-
Mechanically, the European Civic differs from the USDM and JDM variants in that it uses a simpler torsion beam suspension system for the rear wheels compared to the double-wishbone system in the USDM and JDM Civics. This change happened in this generation to allow the car to keep its large interior space, and actually reduce the length of the outgoing model Civic.
Απο ξενο φορουμ μετα απο ψαξιμο
http://www.vtec.net/forums/one-message? ... _id=566896...according to the brochure, my civic has macpherson strut type front suspension and for the rear, they're multi-link double wishbone.
Ειμαστε εκτος θεματος btw αν ειναι συνεχιζουμε στο αλλο τοπικ περι civic.
-
Οχι οχι και κει το χουμε βιασει το θεμα-παρθενο εδαφος θελουμε
Τεσπα σοβαρα τωρα,θεωρω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απιθανο να ερθει το type r με ημιακαμπτο ακομα και αν τετοιο γοραει το type s.Καμμια φιρμα δεν ειναι τοσο ανοητη ωστε να αυτενεχυριαστει αναφορικα με ενα μοντελο θρυλο στην παγκοσμια αυτοκινηση.Και ακομη πιο ακατανοητο θα ηταν να υιοθετηθει μια κατωτερη μηχανολογικα λυση για την Ευρωπη μονο,στη στιγμη που σε αλλα μερη υου κσομου κυκλοφορουν κατι si
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Οχι οχι και κει το χουμε βιασει το θεμα-παρθενο εδαφος θελουμεΤεσπα σοβαρα τωρα,θεωρω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απιθανο να ερθει το type r με ημιακαμπτο ακομα και αν τετοιο γοραει το type s.Καμμια φιρμα δεν ειναι τοσο ανοητη ωστε να αυτενεχυριαστει αναφορικα με ενα μοντελο θρυλο στην παγκοσμια αυτοκινηση.Και ακομη πιο ακατανοητο θα ηταν να υιοθετηθει μια κατωτερη μηχανολογικα λυση για την Ευρωπη μονο,στη στιγμη που σε αλλα μερη υου κσομου κυκλοφορουν κατι si
ζήτω... οδηγάω άνε θρύλο.... !!!!
-
και με το Jazz όυδ;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και με το Jazz όυδ;το jazz δε το οδηγάω....
Με παει μόνο του...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Εγω παντως ξερω οτι τα JDM και USDM civic φτιαχνονται με διπλα ψαλιδια πισω και μονο το ευρωπαικο ερχεται ετσι οπως ερχεται...και αυτο για να μεγαλωσει ο εσωτερικος χωρος και να μικρυνει το συνολικο μηκος του αυτοκινητου. Ουτως η αλλως σχεδιαστικα ειναι εντελως διαφορετικα αυτα της Ιαπωνιας-Αμερικης με το ευρωπαικο.Οσο για το Type-R δεν νομιζω να μην βαλουν ψαλιδια...τελοσπαντων...
To 58υρο civic φοράει τον ημιάκαμπτο για λόγους που έχουν αναφερθεί πολλάκις. Το sedan από την άλλη (ευρωπαϊκό/ιαπωνικό και αμερικάνικο) βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο προηγούμενο μοντέλο από το οποίο και διατηρεί τη διάταξη της ανάρτησης.
-
Χωρίς να θέλω να θίξω την εποικοδομητικότητα της συζήτησης καθώς επίσης τις διάφορες απόψεις (αντικρουώμενες και μη) και τα χρήσιμα συμπεράσματα που προκύπτουν, θα έλεγα πως όταν πια το δούμε live και πόσο μάλλον όταν το οδηγήσουμε -μόνο τότε- θα είμαστε σε θέση να φτάσουμε σε ουσιώδη συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς να προβούμε σε δηλώσεις τύπου
'θα είναι πατάτα...' ή 'θα #%}άει και θα δέρνει...'. Από κει και πέρα κάθε προεόρτια προσωπική εκτίμηση -πιστεύω θα συμφωνήσετε- είναι αποδεκτή! -
Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.
http://img163.imageshack.us/img163/7083/1wg4.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7639/2jb2.jpg -
μπροστά φαίνεται πιο καλό χωρίς το ενιαίο-διαφανές-χαζο-κρύσταλλο
κατά τ' άλλα.....
-
Honda today unveiled the 2007 Civic Type R, a high-performance version of the Civic hatchback for the European and Asian markets. Referred to by Honda as a 'superhatch,' the new Type R continues to be powered by the naturally-aspirated, high-revving 2.0-litre DOHC i-VTEC engine but the unit has been significantly reworked to improve responsiveness using a new balancer shaft and drive-by-wire throttle control. VTEC variable valve timing and VTC variable inlet camshaft technology continue to underpin the engine structure. Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm. Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm. Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
μπροστά φαίνεται πιο καλό χωρίς το ενιαίο-διαφανές-χαζο-κρύσταλλοκατά τ' άλλα.....
