-
Τώρα πως θα γίνει να οδηγήσω και ένα αυτόματο Χ3 2.5 να δώ τι γίνεται.Οχι πως τίθεται κανα θέμα,αλλά να περνά η ώρα...
-
παρε τηλ στην bmw Hellas και πες ότι είσαι δημοσιογράφος της τοπικής του Βύρωνα
-
Αυτο το είπα ηδη για να οδηγήσω το δίλτρο...
-
Αν αλλαγή κατηγορίας είναι μόνον το μέγεθος, πάρε ένα Ford Transit (αυτό με το μακρύ μεταξόνιο...α...και υπερυψωμένο!). Κατά τ' άλλα, για μένα το ν' αγοράσει κάποιος το SantaFe, είναι μια κατηγορία κάτω, σε όλα, εκτός από το κάθισμα στις αποσκευές για 2 παιδιά (λέει μόνον αν εισαι πολύτεκνος...). Εξηγούμαι:
1.BMW καλύτερο όνομα γενικά και αόριστα και ναι είμαι Ελληνάρας και προτιμώ τη BMW από Hyundai (το ίδιο κάνει και ο υπόλοιπος κόσμος όμως, μόνον όσοι δεν μπορούν ν'αγοράσουν BMW αγοράζουν Hyundai...).
2.Μεταπώληση (κανείς δεν γερνάει με ένα αυτοκίνητο, το depreciation των Hyundai είναι τραγικό...)
3.Ποιότητα εσωτερικού ( το να βλέπεις Hyundai με επένδυση ξύλου, Είναι σα να βλέπω την γιαγιά μου με 'γαλλικό' στα νύχια!)
4. Χειρότερο κράτημα παντού και πάντα, λόγω και τετρακίνησης και ανάρτησης (πολύ μαλακή) και μεγάλου βάρους.
5.Δυσκολία στο παρκάρισμα, χωρίς κέρδος στους χώρους σε πραγματικές τιμές (ο οδηγός είναι βασιλιάς στην BMW...)
6. Κατανάλωση
7. Αστείο κιβώτιο στο Hyundai (κάποιος που είπε πως πιάνει...220, προφανώς θα εννοούσε σε κάθετη πτώση από γκρεμό μαζί με σπρωξιματάκι για βοήθεια).
8. Ακριβή τιμή (προς το παρόν....). Σε λίγο καιρό θ' αρχίσουν οι εκπτώσεις από τον Δάβαρη, γιατί ελάχιστοι θα δώσουν τόσα χρήματα για ένα SUV από τη Hyundai... Εφ' όρου ζωής σέρβις, 10.000 ευρώ έκπτωση και επιπλέον δώρο το...Parking Sensor (για να βολέψεις το τέρας μέσα στην πόλη...).
9. Θα μπορούσα να σκεφτώ κι άλλα, αλλά κουράστηκα και κάποιοι θα αντιδράσουν...
Μια τελευταία ερώτηση: είναι τόσους μήνες στην αγορά κι εγώ έχω δει 1(ένα) δύο φορές γιατί έτυχε να το πετύχω στην Ελευθερίας στον Άλιμο. Μάλλον περνάει από κει ο άνθρωπος συχνά...Μαύρο ήταν. Πού είναι τα υπόλοιπα; Αν είναι τόσο καλό, γιατί δεν το αγοράζουν; Μήπως γιατί δεν είναι τόσο καλό; Ή μήπως τελικά, αντί για φτηνό, είναι ακριβό γι' αυτά που προσφέρει; Δείτε λίγο πόσο πωλείται στις ΗΠΑ... Εκεί είναι και η μεγαλύτερη αγορά του ούτως ή αλλως...Α κι εκεί θεωρείται Small SUV για όσους νομίζουν πως το μέγεθος μετράει (μετράει αν τρακάρει με μένα και με κάνει χαλκομανία με το κουβαδάκι μου....).
Τελευταίο: δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι που δεν θα πατήσουν καν χώμα (αν και σε απλό χώμα πάνε και τα κανονικά αυτοκίνητα, δεν χρειάζεσαι SUV) αγοράζουν κάτι τέτοιο... Χειρότερο κράτημα, χειρότερες επιδόσεις, χειρότερα φρένα τα πάντα χειρότερα! Σκεφτείτε τι παίρνεις με αυτά τα λεφτά σε συμβατικό αυτοκίνητο! Πχ ένα Golf GTi ή ένα GT και με τα ρέστα ένα ...Νiva ή ένα Jimny για να το σκοτώνεις εκτός δρόμου! Και θα έχεις και μικρότερο κόστος συντήρησης από το ...μαστόδοντο!Τεσπα, X3 με κλειστά τα μάτια γιατί είναι πιο κοντά σε επιβατηγό , άρα και πολύ πιο ασφαλές για τους επιβάτες της αλλά και τους γύρω...
