-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το νέο αμάξι του 'lkar'
no offense φίλε μου δεν μπόρεσα να κρατηθώ!!
πάλι τσάι θα κερνάει
αυτό είναι σίγουρο
-
Όσοι θεωρούν το σκουπέ άσκημο, ας δουν τι κουκλιά πούλαγαν τον καιρό εκείνο οι 'καλές' μάρκες.
SCoupe
Golf GTI 1992-1997
Jetta 1992
Seat Ibiza 1992
Skoda Favorit 1992
Renault 21 Turbo 1992
Peugeot 405 1992
Αν πείτε τίποτα θα βάλω και γιαπωνέζικα!
-
manosk φανατικός Hyundaisti
-
Βάλε μόνο Opel μην βάλεις
-
Οι χορηγοί ήταν στον στάνταρ εξοπλισμό του σκουπέ?
-
Kid
εσύ γουστάρεις βόλτα με το άσπρο, μην κοιτάς το γαλάζιο.mirage
τη λυπήθηκα μωρέ.chrmes
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Kid
εσύ γουστάρεις βόλτα με το άσπρο, μην κοιτάς το γαλάζιο.mirage
τη λυπήθηκα μωρέ.chrmes
Μας λυπήθηκες θες να πείς
-
manosk, τα αμαξια που εχεις εβγαιναν και το 92, δεν πρωτοβγηκαν τοτε οπως το κουπε. Τα πιο πολλα ηταν προς αντικατασταση. Οποτε η συγκριση δεν ειναι 100% δικαιη.
Ασε που το 405 μου φαινεται και πιο καινουριο και περισσοτερο διαχρονικα ομορφο.Δεν εχω τιποτα με τα χιουνται, ουτε και ξερω αν οντως ηταν δικαιολογημενος ο χαρακτηρισμος 'πεζοδρομιοκυνηγος' αλλα μην υπερβαλλουμε κιολας, ε?
Φιλικα -
οι περισσότεροι το θεωρείτε αποτυχία ε?
χωρίς καν να το δείτε,οδηγήσετε κλπ!λίγα αυτοκίνητα άλλων εταιριών, που λέγανε οι περισσότεροι ουάαααου!!, βγήκαν με προβλήματα??!
εντάξει δε λέω, δεν έχει ποιότητα όσο άλλων εταιριών, που πληρώνεις χρυσάφι το αυτοκίνητο για να κάνεις μούρη, αλλά όταν θα βγεί στο δρόμο τότε θα έχει τα κότσια να:
Αμα τελικα βγαλουν αξεντ τουρμπο θα γελαν και οι πετρες με τα vw gt και λοιπα γρηγορα οταν ο 'συνταξιουχος ' θα τους καρφωνει...ελεος με τις π@π@ριες
φιλικα
-
Ναι, αλλά όταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα μιας εταιρείας χαρακτηρίζεται άσχημο ενώ οι άλλες εταιρείες που υπερηφανεύονται για το σχεδιασμό τους βγάζουν εκτρώματα ή κουτιά, είναι προφανές ότι τα σχόλια δεν στέκουν.
Εγώ έχω πει εδώ και καιρό ότι η επόμενη ή το πολύ η παρεπόμενη γενιά αγοραστών αυτοκινήτων θα ξερογλύφεται για τα hyundai, τα οποία θα κοστίζουν αρκετά ακριβά και θα πλασάρουν αξιοπιστία, ποιότητα και σχεδιασμό. Απλώς δεν μπορούσε ως σήμερα να κυκλοφορήσει η hyundai μοντέλο με πράγματα που θα έστελναν υποχρεωτικά την τιμή στο +30% γιατί τα συμπλέγματα της αγοράς θα την έστελναν στη χρεωκοπία. -
Αμα τελικα βγαλουν αξεντ τουρμπο θα γελαν και οι πετρες με τα vw gt και λοιπα γρηγορα οταν ο 'συνταξιουχος ' θα τους καρφωνει...ελεος με τις π@π@ριες
κάτσε να βγει και μετά μιλάμε για τον υπαρκτό ανταγωνισμό..
