-
Παλι εγω σας εχω πρηξει....
Anyway ιδου η απορια..
Εχω to Accent 1.5 και παω για φιλτροχοανη.
Εχω το εξης ερωτημα... Σε καποιον που πηγα ειπε να ξηλωσω φιλτροκουτι και να παει η χοανη εκει πισω απο την μπαταρια ωστε να τραβαει ποιο κρυο αερα απ οτι να παει πισω απο το φαναρι (εκει ρουφαει το εργοστασιακο φιλτρο).
Εχω δει βεβαια πολλους να τραβανε σωληνα παλι πισω απο την μπαταρια και να σκαει η χοανη προς τα κατω.
Τι ειναι καλυτερο απο τα δυο νομιζετε???
Προς τα κατω δεν θα παιρνει ζεστο αερα που θα πεταει το βεντιλατερ??
(Αν και πανω παλι θα ερχεται αυτος ο αερας...)
Ενοειται οτι η λυση προς τα κατω ειναι και ποιο ακριβη...Δεν με ενδιαφερει ηχος το καλυτερο σε αποδοση ψαχνω.....
-
Παλι εγω σας εχω πρηξει....
Anyway ιδου η απορια..
Εχω to Accent 1.5 και παω για φιλτροχοανη.
Εχω το εξης ερωτημα... Σε καποιον που πηγα ειπε να ξηλωσω φιλτροκουτι και να παει η χοανη εκει πισω απο την μπαταρια ωστε να τραβαει ποιο κρυο αερα απ οτι να παει πισω απο το φαναρι (εκει ρουφαει το εργοστασιακο φιλτρο).
Εχω δει βεβαια πολλους να τραβανε σωληνα παλι πισω απο την μπαταρια και να σκαει η χοανη προς τα κατω.
Τι ειναι καλυτερο απο τα δυο νομιζετε???
Προς τα κατω δεν θα παιρνει ζεστο αερα που θα πεταει το βεντιλατερ??
(Αν και πανω παλι θα ερχεται αυτος ο αερας...)
Ενοειται οτι η λυση προς τα κατω ειναι και ποιο ακριβη...Δεν με ενδιαφερει ηχος το καλυτερο σε αποδοση ψαχνω.....
-
Παλι εγω σας εχω πρηξει....
Anyway ιδου η απορια..
Εχω to Accent 1.5 και παω για φιλτροχοανη.
Εχω το εξης ερωτημα... Σε καποιον που πηγα ειπε να ξηλωσω φιλτροκουτι και να παει η χοανη εκει πισω απο την μπαταρια ωστε να τραβαει ποιο κρυο αερα απ οτι να παει πισω απο το φαναρι (εκει ρουφαει το εργοστασιακο φιλτρο).
Εχω δει βεβαια πολλους να τραβανε σωληνα παλι πισω απο την μπαταρια και να σκαει η χοανη προς τα κατω.
Τι ειναι καλυτερο απο τα δυο νομιζετε???
Προς τα κατω δεν θα παιρνει ζεστο αερα που θα πεταει το βεντιλατερ??
(Αν και πανω παλι θα ερχεται αυτος ο αερας...)
Ενοειται οτι η λυση προς τα κατω ειναι και ποιο ακριβη...Δεν με ενδιαφερει ηχος το καλυτερο σε αποδοση ψαχνω.....
-
Πίσω από το φανάρι θα ανανεώνεται πιο γρήγορα ο αέρας από ότι πίσω από τη μπαταρία,διότι βρίσκεται κοντά στο άνοιγμα της μετώπης.
Να αποφεύγεις να παίρνεις αέρα από πολύ χαμηλά, γιατί εδώ στο Ελλάντα έχουμε και πλημύρες...
Αν βάλεις φιλτροχοάνη (στη θέση σου θα έβαζα απλό φίλτρο, αλλά αυτό απαιτεί να ξεπεράσουμε την προπαγάνδα γύρω από τις φιλτροχοάνες), φτιάξε και μία πλαστική 'ασπίδα' για τη ζέστη του κινητήρα. Μια απλή γωνιά από πλαστικό αρκεί.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Πίσω από το φανάρι θα ανανεώνεται πιο γρήγορα ο αέρας από ότι πίσω από τη μπαταρία,διότι βρίσκεται κοντά στο άνοιγμα της μετώπης.Να αποφεύγεις να παίρνεις αέρα από πολύ χαμηλά, γιατί εδώ στο Ελλάντα έχουμε και πλημύρες...