-
Συμφωνώ σε αρκετά σημεία.Ομως το βλέπεις πολύ απόλυτα.Το καινούριο σαντα φε στα λεφτά που κοστίζει (ασχέτως εαν ελάχιστοι πείστηκαν να εκταμιεύσουν 37 για 'χιουνται' ) όντως δεν έχει ανταγωνισμό.Και με τη λέξη ανταγωνισμός δεν εννοώ το Χ3 φυσικά και πως θα μπορούσε άλλωστε όταν το 2.5 κοστίζει 50+ χιλιάρικα.Μη ξεχνάμε οτι δεν περιστοιχίζεται όλος ο κόσμος απο χαρτογιακάδες και για κάποιους το σαντα φε αποτελεί όντως καταξίωση.Για μένα δεν αποτελεί τίποτε παραπάνω απο ένα τίμιο (ειδικά μετα τις προ-των-πυλών αυξήσεις) ες γιου βι,με πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά και απεριόριστους χώρους.Να σημειώσω οτι το κοινό των SUV δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις πέρα απο εκτόπισμα νταλίκας και off road ικανότητες επιπέδου -τραβάω το σκάφος μέχρι τη παραλία.Παρεπιπτόντως τα μεγέθη των σανταφε και Χ3 δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα.Και εαν είχε τα λεφτά ο κάτοχος χιουντάι bmw θα αγόραζε,όπως και ο κάτοχος bmw αν είχε τα λεφτά cayenne θα ψώνιζε.
-
Γενικά νομίζω ότι όλοι έχουμε δίκιο μέχρι ένα σημείο αλλά, απόλυτα φυσικό, σε ένα υποκειμενικό θέμα υπάρχει προκατάληψη αλλά και οι προσωπικές προτιμήσεις. Και δεν είναι παρεξηγήσιμο, ούτε λόγος για καβγά. Ακούμε απόψεις άλλων και βελτιώνουμε την δική μας (εφόσον βέβαια δεν είμαστε τελείως αρτηριοσκληρωρικοί και αθεράπευτα εγωιστές....).>Ο χρήστης offset έγραψε:
......Μη ξεχνάμε οτι δεν περιστοιχίζεται όλος ο κόσμος απο χαρτογιακάδες και για κάποιους το σαντα φε αποτελεί όντως καταξίωση.
Αυτό θεωρώ ότι δεν στέκει.... Όποιος ζητάει την καταξίωση και έχει 37000 δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα πάρει Hyundai.... (βέβαια για να το λες εσύ ίσως να υπάρχει και τέτοιος τρόπςο σκέψης...) Για μένα υπάρχουν πολλά άλλα οχήματα SUV και μη με πολύ μεγαλύτερο 'καταξιωτικό παράγοντα' και με λιγότερα λεφτά..... Για αυτό και για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πριν από τον HighFidelity και όχι μόνον, δεν κυκλοφορούνε και πολλά.
-
Πέρα απ'όλες τις άλλες διαφορές που ενδεχομένως να έχουν τα δυό αυτοκίνητα,η Χ3 είναι ένα Sportive SUV ακόμα και στην έκδοση με την νορμάλ (εννοώ όχι τη σπορ) ανάρτηση.Δεν διαφέρει σε αίσθηση σε σχέση με σπόρ προσανατολισμού επιβατικό.
Με τη Χ3 κινείσαι με 200+ (Vmax 215km/h=διαπιστωμένο 207km/h@GPS) και νομίζεις οτι είναι 160.Το τιμόνι,η ανάρτηση,το μοτέρ (ναι,ο δίλιτρος ντήζελ είναι μια αποκάλυψη οσο κάνει χιλιόμετρα και 'ανοίγει') σε προκαλούν να την οδηγείς γρήγορα.To Santa FE είναι σαφώς πιό ράθυμο αυτοκίνητο και προορίζεται για πιό ήσυχα πνεύματα,ασχέτως τιμής ποιότητας,κυβικών,εξοπλισμού,φήμης ονόματος κλπ -
Ολοι συμφωνούμε και ολοι διαφωνούμε καθέτως και ριζικά.Ως κάτοχος χιουνται SUV ,σίγουρα δεν είμαι και ο πιο αντικειμενικός κριτής,μιας και έχω γνωρίσει απο πρώτο χέρι τον τρόπο κατασκευής (γιατι όχι και την φιλοσοφια) της χιουνται οσον αφορά αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων.Και ειδικά ως κάτοχος και άλλων χιουνται,αναγνωρίζω τη διαφορά.Βέβαια το τουσόν δεν προσπαθεί να ανακατευτεί σε μακρινές (για τη χιουνται) κατηγορίες αυτοκινήτων αλλα μένει στα 27κ,μια τιμή που το καθιστά συμφερότερο απο όλα τα άλλα 2λιτρα.
Το αν όμως το τουσόν γνώρισε την σχετική αποδοχή απο τον κόσμο,το οφείλει στο αλμα που έκανε το σανταφε πριν απο χρόνια.Και μιλώ για άλμα ενδοεταιρικό,οχι οτι προσέφερε τιποτα εξωπραγματικό περα απο τους χώρους σε καλή τιμή.Τοτε λοιπόν υπήρχαν πάλι οι αμφισβητίες που προσπαθούσαν να καθαιρεσουν την προσπάθεια της χιουντάι και να την επαναφέρουν στα αξεντ και τα ατος.Οι ιδιοκτητες ομως ,χωρίς να δίνουν πολλή σημασία στα μειδιάζοντα σχόλια των παρατηρητών (που τις περισσότερες φορές έχουν μακραν φτηνότερα αυτοκίνητα στην κατοχή τους) έφτασαν την αξία ενος χιουνται ΙΧ στα 30 000 ευρώ.Εχετε κατα νού ότι μετα απο 5 χρόνια τα 35+ θα φαντάζουν λογικά για το σανταφε.Ε πάντα ο Ελληνάρας θα λέει,σιγα μη δώσω 30000 ευρώ για σέατ (κουπρα) 40 για μάζντα (ροχι) 30 για μαζντα (εμ χι) 32 για 'φαου βε' (γκολφ ) .Τα πολλά λεφτα είναι μόνο για μερσεντέ και μπεμπέ. Δε θα διαφωνήσω απολυτα σαυτο μιας και οι μεταπωλητικές αξίες των παραπάνω σημάτων είναι ασύγκριτες με τα ακριβά αυτοκίνητα πιο λαικών εταιριών.Αλλα σκεφθείτε τι ποικιλία αυτοκινήτων θα είχαμε σήμερα εαν ΟΛΟΙ αγόραζαν μόνο μπεμπε και μερσεντε φοβούμενοι την αξία μεταπώλησης.Ολοι θα οδηγούσαμε 50 άλογα απο γκολφ 1.6, και οι πραγματικά γρηγοροι 100 απο μια 1.6 μπεεμβε.Και 1 στους 1εκατομύριο θα είχε καμια 250 άλογα.Να μην αναφερθώ στα SUV ,με τα σαμουραι θα ήμασταν ακόμα και θα υπήρχαν και 1-2 Χ5 να θυμίζουν οτι υπάρχουν και μερικοί πάμπλουτοι. Κλείνοντας,δε διστάζω να παραδεχτώ ότι εαν money were not an issue,ευχαρίστως θα αγόραζα τουαρεγκ νταμπλγιου12 ή Χ5 4.8.Αλλα με αυτα τα χρήματα,όταν λογίζεσαι ως συνειδητοποιημένος SUV (light) και θέλεις συγκεκριμένα πράγματα απο το αυτοκίνητο σου,με 37 δεν αγοράζεις τίποτε άλλο.Και μην ακούσω τίποτε για τσεροκι με 35000...Απλά εκ διαμέτρου αντίθετο ταργκετ γκρούπ,ασχέτως εαν έχει ΒΡΩΜΙΣΕΙ (με την καλή έννοια μιας και ολα τα 3.7 renegade γυαλίζουν απο την κορφη ώς τα νύχια) η Αθηνα-Θεσνικη απο δαύτα με ΑΣΧΕΤΟΥΣ ως προς το τί αγόραζαν..
Και μετά θα πεί κάποιος ,ε με 40 ψωνίζω μεταχειρισμένο Χ3...Ε οχι ρε φίλε υπάρχουν και μερικοι που θέλουν να βγάλουν τη ζελατίνα απο το αμάξι τους,πως να το κάνουμε.
Υ.Γ:Εαν έχει κάποιος σκοπό να αντιπαρατεθεί,ας προσέξει πρώτα διπλά τις χρησιμοποιούμενες λέξεις σαυτό το ποστ.
-
Κανένας μας δεν είναι ίδιος και ούτε έχει τις ίδιες ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες με τους άλλους...
Οσο λοιπόν διαφέρουμε θα αγοράζουμε και διαφορετικά αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Κανένας μας δεν είναι ίδιος και ούτε έχει τις ίδιες ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες με τους άλλους...
Οσο λοιπόν διαφέρουμε θα αγοράζουμε και διαφορετικά αυτοκίνητα...Και το κυριότερο,ο καθένας οφείλει να σεβαστεί τις επιλογές αυτές.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Ολοι συμφωνούμε και ολοι διαφωνούμε καθέτως και ριζικά.Ως κάτοχος χιουνται SUV ,σίγουρα δεν είμαι και ο πιο αντικειμενικός κριτής,μιας και έχω γνωρίσει απο πρώτο χέρι τον τρόπο κατασκευής (γιατι όχι και την φιλοσοφια) της χιουνται οσον αφορά αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων.Και ειδικά ως κάτοχος και άλλων χιουνται,αναγνωρίζω τη διαφορά.Βέβαια το τουσόν δεν προσπαθεί να ανακατευτεί σε μακρινές (για τη χιουνται) κατηγορίες αυτοκινήτων αλλα μένει στα 27κ,μια τιμή που το καθιστά συμφερότερο απο όλα τα άλλα 2λιτρα.Το αν όμως το τουσόν γνώρισε την σχετική αποδοχή απο τον κόσμο,το οφείλει στο αλμα που έκανε το σανταφε πριν απο χρόνια.Και μιλώ για άλμα ενδοεταιρικό,οχι οτι προσέφερε τιποτα εξωπραγματικό περα απο τους χώρους σε καλή τιμή.Τοτε λοιπόν υπήρχαν πάλι οι αμφισβητίες που προσπαθούσαν να καθαιρεσουν την προσπάθεια της χιουντάι και να την επαναφέρουν στα αξεντ και τα ατος.Οι ιδιοκτητες ομως ,χωρίς να δίνουν πολλή σημασία στα μειδιάζοντα σχόλια των παρατηρητών (που τις περισσότερες φορές έχουν μακραν φτηνότερα αυτοκίνητα στην κατοχή τους) έφτασαν την αξία ενος χιουνται ΙΧ στα 30 000 ευρώ.Εχετε κατα νού ότι μετα απο 5 χρόνια τα 35+ θα φαντάζουν λογικά για το σανταφε.Ε πάντα ο Ελληνάρας θα λέει,σιγα μη δώσω 30000 ευρώ για σέατ (κουπρα) 40 για μάζντα (ροχι) 30 για μαζντα (εμ χι) 32 για 'φαου βε' (γκολφ ) .Τα πολλά λεφτα είναι μόνο για μερσεντέ και μπεμπέ.
Δε θα διαφωνήσω απολυτα σαυτο μιας και οι μεταπωλητικές αξίες των παραπάνω σημάτων είναι ασύγκριτες με τα ακριβά αυτοκίνητα πιο λαικών εταιριών.Αλλα σκεφθείτε τι ποικιλία αυτοκινήτων θα είχαμε σήμερα εαν ΟΛΟΙ αγόραζαν μόνο μπεμπε και μερσεντε φοβούμενοι την αξία μεταπώλησης.Ολοι θα οδηγούσαμε 50 άλογα απο γκολφ 1.6, και οι πραγματικά γρηγοροι 100 απο μια 1.6 μπεεμβε.Και 1 στους 1εκατομύριο θα είχε καμια 250 άλογα.Να μην αναφερθώ στα SUV ,με τα σαμουραι θα ήμασταν ακόμα και θα υπήρχαν και 1-2 Χ5 να θυμίζουν οτι υπάρχουν και μερικοί πάμπλουτοι.
Κλείνοντας,δε διστάζω να παραδεχτώ ότι εαν money were not an issue,ευχαρίστως θα αγόραζα τουαρεγκ νταμπλγιου12 ή Χ5 4.8.Αλλα με αυτα τα χρήματα,όταν λογίζεσαι ως συνειδητοποιημένος SUV (light) και θέλεις συγκεκριμένα πράγματα απο το αυτοκίνητο σου,με 37 δεν αγοράζεις τίποτε άλλο.Και μην ακούσω τίποτε για τσεροκι με 35000...Απλά εκ διαμέτρου αντίθετο ταργκετ γκρούπ,ασχέτως εαν έχει ΒΡΩΜΙΣΕΙ (με την καλή έννοια μιας και ολα τα 3.7 renegade γυαλίζουν απο την κορφη ώς τα νύχια) η Αθηνα-Θεσνικη απο δαύτα με ΑΣΧΕΤΟΥΣ ως προς το τί αγόραζαν..
Και μετά θα πεί κάποιος ,ε με 40 ψωνίζω μεταχειρισμένο Χ3...Ε οχι ρε φίλε υπάρχουν και μερικοι που θέλουν να βγάλουν τη ζελατίνα απο το αμάξι τους,πως να το κάνουμε.
Υ.Γ:Εαν έχει κάποιος σκοπό να αντιπαρατεθεί,ας προσέξει πρώτα διπλά τις χρησιμοποιούμενες λέξεις σαυτό το ποστ.
Καταρχήν θέλω ν' απαντήσω στο ότι σ' αυτήν την τιμή το SantaFe είναι η μόνη επιλογή... Εγώ θ' αναφέρω μια Jaguar X-type 2.5 AWD ή Ενα Subaru Outlander 2.5 Auto ή το Forester XT για να μην μιλήσω για πιο περίεργες επιλογές όπως η Cadillac BLS... Αρα επιλογές υπάρχουν, απλά σημασία έχει τι ψάχνει κάποιος...
Φυσικα καλό είναι να υπάρχουν κι άλλες μάρκες εκτός απο BMW και Mercedes... Aλλά αν δεν κάνουν καλύτερα αυτοκίνητα δεν χρειάζεται να τις...βοηθάμε! Να με συγχωρεί η χάρη της Hyundai, εμένα τόσα λεφτά για το συγκεκριμένο , μου φαίνονται πάρα πολλά. Και το Cherokee ακριβό είναι , όπως σωστά αναφέρθηκε, αλλά εκείνο έχει άλλες χάρες κι άλλα πλεονεκτήματα...
Οσον αφορά για τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι κριτές των Ηyundai, πρέπει ντε και καλά να ειναι ακριβότερα; Εγώ δηλαδή μπορώ να κρίνω μόνον το...Αtos; Αντε και το Accent...
Δεν νομίζω πως πάει έτσι.... Η Hyundai καλά κάνει και βγάζει νέα μοντέλα και τιμολογεί όπως τιμολογεί... Ο μέγιστος κριτής είναι ο αγοραστής όπως είπατε. Ο αγοραστής προς το παρόν δεν το αγοράζει και πολύ σωστα νομίζω. Κυρίως δεν έχει εμπιστοσύνη στην αντιπροσωπεία, γιατί έχει γεμίσει ο τόπος με Atos , Accent , Getz με 2000 ευρά έκπτωση, εφ' όρου ζωής σέρβις και δώρο το...δερμάτινο σαλόνι! Ε, στις 37.000+ δεν παίζουν αυτά τα κόλπα το ίδιο...Θα το σκεφτει πολύ κάποιος και θα σκεφτεί πόσα λεφτά θα χάσει με το που...θα πατήσει το πόδι του να το παραγγείλει!
Τέλος, αν κάποιος αγοράζει με γνώμονα το μέγεθος, να πάει να το αγοράσει! Αν δεν του αρκεί, ας ξανασκεφτεί το...Transit! Οι υπόλοιποι που βγήκαμε σε...μικρότερο μέγεθος (ή απλά μπορούμε να ζήσουμε και στο...ίδιο ύψος με τους συμπολίτες μας και να μην τους κοιτάμε αφ' υψηλού), ΑΝΕΤΑ βρίσκουμε στα ΙΔΙΑ λεφτά, ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερα αυτοκίνητα! Το αυτό ισχύει σε όλες τις κατηγορίες και όχι μόνον στα SUV... Και φυσικά ισχύει και για το Τuscon...Και αυτό έχει ανταγωνισμό, με ελάχιστα χρήματα πάνω...
Και για να μην με ρωτήσετε, έχω οδηγήσει SantaFe 2.7 auto προηγούμενης γενιάς και ειλικρινά, δεν θα το αγόραζα ποτέ. Θα έδινα κάτι παραπάνω για Cherokee αν ήθελα ντε και καλά SUV, και θα ήξερα πως είχα τουλάχιστον κανονικό 4χ4 και όχι ένα ψηλό station όπως το SantaFe...
Δεν γράφω όλα αυτά για να προσβάλω κάποιον, ούτε φυσικά να θίξω τις επιλογές του. Απλά λέω την γνώμη μου, αρεστή ή όχι! Μπορεί να υπερβάλλω καμιά φορά, αλλά αυτό είναι για να κάνουμε και λίγη πλάκα! Πάντως και η υπερβολές μου, δεν είναι αβάσιμες...ΥΣ: Το υστερόγραφο δεν το κατάλαβα...το εξηγείς αν θέλεις;
-
Ηθελα νάξερα τι το ζαλίζουμε άλλο το θέμα...
Οταν αγόρασα το Nissan Sunny 1.4 12valve 81hp,το 1989 θεώρησα οτι είχα κάνει καλή αγορά.Και για την Α33 1.4 που αγόρασε η γυναίκα μου το 93,το ίδιο πιστεύαμε.Το 1999 αγοράσαμε ένα Αstra G 1,4 και το 2001 δώσαμε το Nissan και αγοράσαμε μια Laguna II 1,8.Στη συνέχεια δώσαμε την Laguna 1.8 για μια 2.0Τ,το Astra το πήρε άλλο μέλος της οικογένειας και πήραμε κι ένα Golf V 1.4 στη θέση της Α33.Ολες τις αγορές μας τις κάναμε συνειδητά με βάση τις ανάγκες μας,την οικονομική μας κατάσταση και το τι υπήρχε τότε στην αγορά αυτοκινήτου.Φέτος πουλήσαμε το Golf V και πήραμε μια Χ3 2.0D...
Και πάλι θεωρούμε οτι κάναμε καλή αγορά...
Αυτά τα αυτοκίνητα θέλαμε,αυτά μπορούσαμε να πάρουμε,αυτά πήραμε...
Γιατί δεν πήραμε Χιουντάι Σάντα Φέ,Τογιότα RAV 4,Suzuki Vitara,Cherokee,Mercedes ML,BMW 740,Jaguar X Type,Alfa Romeo Brera,Renault Espace,Nissan Micra κλπ κλπ;
Είχαμε τους λόγους μας...
Ο καθένας έχει τους λόγους του και είναι σεβαστοί.
Χίλια άτομα θα εκφέρουν τη γνώμη τους σε αυτό το θρέντ,άλλοι θα προτιμήσουν το Σαντα Φέ άλλοι το Χ3...
Περί ορέξεως... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΥΣ: Το υστερόγραφο δεν το κατάλαβα...το εξηγείς αν θέλεις;Είναι προφανές ότι δεν το κατάλαβες.
Εγραψα ότι το σανταφε είναι μονόδρομος στην συκεκριμενη κατηγορια light SUV.Αντιπαραθέτεις μέχρι και jaguar.Είναι επισης προφανές ότι δεν έχεις οδηγήσει το νέο σανταφε,όπως και πιθανότατα φόρεστερ.Αλλη κατηγορία αγοραστών.
Πιθανώς δεν έχεις οδηγήσει το τσερόκι για να καταλάβεις περι τίνος τρακτέρ πρόκειται,εκτός και αν είσαι όλη μέρα στα βουνα.
Οσον αφορά τους 'κριτές' εγω χρησιμοποίησα τη λέξη 'παρατηρητές'.Και η παρένθεση χρησιμοποιήθηκε για να τονίσει την εμπάθεια ορισμένες φορές αυτών.
Και εν τέλει μιας και ήδη το έχουμε παρακουράσει το θέμα,δεν πρόκειται ούτε εγώ να αγοράσω σανταφε,δεν βρίσκω το λόγο για τέτοια αναβάθμιση,όμως δεν κατηγορώ τις επιλογές αυτών που θα το κάνουν.Στο παρον τόπικ βρήκα ενα πεδίο να εκφρασω την γνώμη μου για το σανταφε,όχι να απαντήσω στο ...δίλλημα.Είναι πολύ απλή η απάντηση.Εαν υπάρχει η δυνατότητα για καινούριο 2.5 η 3.0 Χ3,με κλειστά τα μάτια.Συνεπώς σηκώνω μόνος μου μια πινακίδα και σταματώ εδώ.
-
Εχεις δίκιο, νέο SantaFe δεν έχω οδηγήσει, πού να το βρω άλλωστε, αφού ούτε οι αντιπροσωπείες δεν έχουν! Δεν με ενδιαφέρει κιόλας...
Cherokee έχω οδηγήσει, όπως και LandCruiser ( το μακρύ). Το Cherokee μου φάνηκε πιο σκληρό από το SantaFe προηγούμενης γενιάς, αλλά κατά τ' άλλα δεν βλέπω γιατί είναι τρακτερ. Δεν είδα να υστερεί σημαντικά από το Hyundai! Αν ήταν να επιλέξω μεταξύ των δύο, θα επέλεγα το Jeep. Το μεγαλύτερο μείον είναι η κατανάλωση και δεύτερο μείον (που αφορά και το Hyundai εννοείται...) η απτή ποιότητα του εσωτερικού...
Στο τελευταίο είναι που η BMW δεν παίζεται...
Forester όντως δεν έχω οδηγήσει (εσύ;), ούτε Outlander (δεν το σχολίασες, προτίμησες μόνον την Jaguar για να δείξεις τι;), αλλά δεν τα έχει πολύς κόσμος για να πέσουν στα χέρια μου, δεν φταίω! Αλλά από αυτά που έχω διαβάσει, τα δύο Subaru φαίνονται για καλές περιπτώσεις...Και ειδικά το Outlander είναι στην κατηγορία του SantaFe. Μην μου πεις πως δεν είναι το ίδιο...ψηλό!Είναι σαν να παραδεχόμαστε πως οι αγοραστές έχουν...σύμπλεγμα κατωτερότητας και θέλουν να βρεθούν από πάνω! Γιατί είναι άλλη η κατηγορία αγοραστών; Δεν συγκρίνουμε SantaFe και X3 εδώ; Νομίζω πως το Forester είναι αντίστοιχη πρόταση...Προφανώς δεν είναι η Jaguar, αλλά την έβαλα στην λίστα με τα αυτοκίνητα που μπορεί ν' αγοράσει κάποιος σ' αυτά τα λεφτά! Το δίλημμα δεν είναι πάντα πιο small SUV με 38.000, αλλά και ποιο αυτοκίνητο με 38.000... Εγώ πολύ απλά είπα πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις μια πολύ καλή Jaquar ή μια Cadillac (και φυσικά Saab, Audi κλπ κλπ). Ηθελα να τονίσω την 'διαφορετικότητα'.
Υπάρχει και η X3 2.0, που είναι και πολύ φθηνότερη και στα ίδια σχεδόν με το SantaFe, άρα δεν τίθεται θέμα δυνατότητας. Αλλά στα ίδια λεφτά, ας δούμε τι Forester παίρνει κάποιος που είναι και ίδιας κατηγορίας SUV.
Μάλλον κάτι έχεις με τις συγκρίσεις νομίζω...Λες πως το SantaFe δεν έχει ανταγωνισμό με κανένα άλλο (κάτι που δεν κατάλαβα ακόμη γιατί, μάλλον απλά και μόνον λόγω του εξωτερικού μεγέθους...) και επίσης χωρίς συναγωνισμό θεωρείς και το Tuscon 2.0. Μα το Tuscon δεν έχει πάνω κάτω παρόμοια τιμή με ένα X-trail; Φαντάζομαι κι άλλα ακόμη, απλά αυτό μού ήρθε στο μυαλό...Αυτό δεν είναι ανταγωνισμός;
Για το υστερόγραφο... Δεν είμαστε επαγγελματίες δημοσιογράφοι, δεν γίνεται να έχουμε οδηγήσει τα πάντα, λέμε αυτό που νομίζουμε όμως και ο καθένας κρίνεται με τα επιχειρήματα που παραθέτει. Να πω πάλι πως δεν κατάφερα να εντοπίσω την λέξη 'παρατηρητές' στα γραφόμενά σου, μάλλον δεν ήξερα που να ψάξω ή απλά δεν υπάρχει.
Τέλος το Off-Topic που είναι; Δεν είναι σχετική με το θέμα η συζήτηση; -
Μάλλον εννοείς να μη σταματήσω,καλα κατάλαβα?
Λοιπόν,όσο για τους 'παρατηρητές' 2η παράγραφος,6η σειρά.
Για τα ... 2 σουμπαρού,φόρεστερ έχω συνοδηγήσει, το outlander ειναι mitsubishi και δεν είναι επίσης της ίδιας κατηγορίας-βεβαίως το μέγεθος παίζει καθοριστικό ρόλο,δεν βλέπω γιατι αμφιβάλεις.Το σανταφε είναι τεράστιο,δεν μπορεί να συγκριθεί με τα προαναφερθέντα.
Οσον αφορά την Χ3 2.0 σκοπίμως δεν την αναφέρω (αυτα είναι που εννοώ να διαβάσει κανεις τα γραπτά μου) διότι δε μπορώ να συγκρίνω ενα 2λιτρο χειροκίνητο με υποδεέστερο εξοπλισμό με ενα 2.7 V6 αυτόματο με υπερπλήρη ,ειδικά οταν το τελευταίο είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Σε χώρους οχι σε ..φιρμα.
Για το τουσόν ουδέποτε έγραψα ή ισχυρίστηκα έστω οτι παίζει χωρις ανταγωνισμο,η κατηγορία αυτή έχει πήξει απο δαύτον!Διευκρινίζω ότι το τουσόν είναι αξιοπρεπέστατη πρόταση αλλα όχι κορυφαία.
Για το τσερόκι,περι ορέξεως.Στον αυτοκινητόδρομο είναι σαν κρι-κρι.
Και τέλος για να μην αναλωθούμε πάλι σε περιττές επεξηγήσεις,παραθέτω τις διαστάσεις των Χ3,σανταφε,φόρεστερ.
Χ3: 4.565χ1.853χ1.674
Σανταφε: 4.675χ1.890χ1.795
Φορεστερ: 4.485χ1.735χ1.590 -
Εχεις δίκιο για τους παρατηρητές! Εκανα search και δεν το βρήκα.... Αλλη φορά θα προσπαθώ περισσότερο!
Εχεις δίκιο και για το Outlander δεν είναι Subaru! Δυστυχώς μπερδεύτηκα! Εννοούσα το Outback.
Συμφωνώ πως δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε αυτά τα δυο (X3 - SantaFE) γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα. Εχουν όμως την ίδια τιμή, άρα γινονται συγκρίσιμα. Πάνω στην ίδια τιμή ήταν και τα αυτοκίνητα που παράθεσακι εγώ... Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι αγοράζουν σύμφωνα με αυτά που μπορούν να δώσουν και δεν περιορίζονται σε μια κατηγορία...
ΟΚ , σύμφωνοι και με τις διαστασεις, αν και να σου πω την αλήθεια περίμενα να είναι πιο...τεράστια τα πράγματα! Οπως και να χει, καλό το μέγεθος, αλλά μετράνε κι άλλα...
Για να σου δώσω όμως και ένα δίκιο...αν το SantaFe είχε διαφορετικό σήμα στη μάσκα και λίγο καλύτερο εσωτερικό, θα συμφωνούσα πως παίζει χωρίς συναγωνισμό σ' αυτά τα λεφτά! Αρα είμαστε και οι δύο προκατειλημμένοι σε ένα βαθμό, απλά για διαφορετικούς λόγους! Εσύ έχεις τους λόγους σου που έχεις Hyundai Tuscon κι εγώ που...δεν έχω!Δεν έχω και τόσα χρήματα για αυτοκίνητο επίσης... Οπότε, δεν δικαιούμαι και να ομιλώ σε ένα βαθμό όπως είπες...
Αυτά από μένα...
ΥΣ: Τελικά το Outback πώς σου φαίνεται (Outback και όχι Outlander...); Από μέγεθος δεν πάει και άσχημα αν αυτό είναι το πρώτο ζητούμενο... -
Μου φαίνεται αστείο να προσπαθεί κάποιος να απομονώσει ένα αυτοκίνητο φτιάχνοντας μια υπερειδική (niche) κατηγορία ώστε εκεί να παίζει μόνο του και να μην έχει ανταγωνισμό..... Το κάνουν όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια οι ίδιοι οι κατασκευαστές! Έτσι λοιπόν το Santa Fe φαίνεται πως τοποθετείται στην σπάνια κατηγορία των 'μεγάλων' 'light' 'SUV' όπου ό,τι άλλο υπάρχει είναι πολύ ακριβότερο (Lexus). Αν είναι μεγάλο και SUV αλλά όχι light είναι άλλη κατηγορία και χωρίς λόγο την απορρίπτουμε σαν κάτι κακό!!
(αντίστοιχα έχουμε πλέον κατηγορίες που έχουν μόνο 1-2 μοντέλα και γίνεται προσπάθεια να πειστούν οι καταναλωτές ότι αυτή είναι η κατηγορία για αυτούς παρόλο που τα συγκεκριμένα συνήθως υπερτιμημένα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά ίδια σε ικανότητες με τα άλλα, τα κοινά που δεν ανήκουν στις περίεργες κατηγορίες....)
Το θέμα για μένα είναι: γιατί να περιορίσει κάποιος την επιλογή του στο μαρκετίστικο πακέτο όπως του το προσφέρουν και να μην αφήσει τις παρωπίδες και να δει τι άλλο μπορεί να πάρει με τα λεφτά που μπορεί να διαθέσει στην ευρύτερη κατηγορία του πχ μεγάλου, άνετου, πολυτελούς και με ολίγην τετρακίνηση....
Οπωσδήποτε για κάποιους (για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει κατάλληλος πελάτης) ο συνδυασμός χώρων, κινητήρα, εξοπλισμού, φτηνού σέρβις και ξέρω εγώ τι άλλο θα γείρει προς το Santa Fe αλλά με τίποτα δεν παίζει μόνο του και χωρίς ανταγωνισμό... Ο καθένας μας θα πρέπει να προσπαθεί να είναι όσο γίνεται πιο αντικειμενικός και να ιεραρχεί φανερά τις προτιμήσεις του όταν επιλέγει το ένα ή το άλλο. Αλλιώς ούτε πάμε πουθενά ούτε βοηθάμε κανέναν..... -
Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ στο ποστ σου,ήταν το 'ολίγη τετρακίνηση'.100% σωστό.Ακόμα και το compass της jeep το ίδιο σύστημα έχει.Τα υπόλοιπα είναι όλα μαρκετινίστικα,οι αγορές είναι κατευθυνόμενες δεν περίμεναν την hyundai να δείξει κανέναν δρόμο σαυτό τον τομέα,πόσο μάλλον όταν το μοναδικό προσόν της μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν η φτηνή τιμή αγοράς των μοντέλων της.Οι παρωπίδες δεν βγαίνουν,είτε λόγω ελλιπούς γνώσης, είτε λόγω στερεοτύπων.Και οπως λέω και γώ, το σανταφε στην υπερειδική extraordinaire superspecific ultradefined κατηγορία αυτή,παίζει χωρις ανταγωνισμο.Και αυτα τα λέω εγω.(εννοώ οτι αφορούν δικά μου πιστεύω)
Δεν τάσσομαι πάντα υπερ της υπερβολικής αντικειμενικότητας,και σαυτη την περίπτωση εκπροσωπω την 'αλλη' πλευρά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μου φαίνεται αστείο να προσπαθεί κάποιος να απομονώσει ένα αυτοκίνητο φτιάχνοντας μια υπερειδική (niche) κατηγορία ώστε εκεί να παίζει μόνο του και να μην έχει ανταγωνισμό..... Το κάνουν όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια οι ίδιοι οι κατασκευαστές! Έτσι λοιπόν το Santa Fe φαίνεται πως τοποθετείται στην σπάνια κατηγορία των 'μεγάλων' 'light' 'SUV' όπου ό,τι άλλο υπάρχει είναι πολύ ακριβότερο (Lexus). Αν είναι μεγάλο και SUV αλλά όχι light είναι άλλη κατηγορία και χωρίς λόγο την απορρίπτουμε σαν κάτι κακό!!
(αντίστοιχα έχουμε πλέον κατηγορίες που έχουν μόνο 1-2 μοντέλα και γίνεται προσπάθεια να πειστούν οι καταναλωτές ότι αυτή είναι η κατηγορία για αυτούς παρόλο που τα συγκεκριμένα συνήθως υπερτιμημένα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά ίδια σε ικανότητες με τα άλλα, τα κοινά που δεν ανήκουν στις περίεργες κατηγορίες....)
Το θέμα για μένα είναι: γιατί να περιορίσει κάποιος την επιλογή του στο μαρκετίστικο πακέτο όπως του το προσφέρουν και να μην αφήσει τις παρωπίδες και να δει τι άλλο μπορεί να πάρει με τα λεφτά που μπορεί να διαθέσει στην ευρύτερη κατηγορία του πχ μεγάλου, άνετου, πολυτελούς και με ολίγην τετρακίνηση....
Οπωσδήποτε για κάποιους (για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει κατάλληλος πελάτης) ο συνδυασμός χώρων, κινητήρα, εξοπλισμού, φτηνού σέρβις και ξέρω εγώ τι άλλο θα γείρει προς το Santa Fe αλλά με τίποτα δεν παίζει μόνο του και χωρίς ανταγωνισμό... Ο καθένας μας θα πρέπει να προσπαθεί να είναι όσο γίνεται πιο αντικειμενικός και να ιεραρχεί φανερά τις προτιμήσεις του όταν επιλέγει το ένα ή το άλλο. Αλλιώς ούτε πάμε πουθενά ούτε βοηθάμε κανέναν.....+1
Συμφωνώ απολύτως! Με όλα , αλλά το bold μέρος είναι όλα τα λεφτά! -
Τίποτα απο τα 2. Ατος με τρακτερωτά λάστιχα πάρε, είναι η κορυφαία επιλογή.... ακου Χ3!!
HYUNDAI SANTA FE η ΒΜW X3???