-
δεν εχετε καταλαβει οτι μιλαμε για την 6η αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο...μια εταιρεια που σε 30 χρονια εγινε κολοσσος...προκειται για παραδειγμα προς μιμηση για το ελλαδα και τους νεοελληνες που δεν μπορουν ν φτιαξουν τιποτα...δεν αντιλαμβανεστε οτι εδωσε την δυνατοτητα σε χαμηλα κοινωνικοοικονομικα στρωματα την τελευταια δεκαπενταετια να αποκτησουν συγχρονα αυτοκινητα με χαμηλο κοστος αντικαθιστώντας τα αυτοκινουμενα...φερετρα dacia-lada-πολσκι που αποτελουσαν τα αυτοκινητα τους την δεκαετια του 80. Εγω ηδη επελεξα το νεο μου αυτοκινητο απο αλλου ομως δεν μπορω να αρνηθω την αριστη σχεση τιμης αποδοσης των χιουνται ως τωρα. Για το μελλον επιφυλασσομαι αλλα ο σεβασμος μου πλεον ειναι δεδομενος...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όσοι θεωρούν το σκουπέ άσκημο, ας δουν τι κουκλιά πούλαγαν τον καιρό εκείνο οι 'καλές' μάρκες.Εκτός από το ότι ΚΑΝΕΝΑ (μα κανένα, έτσι για τα προσχήματα;) δεν ανήκει την ίδια κατηγορία με το s-coupe όλα ήταν στη μέση της ζωής τους. Άσε που μερικά μια χαρά είναι, ειδικά το 405 που ήταν από τα πλέον όμορφα sedan της εποχής.
Δεν κατηγορώ το s-coupe αν και όπως πολλά Hyundai διακρίνεται κατα τη γνώμη μου για τον 'λαμέ' σχεδιασμό του και ότι αυτό συνεπάγεται.
Πριν πέσει κανένας φανατικός Hyundaisti να με φάει, να θυμηθεί τι έγραφα μόλις πριν λίγες μέρες για το Excel στο αντί-κορέα topic.
-
Να προσθέσω πως οmika_hakkinen σε μένα τα έλεγε για τα Excel! Επίσης, έχω ξανακούσει για το S-coupe... Θα πω μόνο το εξής: αφού η Hyundai έβγαλε ένα τόσο καλό κουπέ κατά τη γνώμη σας, δεν μπορούσε η ίδια να βάλει αυτά τα έρμα τα ελατήρια+αμορτισέρ; Έπρεπε να υποχρεώσει τους ιδιοκτήτες να το κάνουν; Αλλά ακόμη κι έτσι, κι εσείς οι ίδιοι λέτε πως δεν ήταν και τόσο καλό το κράτημά του και χρειαζόταν βελτίωση! Αρα, πριν την αλλαγή της ανάρτησης, το επίθετο πεζοδρομιοκυνηγός ίσως να μην απέχει από την πραγματικότητα...
Τώρα τα περι κομπλεξισμών είναι αστεία... Είχα στη ζωή μου πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα στην κατοχή μου από Scoupe, οπότε δεν έχω συμπλέγματα τέτοια... Θα πω μονάχα πως στην ...ευθεία όλοι γρήγοροι είναι, που λέει κι ένας φίλος από δω μέσα! Για την παραλιακή ίσως καλό ήταν, σε στροφιλίκι;
Από ομορφιά δεν θα το σχολιάσω, για μένα η πρώτη γενιά ήταν περίπου αστεία, ειδικά η διχρωμία σε αποχρώσεις...ασημί κόκκινο κλπ , ενώ η δεύτερη απλά ανεκτή... Δεν συγκρίνεται καν με τον ανταγωνισμό της εποχής, με την εξαίρεση του μάλλον...χειρότερου Toyota Paseo! Και φυσικά, θα προτιμούσα ένα καλό γαλλικό σεντάν της εποχής (405 ή 21) από το Scoupe... Ο Μάνος ίσως διαφωνεί, αλλά ο καθένας έχει τα γούστα του... Εμένα τα Opel δεν μου φαίνονται και τόσο άσχημα εξάλλου...Τουλάχιστον τα νέα Astra, είναι από τα ομορφότερα της κατηγορίας τους! Δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο για κάποιο Hyundai αυτή τη στιγμή... Ίσως το Coupe για τα λεφτά του, αν και δεν συγκρίνεται με Alfa GT ή Mazda RX-8 , νομίζω θα συμφωνήσουν οι περισσότεροι εδώ...
Δεν διαφωνώ πως χάρη στην Hyundai κυκλοφορούν λιγότερα κακά αυτοκίνητα στους δρόμους... Οσοι αγόραζαν πριν Lada αγοράζουν πλέον Hyundai... Αυτό να της το αναγνωρίσω, αλλά ας μου επιτραπει να μην μου αρέσουν τα περισσότερα από τα αυτοκίνητά της! Και η Mercedes είναι κολοσσός εδώ και δεκαετίες, αλλά μέχρι τη δεκαετία του 90 ελάχιστα μαζικής παραγωγής μου άρεσαν από αυτήν... Ολες οι εταιρίες έχουν βγάλει πατάτες, απλά έβγαζαν και κάποια που ξεχώρισαν. Η κορέα ακόμη δεν έχει κάνει αυτό το βήμα! Μόνο σαν value for money έχουν ξεχωρίσει τα αυτοκίνητα τους και αυτό υπό προϋποθέσεις...Το ό,τι είναι 6η στον κόσμο δεν μου λέει τίποτε!Και πρώτη να ήταν δεν μου λέει κάτι!Και η Toyota είναι 2η αλλά πολύ συχνά βγάζει και σήμερα αδιάφορα αυτοκίνητα! πχ Corolla... Αλλά βγάζει και τα καταπληκτικά Lexus!
Tελικά ίσως εγώ και κάποιοι άλλοι είμαστε προκατειλημμένοι, μήπως όμως και όσοι υπήρξατε ή είστε κάτοχοι, κάνετε μια σταυροφορία για ν' αλλάξουμε άποψη; Τελικά, είναι όντως αδικημένα τα Hyundai; Αφού είναι Νο1 στην Ελλάδα και Νο6 στον κόσμο, γιατί είναι σε ανυποληψία ακόμη; Μήπως τελικά το....Excel δεν ήταν ευκαιρία; -
Πάντως, mika, εμένα αυτό το καινούριο Accent μου κάνει πολύ περισσότερο από το προηγούμενο.
Αν και μου φαίνεται ότι στην προσπάθειά τους να φανούν πολύ 'ευρωπαίοι' γίναν και κάπως συντηρητικοί, το προτιμώ από τη 'χάρτινη' εκδοχή των παλαιότερων Hyundai. Αν στρίβει κιόλας, ακόμα καλύτερα. -
Το θέμα είναι να αντιλαμβανόμαστε τους σκοπούς που εξυπηρετεί κάθε φορά ένα αυτοκίνητο και να το κρίνουμε και με βάση αυτούς. Κανένας δεν έχει θάψει, όχι σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον, διάφορα τζιποειδή της δεκαετίας του 80-90 για τον τρόπο που έστριβαν γιατί αυτό ΔΕΝ ήταν το ζητούμενο.
Επικίνδυνα αυτοκίνητα έχουν πολλαααα χρόνια να παρουσιαστούν. Υπάρχουν όμως οδηγοί που δεν είναι σε θέση δυστυχως να εκτιμήσουν μέχρι που τους παίρνει με ένα αυτοκίνητο.
Τα Χιουντάι του 90 καταρχάς δε θυμάμαι να είχαν διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με τα κορεάτικα και τα αμερικάνικα που ανέκαθεν είχαν πολύ πιο μαλακές ρυθμίσεις από τα Ευρωπαικά.
