-
gregorym απο τα λεγομενα σου μαλλον για πολο σε βλεπω...απλα να ξερεις οτι αν αληθευουν οι φημες για το στησιμο του φιεστα, το πολο ουτε στα καλυτερα του ονειρα δε θα δει τον πωπο του φιεστα...
απο κει και περα ξερε οτι ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας αλλα αν δε κανω λαθος το πολο δεν εχει 6 σχεσεις και αυτο ειναι κακο...
παιρνεις δηλαδη ενα αυτοκινητο που καλυπτει ευθυγραμμα τμηματα πολυ γρηγορα...
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
1800 με 2000 δεν εχουν διαφορες στα τελη και τις ασφαλειες.
Για Polo δε ξερω τι κάνει απο πλευρας αξιοπιστιας. Για τη Ford ακουγονται πολλα τελευταια.
Νομίζω πρεπει να περιμενεις το Swift
Δε φέρνει κι Σαρακακης το Jazz TypeR ρε γμτ!!!!Ίσως να έχεις δίκιο όσον αφορά τις ασφάλειες, αλλά στα τέλη κυκλοφορίας έχουν σίγουρα διαφορά 200
-
[quote='adis4gr']gregorym απο τα λεγομενα σου μαλλον για πολο σε βλεπω...απλα να ξερεις οτι αν αληθευουν οι φημες για το στησιμο του φιεστα, το πολο ουτε στα καλυτερα του ονειρα δε θα δει τον πωπο του φιεστα...
απο κει και περα ξερε οτι ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας αλλα αν δε κανω λαθος το πολο δεν εχει 6 σχεσεις και αυτο ειναι κακο...
παιρνεις δηλαδη ενα αυτοκινητο που καλυπτει ευθυγραμμα τμηματα πολυ γρηγορα... [/q
Ούτε το ST έχει εξάρι κιβώτιο!!!
-
ναι αλλα ειναι ατμοσφαιρα...το λεον με 6 σχεσεις και θα παρακαλουσες να ειχε και 6η πιο μακρια...το 5ταχυτο ειναι προβλημα και στο ιμπιζα...
-
Αληθεύει και παραληθεύει το στήσιμο του ST.Από την άλλη μετά από μια βόλτα στο vw club δεν διάβασα και τα καλύτερα για το GTi.Ιδιαίτερα μαλακές αναρτήσεις οι οποίες δεν εμπνέουν και πολύ σιγουριά.Ακόμα όμως κι αν το GTi φορέσει αναρτήσεις και ελατήρια δεν νομίζω να σου προσφέρει αυτά που σου προσφέρει το ST με την υδραυλική κρεμαγιέρα και την κοντή του μετάδοση.Βλέπεις για το στήσιμο του ST έπεσε μελέτη 2 ετών.
Αν θέλεις κυριλέ κατάσταση πάρε το golf 1.4 tsi(140ps).
Αν θέλεις να το φτάσεις 500 άλογα όπως είπε ο adis πάρε GTi.
Aν θέλεις να χαρείς οδήγηση και σου αρέσουν τα S των δρόμων πάρε ασυζητητί ST.Άλλωστε και γι'αυτό υπάρχουν αρκετές πλέον προτάσεις βελτίωσης,οι οποίες φτάνουν τα 180-200 άλογα ατμοσφαιρικά.Πέρνα και από καμία αντιπροσωπεία να τα δεις.
Μπορείς πάλι να περιμένεις και να δεις τα νέα Opel corsa OPC(180),PG 207 GTi,Fiat GP GT,τα οποία σε λίγους μήνες βγαίνουν.
Επέλεξες την καλύτερη περίοδο να αγοράσεις μικρό GTi. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ναι αλλα ειναι ατμοσφαιρα...το λεον με 6 σχεσεις και θα παρακαλουσες να ειχε και 6η πιο μακρια...το 5ταχυτο ειναι προβλημα και στο ιμπιζα...Παρόλα αυτά χρειάζεται την 6η σχέση το ST. Όχι πως το έχω οδηγήσει αλλά απ' ότι διαβάζω (βλ. evo magazine τεύχος Σεπτεμβρίου) αυτό καταλαβαίνω. Όσο για Leon & Ibiza συμφωνώ.
-
Το ST στα κλειστά κομμάτια, έχει πρόβλημα στο τιμόνι (καθαρά πρωσοπικό σχόλιο) δεν επικοινωνεί με τον οδηγό, είναι σαν την γκόμενα που έχει μουτρώσει κα ιδεν σου μιλάει, εμένα με φοβίζει αυτό (όχι στη γκόμενα ) δεν είναι λίγο σε στενό κομμάτι να στερείσαι πληροφόρησης.
-
Θεωρώ οτι το τιμόνι του πόλο αν και ελαφρύ έχει αρκετά καλή πληροφόρηση.
Πάντως απο στήσιμο είναι μαλακό, και πολύ πίσω. Ίσως για να μην κοπανάει πολύ ο ημιάξονας. Είναι σίγουρο οτι για καλύτερο πάτημα θα θέλεις πιο σφιχτή ανάρτηση.Όσο για τα σέρβις είναι κανονικες τιμές.
Μπορέι να τα σκάς μια και καλή αλλα ξεχνάς κάθε πότε πάς για σέρβις και λάδια. Επίσης ένα + ο επιλογέας ταχυτήτων του πόλο που με την αίσθησή του σε κάνει να νιώθεις ωραία. Ίσως να μην είναι τόσο καλός στις γρήγορες αλλαγές αλλα σε φτιάχνει. -
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
πριν βγεί η έκδοση gti του polo ήμουν αποφασισμένος να πάρω το st. άλλα μόλις βγήκε άλλαξα γνώμη. πίστευω ότι είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο απο το st . Συνδυάζει σπορ και συνχρόνως 'κυριλέ' χαρακτήρα και σου θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.Σπορ χαρακτήρας και polo;;;;;;;; Πολύ δυσκολεύομαι να το πιστέψω...
Αντιθέτως το st είναι πιο παιχνίδι οσον αφορά την εμφανισή του. Επίσης το ένα έχει πάρα πολυ καλό κινητηρα(gti) o οποιος βελτώνεται με λίγα λεφτα και το αλλο κορυφαίο στήσιμο αλλά με πιο αδύναμο κινητήρα(st)
Πιστεύω ότι και το st με 150 άλογα για 1100 κιλά, μια χαρά πάει... Εξάλλου όπου ο δρόμος δεν είναι ευθεία, το Polo ούτε με κυάλια δεν θα βλέπει το Fiesta...
Ξέρει κανείς τι παίζει με τα service της vw?
Μ Α Κ Ρ Υ Α
Σαν σέρβις δεν θα έχεις και τόσο μεγάλο πρόβλημα... τσιμπημένο μεν, αλλά υπάρχουν και χειρότερα (όχι και πολύ χειρότερα όμως...) Μη χρειαστείς κάποιο ανταλλακτικό πέρα από τα αναλώσιμα όμως... ΠΟΤΕ δεν υπάρχει τίποτα...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το ST στα κλειστά κομμάτια, έχει πρόβλημα στο τιμόνι (καθαρά πρωσοπικό σχόλιο) δεν επικοινωνεί με τον οδηγό, είναι σαν την γκόμενα που έχει μουτρώσει κα ιδεν σου μιλάει, εμένα με φοβίζει αυτό (όχι στη γκόμενα ) δεν είναι λίγο σε στενό κομμάτι να στερείσαι πληροφόρησης.Θεωρώ οτι το τιμόνι του πόλο αν και ελαφρύ έχει αρκετά καλή πληροφόρηση.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Σπορ χαρακτήρας και polo;;;;;;;; Πολύ δυσκολεύομαι να το πιστέψω...
Πιστεύω ότι και το st με 150 άλογα για 1100 κιλά, μια χαρά πάει... Εξάλλου όπου ο δρόμος δεν είναι ευθεία, το Polo ούτε με κυάλια δεν θα βλέπει το Fiesta...
[
φίλε markvag έγραψα ότι το polo έχει σπορ χαρακτήρα γιατί είναι ένα αυτοκίνητο το oποίο έχει έναν κινήτηρα 150 hp , φρένα και ανάρτηση σπορ. εξάλλου το λέει και το όνομα του GTI.
¨Οσον αφορά το st συμφωνώ με αυτά που λες.
Βασίκα επείδη κατα κύριο λόγο κυκλοφορώ μεσα στην αθήνα άρχισα να σκέφτομαι και το polo gti για την εκρηκτικότητα του κινητήρα του(φανάρι -φανάρι, σφήνες κτλ).
Αλλά απο την άλλη είμαι και ford-ακιας.τώρα έχω ένα escort chia(mk7)
Eυχαριστώ πάντως για την γνώμη σου !!! ':)'
-
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
Σπορ χαρακτήρας και polo;;;;;;;; Πολύ δυσκολεύομαι να το πιστέψω...
Πιστεύω ότι και το st με 150 άλογα για 1100 κιλά, μια χαρά πάει... Εξάλλου όπου ο δρόμος δεν είναι ευθεία, το Polo ούτε με κυάλια δεν θα βλέπει το Fiesta...
[
φίλε markvag έγραψα ότι το polo έχει σπορ χαρακτήρα γιατί είναι ένα αυτοκίνητο το oποίο έχει έναν κινήτηρα 150 hp , φρένα και ανάρτηση σπορ. εξάλλου το λέει και το όνομα του GTI.
ωρε τι καινουργια πραγματα μαθαινουμε.....
-
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
Βασίκα επείδη κατα κύριο λόγο κυκλοφορώ μεσα στην αθήνα άρχισα να σκέφτομαι και το polo gti για την εκρηκτικότητα του κινητήρα του(φανάρι -φανάρι, **σφήνες ** κτλ).
Πιπέρι
-
Αφού το λέει ρε το όνομα του
-
Καλά, και το dacia gti δεν σημαίνει ότι επειδή λέγεται gti, πάει ανάλογα!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
[
ωρε τι καινουργια πραγματα μαθαινουμε.....
φίλε popol@ros για πες και εσύ την γνώμη σου???
-
[Δικηγόρος του ποπόλαρου-mode on]
Εννοεί πως καταρχήν το ταμπελάκι στον ποπό του αμαξιού δεν καθορίζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ούτε ο δυνατός χαρακτήρας το κάνει gti, πόσο μάλλον το στήσιμό του, που δεν είναι και τόσο gti...
[/Δικηγόρος του ποπόλαρου-mode off] -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
[Δικηγόρος του ποπόλαρου-mode on]
Εννοεί πως καταρχήν το ταμπελάκι στον ποπό του αμαξιού δεν καθορίζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ούτε ο δυνατός χαρακτήρας το κάνει gti, πόσο μάλλον το στήσιμό του, που δεν είναι και τόσο gti...
[/Δικηγόρος του ποπόλαρου-mode off]θέλω όμως και την γνώμη του
-
ST. Δεν θα αγόραζα κανένα απο τα δύο πάντως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ST. Δεν θα αγόραζα κανένα απο τα δύο πάντως.μέχρι 20000ευρω ποιο θα αγόραζες?
polo gti vs fiesta st