Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 315
    • 316
    • 121 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50609
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      7-7,5 ένα FSi 90άρι...

      σε άλλον πλανήτη Μιλάμε για τη συγκεκριμένη διαδρομή με την ίδια μωτ

      α δεν είναι οικονομικό το πολυδιαφημισμένο FSi....?

      με 120+ δεν μπορεί να είναι γιατί θα δουλεύει πάνω από τις 3.500σαλ και θα ζορίζεται συνέχεια. Και μπορεί αν έχεις μία σταθερή ταχύτητα 120-140 να είναι οικονομικό, όταν υπάρχουν αυξομειώσεις, φρένα-επιταχύνσεις οποιαδήποτε προσπάθεια χαμηλής κατανάλωσης πάει περίπατο

      βλ. Megane 1.4-1.6 στο τεύχος των 4Τ στην ίδια διαδρομή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        7-7,5 ένα FSi 90άρι...

        σε άλλον πλανήτη Μιλάμε για τη συγκεκριμένη διαδρομή με την ίδια μωτ

        α δεν είναι οικονομικό το πολυδιαφημισμένο FSi....?

        με 120+ δεν μπορεί να είναι γιατί θα δουλεύει πάνω από τις 3.500σαλ και θα ζορίζεται συνέχεια. Και μπορεί αν έχεις μία σταθερή ταχύτητα 120-140 να είναι οικονομικό, όταν υπάρχουν αυξομειώσεις, φρένα-επιταχύνσεις οποιαδήποτε προσπάθεια χαμηλής κατανάλωσης πάει περίπατο

        βλ. Megane 1.4-1.6 στο τεύχος των 4Τ στην ίδια διαδρομή

        τσιμπάς αμέσως... ...το εγκαθετοεικονίδιο δεν το είδες...?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

          Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

          ξεκίνησαν και τα δύο από το σπίτι με μηδενισμένους υπολογιστές και ακριβώς την ίδια διαδρομή

          Τι μου λέτε ρε παιδιά...Εγώ νόμιζα ότι θα έκαιγε σαν 1.4αρι

          να βλέπαμε πόσο θα καιγε ένα ατμοσφαιρικό 1.400άρι αν προσπαθούσε ν'ακολουθήσει -από μακριά έστω

          μιας και ημουν ο ενας οδηγος ( ), και επειδη ξερω καλα ποσο καιει το δικο μου:

          • προφανως δε θα μπορουσε να ακολουθησει
          • υπολογιζω οτι θα εκαιγε περιπου 9,5 - 11
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mezzanine last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
            12,5 λίτρα το GTi; Εγώ αν θελήσω να πιάσω 12,5 λίτρα πρέπει να με κυνηγάει όλη η Τροχαία Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής...αν δεν μιλάς για μποτιλιάρισμα 3 ωρών, όπου τα έχουμε χαλαρά!!!

            Εγω μιλάω για μικτές συνθήκες που θα φάς και το μποτιλιάρισμα και θα το πάς τσουλώντας. Δεν ξέρω ποιά έκδοση έχεις του 1.8T πάντως εμένα το S3 στηνκαλύτερη των περιπτώσεων (μιλάμε για τεράστια προσπάθεια) στις διαδρομές που το GT μου καίει 9.5 αυτό γράφει 13.5.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mezzanine last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:
              Πάντως Γλυφάδα-Ανάβυσο-Γλυφάδα το GT έκαψε οριακά περισσότερο από το GTi (10,9 έναντι 10,7) ενώ τα 2 αυτοκίνητα πηγαίνανε με τον ίδιο ρυθμό..

              Σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορείς να συγκρίνεις κατανάλωση, με τους ίδιους ρυθμούς ενα M3 θα έκαιγε ακόμα λιγότερο. Δεν συγκρίνουμε κατανάλωση / διαδρομή / χρόνο. Αυτό που έχει σημασία είναι η μέση κατανάλωση σε φυσιολογικές συνθήκες με 2α-3η και 2000-2500 στροφές, και εκει η διαφορά είναι στα 2.5 με 3 λίτρα ανα 100 χλμ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                Πάντως Γλυφάδα-Ανάβυσο-Γλυφάδα το GT έκαψε οριακά περισσότερο από το GTi (10,9 έναντι 10,7) ενώ τα 2 αυτοκίνητα πηγαίνανε με τον ίδιο ρυθμό..

                Σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορείς να συγκρίνεις κατανάλωση, με τους ίδιους ρυθμούς ενα M3 θα έκαιγε ακόμα λιγότερο. Δεν συγκρίνουμε κατανάλωση / διαδρομή / χρόνο. Αυτό που έχει σημασία είναι η μέση κατανάλωση σε φυσιολογικές συνθήκες με 2α-3η και 2000-2500 στροφές, και εκει η διαφορά είναι στα 2.5 με 3 λίτρα ανα 100 χλμ.

                ναι προφανως το GT θα καιει λιγοτερο σε καθημερινη οδηγηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Δεν το πιάσες

                  αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ -κι έχει ο ανταγωνισμός- κινητήρα 1.4/140/170 είναι πιεσμένος

                  αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 200/240 είναι πιεσμένος/αγωνιστικός/homologation special

                  αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ turbo είναι φτηνά άλογα

                  αφού δεν έχει 3.2/343 είναι πιεσμένος κι αυτός και σπάει/ειδική έκδοση/αγωνιστικός

                  ειναι συγκεκριμενης εταιρειας οι κινητηρες που αναφερονται?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    τελικα το tsi η gt η οπως θελετε καιει λιγοτερο απο το διλιτρο τουρμπο η οχι?

                    νουμερα απο δω, νουμερα απο κει...αμφιβαλω αν εχει καταλαβει καποιος τι ακριβως συμβαινει...

                    η vw το πλασαρε ως εναλλακτικη λυση στον διλιτρο τουρμπο η ως εναλλακτικη λυση στα ατμοσφαιρικα 1400αρια..?

                    η vw πλασαρε την αποψη οτι θα ειναι περισσοτερο οικονομικος ο tsi η το βγαλαμε απο το μυαλο μας?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                      12,5 λίτρα το GTi; Εγώ αν θελήσω να πιάσω 12,5 λίτρα πρέπει να με κυνηγάει όλη η Τροχαία Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής...αν δεν μιλάς για μποτιλιάρισμα 3 ωρών, όπου τα έχουμε χαλαρά!!!

                      Εγω μιλάω για μικτές συνθήκες που θα φάς και το μποτιλιάρισμα και θα το πάς τσουλώντας. Δεν ξέρω ποιά έκδοση έχεις του 1.8T πάντως εμένα το S3 στηνκαλύτερη των περιπτώσεων (μιλάμε για τεράστια προσπάθεια) στις διαδρομές που το GT μου καίει 9.5 αυτό γράφει 13.5.

                      Ε, εννοείται....το S3 έχει 400cc και 55 άλογα παραπάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                        η vw το πλασαρε ως εναλλακτικη λυση στον διλιτρο τουρμπο η ως εναλλακτικη λυση στα ατμοσφαιρικα 1400αρια..?

                        Μάλλον ως εναλλακτική στα 1600-1800 θα έλεγα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στη σύγκριση σε ίδια διαδρομή παίζει ρόλο και ο οδηγός (βαρύ ή ελαφρύ πόδι και στυλ οδήγησης), κατά πόσον ξέρουν και οι 2 οδηγοί εξίσου καλά τον δρόμο αλλά και πάρα πολύ το ποιος είναι μπροστά και ποιος πίσω.
                          Ο πίσω θα περίμενα να καίει περισσότερο αφού φρενάρει πιο απότομα (αφού φρενάρει ή μειώσει ταχύτητα ο εμπρός που έχει αφήσει το γκάζι από πιο νωρίς) και πατάει πιο πολύ γκάζι όταν ο μπροστινός έχει αρχίσει να επιταχύνει από πιο πριν....
                          Και φυσικά κάθε διαδρομή μπορεί να ευνοεί το έναν ή τον άλλον κινητήρα ανάλογα με τις διαφορές στις σχέσεις κιβωτίου, την κατανομή ροπών κλπ κλπ.
                          Οπότε για μια ακόμα φορά η άτυπη αυτή σύγκριση είναι ανεπαρκής και αποτελεί ένα δείγμα μικρότατης στατιστικής σημασίας.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                            τελικα το tsi η gt η οπως θελετε καιει λιγοτερο απο το διλιτρο τουρμπο η οχι?

                            νουμερα απο δω, νουμερα απο κει...αμφιβαλω αν εχει καταλαβει καποιος τι ακριβως συμβαινει...

                            η vw το πλασαρε ως εναλλακτικη λυση στον διλιτρο τουρμπο η ως εναλλακτικη λυση στα ατμοσφαιρικα 1400αρια..?

                            η vw πλασαρε την αποψη οτι θα ειναι περισσοτερο οικονομικος ο tsi η το βγαλαμε απο το μυαλο μας?

                            εχουν γραφτει 1000 φορες....

                            τα GT, TSi δεν βγηκαν με τη λογικη να χτυπησουν καποια κατηγορια κυβικων -αλλωστε στην Ευρωπη δεν υπαρχει θεμα κυβικων-

                            καλυπτουν μια χαρα καποιον που θελει ενα σβελτο αυτοκινητο στην κατηγορια του Γκολφ (TSi). Υπαρχει και το πιο δυνατο GT για αυτους που θελουν κατι ακομη πιο γρηγορο.

                            τα πλεονεκτηματα τους σε σχεση με το GTi σε θεμα καταναλωσης ειναι σαφες. Σε καθημερινη χρηση ειναι πιο οικονομικα. Το GTI στο ρελαντι καιει 1,2lt/h τη στιγμη που το GT θελει 0,4-0,5 αν θυμαμαι καλα. Αυτο ειναι απλα μια ενδειξη. Ομως σκεψου ποση ωρα μενει σταματημενο ενα αυτοκινητο σε μια απλη διαδρομη...

                            προφανως αν τα πιεσεις καινε, σε ολα τα αυτοκινητα συμβαινει αυτο! Τουλαχιστον ομως μπορεις να το πιεσεις, και δε χρειαζεται να το πηγαινεις 5500-7400(!!! ) για να κινηθεις γρηγορα...

                            εμενα αυτο που με εντυπωσιασε κυριως στο GT δεν ηταν ουτε η καταναλωση, ουτε το (τρομερο οντως) μοτερ. Μου εκανε εντυπωση ποσο ευκολο ειναι να οδηγησεις ενα δυνατο αυτοκινητο και το ποσο ασφαλης σε κανει να νιωθεις.

                            δε μου εχει ξανατυχει να γλυστραω με 130-140 και να ειμαι ταυτοχρονα χαλαρος και με τους σφυγμους μου να βρισκονται σε μεσαιες 'στροφες'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antreas25 last edited by

                              πάντως οι διαφορές επιδόσεων ανάμεσα στις 2 εκδόσεις 140-170 ps (εξαιρόντας την τελική που είναι άλλου παπά ευαγγέλιο..) είναι της τάξης των 10%. 8.5 sec 0-100 το 140άρι ενώ 7.6-7.9 sec το 170άρι σύμφωνα με το autotriti.. παρόμοια κατάσταση με τις ρεπρίζ..ενώ η κατανάλωση στο 140άρι είναι 1 λίτρο χαμηλότερη..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                το 170 εχει 7.6 δευτερα επιταχυνση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  Ένα μοτέρ που δουλεύει ας πούμε 1,5 μπαρ με ενισχυμένα και μελετημένα εντόσθια είναι πιεσμένο; Δεν νομίζω.

                                  το gt δε δουλευει 2,5 μπαρ overboost????

                                  όχι πάλι

                                  Το δικό σου -κι εκατομμύρια άλλα- δουλεύει με 1 bar

                                  1,5 Bar είναι η max πίεση των turbo + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση

                                  το κατάλαβα...

                                  να του πουμε και στους δημοσιογράφους που γράφουν 2,5!!!! να το αναλύουν?

                                  Το 2,5 είναι μία ένδειξη που χρησιμοποιούμε όλοι και περιέχει και το +1 πάντα.
                                  Απλως για να το συγκρίνουμε με όλα τις αγοράς που χρησιμοποιούν το ίδιο μέτρο....

                                  Δηλαδη στην αρθρογραφία δεν αφαιρείται ποτέ το +1 της ατμοσφαιρικής?

                                  Οταν πάμε στον Καραθανάση να μας φτιάξει το αμάξι και μας πει 2overboost.... εννοεί 3 μαζί με την ατμοσφαιρική....
                                  ΟΧΙ βέβαια, εννοεί το σύνολο
                                  Στις κουβέντες λοιπόν κυριώς χρησιμοποειται το συνολικό για λόγους απλότητας

                                  Αμέσως να με φάς.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    το κατάλαβα...

                                    να του πουμε και στους δημοσιογράφους που γράφουν 2,5!!!! να το αναλύουν?

                                    Το 2,5 είναι μία ένδειξη που χρησιμοποιούμε όλοι και περιέχει και το +1 πάντα.
                                    Απλως για να το συγκρίνουμε με όλα τις αγοράς που χρησιμοποιούν το ίδιο μέτρο....

                                    Δηλαδη στην αρθρογραφία δεν αφαιρείται ποτέ το +1 της ατμοσφαιρικής?

                                    Οταν πάμε στον Καραθανάση να μας φτιάξει το αμάξι και μας πει 2overboost.... εννοεί 3 μαζί με την ατμοσφαιρική....
                                    ΟΧΙ βέβαια, εννοεί το σύνολο
                                    Στις κουβέντες λοιπόν κυριώς χρησιμοποειται το συνολικό για λόγους απλότητας

                                    Αμέσως να με φάς.....

                                    αρκετοί το αναλύουν

                                    έχεις 'προηγούμενα' εσύ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Στο βουνό που ανεβαίνω εγώ και η ατμοσφαιρική είναι 0,8 πάλι πηγαίνει στο 2,5 ή στο 2,3;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Στο βουνό που ανεβαίνω εγώ και η ατμοσφαιρική είναι 0,8 πάλι πηγαίνει στο 2,5 ή στο 2,3;

                                        στο 2,3

                                        και αν πας στο pikes..... θα λαχανιάσει όπως και τα κοινά αυτοκίνητα βεβαια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                          Στο βουνό που ανεβαίνω εγώ και η ατμοσφαιρική είναι 0,8 πάλι πηγαίνει στο 2,5 ή στο 2,3;

                                          στο 2,3

                                          και αν πας στο pikes..... **θα λαχανιάσει όπως και τα κοινά αυτοκίνητα **βεβαια

                                          εκεί..... ένα δε λαχάνιασε

                                          http://www.audianer.de/audi/historie/his_rallye_17.jpg

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Τζίσους Κράιστ, τί καγκουριά αφιονισμένη είναι αυτή;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 121 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr