Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi S3 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi S3 2006
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 33
    • 34
    • 14 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    672
    902
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Kαι η Alfa το ίδιο αξιοκατάκριτη είναι με τον 1.8 της GM. Ό,τι ισχύει για το group VW, ισχύει και για τους άλλους. Τα 'χουμε γράψει ένα εκατομμύριο φορές.
      Αποκλειστικότητα ή 'πλατφόρμες'; Όσο ανεβαίνει το κόστος, είναι λογικό να επιθυμεί κανείς αποκλειστικότητα, τόσο στο σχεδιασμό, όσο -κυριότατα- στα μηχανικά μέρη. Γενικώς σε οτιδήποτε συμβάλλει σε αυτό που ορίζεται ως 'προσωπικότητα'. Για αυτό κρίνεται η Audi.

      Για το 130i-S3, δεν έχω καμία αμφιβολία, ότι -σε αγνότητα και οδηγικοκεντρικό χαρακτήρα- θα είναι μία πολύ εύκολη υποθέση για την 130. Δεν με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις.
      Από την άλλη εξαρτάται το πώς ορίζεις την έννοια 'σπορ', αλλά, αν υιοθετήσουμε το πιο ακριβές σημαινόμενο, που λέει ότι το σπορ οφείλει να είναι πρωτίστως και επικοινωνιακό, τότε κανένα Audi δεν είναι σπορ.
      Δύναμη άσωτη έχουν, γρήγορα είναι, στρίβουν, αλλά αυτά δεν αρκούν για να θεωρηθούν σπορ.

      Στη σύγκριση μεταξύ S3-R32 και πάλι δεν αναφερόμουν στις πωλήσεις.
      Αναφερόμουν στη δυναμική του προϊόντος, και όπως εύλογα μπορεί να καταλάβει κανείς, το R32 είναι μία ενδιαφέρουσα εκδοχή της ίδιας ιδέας, που ενδεχομένως να αποδεχτεί καλύτερη σε υλοποίηση έναντι του θεωρούμενου -από τον όμιλο- ως πιο σπορ S3.

      Audi και Volvo έχουν πολλά κοινά σε φιλοσοφία. Easy to drive γρήγορα αυτοκίνητα, κοινές πλατφόρμες-μηχανικά μέρη (Volvo-Ford, Audi-VW), τετρακίνηση-turbo, παρόμοια -p%^&^%um- κοστολόγηση.
      Απλώς οι Γερμανοί είναι αρκετά σνομπ για να παραδεχτούν τη Volvo, ως συγγενή σε φιλοσοφία, και ενδεχομένως απευθείας ανταγωνιστή στις πωλήσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Όσο ανεβαίνει το κόστος έχει αποκλειστικότητα η Audi, σε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ -το Q7 δεν είναι . To δάπεδο των Α4-Α6 είναι αποκλειστικό πλέον και RS4 δεν νομίζω να 'χει άλλη εταιρεία του ομίλου, ενώ έρχονται κι άλλα μοντέλα. Δεν γίνονται όλα αμέσως.

        Για 130i-S3 μην είσαι τόσο σίγουρος ακόμα, ούτε και η ευκολία. Κάπου στις αρχές 2007 θα έρθει το S, εδώ θα μαστε λογικά. Το R υπολείπεται μάλλον έναντι του S, βέβαια ο 'αγαπητός' JC, το προτίμησε έναντι της 130i

        Μεταξύ Volvo & Audi υπάρχει χαώδης διαφορά σε φιλοσοφία και σε πωλήσεις, ενώ μπορεί να σου ρωτήσει κάποιος 'σε ποιους αγώνες συμμετέχει ή έχει συμμετάσχει η Volvo;'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Η συζήτηση περί αποκλειστικότητας αφορούσε μόνο την κατηγορία του S3.
          Στα πιο ακριβά, καμία αντίρρηση, η Audi όντως έχει πλέον μοναδικές πλατφόρμες, αν και όχι πάντα μοναδικούς κινητήρες. Άρα, και σε αυτές τις κατηγορίες, το 'πνεύμα του ομίλου' είναι παρόν, έστω και μετριασμένο.

          Για το 130i-S3 ΟΚ, ας κάνουμε λίγη υπομονή ακόμη.

          Μεταξύ Volvo και Audi, επεσήμανα ήδη ορισμένες ομοιότητες στη φιλοσοφία. Δεν χρειάζεται να οριστεί ως αντίπαλος από την Audi, για να καταλάβουμε ότι έχουν πάνω-κάτω το ίδιο target group.
          Αγωνιστική δραστηριότητα η Volvo έχει να επιδείξει, αν και όχι κάτι το σπουδαίο. Βλ. παλιότερα Amazon σε ράλι, πρόσφατα 850 station σε BTCC κ.ο.κ.

          Ας μην ξεχνάμε και ότι ανήκει στο PAG της Ford, πράγμα που δείχνει ότι το positioning στην αγορά είναι αντίστοιχο με της Audi.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
            Kαι η Alfa το ίδιο αξιοκατάκριτη είναι με τον 1.8 της GM. Ό,τι ισχύει για το group VW, ισχύει και για τους άλλους. Τα 'χουμε γράψει ένα εκατομμύριο φορές.
            Αποκλειστικότητα ή 'πλατφόρμες'; Όσο ανεβαίνει το κόστος, είναι λογικό να επιθυμεί κανείς αποκλειστικότητα, τόσο στο σχεδιασμό, όσο -κυριότατα- στα μηχανικά μέρη. Γενικώς σε οτιδήποτε συμβάλλει σε αυτό που ορίζεται ως 'προσωπικότητα'. Για αυτό κρίνεται η Audi.

            Σήμερα, τα μόνα αυτοκίνητα της Audi που δεν έχουν 'αποκλειστικότητα',
            είναι το Α3 και το Q7 (το Cayenne αλήθεια έχει 'αποκλειστικότητα' ? )

            Και έρχονται κι άλλες διαφοροποιήσεις...

            Για το 130i-S3, δεν έχω καμία αμφιβολία, ότι -σε αγνότητα και οδηγικοκεντρικό χαρακτήρα- θα είναι μία πολύ εύκολη υποθέση για την 130. Δεν με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις.

            κάτσε να έρθει πρώτα... δε θα είναι και τόσο εύκολη υπόθεση...

            Από την άλλη εξαρτάται το πώς ορίζεις την έννοια 'σπορ', αλλά, αν υιοθετήσουμε το πιο ακριβές σημαινόμενο, που λέει ότι το σπορ οφείλει να είναι πρωτίστως και επικοινωνιακό, τότε κανένα Audi δεν είναι σπορ. Δύναμη άσωτη έχουν, γρήγορα είναι, στρίβουν, αλλά αυτά δεν αρκούν για να θεωρηθούν σπορ.

            υπάρχει κι ένα σεντάν

            Στη σύγκριση μεταξύ S3-R32 και πάλι δεν αναφερόμουν στις πωλήσεις.
            Αναφερόμουν στη δυναμική του προϊόντος, και όπως εύλογα μπορεί να καταλάβει κανείς, το R32 είναι μία ενδιαφέρουσα εκδοχή της ίδιας ιδέας, που ενδεχομένως να αποδεχτεί καλύτερη σε υλοποίηση έναντι του θεωρούμενου -από τον όμιλο- ως πιο σπορ S3.

            θα δείξει αν αποτελεί καλύτερη εκδοχή απ' το S3,
            το κατά 100 περίπου κιλά βαρύτερο R32

            Audi και Volvo έχουν πολλά κοινά σε φιλοσοφία. Easy to drive γρήγορα αυτοκίνητα, κοινές πλατφόρμες-μηχανικά μέρη (Volvo-Ford, Audi-VW), τετρακίνηση-turbo, παρόμοια -p%^&^%um- κοστολόγηση.
            Απλώς οι Γερμανοί είναι αρκετά σνομπ για να παραδεχτούν τη Volvo, ως συγγενή σε φιλοσοφία, και ενδεχομένως απευθείας ανταγωνιστή στις πωλήσεις.

            δεν νομίζω ότι έχουν τόσα κοινά...
            ίσως η Volvo να τη θεωρεί άμεση ανταγωνίστρια...
            μοντέλα, φιλοσοφία, τιμές,....έχει δρόμο ακόμα η Volvo

            μετά υπάρχει χάος... ιδίως στους αγώνες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sonath last edited by

              Η χαρά του Μονάχου, θα είναι όταν βγάλουν τη Μ1.

              Η κηδεία τους, θα έρθει σχεδόν αμέσως,

              με το...

              RS3

              Εκεί η AUDI θα τους γυρίσει ταινία (τσόντα)!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Τον ρόλο της Μ1 θα τον παίξει η 135 αν δεν κάνω λάθος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  υπάρχει κι ένα σεντάν

                  Άσε, πέρασε χθες μπροστά από το σπίτι μου. Ήμουν έξω και το άκουσα, καθώς πέρασε ρολαριστό από δίπλα μου. Απίστευτος ήχος, βαπορίσιος μέχρι τις 2-3Κ rpm, ουρλιαχτό μετά.

                  Σεβασμός στο RS4.
                  Eπιστροφή στα παλιά καλά για την Αudi ήταν αυτό το αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                    υπάρχει κι ένα σεντάν

                    Άσε, πέρασε χθες μπροστά από το σπίτι μου. Ήμουν έξω και το άκουσα, καθώς πέρασε ρολαριστό από δίπλα μου. Απίστευτος ήχος, βαπορίσιος μέχρι τις 2-3Κ rpm, ουρλιαχτό μετά.

                    Σεβασμός στο RS4.
                    Eπιστροφή στα παλιά καλά για την Αudi ήταν αυτό το αμάξι.

                    Αποκλείουμε να είναι μια νέα αρχή το RS4?
                    ΤΤ και S3 νομίζω είναι ικανοποιητικό δείγμα για να δούμε αν η Audi άλλαξε προσανατολισμό..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Δεν έχω μεγάλες προσδοκίες για το S3, ας περιμένουμε όμως.

                      Για το ΤΤ, μην περιμένεις thrill α λα RS4, σε καμία των περιπτώσεων.
                      Το επόμενο καλό για την Αudi θα 'ναι το R8.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                        Δεν έχω μεγάλες προσδοκίες για το S3, ας περιμένουμε όμως.

                        Για το ΤΤ, μην περιμένεις thrill α λα RS4, σε καμία των περιπτώσεων.
                        Το επόμενο καλό για την Αudi θα 'ναι το R8.

                        Άντε να δούμε..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                          υπάρχει κι ένα σεντάν

                          Άσε, πέρασε χθες μπροστά από το σπίτι μου. Ήμουν έξω και το άκουσα, καθώς πέρασε ρολαριστό από δίπλα μου. Απίστευτος ήχος, βαπορίσιος μέχρι τις 2-3Κ rpm, ουρλιαχτό μετά.

                          Σεβασμός στο RS4.
                          Eπιστροφή στα παλιά καλά για την Αudi ήταν αυτό το αμάξι.

                          +1

                          ακριβώς αυτό εννοούσα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            έξι αερόσακοι τελικά

                            δεν πρέπει να ναι στα καθίσματα, αλλά στο αμάξωμα οι πλευρικοί

                            για τα 41.900 τα πάμε ε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Τϊποτα επίσημο θα δούμε ή αερολογίες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                έξι αερόσακοι τελικά

                                δεν πρέπει να ναι στα καθίσματα, αλλά στο αμάξωμα οι πλευρικοί

                                οδηγού-συνοδηγού
                                πλευρικοί εμπρός στα καθίσματα
                                κεφαλής: μπροστινή,μεσαία,πίσω κολώνα

                                πού το πρόβλημα ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Άρα δεν έχει τα μπάκετ του S4 ή δεν κάνουν τόσο καλά την δουλεία τους στο S3?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ή τα έχει extra με τιμή +5Κ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Εξελίξεις...σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι...Μεγάλε εγκάθετε σε πιάνω η αδιάβαστο ή αργό στις αντιδράσεις σου η απλά ο μικρός λέει οτι του καπνίσει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        Εξελίξεις...σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι...Μεγάλε εγκάθετε σε πιάνω η αδιάβαστο ή αργό στις αντιδράσεις σου η απλά ο μικρός λέει οτι του καπνίσει

                                        μαζεύτηκαν πολλοί

                                        4.500 τα Audi Exclusive χωρίς πλευρικό αερόσακο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=53070

                                          είστε όλοι καλεσμένοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=53070

                                            είστε όλοι καλεσμένοι

                                            Καλεσμένοι που; Σε tea party;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 14 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr