-
me 2, και ο Dr.Aehaas τώρα τελευταία μας τα γυρνάει..
http://theoildrop.server101.com/ubb/ult ... 1;t=016130
-
Καταρχήν χρησιμοποιούσε RED LINE 5W20 το οποίο έχει HTHS από άλλο πλανήτη. Παραθέτω τα χαρακτηριστικά του:
Viscosity 40C: 55 cSt
Viscosity 100C: 9.1 cSt (πολύ παχύ 20άρι αφού από τα 9.3cSt αρχίζουν τα 30άρια)
HTHS: 3.3 (τα περισσότερα 30άρια εδώ χάνουν)
Viscosity Index: 145 (λογικό αφού η απόσταση ιξώδους του είναι πολύ μικρή =15)
Pour Point: -45C
Flash Point: 251C (πολύ ανθεκτικό στην εξάτμιση για 20άρι...)
NOACK: 8 (εξαιρετικός δείκτης εξάτμισης για 20άρι όπως υποδηλώνει και το FP)Τέτοιο 20άρι που είναι σαν δυνατό 30άρι και με φιλμ που ρίχνει και στα απλά 40άρια (ειδικά μετά τα πρώτα 500-1000χλμ), θα το δοκίμαζα κι εγώ...
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Υπενθυμίζω τον Dave της REDLINE που όταν του ανέφερα τις συνθήκες λειτουργίας και τον τρόπο οδήγησης, μου πρότεινε να παραμείνω στα 10W40 παρότι θεωρεί ότι και τα 5W30 θα είναι επαρκή. Και η REDLINE δεν παράγει 30άρι ό,τι νάναι, χώρια που παράγει και 20άρι με HTHS πολύ καλού 30αριού.
Ελα ρε μεγαλε Μιλτ, το γυρισες και εσυ στο Red Line!!!!
Αισθανομουν πολυ μονος εδω μεσα
Στα 'παπακια' της δουλειας βαζω Red Line εδω και 2 χρονια, και οταν εκανα τα πρωτα service ο μηχανικος μου ελεγε οτι δεν κανουν ( προφανως δεν ειχε ξανακουσει τι εστι Red Line) και οτι μεσα σε λιγα χλμ θα κατεστρεφα τους δισκους...... το ενα εχει κανει πανω απο 35000χλμ και το αλλο αισιως φθανει τα 30000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα!Ε, όχι και μόνος! Υποστηρικτής της RED LINE δήλωσα ευθύς αμέσως διάβασα τον πίνακα των χαρακτηριστικών τους που στην αρχή νόμιζα ότι έχουν τυπογραφικά λάθη.
Στον Dave για να μην χρονοτριβώ του είπα ότι χρησιμοποιώ το RED LINE 10W40. Ήθελα απλώς να μάθω τί μου προτείνει σε σκληρή χρήση: να παραμείνω στο 40άρι τους ή να κατέβω στο 30άρι τους;
Οι μόνες εταιρίες που απαντούν στις ερωτήσεις μου είναι η AMSOIL και η RED LINE (όπου ποτέ δεν μου απάντησε άλλος από τον Dave - λέτε να απαντάει ο ίδιος σε όλα τα email; θα τον ψοφήσουν τον άνθρωπο...). Και οι απαντήσεις που δίνουν είναι πάντα κατατοπιστικές. Εξάλλου οι απαντήσεις από δύο εταιρίες με κορυφαία λιπαντικά έχουν και ανάλογη βαρύτητα.
Δυστυχώς η Mobil δεν μου απαντάει (δύο φορές), και η MOTUL όπως και η TOTAL/ELF με παραπέμπουν στον έλληνα εισαγωγέα όπου οι απαντήσεις τους είναι για τ'ανάθεμα. Α, η LIQUI MOLY δεν μου απάντησε ακόμη που ζήτησα τα TDS και MSDS των Synthoil της (κι ούτε προβλέπω να μου απαντάει). -
Στη ferrari είχε ξεκινήσει με mobil 0w20 !!
http://theoildrop.server101.com/forums/ ... Post239231
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
me 2, και ο Dr.Aehaas τώρα τελευταία μας τα γυρνάει..http://theoildrop.server101.com/ubb/ult ... 1;t=016130
*Again, reason to theorize that a heavy wt. 30 wt. oil would work fine or even better than the recommended 60 wt. oil. Again, It is my application here that allows for a thinner oil. I do not race the car with oil temperatures topping 300 F.
aehaas
PS It is amazing that one can get 650 BHP from a naturally aspirated engine of only 5.9 L.*
Παρόλο που δεν τρέχει τη φεράρι μπορεί σε ένα ζόρισμα να κάνει μια γρατζουνιά στο κουζινέτο. Αυτό μπορεί να μη φανεί σε ανάλυση λαδιού γιατί τα μεγάλα κομμάτια ( >10μ ) φιλτράρονται πριν την ανάλυση. Νομίζω μόνο η φυσιολογική φθορά και όχι η καταστροφική φθορά (μεγάλα κομμάτια) εμφανίζονται σε ανάλυση λαδιού. Ερώτηση στο BITOG;
-
Η φθορά των ελατηρίων στην εκκίνηση είναι 45 φορές μεγαλύτερη??!!
'Wear tests with neutron bombarded compression rings in fired engine tests including a gamma ray spectrometer have shown that the piston ring wear rate during the start-up period was up to 45 times
the steady-state wear rate, and that approximately 84 % of the ring wear occurred during
the first approximately 22 minutes of operation (Perrin et al., 1995).'From here (page 73:
http://virtual.vtt.fi/inf/pdf/tiedotteet/2002/T2178.pdfToyota did interesting study showing ring wear inversly proportional to temperature of coolant and directly proportional to sulfur in fuel(η φθορά των ελατηρίων αντιστρόφως ανάλογη της θερμοκρασίας του αντιψυκτικού και ανάλογη της περιεκτικότητας θείου στα καύσιμα):
http://www.sae.org/technical/papers/2000-01-1231
Χε,χε κάποιος καλός σαμαρίτης το έχει free: μόνο βάλτε παρενθέσεις στη θέση των αγκιλών στο τέλος. έτσι (2ZZ-GE).pdf
http://hosting.dynamis.net/littlerocket ... inderBlock[2ZZ-GE].pdf -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Παρόλο που δεν τρέχει τη φεράρι μπορεί σε ένα ζόρισμα να κάνει μια γρατζουνιά στο κουζινέτο. Αυτό μπορεί να μη φανεί σε ανάλυση λαδιού γιατί τα μεγάλα κομμάτια ( >10μ ) φιλτράρονται πριν την ανάλυση. Νομίζω μόνο η φυσιολογική φθορά και όχι η καταστροφική φθορά (μεγάλα κομμάτια) εμφανίζονται σε ανάλυση λαδιού. Ερώτηση στο BITOG;
Έχει κάνει ανάλυση στη maybach που δείχνει σωματίδια έως 100μ . Αν δείς προς το τέλος της σελίδας..
http://theoildrop.server101.com/forums/ ... Post251342 -
Milto η Motul απαντα μονο σε μελη του φορουμ της αν κανεις τον κοπο και ρωτησεις σου στελνουν οτι στοιχεια θες!
Μπες στο http://www.motul.fr! -
3 ερωτησεις σχετικα με λαδια,
1η. οταν περνεις ενα αμαξι καινουργιο απο την αντ-πια ο δεικτης του λαδιου πρεπει να ειναι στο μαχ η μπορει να ειναι κ οπουδηποτε μεταξυ μιν κ μαχ ?
2η. ποιος ειναι ο σωστος τροπος μετρησης του δεικτη λαδιου ?
Α- Παω στο γκαραζ κ οπως ειναι κρυο το αμαξι μετραω τον δεικτη !
Β- Μετα απο διαδρομη 10-20 χλμ (για να πιασει την θερμοκρασια λειτουργιας το μοτερ) σταματαω το αφηνω 5-10 λεπτα να κατσουν τα λαδια κ μετραω !
Γ- Οπως ειναι στο γκαραζ το βαζω μπρος κ δουλευει στο ρελαντι μεχρη την θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ, μετα κλεινω το αφηνω 5-10 λεπτα κ μετραω !!!!
3η. Ο δεικτης λαδιου μετραει το τελευταιο λιτρο πανω-πανω η ολη την ποσοτητα του λαδου που εχει το μοτερ ? δηλ ποση ειναι η πσοτητα απο μιν σε μαχ του δεικτη ?
θνκς
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
3 ερωτησεις σχετικα με λαδια,1η. οταν περνεις ενα αμαξι καινουργιο απο την αντ-πια ο δεικτης του λαδιου πρεπει να ειναι στο μαχ η μπορει να ειναι κ οπουδηποτε μεταξυ μιν κ μαχ ?
2η. ποιος ειναι ο σωστος τροπος μετρησης του δεικτη λαδιου ?
Α- Παω στο γκαραζ κ οπως ειναι κρυο το αμαξι μετραω τον δεικτη !
Β- Μετα απο διαδρομη 10-20 χλμ (για να πιασει την θερμοκρασια λειτουργιας το μοτερ) σταματαω το αφηνω 5-10 λεπτα να κατσουν τα λαδια κ μετραω !
Γ- Οπως ειναι στο γκαραζ το βαζω μπρος κ δουλευει στο ρελαντι μεχρη την θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ, μετα κλεινω το αφηνω 5-10 λεπτα κ μετραω !!!!
3η. Ο δεικτης λαδιου μετραει το τελευταιο λιτρο πανω-πανω η ολη την ποσοτητα του λαδου που εχει το μοτερ ? δηλ ποση ειναι η πσοτητα απο μιν σε μαχ του δεικτη ?
θνκς
1.Οι γερμαναραδες λενε οτι κανονικα η σταθμη λαδιου πρεπει να ειναι στη μεση μεταξυ min και max
2.Με ζεστο μοτερ,σβηνεις για 3-5λεπτα και μετρας
3.Ο δεικτης λαδιου δεν φτανει μεχρι τον πατο του καρτερ.Λογικα πρεπει να μετραει περιπου 2,5 λιτρα
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
3.Ο δεικτης λαδιου δεν φτανει μεχρι τον πατο του καρτερ.Λογικα πρεπει να μετραει περιπου 2,5 λιτραΑναλόγως το αμάξι. Πρέπει να το γράφει στο manual πάντως. Στο δικό μου από το min στο max είναι 300-400ml.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
3.Ο δεικτης λαδιου δεν φτανει μεχρι τον πατο του καρτερ.Λογικα πρεπει να μετραει περιπου 2,5 λιτρα
Αναλόγως το αμάξι. Πρέπει να το γράφει στο manual πάντως. Στο δικό μου από το min στο max είναι 300-400ml.
Εγω εννοω μεχρι το τελος της βεργας.Γι αυτο που αναφερεις εχεις δικιο
-
Και στο μάνουαλ σου πρέπει να λέει με τι θερμοκρασία μηχανής να μετράς.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
1.Οι γερμαναραδες λενε οτι κανονικα η σταθμη λαδιου πρεπει να ειναι στη μεση μεταξυ min και maxΌταν όμως αλλάζω λάδια και βάζω όσο λέει (μαζί με το φίλτρο) πηγαίνει στο max και παραπάνω. Είναι επειδή μένουν λάδια μέσα στο κινητήρα και πρέπει να βάζω λίγο λιγότερο;
-
Όταν αλλάζεις φίλτρο πρέπει να λειτουργήσει για λίγο ο κινητήρας για να γεμίσει το φίλτρο με λάδι. Τότε έχεις καλύτερη μέτρηση της στάθμης. Οι διαφορές κρύου και ζεστού κινητήρα αν έχεις αφήσει λίγη ώρα να στραγγίξουν τα λάδια στο κάρτερ δεν είναι σημαντική. Μόνο αν δεις μεγάλες αποκλίσεις αξίζει να μπεις σε μεγαλύτερη διαδικασία. Εγώ τα μετράω πάντα κρύα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
1.Οι γερμαναραδες λενε οτι κανονικα η σταθμη λαδιου πρεπει να ειναι στη μεση μεταξυ min και max
Όταν όμως αλλάζω λάδια και βάζω όσο λέει (μαζί με το φίλτρο) πηγαίνει στο max και παραπάνω. Είναι επειδή μένουν λάδια μέσα στο κινητήρα και πρέπει να βάζω λίγο λιγότερο;
Οση ωρα κι αν περιμενεις καποια μικρη ποσοτητα λαδιου θα κατακρατειται παντα στον κινητηρα ειδικα αν ειναι απο τα καλα λαδια κι ακομη περισσοτερο αν ειναι εστερικης βασης αφου οι εστερες λογω ηλεκτροστατικων ιδιωτητων παραμενουν στα τοιχωματα για αρκετο καιρο.
Συνηθως βαζεις με αλλαγη φιλτρου λιγοτερο απο το προβλεπομενο κατα 200-300ml λαδι κι αφου ζεστανεις το αυτοκινητο καλα και το αφησεις αρκετη ωρα να κατσουν τα λαδια (αναλογα το λαδι/αυτοκινητο μπορει να παρει και 20-25 λεπτα οπως στο δικο μου) μετρας ξανα.
Τοτε μονο θα δεις αν πραγματικα θελει συμπληρωμα και η αποψη μου ειναι ανεξαρτητως μαρκας να βαζετε μεταξυ min-max αφου ειναι η χρυση τομη αρκει να μην καιει λαδι το αυτοκινητο αλλιως καλο ειναι να ειναι στο max για να εχει περιθωρια μεχρι να ξανακοιταξει κανεις την σταθμη τους!
Επισης σε οσα αυτοκινητα μας το επιτρεπει η θεση του φιλτρου (αν ειναι απο κατω) γεμιζουμε παντα το φιλτρο με λαδι πριν το βιδωσουμε πανω στο καρτερ ωστε στην πρωτη μιζια να τραβηξει οσο δυνατον γρηγοροτερα λαδι προς τον κινητηρα! -
Αν έχεις λειτουργήσει τον κινητήρα και έχεις ζεστάνει τα λάδια για να στραγγίξουν καλύτερα, πριν τα αδειάσεις υπάρχει για αρκετή ώρα επαρκές φιλμ στις τριβόμενες επιφάνειες και δεν υπάρχει πρόβλημα για την πρώτη μιζιά. Φυσικά το γέμισμα του φίλτρου είναι καλή επιλογή. Εγώ αναφέρθηκα στην απορία του φίλου μας στο γιατί είναι η ένδειξη πάνω από το ΜΑΧ ενώ έβαλε την προβλεπόμενη ποσότητα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν έχεις λειτουργήσει τον κινητήρα και έχεις ζεστάνει τα λάδια για να στραγγίξουν καλύτερα, πριν τα αδειάσεις υπάρχει για αρκετή ώρα επαρκές φιλμ στις τριβόμενες επιφάνειες και δεν υπάρχει πρόβλημα για την πρώτη μιζιά. Φυσικά το γέμισμα του φίλτρου είναι καλή επιλογή. Εγώ αναφέρθηκα στην απορία του φίλου μας στο γιατί είναι η ένδειξη πάνω από το ΜΑΧ ενώ έβαλε την προβλεπόμενη ποσότητα.Μπορειτε να βγαλετε και το ρευμα απο τα μπουζι τη ωρα την μιζιας ωστε να δουλεψει μεχρι να γεμισει το φιλτρο μονο με μιζα
-
Η τον αισθητηρα θεσεως στροφαλου που ειναι και πιο ευκολο απο τα μπουζι αλλα ολα αυτα ειναι πολυ δυσκολο να γινονται σε καθε service, θυμαμαι καποια παλιοτερα Ιταλικα που εχουν συστημα ελεγχου ωστε αν δεν πιασει πιεση λαδιου δεν δινουν αναφλεξη (σπινθηρα μπουζι) για να λειτουργησει αμεσως σωστα ο κινητηρας!
-
Το καλύτερο είναι να βγάζεις την ασφάλεια της αντλίας βενζίνης ή να βάλεις ένα μόνιμο διακοπτάκι για την αντλία που θα το χρησιμοποιείς και σαν φτηνό immobilizer.
Αν βγάζεις το καλωδιο από τα μπουζί δουλεύει ο πολλαπλασιαστής χωρίς γείωση (το ένα άκρο είναι 'γειωμένο' μέσω των μπουζί) και είναι καλός τρόπος να τον κάψεις. Με τον αισθητήρα θέσης δεν ξέρω αν ψεκάζει βενζίνη.
Περι λιπαντικών γενικώς