-
Εννοείται πως το καινούριο θα είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αν και νομίζω πως πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία αγοραστών απευθύνεται... Όσο για το παλιό, τα πιο ωραία τα έχει πει (ποιος άλλος;) ο Jeremy Clarkson:
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 85,00.html
To καλύτερο:
In every single respect every other car on the road goes, stops, steers and rides with more aplombΠριν λοιπόν τοποθετήσει turbo η 6η παγκοσμίως, ας κοιτάξει το να φτιάξει ένα πραγματικά καλό προϊόν... Μετά όλοι θα αναγκαστούν να την πάρουν σοβαρά! Ακόμη και πολλοι σημερινοί κάτοχοι Hyundai, αν είχαν κάποια χρήματα παραπάνω (και δεν μιλάμε για πολλά παραπάνω...), θ' αγόραζαν διαφορετικό αυτοκίνητο... Εκτός αν ήταν οι γνωστοι...συνταξιούχοι! Που δεν είναι 'ραλίστες' και 'δεν κάνουν αγώνες'!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να προσθέσω πως οmika_hakkinen σε μένα τα έλεγε για τα Excel! Επίσης, έχω ξανακούσει για το S-coupe... Θα πω μόνο το εξής: αφού η Hyundai έβγαλε ένα τόσο καλό κουπέ κατά τη γνώμη σας, δεν μπορούσε η ίδια να βάλει αυτά τα έρμα τα ελατήρια+αμορτισέρ; Έπρεπε να υποχρεώσει τους ιδιοκτήτες να το κάνουν; Αλλά ακόμη κι έτσι, κι εσείς οι ίδιοι λέτε πως δεν ήταν και τόσο καλό το κράτημά του και χρειαζόταν βελτίωση! Αρα, πριν την αλλαγή της ανάρτησης, το επίθετο πεζοδρομιοκυνηγός ίσως να μην απέχει από την πραγματικότητα...
Τώρα τα περι κομπλεξισμών είναι αστεία... Είχα στη ζωή μου πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα στην κατοχή μου από Scoupe, οπότε δεν έχω συμπλέγματα τέτοια... Θα πω μονάχα πως στην ...ευθεία όλοι γρήγοροι είναι, που λέει κι ένας φίλος από δω μέσα! Για την παραλιακή ίσως καλό ήταν, σε στροφιλίκι;
Από ομορφιά δεν θα το σχολιάσω, για μένα η πρώτη γενιά ήταν περίπου αστεία, ειδικά η διχρωμία σε αποχρώσεις...ασημί κόκκινο κλπ , ενώ η δεύτερη απλά ανεκτή... Δεν συγκρίνεται καν με τον ανταγωνισμό της εποχής, με την εξαίρεση του μάλλον...χειρότερου Toyota Paseo! Και φυσικά, θα προτιμούσα ένα καλό γαλλικό σεντάν της εποχής (405 ή 21) από το Scoupe... Ο Μάνος ίσως διαφωνεί, αλλά ο καθένας έχει τα γούστα του... Εμένα τα Opel δεν μου φαίνονται και τόσο άσχημα εξάλλου...Τουλάχιστον τα νέα Astra, είναι από τα ομορφότερα της κατηγορίας τους! Δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο για κάποιο Hyundai αυτή τη στιγμή... Ίσως το Coupe για τα λεφτά του, αν και δεν συγκρίνεται με Alfa GT ή Mazda RX-8 , νομίζω θα συμφωνήσουν οι περισσότεροι εδώ...
Δεν διαφωνώ πως χάρη στην Hyundai κυκλοφορούν λιγότερα κακά αυτοκίνητα στους δρόμους... Οσοι αγόραζαν πριν Lada αγοράζουν πλέον Hyundai... Αυτό να της το αναγνωρίσω, αλλά ας μου επιτραπει να μην μου αρέσουν τα περισσότερα από τα αυτοκίνητά της! Και η Mercedes είναι κολοσσός εδώ και δεκαετίες, αλλά μέχρι τη δεκαετία του 90 ελάχιστα μαζικής παραγωγής μου άρεσαν από αυτήν... Ολες οι εταιρίες έχουν βγάλει πατάτες, απλά έβγαζαν και κάποια που ξεχώρισαν. Η κορέα ακόμη δεν έχει κάνει αυτό το βήμα! Μόνο σαν value for money έχουν ξεχωρίσει τα αυτοκίνητα τους και αυτό υπό προϋποθέσεις...Το ό,τι είναι 6η στον κόσμο δεν μου λέει τίποτε!Και πρώτη να ήταν δεν μου λέει κάτι!Και η Toyota είναι 2η αλλά πολύ συχνά βγάζει και σήμερα αδιάφορα αυτοκίνητα! πχ Corolla... Αλλά βγάζει και τα καταπληκτικά Lexus!
Tελικά ίσως εγώ και κάποιοι άλλοι είμαστε προκατειλημμένοι, μήπως όμως και όσοι υπήρξατε ή είστε κάτοχοι, κάνετε μια σταυροφορία για ν' αλλάξουμε άποψη; Τελικά, είναι όντως αδικημένα τα Hyundai; Αφού είναι Νο1 στην Ελλάδα και Νο6 στον κόσμο, γιατί είναι σε ανυποληψία ακόμη; Μήπως τελικά το....Excel δεν ήταν ευκαιρία;πρωτα απ' ολα επειδη σε βλεπω 'λογικο' και οχι κολλημενο οφειλω να ανακαλεσω το κομπλεξικος γιατι νιωθω οτι δεν αντιπροσωπευει το συνομιλητη μου. Τωρα...την εποχη εκεινη το scoupeii gt ηταν πραγματικα αξιολογο αφου ειχε φοβερα γκαζια (9 δευτερολεπτα τα 100, 200+ τελικη, αξιοπρεπεις για κουπε χωρους 4 ατομων, φουλ ηλεκτρικο πακετο και μια εμφανιση την οποια μετριαζε MONO το 'σημα' οπως σωστα λες. Αναφορικα με τα κρατηματα ακομα και τα νισαν ή τογιοτα της εποχης ειχαν προβλημα με τα μαμα αμορτισερ γιαυτο και τα bilstein-eibach αποτελεσαν μονοδρομο για το κουπε μου. Ειλικρινα δεν γνωριζω την ηλικια σου αλλα εχοντας το αυτοκινητο αυτο τοτε στα 18 μου πουλαγα περισσοτερη μουρη απο τα περισσοτερα αυτοκινητα της εποχης.(φυσικα ηταν αλλες εποχες). Το κρινεις επομενως στερεοτυπικα και ως παλιο αυτοκινητο σε συγκριση με τα σημερινα δεδομενα. Αν το εκρινες στα 'ντουζενια' του με τον θορυβο της σκαστρας να δονει τον χωρο θα καταλαβαινες ποσο μαλιστα με τα αυτοκινητα της εποχης του(1993-1995). Στο αυτοκινητο αυτο δεν ηταν τοσο προβλημα τα κρατηματα οσο οι κλισεις στις στροφες που σου εδιναν την εντυπωση οτι θα φυγει ενω δεν εφευγε.Σιγουρα δεν ενεπνεε τον περιστασιακο οδηγο αλλα εγω που το ηξερα εμπαινα φετες...Θα σου πω τελος οτι το διατηρω ακομη εχει 170000χλμ χωρις να εχω κατεβασει τουρμπινα ποτε...λαδακια καιει λιγα αλλα θελει και τσιμουχακια μηχανης... καμια σχεση με το 1 λιτρο στα 100οχλμ που λενε οι νεοι fsi της vw. Σημερα τα φτιαγμενα αυτοκινητα ειναι τοσα πολλα οπως και οι βελτιωτες και δεν σου κανει αισθηση τοτε οι κατασκευες αυτες θεωρουνυταν σχεδον ...εξωτικες και μαγικες. Αν καταλαβες τι σου λεω θα συμφωνησεις...Τωρα για το παρον και το μελλον της χιουνται φοβαμαι...αυτο διοτι πλεον δεν εχει φτηνα αυτοκινητα οποτε πρεπει να παρουσιαζει τουλαχιστον αναλογα προιοντα με τον ανταγωνισμο και τα μειονεκτηματα θα κρινονται αυστηρα αφου δεν υπαρχει το αλλοθι του φθηνου οχηματος. Γιαυτο το νεο 4θυρο αξεντ δεν πουλαει σαν το παλιο ή το νεο κουπε σαν το παλαιοτερο. Παντως αν σε εκανα βολτα με το scoupe τοτε θα καταλαβαινες τι σου λεω εμπρακτως...περιττο να σου πω οτι θα το διατηρησω στην οικογενεια παρα την αγορα του νεου μου αυτοκινητου...Τωρα κατι ασχετο... τι παραπανω ειχαν οι κορεατες απο εμας και τα καταφεραν ετσι στην αυτοκινητοβιομηχανια τους;Ζηλευω ως ελληνας την μαγκια τους και ντρεπομαι που εμεις σαν χωρα χασαμε το τρενο. ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ
-
Χαίρομαι που αντιμετωπίζεις σωστά τα σχόλιά μου και ευχαρίστως να απαντήσω σ' αυτά που μου λες...
Είμαι 30 και υπήρξα κάτοχος μοτοσυκλετών αλλά και αυτοκινήτων, όλα αγοράστηκαν μεταχειρισμένα, μόνον ο πατέρας μου και ο αδερφός μου επιμένουν στα καινούρια...Αυτό που λες για το Scoupe , τις επιδόσεις και το ότι ταπείνωνε ορισμένα 'και καλά' γρήγορα το συμμερίζομαι! Προσωπικά, είχα 2 (αριθ. δύο) φτιαγμένα Zastava 101 στην ζωή μου το ένα με 90+ ίππους (1500 και διπλό Weber) και το άλλο 80+ ίππους (1300 διπλό Weber) , είχαν φτιαγμένη ανάρτηση και αλαγμένα φρένα (αεριζόμενα μπροστά...). Οι επιδόσεις τους ήταν από άλλο πλανήτη (το 1500 γύριζε...το κοντέρ! ) και η επιτάχυνση χάρη στις 13 ζάντες με φαρδύ (175 μην φανταστείς...) χαμηλοπρόφιλο (60άρι...μην ξαναφανταστείς!) λάστιχο δεν συγκρίνονταν! Θα σου πω πως ξεφτύλιζε το ...1300άρι την Xsara του πατέρα μου με τα 110 άλογα της στο 0-100 αλλά και στις ρεπρίζ! Φυσικά κάτι Polo,Ibiza με 100 (μουλάρια) τα είχε για πλάκα!
Αρα έχω βρεθεί στη θέση αυτού που οι άλλοι κοροιδεύουν, μέχρι τη στιγμή που θα τους προσπεράσει...Αν μπορούσα, το 1300ράκι θα το κρατούσα και σήμερα, αλλά σε ένα χαζό γλίστρημα το τράκαρα στο φτερό-καπώ και το παράτησα...Αρκετά με το off-topic, σε έπεισα νομίζω για την ομοειδή μας κατάσταση!
Να πω όμως και κάτι άλλο....Μπορεί να ήμουν γρήγορος σε σχέση πχ με τους Polίστες, αλλά την...μούρη ας την ξεχάσουμε! Μόνο σε καμία γκομενίτσα μέλος...αριστερής πολιτικής νεολαίας κι αυτό αν δεν είχε...περιβαλλοντικές ευαισθησίες! Είναι και θέμα χώρου που κινείσαι... Εγώ στα 18 είχα μηχανές, το αυτοκίνητο το είχα κάπου στα 24 και τότε για να κάνεις την μούρη σου χρειάζεσαι κάτι περισσότερο! Εντάξει στα 18 μια χαρά είσαι με το Scoupe... Πάντως ακόμη και το σημερινό μοντέλλο, δεν διακρίνεται για τη μούρη του παντού... Μπορεί κάπου να είναι καλό, αλλού πάλι να πέφτει θύμα του...σήματος (καλώς ή κακώς έτσι είναι...). Δεν είναι τυχαία η...επιδημία Tiburon! Σπάνια βλέπεις το κανονικό σήμα της εταιρίας...
Τα φτιαγμένα αυτοκίνητα τύπου Fast and Furious δεν αντέχω να τα βλέπω, ούτε θέλω ν' ακούω εξατμίσεις και σκάστρες, ειδικά μέσα στην πόλη... Για μένα και λίγοι ίπποι είναι αρκετοί, αρκεί να έχω το κράτημα και τα φρένα. Η ευθεία δεν με απασχόλησε ποτέ, η αξία είναι στις στροφές! Και ποτέ δεν πρόκειται να δώσω μερικές εκατοντάδες ευρώπουλα (που γίνονται άνετα χιλιάδες..) για 'πρόγραμμα-φιλτρο-εξάτμιση', όταν παλιότερα με ένα διπλό Weber είχες 5-10 άλογα (ανάλογα το μοτέρ...).
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνω αυτό που λες για την Hyundai και το ό,τι πλέον δεν βγάζει φτηνά αυτοκίνητα όπως παλιά. Οχι πως είναι ακριβά, αλλά πλέον έχει ανταγωνισμό! Κι αυτό είναι κάτι που το αντιμετωπίζει πρώτη φορά... Δυστυχώς γι' αυτή, είναι αναγκασμένη να πουλαει φθηνότερα ακόμη κι όταν δεν υστερεί ιδιαίτερα το προϊόν της (βλ. Getz...).
Πάμε τέλος και στο πραγματικό ζουμί...Τι παραπάνω είχαν οι Κορεάτες από εμάς...Τα βασικά νομίζω ήταν :
1.σκληρές και αυταρχικές κυβερνήσεις που τους ανάγκαζαν να δουλέψουν και όχι το αντίθετο (εμείς γεννήσαμε την δημοκρατία, οπότε όλοι έχουν μια άποψη...)
2.Ανάπτυξη που βασίστηκε σε ιαπωνικά πρότυπα, με εταιρίες-μεγαθήρια (βλ. Hyundai , φτιάχνει τα πάντα!) και όχι σε έναν αντιπαραγωγικό μεγάλο δημόσιο τομέα όπως η Ελλάδα.
3. Παροχές από τους συμμάχους για να δείξουν πόσο καλά τα καταφέρνει η οικονομία της αγοράς απέναντι στους πένητες της Β.Κορέας.
4.Διεφθαρμένο τραπεζικό σύστημα που έπαιρνε απο τους μικρούς για να δανείζει τους μεγάλους (αυτό κόντεψε να χρεοκοπήσει την χώρα στη μεγάλη κρίση των ασιατικών οικονομιών...)
5.Διαφορά αντίληψης ενός απω-ανατολίτη λαού με ενός μεσογειακού... Δες και τους ιταλούς δίπλα μας...Θα μπορούσαν να είναι Νο.1 παντού, αλλά κι αυτοί βολοδερνουν ακόμη μετά από τόσα χρόνια στην ΕΕ... Μας λείπει η πειθαρχία και η όρεξη για δουλειά... Εχουμε και ένα φοβερό καλοκαίρι όμως ....πού να βρεις όρεξη!
6. Μεγάλος προστατευτισμός της κορεατικής αγοράς. Δεν επέτρεπαν να μπει τίποτε πριν βεβαιωθούν πως θα είχαν να προσφέρουν κάτι δικό τους σε καλύτερο value for money. Γι' αυτο και κυκλοφορούν ελάχιστα εισαγόμενα αυτοκίνητα...Κάτι αντίστοιχο δοκίμασε και η Ελλάδα το 80' , αλλά ήταν σπασμωδικό...Πλέον λόγω ΟΝΕ αυτά τα κόλπα τελείωσαν.
7.Χαμηλοί μισθοί και ευέλικτα ωράρια για χρόνια που επέτρεψαν επενδύσεις και υψηλή παραγωγικότητα (εμείς αν δεν φέρναμε τους Αλβανούς δεν θα γνωρίζαμε καν την έννοια 'υψηλή παραγωγικότητα').
8.Δεν μου έρχεται κάτι άλλο....πες κι εσύ κάτι!
(συγνώμη για το τεράστιο πόστ!)[/url] -
αρχιζοντας απο το τελος προς την αρχη δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου προσθετοντας απλα την διαθεση για δουλεια και συνεργασια κατι που στην χωρα μας δεν ισχυει αλλα διαπρεπουμε ΜΟΝΟ σε ατομικο επιπεδο. Ανεφερες ζασταβα φτιαγμενο και με εκανες να χαμογελασω...πριν πολλα χρονια εμαθε σε ενα 900αρι γιουγκο η αδερφη μου να οδηγα και το πηγαινα μονο με κατεβασματα και χειροφρενα(μου μεινε στο χερι ο...λεβιες καποτε) επισης εχω ακομα μια μαγικη λεξη την οποια δεν θα σχολιασω περαιτερω...εσκορτ μκιι(σε τετοιο εμαθα...) Απλα το scoupe ηταν καταλληλο για τα δεδομενα μιας εποχης οπου κανεις δεν ειχε καινουριο αυτοκινητο και κατασκευες τετοιου τυπου εμοιαζαν εξωτικες...θυμαμαι σαν τωρα ποσο εντυπωσιακη φαινονταν σε φιλους-φιλες η επιταχυνση του καθως και ο ηχος του τουρμπο...πλεον ομως ειμαι και ο ιδιος ...
Hyundai Accent SR 2.0 turbo 200ps