Mου αρεσε πιο πολυ εκεινο το ασπρο concept
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Honda today unveiled the 2007 Civic Type R, a high-performance version of the Civic hatchback for the European and Asian markets. Referred to by Honda as a 'superhatch,' the new Type R continues to be powered by the naturally-aspirated, high-revving 2.0-litre DOHC i-VTEC engine but the unit has been significantly reworked to improve responsiveness using a new balancer shaft and drive-by-wire throttle control. VTEC variable valve timing and VTC variable inlet camshaft technology continue to underpin the engine structure. Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm. Max output is now** 201 horsepower at 8,000 rpm**, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm. **Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds **— identical to the previous car. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm.Ουσιαστικά ό,τι έκαναν οι σοβαροί οίκοι βελτίωσης για Honda (πχ. Hondata), μετέφεραν το VTEC point στις ~5200 rpm.
Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm.
Λίγο απογοητευτικό για τη Honda το νούμερο αυτό. Το 2001 έβγαζε +30 άλογα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή με δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ (~170 Renault / Peugeot) και περισσότερα από όλους σχεδόν τους τουρμπάτους (VW βασικά), εκτός Audi S3.
Μετά από 5 χρόνια, η Renault είναι στα ίδια νούμερα, τα Turbo έχουν εκτοξευτεί στα 240 (OPC, Golf, TT) - 265 (S3) και θα περίμενα το TypeR να έχει τουλάχιστον 220 άλογα (που είναι εφικτό, το παλιό JDM είχε 215) για να διατηρήσει την υπεροχή που παραδοσιακά απολάμβανε η Honda στον τομέα αυτό (τουλάχιστον μεταξύ των ατμοσφαιρικών).
Να δούμε βέβαια και πόσο θα είναι το βάρος, αν το κρατήσουν κάπου στα 1300 - 1350 κιλά (παλιό TypeR: ~1200 - 1250), τότε θα έχει ενδιαφέρον.
Μπλοκέ διαφορικό ?
Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.
Κοντά στα 7, θα έλεγα.
-
Μου κάνει εντύπωση το 1 (ένα) άλογο παραπάνω από το προηγούμενο
Αναρωτιέμαι γιατί δεν το ανέβασαν στα -έστω- 220 (αφού υπάρχει η εμπειρία του Σ2000. Εκτός κι αν τα 201 τα έχει με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια οπότε και θα είχαν παρόμοιες επιδόσεις...
Μάλλον όμως χλωμό αφού όπως λένε 201**@**8000
-
Εχει όντως πολύ μεγαλύτερη διάρκεια: 5200 - 8000
Το S2000 έχει άλλο μοτέρ (F20C) από το Civic (K20A).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm.
Ουσιαστικά ό,τι έκαναν οι σοβαροί οίκοι βελτίωσης για Honda (πχ. Hondata), μετέφεραν το VTEC point στις ~5200 rpm.
Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm.
Λίγο απογοητευτικό για τη Honda το νούμερο αυτό. Το 2001 έβγαζε +30 άλογα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή με δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ (~170 Renault / Peugeot) και περισσότερα από όλους σχεδόν τους τουρμπάτους (VW βασικά), εκτός Audi S3.
Μετά από 5 χρόνια, η Renault είναι στα ίδια νούμερα, τα Turbo έχουν εκτοξευτεί στα 240 (OPC, Golf, TT) - 265 (S3) και θα περίμενα το TypeR να έχει τουλάχιστον 220 άλογα (που είναι εφικτό, το παλιό JDM είχε 215) για να διατηρήσει την υπεροχή που παραδοσιακά απολάμβανε η Honda στον τομέα αυτό (τουλάχιστον μεταξύ των ατμοσφαιρικών).
Να δούμε βέβαια και πόσο θα είναι το βάρος, αν το κρατήσουν κάπου στα 1300 - 1350 κιλά (παλιό TypeR: ~1200 - 1250), τότε θα έχει ενδιαφέρον.Μπλοκέ διαφορικό ?
Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.
Κοντά στα 7, θα έλεγα.
γιατί που χάνει από τα ατμοσφαιρικά?
Κοντά στα 7 θα βγάλουν τα τεστ εννοεις? Γιατι όταν οι εταιρίες λένε 6,6 εννούνε αυτό το νούμερο. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.
http://img163.imageshack.us/img163/7083/1wg4.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7639/2jb2.jpgστη honda αγλλίας δουλεύεις?
Μόλις το ανακοίνωσαν!!! -
Διάθεση τον Απρίλιο του 2007
-
νεο site για το type -r
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.
Συμφωνώ, έτσι μ'αρέσει
Honda Civic Type-R 2007