-
-
-
-
Δυναμιτίζοντας με το καλημέρα την συζήτηση υποστηρίζω ότι η μετάφραση των παραπάνω οδηγεί (ΙΜΟ) σε μια εκτίμηση (τουλάχιστον σε με ) ότι ο FA ήταν ο απόλυτα ευνοημένος από όχι μόνο από το γεγονός το ότι η Michelin είχε το καλύτερο περσινό λάστιχο ( γεγονός που τον έβγαζε νικητή απέναντι στα Bridgeston-ια ) αλλά και αυτή άνιση κατανομή της υπεροχής των ελαστικών ( super μπροστά – υποδιέστερα πίσω ) που τον εβγαζε νικητη απεναντυ στα άλλα Michelin-ια
-
Apo inside cam παντως του Αλονσο έβλεπα ότι πάντα έκανε κοφτές τιμονιές.
Πήγαινε πηγαίνε και ξαφνικά ΧΡΑΠ έκοβε το τιμόνι τέρμα.
Σήμερα κατεβάζω videos από τη δεκαετία του '60. Εκεί να δειτε τι πάει να πει Οδηγηση. Με τα 4 μονίμως και η σβούρα να σε περιμένει σε κάθε στροφή, είτε πήγαιναν με 50 είτε με 250.
Οι σημερινοί είναι 'φλωροι' (οχι οτι δεν ειναι πιλοτάρες ε). Αλλά φλώροι.
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Δυναμιτίζοντας με το καλημέρα την συζήτηση υποστηρίζω ότι η μετάφραση των παραπάνω οδηγεί (ΙΜΟ) σε μια εκτίμηση (τουλάχιστον σε με ) ότι ο FA ήταν ο απόλυτα ευνοημένος από όχι μόνο από το γεγονός το ότι η Michelin είχε το καλύτερο περσινό λάστιχο ( γεγονός που τον έβγαζε νικητή απέναντι στα Bridgeston-ια ) αλλά και αυτή άνιση κατανομή της υπεροχής των ελαστικών ( super μπροστά – υποδιέστερα πίσω ) που τον εβγαζε νικητη απεναντυ στα άλλα Michelin-ιαΑν τον ευνοουσε τοσο η φθορα & διαχειριση των ελαστικων, δε θα ηταν τοσο δυνατος απεναντι στα αλλα Michelin & Bridgestone στα δοκιμαστικα οπου τετοιο πλεονεκτημα δεν υφισταται
-
σωστος ο πινι.
το συμπερασμα ειναι λαθος γιατι και στα δοκιμαστικα και στον αγωνα ο φισικο ηταν πολυ πισω.
εγω πιστευω οτι δε βγαινει ακρη ετσι.στο κατω κατω ειναι μονο μια στροφη.
εδω μας τους βγαζει και τους 2 ισοδυναμους(που δεν ισχυει) και το αλλο με σουμι-μπαρικελο δειχνει το σουμι να ριχνει 3 δεκατα τη στροφη(που δεν ισχυει,και τι συγκριση να κανεις οταν ο ενας οδηγει κουτσος) -
Τετοιου ειδους αναλυσεις δεν λενε κατι ουσιαστικο. Καθε χρονια επιφυλασει διαφορετικες προκλησεις για τους οδηγους στις οποιες οι πραγματικα κορυφαιοι δειχνουν το mental capacity να καταλαβουν τι θα τους κανει πιο γρηγορους και να προσαρμοσουν το στιλ τους στις απαιτησεις. Μην πατε μακρια, ο MS ηταν σταθερα γρηγορος ειτε το λαστιχο ηταν σλικ ή γραμμωτο, ειτε το μονοθεσιο ειχε TC ή οχι, ειτε ο κινητηρας ηταν V8 ή V10.
Σωστα υπαρχουν μερικα σταθερα χαρακτηριστικα που αποτελουν το προσωπικο προφιλ καθε οδηγου αλλα ειναι ελαχιστα και μικρης σημασιας μπροστα στην ικανοτητα του να αποροφα δεδομενα, να τα επεξεργαζεται και να βελτιωνεται γυρο με το γυρο.
-
...παιδες !!!! Προφανως τα συμπερασματα δεν ειναι δυνατον να ειναι απολυτα .
Η Renault εχει δωσει στοιχεια που δειχνουν και τους δυο ισαξιους ...χωρις ομως να μας λεει εαν η τηλεμετρια του ενος ειναι σε ενα καλο περασμα και του άλλου σε καποιο ασχημο. Αυτο προφανως το κανει για να μην μειωσει κανεναν απο τους οδηγους της ...εμφανιζοντας και τα δυο περασματα χρονικα ισαξια
ΙΜΟ το μυστικο στην παραπανω αναλυση ειναι στο ποσες φορες αραγε μπορουσε ο καθε οδηγος να επαναλαβει το 'τελειο' περασμα του . Το αρθρο τελειωνει λεγοντας καπου ότι τα μπροστινα ελαστικα της Michelin επετρεπαν στον FA να επαναλαβει πολλες φορες το ιδανικο του περασμα καθαρα λογω στυλ σε αντιθεση με τον GF που η φθορα των πισω ελαστικων θα του στοιχιζαν περισσότερο
@ Pini .... μου βαζεις δυσκολα σχετικα με το ερωτημα περι δοκιμαστικων ενος γυρου . Θα προσπαθησω να βρω κατι
-
Άνευ ουσίας η ανάλυση...
Μόνο εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος -
Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα. Με κάλυψε ο Go For Pole!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
τι λέμε τώρα...[το συγκεκριμένο απόσπασμα, αν θυμάμαι καλά από τότε, συνοδευόταν από ένα εκτενές άρθρο περί ελαστικών και F1, που νομίζω ήταν από τις καλύτερες αναλύσεις που είχα διαβάσει ως τότε -καλά αυτό δε λέει και τίποτα, δε διαβάζω και πολύ για F1-]
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.
ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
τι λέμε τώρα...
[snip]?????????
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.
ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
τι λέμε τώρα...
[snip]?????????
... ευτυχως που ειναι ο JarnoT
Το R&D ειναι ενα περιοδικο που κυκλοφορει ...... οποτε να'ναι .... 4 φορες τον χρονο ? ...3 ? κανεις δεν ξερει
Οποτε κανενας δεν ξερει ποτε θα ειναι το επομενο τευχος .... περπατας στον δρομο και ξαφνικα βλέπεις το νεο εξωφυλο του R&D και καταλαβαινεις οτι βγηκε νεο τευχος .
Ειναι μαλλον ενα προσωπικο βιτσιο του εκδοτη (Χατζαρα - Μoto ) ... δεν εξηγειται αλλιως .... εχει τον Χοιδα ...τον Τριανταφυλλιδη ... τον Πρωτονοταριο .... και καμοια 5αδα συνολικα τρελους .... στην πλειοψηφια τους Μηχανολογοι Μηχανικοι .... με master ...Phd .... κτλ .
Μοιαζουν να απευθυνονται αποκλιστικα σε μηχανολογους ...κατσαβιδακιδες ... μαστορια σε γκαραζια που δεν αλλαζουν απλα λαδια.... αλλα με πιο επιστημονικο λεξιλογιο ( και ΙΜΟ ... και επιστημονικη δικαιολογηση )
Στο αρθρο που αναφερει ο JarnoT ... ana 5 σειρες συναντας εκφρασεις οπως ..Heave ...Pitch ..Warp ...Yaw ..yaw rate ...
Αναλυει επι 2 σελιδες το 'κλειστο αντι Ackerman ' υποστηριζοντας ότι ηταν το κορυφαιο χαρακτηριστικο των μονοθεσίων του 2005.
Κοστιζει περι τα 7-10 ευρώ .... αν το συναντησετε στο διαβα σας και δειτε στο εξωφυλλο να διαφημιζει θεμα F1 ...καντε οτι θελετε ..... θα παθεται κολουμπρα ....
ΥΓ ... φημες οτι το R&D λειτουργει και ως εγκυκλοπαιδια σε τευχη ...ειναι απολυτα αληθινες ...
..... δεν διαφημιζω τιποτα ..... τι να διαφημησει kanεις απο ενα περιοδικο που κυκλοφορει οποτε να'ναι .... και πουλα 1000 τευχη ετησιώς
( οκ mod ? )
-
antony baltz +++++++++++++++++++++++++
-
Η ουσία είναι το άρθρο και όχι το περιοδικό (όταν λέμε να πουλάει φύλλα, εννοούμε για να προσελκύσει κόσμο.. οποιοδήποτε έντυπο με αντίτιμο και μια φορά το χρόνο να βγαίνει, στηρίζεται στα περιεχόμενά του για να πουλήσει).
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Κοστιζει περι τα 7-10 ευρώ ....6, μόλις 6 ευρώ.
Θέλεις να το αγοράζεις από μένα (7-10) ας πούμε 8,5ευρώ??Η ουσία είναι το άρθρο και όχι το περιοδικό (όταν λέμε να πουλάει φύλλα, εννοούμε για να προσελκύσει κόσμο.. οποιοδήποτε έντυπο με αντίτιμο και μια φορά το χρόνο να βγαίνει, στηρίζεται στα περιεχόμενά του για να πουλήσει).
Οπωσδήποτε, αλλα δεν αγγίζει αυτό το απόσπασμα άρθρου, γιατί ήταν το 1/5 μιας καθαρά τεχνικής ανάλυσης. Αν ήταν 4/5 αερολογίες περί F1 (που και αυτό μόνο αερολογίες δεν ήταν), τότε το συζητούσαμε.
Όλα ΟΚ. Γυρνάμε στο θέμα. -
Μία λίγο αργοπορημένη η απορία μου μιας και πέρασε αρκετός καιρός απ όταν ανοίχτηκε αυτο το thread.
Ρε παιδιά που φαίνεται ότι 'ο Φιζικέλα πατάει φρένο για να προθερμάνει τους δίσκους τους, ενω πηγαίνει τέρμα γκάζι' ? !!!
Πείτε μου αν το βλέπετε πουθενά γιατί θα τρελλαθώ -
Βασικα επειδη δεν υπαρχει μια συντεταγμενη μεθοδολογια η εστω μια οργανωμενη αναφορα οσον αφορα τον τροπο οδηγησης στην σημερινη F1 δεν μπορουμε να κανουμε λογο για απτο 'οδηγικο στυλ' του καθε πιλοτου.
Δεν ειναι οπως π.χ στις διαφορες ποδοσφαιρικες σχολες.Με δεδομενο μαλιστα οτι ο τροπος οδηγησης του καθενος εχει σφυρηλατηθει απο μικρη ηλικια και διαμορφωθει απο χιλιαδες παραγοντες δεν μπορει κανεις να ορισει μια συγκεκριμενη οδηγικη φορμα.Συνεπως πιστευω και γω οτι τετοιου ειδους 'εμπειστατωμενες' και καλα αναλυσεις ειναι για τα μπαζα,καθως απο 10 διαφορετικα περασματα μπορει κανεις να βγαλει αντιστοιχα συμπερασματα για το οδηγικο στυλ.Προσμετρωνται σαφως και οι ιδιαιτεροτητες του καθε μονοθεσιου(λαστιχα,αεροδυναμικες ρυθμισεις κτλ)οποτε κατανοει κανεις οτι ειναι δυσκολο να αποτυπωσει κανεις με ακριβεια αυτο που περιγραφει ο ορος 'οδηγικο στυλ'
Ολα αυτα θυμιζουν λιγο τα σχολια του Πουρναρακη π.χ για τον Κιμι.Και ποσο καθαρες γραμμες ακολουθει,και τα χει ολα στο μυαλο του ξεκαθαρισμενα και αλλες τετοιες γραφικοτητες.Κι ομως εχω στη διαθεση μου πολλα βιντεακια του Κιμι με αναποδα τιμονια και αλλες περιττες κινησεις.
Αν μπορει να πει καποιος κατι με βεβαιοτητα ειναι οτι σημερα ο ανθρωπινος παραγοντας εχει καπελωθει απο αλγοριθμους και εξυπνα συστηματα.Αρκει κανεις να οδηγησει σε καποιο sim το ιδιο αμαξι με TCS και χωρις TCS.Απιστευτη διαφορα.Τιμη και δοξα λοιπον σε κατι Εμμανουελ Φαντζους που τρεχαν καποτε ..οπως τους γεννησε η μανα τους και χωρις την υποστηριξη της Intel,AMD και της υπολοιπης silicon Valley
my 2 cents
-
+1
F1_inside: Το οδηγικο στυλ του Αλονσο