Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1_inside: Το οδηγικο στυλ του Αλονσο
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1_inside: Το οδηγικο στυλ του Αλονσο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    13
    25
    318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antony-baltz last edited by





      *Ο Δ.Χ ειναι ο Διονυσης Χοιδας , Μηχανολογος Μηχανικος , Διευθυντης Συνταξης του περιοδικου R&D .

      ** το Αρθρο δημοσιευτηκε τον Νοε του 2005 ...ετσι όταν ο συντακτης αναφερεται στο περισυ εννοει το 2004 ενω όταν αναλυει για την φετινη χρονια εννοει το 2005

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A
        antony-baltz last edited by





        *Ο Δ.Χ ειναι ο Διονυσης Χοιδας , Μηχανολογος Μηχανικος , Διευθυντης Συνταξης του περιοδικου R&D .

        ** το Αρθρο δημοσιευτηκε τον Νοε του 2005 ...ετσι όταν ο συντακτης αναφερεται στο περισυ εννοει το 2004 ενω όταν αναλυει για την φετινη χρονια εννοει το 2005

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antony-baltz last edited by





          *Ο Δ.Χ ειναι ο Διονυσης Χοιδας , Μηχανολογος Μηχανικος , Διευθυντης Συνταξης του περιοδικου R&D .

          ** το Αρθρο δημοσιευτηκε τον Νοε του 2005 ...ετσι όταν ο συντακτης αναφερεται στο περισυ εννοει το 2004 ενω όταν αναλυει για την φετινη χρονια εννοει το 2005

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            antony-baltz last edited by

            Δυναμιτίζοντας με το καλημέρα την συζήτηση υποστηρίζω ότι η μετάφραση των παραπάνω οδηγεί (ΙΜΟ) σε μια εκτίμηση (τουλάχιστον σε με ) ότι ο FA ήταν ο απόλυτα ευνοημένος από όχι μόνο από το γεγονός το ότι η Michelin είχε το καλύτερο περσινό λάστιχο ( γεγονός που τον έβγαζε νικητή απέναντι στα Bridgeston-ια ) αλλά και αυτή άνιση κατανομή της υπεροχής των ελαστικών ( super μπροστά – υποδιέστερα πίσω ) που τον εβγαζε νικητη απεναντυ στα άλλα Michelin-ια

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              caryothraystis last edited by

              Apo inside cam παντως του Αλονσο έβλεπα ότι πάντα έκανε κοφτές τιμονιές.

              Πήγαινε πηγαίνε και ξαφνικά ΧΡΑΠ έκοβε το τιμόνι τέρμα.

              Σήμερα κατεβάζω videos από τη δεκαετία του '60. Εκεί να δειτε τι πάει να πει Οδηγηση. Με τα 4 μονίμως και η σβούρα να σε περιμένει σε κάθε στροφή, είτε πήγαιναν με 50 είτε με 250.

              Οι σημερινοί είναι 'φλωροι' (οχι οτι δεν ειναι πιλοτάρες ε). Αλλά φλώροι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pininfarina last edited by

                Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
                Δυναμιτίζοντας με το καλημέρα την συζήτηση υποστηρίζω ότι η μετάφραση των παραπάνω οδηγεί (ΙΜΟ) σε μια εκτίμηση (τουλάχιστον σε με ) ότι ο FA ήταν ο απόλυτα ευνοημένος από όχι μόνο από το γεγονός το ότι η Michelin είχε το καλύτερο περσινό λάστιχο ( γεγονός που τον έβγαζε νικητή απέναντι στα Bridgeston-ια ) αλλά και αυτή άνιση κατανομή της υπεροχής των ελαστικών ( super μπροστά – υποδιέστερα πίσω ) που τον εβγαζε νικητη απεναντυ στα άλλα Michelin-ια

                Αν τον ευνοουσε τοσο η φθορα & διαχειριση των ελαστικων, δε θα ηταν τοσο δυνατος απεναντι στα αλλα Michelin & Bridgestone στα δοκιμαστικα οπου τετοιο πλεονεκτημα δεν υφισταται

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  patro last edited by

                  σωστος ο πινι.
                  το συμπερασμα ειναι λαθος γιατι και στα δοκιμαστικα και στον αγωνα ο φισικο ηταν πολυ πισω.
                  εγω πιστευω οτι δε βγαινει ακρη ετσι.στο κατω κατω ειναι μονο μια στροφη.
                  εδω μας τους βγαζει και τους 2 ισοδυναμους(που δεν ισχυει) και το αλλο με σουμι-μπαρικελο δειχνει το σουμι να ριχνει 3 δεκατα τη στροφη(που δεν ισχυει,και τι συγκριση να κανεις οταν ο ενας οδηγει κουτσος)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Τετοιου ειδους αναλυσεις δεν λενε κατι ουσιαστικο. Καθε χρονια επιφυλασει διαφορετικες προκλησεις για τους οδηγους στις οποιες οι πραγματικα κορυφαιοι δειχνουν το mental capacity να καταλαβουν τι θα τους κανει πιο γρηγορους και να προσαρμοσουν το στιλ τους στις απαιτησεις. Μην πατε μακρια, ο MS ηταν σταθερα γρηγορος ειτε το λαστιχο ηταν σλικ ή γραμμωτο, ειτε το μονοθεσιο ειχε TC ή οχι, ειτε ο κινητηρας ηταν V8 ή V10.

                    Σωστα υπαρχουν μερικα σταθερα χαρακτηριστικα που αποτελουν το προσωπικο προφιλ καθε οδηγου αλλα ειναι ελαχιστα και μικρης σημασιας μπροστα στην ικανοτητα του να αποροφα δεδομενα, να τα επεξεργαζεται και να βελτιωνεται γυρο με το γυρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antony-baltz last edited by

                      ...παιδες !!!! Προφανως τα συμπερασματα δεν ειναι δυνατον να ειναι απολυτα .

                      Η Renault εχει δωσει στοιχεια που δειχνουν και τους δυο ισαξιους ...χωρις ομως να μας λεει εαν η τηλεμετρια του ενος ειναι σε ενα καλο περασμα και του άλλου σε καποιο ασχημο. Αυτο προφανως το κανει για να μην μειωσει κανεναν απο τους οδηγους της ...εμφανιζοντας και τα δυο περασματα χρονικα ισαξια

                      ΙΜΟ το μυστικο στην παραπανω αναλυση ειναι στο ποσες φορες αραγε μπορουσε ο καθε οδηγος να επαναλαβει το 'τελειο' περασμα του . Το αρθρο τελειωνει λεγοντας καπου ότι τα μπροστινα ελαστικα της Michelin επετρεπαν στον FA να επαναλαβει πολλες φορες το ιδανικο του περασμα καθαρα λογω στυλ σε αντιθεση με τον GF που η φθορα των πισω ελαστικων θα του στοιχιζαν περισσότερο

                      @ Pini .... μου βαζεις δυσκολα σχετικα με το ερωτημα περι δοκιμαστικων ενος γυρου . Θα προσπαθησω να βρω κατι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Άνευ ουσίας η ανάλυση...
                        Μόνο εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα. Με κάλυψε ο Go For Pole!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            jarnot last edited by

                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                            Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.

                            ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
                            τι λέμε τώρα...

                            [το συγκεκριμένο απόσπασμα, αν θυμάμαι καλά από τότε, συνοδευόταν από ένα εκτενές άρθρο περί ελαστικών και F1, που νομίζω ήταν από τις καλύτερες αναλύσεις που είχα διαβάσει ως τότε -καλά αυτό δε λέει και τίποτα, δε διαβάζω και πολύ για F1-]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              migf1 last edited by

                              Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                              Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.

                              ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
                              τι λέμε τώρα...
                              [snip]

                              ?????????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                antony-baltz last edited by

                                Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                Τέτοιου είδους αναλύσεις και ειδικά τα συμπεράσματά τους, είναι IMHO, κυρίως για να πουληθούν φύλλα.

                                ναι... για να πουλήσει φύλλα το R&D
                                τι λέμε τώρα...
                                [snip]

                                ?????????

                                ... ευτυχως που ειναι ο JarnoT

                                Το R&D ειναι ενα περιοδικο που κυκλοφορει ...... οποτε να'ναι .... 4 φορες τον χρονο ? ...3 ? κανεις δεν ξερει

                                Οποτε κανενας δεν ξερει ποτε θα ειναι το επομενο τευχος .... περπατας στον δρομο και ξαφνικα βλέπεις το νεο εξωφυλο του R&D και καταλαβαινεις οτι βγηκε νεο τευχος .

                                Ειναι μαλλον ενα προσωπικο βιτσιο του εκδοτη (Χατζαρα - Μoto ) ... δεν εξηγειται αλλιως .... εχει τον Χοιδα ...τον Τριανταφυλλιδη ... τον Πρωτονοταριο .... και καμοια 5αδα συνολικα τρελους .... στην πλειοψηφια τους Μηχανολογοι Μηχανικοι .... με master ...Phd .... κτλ .

                                Μοιαζουν να απευθυνονται αποκλιστικα σε μηχανολογους ...κατσαβιδακιδες ... μαστορια σε γκαραζια που δεν αλλαζουν απλα λαδια.... αλλα με πιο επιστημονικο λεξιλογιο ( και ΙΜΟ ... και επιστημονικη δικαιολογηση )

                                Στο αρθρο που αναφερει ο JarnoT ... ana 5 σειρες συναντας εκφρασεις οπως ..Heave ...Pitch ..Warp ...Yaw ..yaw rate ...

                                Αναλυει επι 2 σελιδες το 'κλειστο αντι Ackerman ' υποστηριζοντας ότι ηταν το κορυφαιο χαρακτηριστικο των μονοθεσίων του 2005.

                                Κοστιζει περι τα 7-10 ευρώ .... αν το συναντησετε στο διαβα σας και δειτε στο εξωφυλλο να διαφημιζει θεμα F1 ...καντε οτι θελετε ..... θα παθεται κολουμπρα ....

                                ΥΓ ... φημες οτι το R&D λειτουργει και ως εγκυκλοπαιδια σε τευχη ...ειναι απολυτα αληθινες ...

                                ..... δεν διαφημιζω τιποτα ..... τι να διαφημησει kanεις απο ενα περιοδικο που κυκλοφορει οποτε να'ναι .... και πουλα 1000 τευχη ετησιώς

                                ( οκ mod ? )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  theofaman last edited by

                                  antony baltz +++++++++++++++++++++++++

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Η ουσία είναι το άρθρο και όχι το περιοδικό (όταν λέμε να πουλάει φύλλα, εννοούμε για να προσελκύσει κόσμο.. οποιοδήποτε έντυπο με αντίτιμο και μια φορά το χρόνο να βγαίνει, στηρίζεται στα περιεχόμενά του για να πουλήσει).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      jarnot last edited by

                                      Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
                                      Κοστιζει περι τα 7-10 ευρώ ....

                                      6, μόλις 6 ευρώ.
                                      Θέλεις να το αγοράζεις από μένα (7-10) ας πούμε 8,5ευρώ??

                                      Η ουσία είναι το άρθρο και όχι το περιοδικό (όταν λέμε να πουλάει φύλλα, εννοούμε για να προσελκύσει κόσμο.. οποιοδήποτε έντυπο με αντίτιμο και μια φορά το χρόνο να βγαίνει, στηρίζεται στα περιεχόμενά του για να πουλήσει).

                                      Οπωσδήποτε, αλλα δεν αγγίζει αυτό το απόσπασμα άρθρου, γιατί ήταν το 1/5 μιας καθαρά τεχνικής ανάλυσης. Αν ήταν 4/5 αερολογίες περί F1 (που και αυτό μόνο αερολογίες δεν ήταν), τότε το συζητούσαμε.
                                      Όλα ΟΚ. Γυρνάμε στο θέμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        ody_xanthi last edited by

                                        Μία λίγο αργοπορημένη η απορία μου μιας και πέρασε αρκετός καιρός απ όταν ανοίχτηκε αυτο το thread.

                                        Ρε παιδιά που φαίνεται ότι 'ο Φιζικέλα πατάει φρένο για να προθερμάνει τους δίσκους τους, ενω πηγαίνει τέρμα γκάζι' ? !!!
                                        Πείτε μου αν το βλέπετε πουθενά γιατί θα τρελλαθώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          omikrone3 last edited by

                                          Βασικα επειδη δεν υπαρχει μια συντεταγμενη μεθοδολογια η εστω μια οργανωμενη αναφορα οσον αφορα τον τροπο οδηγησης στην σημερινη F1 δεν μπορουμε να κανουμε λογο για απτο 'οδηγικο στυλ' του καθε πιλοτου.

                                          Δεν ειναι οπως π.χ στις διαφορες ποδοσφαιρικες σχολες.Με δεδομενο μαλιστα οτι ο τροπος οδηγησης του καθενος εχει σφυρηλατηθει απο μικρη ηλικια και διαμορφωθει απο χιλιαδες παραγοντες δεν μπορει κανεις να ορισει μια συγκεκριμενη οδηγικη φορμα.Συνεπως πιστευω και γω οτι τετοιου ειδους 'εμπειστατωμενες' και καλα αναλυσεις ειναι για τα μπαζα,καθως απο 10 διαφορετικα περασματα μπορει κανεις να βγαλει αντιστοιχα συμπερασματα για το οδηγικο στυλ.Προσμετρωνται σαφως και οι ιδιαιτεροτητες του καθε μονοθεσιου(λαστιχα,αεροδυναμικες ρυθμισεις κτλ)οποτε κατανοει κανεις οτι ειναι δυσκολο να αποτυπωσει κανεις με ακριβεια αυτο που περιγραφει ο ορος 'οδηγικο στυλ'

                                          Ολα αυτα θυμιζουν λιγο τα σχολια του Πουρναρακη π.χ για τον Κιμι.Και ποσο καθαρες γραμμες ακολουθει,και τα χει ολα στο μυαλο του ξεκαθαρισμενα και αλλες τετοιες γραφικοτητες.Κι ομως εχω στη διαθεση μου πολλα βιντεακια του Κιμι με αναποδα τιμονια και αλλες περιττες κινησεις.

                                          Αν μπορει να πει καποιος κατι με βεβαιοτητα ειναι οτι σημερα ο ανθρωπινος παραγοντας εχει καπελωθει απο αλγοριθμους και εξυπνα συστηματα.Αρκει κανεις να οδηγησει σε καποιο sim το ιδιο αμαξι με TCS και χωρις TCS.Απιστευτη διαφορα.Τιμη και δοξα λοιπον σε κατι Εμμανουελ Φαντζους που τρεχαν καποτε ..οπως τους γεννησε η μανα τους και χωρις την υποστηριξη της Intel,AMD και της υπολοιπης silicon Valley

                                          my 2 cents

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            caryothraystis last edited by

                                            +1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr