Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Αναφέρω παραδείγματα περιορισμού των ΕΕ, που μου έδωσε σαν ιδέα γνωστός και μη εξαιρετέος τεχνικός έφορος. Απαγορεύονται τα πολυπετάλουδα, συγκεκριμένο περιοριστικό στόμιο σε τουρμπίνες, περιορισμός διαστάσεων ελαστικών (π.χ. όχι πάνω από 15'' και όχι πάνω από κάποιο φάρδος πέλματος) κλπ.
Aυτος ειναι ενας πολυ καλος τροπος να μειωσεις/ελενξεις το κοστος και να ισοροπησεις διαφορετικα αυτοκινητα.Ακομα καλυτερα θα ηταν να περιοριζοταν και σε ενα τυπο ελαστικου π.χ. καποιο semi-slick.
Περιοριζοντας μεχρι ενα συγκεκριμενος φαρδος ελαστικου αλλα και συγκεκριμενο τυπο και γομα αν καποιος αποφασισει να επενδυσει 5000 σε μια Proflex η διαφορα που θα εχει απο καποιον με μια απλη 'χειροποιητη' αναρτηση αμεσως μειωνεται.Μιας και η προσφυση που μπορουν να προσφερουν τα ελαστικα ειναι περιορισμενη.
Ενω αμεσως αμεσως μπορεις να κυνηγησεις και μια καλυτερη τιμη για τα συγκεκριμενα ελαστικα(ή ακομα και μια μικρη 'χορηγια' με το ονομα να φαινεται στο cup)ετσι ωστε να μειωσεις ακομα παραπανω το κοστος των αγωνιζομενων.
Το συγκεκριμενο μοντελο δουλευει πολυ καλα στο εξωτερικο!
Οπως και αν εχει οσοι περιορισμοι και αν υπαρξουν παντα μπορει καποιος να φτιαξει ενα πολυ καλυτερο αμαξι απο τον ανταγωνισμο ή απλα να αλλαζει τα παντα μετα απο καθε αγωνα...κατι που ειναι πολυ μακρια απο το πνευμα του συγκεκριμενου cup. Πιστευω οτι απλοι,ξεκαθαροι και ευκολοι στην εφαρμογη κανονες ειναι το κλειδι για την επιτυχια.Επισης οχι σφιχτους κανονισμους που θα αφηνουν απεξω low budget αυτοκινητα μιας και τα περισσοτερα φανταζομαι τετοια θα ειναι...
Πολυ ωραια ιδεα μακαρι να γινει πραξη!!!