω την εντύπωση πως δραστηριοποιειται. Γενικά μιλώντας, τα μεγάλα πολιτικα αεροσκάφη, πόσα χρόνια υπηρεσιακής λειτουργίας έχουν? (πότε λήγουν δηλαδή? )Χμμμμ, το θεμα ειναι κατα ποσο συμφερουν... Φτανουν παντως και 25-30 χρονια... απλα την τελευταια δεκαετια τους συχνα πυκνα μετατρεπονται σε cargo. Γενικα ενα αεροπλανο εφοσον τηρουνται οι οδηγιες του κατασκευαστη μπορει να πεταει με ασφαλεια για πολλες δεκαετιες... απλα απο ενα σημειο και μετα τα operating costs ειναι ασυμφορα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ωχ, 717... με είχαν βάλει πίσω, ακριβώς δίπλα από την τουρμπίνα.
Έκανα 2 μέρες να συνέλθω...
Ασε ρε dino.... στην προσεγγιση για Makedonia Airport καναμε μια πολυ περιεργη προσεγγιση... δεν ξερω κατα ποσο οφειλοταν στην σχεδιαση του αεροσκαφους..... απλα μεχρι λιγα μετρα πριν τον διαδρομο ειμασταν nose down... Πλησιαζαμε και το ρυγχος δεν το σηκωναν και σκεφτομουν 'μα τι σκατα κανουν στο cockpit', και πλησιαζαμε 'μα καλα τον παιζουν εκει μεσα???', και φτανουμε στο σημειο που λεω 'δεν μπορει, εχει γινει μαλακια' και σφιγγομαι για τα χειροτερα... και μετα απο μερικα δευτερα... σκεφτομαι 'τι σφιγγομαι ο μαλακας? Με τοσα καυσιμα που εχουμε, ας χαλαρωσω να το απολαυσω....' και ετσι χαλαρωσα... και αμεσως μετα σηκωθηκε στα γρηγορα η μουρη και καναμε touch down.
-
Με ξένη εταιρία; Γενικά έχω δει πως οι ξένοι πιλότοι έχουν πρόβλημα στην προσέγγιση στον διάδρομο ερχόμενοι από την θάλασσα.
Γυρνούσα από βουδαπέστη με malev, βράδυ, και ο πιλότος είχε κατέβει υπερβολικά χαμηλά, από πολύ μακριά...glide slope δηλαδή γραμμένο στα π@πάρια του! Και εγώ άρχισα να σφίγγομαι και να ξεφυσάω, αλλά μετά συνήλθα όταν είδα όταν έκανε go around!
Λέω την δεύτερη, του πούστη, θα το πετύχει...
Και άλλη φρικιαστική ιστορία, με airbus προσγείωση στο λενινγκραντ, προσγειώνεται βαριά, αναπηδά, και αρχίζει να κάνει αριστερό roll. Καθόμουν παράθυρο, και να βλέπω το ακροπτέρυγο να πλησιάζει στο έδαφος. Πρέπει να έφτασε στους 10-20 πόντους μέχρι να το γυρίσει από την άλλη...
-
Ξενοι? Μπααααααααα.... ελληναραδες... τα 717 της Ολυμπιακης... προσεγγιση απο ξηρα στον 10 αν δεν σφαλλω.
Χμμμμμ, απο οτι καταλαβα στο Λενινγκραντ ειδες τον Χαρο να σου χτυπα το παραθυρο.... πλακα θα ειχε
-
Αυτο με τα 717 και εγώ το είχα σημειώσει...θυμάμαι είχαν ανοιχτό το πιλοτήριο και μέχρι σχεδόν να κάνει flare ήταν nose down...
Τον χάρο; Παρέα με τον άγιο πέτρο χόρευαν στην πτέρυγα...
-
theofaman αμα πεσει επεσε... εχω πεταξει με τετοια, κυριως αλιταρια...απλα μη καθισεις πολυ πισω...
εχει πεταξει κανεις με c-130?
εκει να δειτε προσγειωση με τη μυτη...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ξενοι? Μπααααααααα.... ελληναραδες... τα 717 της Ολυμπιακης... προσεγγιση απο ξηρα στον 10 αν δεν σφαλλω.Χμμμμμ, απο οτι καταλαβα στο Λενινγκραντ ειδες τον Χαρο να σου χτυπα το παραθυρο.... πλακα θα ειχε
καλησπερα και απο εμενα,10 και ξηρα δεν γινεται,28 η 34 και ξηρα γινετε ,για τετοια προσεγγιση μαλλον 34,αρα καλα κατεβαινε οπως κατεβαινε,βλεπεις πισω εχει βουνο.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Έχει πετάξει κανείς με McDonnel Douglas MD-80/82 Κλπ? Θα πετάξω σύντομα με τέτοιο και οποιαδήποτε εμπειρία (σχετικά με την ασφάλεια κυρίως ) ειναι καλοδεχούμενηφιλε μου ,το εργαλειο ειναι ΑΠΑΙΧΤΟ,ειναι και πολυ ευελικτο και ισως απο τα λιγα αεροπλανα που κανουν ευκολα oneG roll,αν εχεις φιλο τον κυβερνητη πεστου να σου κανει ενα μην φοβασε τιποτα,.καλη πτηση
υσ.πισω κανει λιγο φασαρια,γιαυτο κατσε μπροστα
-
Φίλε Θεόφιλε, είσαι χειριστής;
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