Αν βάλεις φιλτροχοάνη (στη θέση σου θα έβαζα απλό φίλτρο, αλλά αυτό απαιτεί να ξεπεράσουμε την προπαγάνδα γύρω από τις φιλτροχοάνες), φτιάξε και μία πλαστική 'ασπίδα' για τη ζέστη του κινητήρα. Μια απλή γωνιά από πλαστικό αρκεί.
Πετρο εβαλα τη simota την top gun που εχει περιβλημα.
Οσο ειναι κρυο το αμαξι και με λιγο φορτιο τραβαει καλα ,και καλυτερη αποκριση.
Στο ταξιδι ομως παρατηρησα οτι δεν πηγαινε το αμαξι,και οταν σταματησα και ανοιξα το καπω,η φιλτροχοανη μεσα απο το πλαστικο περιβλημα ηταν καυτη,που σημαινει οτι ο αερας εισερχοταν (οσο κρυος και να ηταν ) μεσα σε ενα καυτο πραγμα.
Επισης,τη φιλτροχοανη την ειχα βαέι προς το φαναρι απο πισω.Τελικα ξαναεβαλα το φιλτρο και θα κανω μετρησεις ρεπριζ με το νορμαλ φιλτρο να συγκρινω επιδοσεις.(εχω ηδη κανει καποιες μετρησεις)
Τι αλλο να κανω?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Τελικα ξαναεβαλα το φιλτρο και θα κανω μετρησεις ρεπριζ με το νορμαλ φιλτρο να συγκρινω επιδοσεις.(εχω ηδη κανει καποιες μετρησεις)
Σπύρο αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις, δηλαδή να το μετρήσεις στον τομέα που σε ενδιαφέρει (ρεπρίζ), είναι και το πιο λογικό και θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Και εγώ μετά από μετρήσεις ρεπρίζ, κατέληξα στο φιλτροκούτι. Τίποτα δεν συγκρίνεται με ...ωμά νούμερα.
Μην ξεχάσεις να μας μεταφέρεις τις εντυπώσεις σου και μερικά στοιχεία από τις μετρήσεις!
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πίσω από το φανάρι θα ανανεώνεται πιο γρήγορα ο αέρας από ότι πίσω από τη μπαταρία,διότι βρίσκεται κοντά στο άνοιγμα της μετώπης.
Να αποφεύγεις να παίρνεις αέρα από πολύ χαμηλά, γιατί εδώ στο Ελλάντα έχουμε και πλημύρες...
Αν βάλεις φιλτροχοάνη (στη θέση σου θα έβαζα απλό φίλτρο, αλλά αυτό απαιτεί να ξεπεράσουμε την προπαγάνδα γύρω από τις φιλτροχοάνες), φτιάξε και μία πλαστική 'ασπίδα' για τη ζέστη του κινητήρα. Μια απλή γωνιά από πλαστικό αρκεί.
Πετρο εβαλα τη simota την top gun που εχει περιβλημα.
Οσο ειναι κρυο το αμαξι και με λιγο φορτιο τραβαει καλα ,και καλυτερη αποκριση.
Στο ταξιδι ομως παρατηρησα οτι δεν πηγαινε το αμαξι,και οταν σταματησα και ανοιξα το καπω,η φιλτροχοανη μεσα απο το πλαστικο περιβλημα ηταν καυτη,που σημαινει οτι ο αερας εισερχοταν (οσο κρυος και να ηταν ) μεσα σε ενα καυτο πραγμα.
Επισης,τη φιλτροχοανη την ειχα βαέι προς το φαναρι απο πισω.Τελικα ξαναεβαλα το φιλτρο και θα κανω μετρησεις ρεπριζ με το νορμαλ φιλτρο να συγκρινω επιδοσεις.(εχω ηδη κανει καποιες μετρησεις)
Τι αλλο να κανω?
paidia na xerete oti kamia filtroxoanh den leitourgei swsta otan to amaxi kanei 150-200 xiliometra. dhladh mexri ayta ta xiliometra 8a douleyei kanonika, enw apo ekei kai pera 8a einai san na mhn exeis xoanh )). ayta.
-
Ego eho valei sto punto mia filtrohoani tis K&N (57i Kit) ftiagmeno idika gia to Punto 1.2 16v Sporting. Afto pou ida itan kaliteres epidosis stis ipsiles strofes kai hamiloteres stis mikres strofes. Me to filtrokouti tis fiat to original iha ta aditheta apotelesmata. I filtrohoani veltiothike apo tin stigmi pou evala exatmisi eleftheri kai to amaxi anapnei tora kalitera. Giati na iparhoun filtrohoanes gia sigegrimena aftokinita otan aftes den apodidoun kai stin ousia litourgoun hirotera apo tis original. Tote pios o logos na kanoume kei vetiosi protu stadiou?
-
to kalitero poy ehis na kanis ine filtro elefthero sto filtrokouti ths mamas
-
Ειδικά στα καινούργια αυτοκίνητα , με ψεκασμό και ηλεκτρονικά 'καλούδια'
το φίλτρο αέρα παίζει μεγάλο ρόλο στην σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Το χαρτί , απο το οποίο είναι κατασκευασμένο , ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει την
εισρροή ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ποσότητας αέρα ανά μονάδα χρόνου !
Τα λεγόμενα 'ελευθέρας' φίλτρα , όπως ΑΚΡΙΒΩΣ λέγονται , απλά
επιτρέπουν την είσοδο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ από την προδιαγεγραμμένη ποσότητας , με αποτέλεσματα :
-την ανάγκη επαναρρύθμισης των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα
-αλλά , και λόγω της μεγαλύτερης διατομής των οπών του υλικού φιλτραρίσματος (ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΟΙΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ), επιτρέπουν
την είσοδο , τελικά στο χώρο καύσης, σωματιδίων ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ απο
αυτά που περνάνε απο τα 'νορμάλ' φίλτρα αέρος! , με ευνόητα αποτελέσματα , σε βάθος χρόνου , στην ... καλοζωϊα του κινητήρα !Καλός ο ...'ψιλοracing' θόρυβος τους , και οι ... υποσχόμενες βελτιώσεις ,
ΑΛΛΑ , ΓΙΑ ... ΞΑΝΑΣΚΕΦΕΙΤΕ ΤΟ , ΠΡΙΝ ΤΟ ... ΒΑΛΕΤΕ !Αποστόλης
PS. Τα ίδια προβλήματα , ή και διαφορετικά (λόγω ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ διαμέτρου
οπών) παρουσιάζονται με τη χρήση ΦΘΗΝΟΤΕΡΩΝ / ΜΗ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ποιότητας φίλτρων αέρα -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Ειδικά στα καινούργια αυτοκίνητα , με ψεκασμό και ηλεκτρονικά 'καλούδια'
το φίλτρο αέρα παίζει μεγάλο ρόλο στην σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Το χαρτί , απο το οποίο είναι κατασκευασμένο , ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει την
εισρροή ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ποσότητας αέρα ανά μονάδα χρόνου !
Τα λεγόμενα 'ελευθέρας' φίλτρα , όπως ΑΚΡΙΒΩΣ λέγονται , απλά
επιτρέπουν την είσοδο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ από την προδιαγεγραμμένη ποσότητας , με αποτέλεσματα :
-την ανάγκη επαναρρύθμισης των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα
-αλλά , και λόγω της μεγαλύτερης διατομής των οπών του υλικού φιλτραρίσματος (ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΟΙΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ), επιτρέπουν
την είσοδο , τελικά στο χώρο καύσης, σωματιδίων ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ απο
αυτά που περνάνε απο τα 'νορμάλ' φίλτρα αέρος! , με ευνόητα αποτελέσματα , σε βάθος χρόνου , στην ... καλοζωϊα του κινητήρα !Καλός ο ...'ψιλοracing' θόρυβος τους , και οι ... υποσχόμενες βελτιώσεις ,
ΑΛΛΑ , ΓΙΑ ... ΞΑΝΑΣΚΕΦΕΙΤΕ ΤΟ , ΠΡΙΝ ΤΟ ... ΒΑΛΕΤΕ !Αποστόλης
PS. Τα ίδια προβλήματα , ή και διαφορετικά (λόγω ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ διαμέτρου
οπών) παρουσιάζονται με τη χρήση ΦΘΗΝΟΤΕΡΩΝ / ΜΗ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ποιότητας φίλτρων αέραΑποστόλη δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Πιστεύω όμως ότι ένα επώνυμο πιο ελεύθερο φίλτρο, στην πράξη φιλτράρει ικανοποιητικά (απλώς θέλει συντήρηση), και παράλληλα το φιλτροκούτι το προστατεύει από λάσπες, βροχή και ζέστη, στα οποία είναι πολύ ευπαθής μια φιλτροχοάνη.
Άλλωστε ο εγκέφαλος προσαρμόζεται στην (λίγο) μεγαλύτερη ποσότητα οξυγόνου (όπως προσαρμόζεται και αποδίδει καλύτερα στο κρύο για τον ίδιο λόγο ).
Όσο αφορά στην απόδοση, ένα μικρό αλλά σίγουρο κέρδος το βλέπεις πάντα, σε αντίθεση με την φιλτροχοάνη, όπου αν δεν προφυλαχθεί από τον ζεστό αέρα στο χώρο του κινητήρα, ρίχνει τις επιδόσεις.
Δηλαδή τα συνδυάζεις όλα (και τον ήχο), με έναν μικρό συμβιβασμό στο ποσοστό φιλτραρίσματος. Για αυτό το λόγο προσωπικά προτιμώ τη λύση ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι. Βέβαια, αν είχα κανένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, δεν θα με ενδιέφερε να βελτιώσω την απόδοση (ναι καλά ), οπότε ίσως να μην άλλαζα φίλτρο και να είχα το μέγιστο δυναατό φιλτράρισμα.
Αναγνωρίζω βέβαια, ότι όλα αυτά τα κάνουμε πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους, για να έχουμε την ικανοποίηση ότι βελτιώνουμε το αυτοκίνητο μας . Μερικοί βέβαια το κάνουν για να είναι λίγο πιο γρήγοροι στις βραδυνές κόντρες. Ματαιότης....
-
Άρα, κι εγώ αφήνω ΜΑΜΑ το Clio μου, τουλάχιστον σ'αυτόν τον τομέα...
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Ειδικά στα καινούργια αυτοκίνητα , με ψεκασμό και ηλεκτρονικά 'καλούδια'
το φίλτρο αέρα παίζει μεγάλο ρόλο στην σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Το χαρτί , απο το οποίο είναι κατασκευασμένο , ΠΡΕΠΕΙ να επιτρέπει την
εισρροή ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ποσότητας αέρα ανά μονάδα χρόνου !
Τα λεγόμενα 'ελευθέρας' φίλτρα , όπως ΑΚΡΙΒΩΣ λέγονται , απλά
επιτρέπουν την είσοδο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ από την προδιαγεγραμμένη ποσότητας , με αποτέλεσματα :
-την ανάγκη επαναρρύθμισης των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα
-αλλά , και λόγω της μεγαλύτερης διατομής των οπών του υλικού φιλτραρίσματος (ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΟΙΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ), επιτρέπουν
την είσοδο , τελικά στο χώρο καύσης, σωματιδίων ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ απο
αυτά που περνάνε απο τα 'νορμάλ' φίλτρα αέρος! , με ευνόητα αποτελέσματα , σε βάθος χρόνου , στην ... καλοζωϊα του κινητήρα !Καλός ο ...'ψιλοracing' θόρυβος τους , και οι ... υποσχόμενες βελτιώσεις ,
ΑΛΛΑ , ΓΙΑ ... ΞΑΝΑΣΚΕΦΕΙΤΕ ΤΟ , ΠΡΙΝ ΤΟ ... ΒΑΛΕΤΕ !Αποστόλης
PS. Τα ίδια προβλήματα , ή και διαφορετικά (λόγω ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ διαμέτρου
οπών) παρουσιάζονται με τη χρήση ΦΘΗΝΟΤΕΡΩΝ / ΜΗ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ποιότητας φίλτρων αέραΑποστόλη δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Πιστεύω όμως ότι ένα επώνυμο πιο ελεύθερο φίλτρο, συνδυάζει το ικανοποιητικό φιλτράρισμα και την προστασία από λάσπες, βροχή και ζέστη, στα οποία είναι πολύ ευπαθής μια φιλτροχοάνη. Άλλωστε ο εγκέφαλος προσαρμόζεται στην (λίγο) μεγαλύτερη ποσότητα αέρα (όπως προσαρμόζεται και αποδίδει καλύτερα στο κρύο ).
Φίλε BTS ,
η επαγγελματική μου ενασχόληση είναι (και) αυτή : συνεργάζομαι με
εταιρεία που εισάγει και διακινεί ΦΙΛΤΡΑ (μεταξύ των άλλων).ΝΑΙ, υπάρχουν , ΛΙΓΕΣ όμως, επώνυμες φίρμες που κατασκευάζουν
σωστά ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΜΩΣ φίλτρα αέρος , η χρήση των οποίων ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΣΚΟΝΗ !
Διαφορετικά , τα λεγόμενα ψιλά γράμματα των εγγυήσεων ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΗ : δεν καλύπτουν καμμία βλάβηΑποστόλης,
στη διάθεσή σου , και των μελών του Forum , για ότι σχετικό ! -
Φιλε apolstoli μηπως θα μπορουσες να μου πεις:
1.Αν καποιο after-market επωνυμο φιλτρο (π.χ Κ@Ν) μπορει να πετυχει το ιδιο ποσοστο φιλτραρισματος με το εργοστασιακο;
2.Αν το υλικο κατασκευης μιας φιλτροχοανης ειναι το ιδιο με το υλικο κατακευης ενος ελευθερου φιλτρου για το 'μαμα' φιλτροκουτι, για την ιδια παντα εταιρια. -
Αποστόλη ενδιαφέρον,δεν μας λές -απο την μεριά του ειδικού- τις εμπειρίες σου και την γνώμη σου?
Το λέω γιατι στα φίλτρα με το ψεκασμό λαδιού μετά το πλύσιμο ακόμα και τα σωαμτίδια που λές πρέπει να 'πιάνονται'.Δεν είναι ετσι?Η δική μου εμπειρία αφορά και στα δυο.
Οταν τοποθέτησα φίλτρο ελεύθερο (K&N και μετά Pipercross)είδα οτι το 2ο ταίριαζε καλύτερα στο αυτοκίνητο απο το 1ο!Βέβαια μιλάω για καθαρά θέμα αίσθησης και τίποτα παραπάνω.ΑΠλά με το 2ο οι ταχύτητες γεμίζανε πιο εύκολα και το μοτέρ δούλευε πιο στρωτά!
Με την φιλτροχοάνη πέταξα 50.000 απο το παράθυρο!!
Αν και κράτησα τον σωλήνα που φέρνει αέρα απο έξω,λόγω του οτι δεν υπήρχε προστατευτική ποδιά,όλος ο ζεστός αέρας της μηχανής έμπαινε απο την χοάνη στην εισαγωγή.Αποτέλεσμα να μην τραβάει καθόλου,παρα μόνο τις κρύες μέρες και με πάνω απο 80 km/ώρα και μετά απο 10 λεπτά ταξιδιού για να προλάβει να κρυώσει!!
Σε μια Μ3 όμως που εχει αυτή την προστατευτική ποδιά απο αλουμίνιο,δεν παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα! -
Αναφερετε τοσα με την θερμοκρασια που αποκτα η χοανη λογω του κινητηρα... Δηλαδη το φιλτροκουτι εχει καμια ασπιδα θερμοτητας??
Εγω οποτε το ακουμπαω μετα απο μια διαδρομη καιει ολοκληρο! Συνεπως θα θερμενεται και ο αερας που περνα απο μεσα....
Εστω λοιπον οτι εχουμε το προβλημα με την θερμοκρασια...
Περνουμε ενα στροβιλιστη και με σωληνα στην εισοδο του παιρνουμε φρεσκο αερα απο τη μετωπη... Αφου ο στροβιλιστης ειναι σαν μια χοανη με περιβλημα δεν παιρνει αερα απο το σημειο που βρισκεται αλλα ρουφαει οτι του δινει ο σωληνας.....Σωστος?
Αλλωστε ολη υποθεση της χοανης κλπ ειναι να απαλαχτουμε απο τους πνιχτες του φιλτροκουτιου.....
-
παιδια
μην τα ισοπεδωνουμε ολα !!!
ενα φιλτρο ελευθερας που προερχεται απο ενα απο τους πολλους επωνυμους βελτιωτες προφανως ειναι βελτιωση αποδοσης και προφανως ο εγκεφαλος δεν εχει προβλημα να προσαρμοστειαν μαλιστα γινεται ο σωστος καθαρισμος και συντηρηση (που δυστηχως ποτε δεν γινονται) η ποιοτητα καθαρισμου του αερα ειναι παραπλησια εως και εφαμιλλη (ενταξει καλυτερη δεν μπορει να ειναι) αναλογα και με τον τυπο (υλικο) του φιλτρου
η πραγματικοτητα ειναι οτι λογω ακριβως της μη συντηρησης παρουσιαζονται συμπτωματα κακου φιλτραρισματος
φιλος, μου εδειχνε χιτωνια με 90.000Km απο σπορ μηχανημα στην εκδοση GT που ειχε εργοστασιακο ελευθερο φιλτρο που ειχαν γδαρσιματα τα οποια δεν υπηρχαν στην νορμαλ
φυσικα το αυτοκινητο το χρησιμοποιουσαν σε αραβικη χωρα και το φιλτρο βρεθηκε καταστεγνο και τα χιλιομετρα ηταν πολλα...τελος οσα γραφτηκαν για φιλτροχοανες-ζεστο αερα ειναι απολυτως σωστα και τεκμηριωμενα θεωρητικα και δοκιμασμενα στην πραξη
εγω προτειμω σκουπα αν το αμαξι αξιζει το κοστος (rallye) ή φιλτρο στο φιλτοκουτι οταν δεν υπαχει ή δεν αξιζει, με πιθανη τροποποιηση της εισοδου του αερα
αυτα
-
Επανερχομαι στο θεμα της φιλτροχοανης και να πω πως μετρησα και με φιλτροκουτι και μα χοανη ρεπριζ και εχουμε ισοπαλια.
100-130 με 5η στα 11 sec και στις 2 περιπτωσεις.Βεβαια αλλο μου εκανε εντυπωση.Αλλαζοντας λιγο τη θεση της χοανης,τοποθετοντας την πιο ψηλα,η θερμοκρασια λαδιου ως δια μαγειας μειωθηκε σημαντικα ,και ανεβαινει λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ενω πριν(και με το φιλτροκουτι) ξεπερνουσε τους 100 στις ιδιες συνθηκες φορτιου και περιβαλλοντος.
Μια εξηγηση που δινω ειναι ο πιο δροσερος αερας(?) που περνα κατω απο το καπω και παει κατευθειαν στη χοανη?
Τι να πω μυστηριο για μενα.
Predator και Πετρο τι γνωμη εχετε? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Επανερχομαι στο θεμα της φιλτροχοανης και να πω πως μετρησα και με φιλτροκουτι και μα χοανη ρεπριζ και εχουμε ισοπαλια.
100-130 με 5η στα 11 sec και στις 2 περιπτωσεις.Βεβαια αλλο μου εκανε εντυπωση.Αλλαζοντας λιγο τη θεση της χοανης,τοποθετοντας την πιο ψηλα,η θερμοκρασια λαδιου ως δια μαγειας μειωθηκε σημαντικα ,και ανεβαινει λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ενω πριν(και με το φιλτροκουτι) ξεπερνουσε τους 100 στις ιδιες συνθηκες φορτιου και περιβαλλοντος.
Μια εξηγηση που δινω ειναι ο πιο δροσερος αερας(?) που περνα κατω απο το καπω και παει κατευθειαν στη χοανη?
Τι να πω μυστηριο για μενα.
Predator και Πετρο τι γνωμη εχετε?πρωτα πρωτα να πω οτι η μετρηση που αναφερεις δεν λεει τιποτα
σε ενα ραλλυ για το οποιο μπορεις να διαβασεις σε αλλο θεμα αποφασισαμε να κοψουμε ενα κομματι πλαστικο 1-1,5 ποντους υψος που προεξεχει πανω απο το ψυγειο και κλεινει κυριολεκτικα την μιση διοδο για την σκουπα ανατρεποντας ουσιαστικα (στην θεωρια παντα) το φαινομενο ramair
καναμε λοιπον δοκιμες 2 πριν και 2 μετα την αλλαγη στα ιδια 2 σημεια της εθνικης (συνολο 8 μετρησεις) συνεχομενες (την ιδια ωρα) με τεταρτη απο 4 εως 7 χιλιαδες στροφες αν θυμαμαι καλα και σε ολες πηραμε 17 δευτερολεπτα
το θεμα ειναι οτι καναμε την βλακεια να χρονομετρησουμε τα πριν με ακριβεια δευτερολεπτου και τα μετα με ακριβεια εκατοστου και φυσικα δεν βγηκε συμπερασμα διοτι διαφορα 1 δευτερολεπτου δηλαδη 6% ειναι αδυνατο να δεις με μεση ταχυτητα ~ 160
απο την αλλη η ακριβεια εκατοστου ειναι υπερβολικη διοτι το σφαλμα του χρονομετρητη (οχι του χρονομετρη ) ειναι σαφως μεγαλυτερης ταξηςπου θελω να καταλειξω
οποτε κανετε τεστ να το κανετε σε οσο μεγαλυτερο χρονο ή αποσταση αναλογα μπορειτε ωστε να ξερετε αν πραγματι υπαρχει επαναληψημοτητα και φυσικα βελτιωση
αν δηλαδη μετραγες 100-200 και εκανες 1 και 30 και για τα δυο θα ηταν πραγματικα αξιοπιστη μεθοδος
με αυτο που εκανες απεδειξες οτι δεν υπαρχει διαφορα της ταξης του 10%δεν υποστηριζω ουτε οτι υπαρχει διαφορα ουτε οτι δεν υπαρχει αλλα για να βγει συμπερασμα προφανως δεν ειναι και τοσο απλο
επιπλεον δεν αναφερεις αν οι δοκιμες εγιναν με τις ιδιες ακριβως συνθηκες , κατι κρισιμο αφου π.χ.
- 1000 μετρα υψομετρο
- 50 βαθμοι κελσιου
- ενας τροφαντος συνοδηγος
εχουν επιδραση στην αποδοση 10% (το καθενα) δηλαδη μακραν περισσοτερο απο οσο ελπιζεις να δεις διαφορα
αν δηλαδη εχεις 5 βαθμους ψηλοτερη θερμοκρασια, λιγο παραπανω υγρασια, 20 κιλα πιο βαρυ συνοδηγο και 200 μετρα παραπανω υψομετρο η βελτιωση σου θα αποδειχθει πατατα ετσι κιαλλιως
μην αναφερω διαφορετικη ποσοτητα και ποιοτητα καυσιμου, αλλαγη ανεμου, εστω και ελαχιστα διαφορετικη κλιση δρομου κτλ
για το θεμα με το λαδι μου φαινεται περιεργο να πεφτει η θερμοκρασια του λαδιου (λογω κρυου αερα) χωρις να βλεπεις διαφορα στην αποδοση
μετρησες και σε αυτη τη θεση να δεις ??
απο αισθηση πως σου φανηκε ?? -
[list:3vvg9a00]Στο 99% των περιπτωσεων η φιλτροχοανη μπαινει για ενα και μονο λογο.Για τον ψαρωτικο ηχο που προσφερει Κατα τα αλλα, σιγα να μη σηκωνεται το μοτερ σας και σουζες![/list:u:3vvg9a00][list:3vvg9a00]Η σκονη απ την αλλη ειναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ για το μοτερ σας(εμβολοχιτωνια,ελατηρια,βαλβιδες καθως και εδρες).Το μεγεθος της σκονης(τα σωματιδια δηλ) μετρουνται σε 'μικρα'.Αυτο σημαινει οτι οσο ποιο πολυ αερα μας επιτερει να περασει ενα φιλτρο, τοσο και περισσοτερη σκονη καταναλωνουμε [/list:u:3vvg9a00][list:3vvg9a00]Εκτος παλι αν και εδω εχουμε μαγικα και δεν το πηρα χαμπαρι(τελευταια ολο μαγικες εξελιξεις ειναι η αυτοκινητοβιομηχανια )[/list:u:3vvg9a00][list:3vvg9a00]Εγω θα προτιμησω φιλτροχοανη αυτη που θα μου λεει και εγγυαται οτι επιτρεπει την εισαγωγη αερα μεγαλυτερης ποσοτητας στον κινητηρα αλλα ταυτοχρονα εχοντας πετυχει μια τεχνολογια(ποια αραγε? )η οποια επιτρει την συγκρατηση ιδιας ποσοτητας σωματιδιων απ τη σκονη μετρουμενη παντα ως τη μοναδα μετρησης του που ειναι τα 'μικρα' [/list:u:3vvg9a00][list:3vvg9a00]Σχεδιαγραματα με τερατωδη αυξηση της ιποδυναμης αλλα και ροπης δε λενε τιποτα.[/list:u:3vvg9a00]
ΠΕΡΙ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗΣ...