Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 77
    • 78
    • 17 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 0
      007 last edited by

      Mechanically, the European Civic differs from the USDM and JDM variants in that it uses a simpler torsion beam suspension system for the rear wheels compared to the double-wishbone system in the USDM and JDM Civics. This change happened in this generation to allow the car to keep its large interior space, and actually reduce the length of the outgoing model Civic.

      Απο ξενο φορουμ μετα απο ψαξιμο
      http://www.vtec.net/forums/one-message? ... _id=566896

      ...according to the brochure, my civic has macpherson strut type front suspension and for the rear, they're multi-link double wishbone.

      Ειμαστε εκτος θεματος btw αν ειναι συνεχιζουμε στο αλλο τοπικ περι civic.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        omikrone3 last edited by

        Οχι οχι και κει το χουμε βιασει το θεμα-παρθενο εδαφος θελουμε

        Τεσπα σοβαρα τωρα,θεωρω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απιθανο να ερθει το type r με ημιακαμπτο ακομα και αν τετοιο γοραει το type s.Καμμια φιρμα δεν ειναι τοσο ανοητη ωστε να αυτενεχυριαστει αναφορικα με ενα μοντελο θρυλο στην παγκοσμια αυτοκινηση.Και ακομη πιο ακατανοητο θα ηταν να υιοθετηθει μια κατωτερη μηχανολογικα λυση για την Ευρωπη μονο,στη στιγμη που σε αλλα μερη υου κσομου κυκλοφορουν κατι si

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
          Οχι οχι και κει το χουμε βιασει το θεμα-παρθενο εδαφος θελουμε

          Τεσπα σοβαρα τωρα,θεωρω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απιθανο να ερθει το type r με ημιακαμπτο ακομα και αν τετοιο γοραει το type s.Καμμια φιρμα δεν ειναι τοσο ανοητη ωστε να αυτενεχυριαστει αναφορικα με ενα μοντελο θρυλο στην παγκοσμια αυτοκινηση.Και ακομη πιο ακατανοητο θα ηταν να υιοθετηθει μια κατωτερη μηχανολογικα λυση για την Ευρωπη μονο,στη στιγμη που σε αλλα μερη υου κσομου κυκλοφορουν κατι si

          ζήτω... οδηγάω άνε θρύλο.... !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            και με το Jazz όυδ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              και με το Jazz όυδ;

              το jazz δε το οδηγάω....

              Με παει μόνο του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mika_hakkinen last edited by

                Ο χρήστης 007 έγραψε:
                Εγω παντως ξερω οτι τα JDM και USDM civic φτιαχνονται με διπλα ψαλιδια πισω και μονο το ευρωπαικο ερχεται ετσι οπως ερχεται...και αυτο για να μεγαλωσει ο εσωτερικος χωρος και να μικρυνει το συνολικο μηκος του αυτοκινητου. Ουτως η αλλως σχεδιαστικα ειναι εντελως διαφορετικα αυτα της Ιαπωνιας-Αμερικης με το ευρωπαικο.

                Οσο για το Type-R δεν νομιζω να μην βαλουν ψαλιδια...τελοσπαντων...

                To 58υρο civic φοράει τον ημιάκαμπτο για λόγους που έχουν αναφερθεί πολλάκις. Το sedan από την άλλη (ευρωπαϊκό/ιαπωνικό και αμερικάνικο) βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο προηγούμενο μοντέλο από το οποίο και διατηρεί τη διάταξη της ανάρτησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexv last edited by

                  Χωρίς να θέλω να θίξω την εποικοδομητικότητα της συζήτησης καθώς επίσης τις διάφορες απόψεις (αντικρουώμενες και μη) και τα χρήσιμα συμπεράσματα που προκύπτουν, θα έλεγα πως όταν πια το δούμε live και πόσο μάλλον όταν το οδηγήσουμε -μόνο τότε- θα είμαστε σε θέση να φτάσουμε σε ουσιώδη συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς να προβούμε σε δηλώσεις τύπου
                  'θα είναι πατάτα...' ή 'θα #%}άει και θα δέρνει...'. Από κει και πέρα κάθε προεόρτια προσωπική εκτίμηση -πιστεύω θα συμφωνήσετε- είναι αποδεκτή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by



                    Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.
                    http://img163.imageshack.us/img163/7083/1wg4.jpg
                    http://img218.imageshack.us/img218/7639/2jb2.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      μπροστά φαίνεται πιο καλό χωρίς το ενιαίο-διαφανές-χαζο-κρύσταλλο

                      κατά τ' άλλα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Honda today unveiled the 2007 Civic Type R, a high-performance version of the Civic hatchback for the European and Asian markets. Referred to by Honda as a 'superhatch,' the new Type R continues to be powered by the naturally-aspirated, high-revving 2.0-litre DOHC i-VTEC engine but the unit has been significantly reworked to improve responsiveness using a new balancer shaft and drive-by-wire throttle control. VTEC variable valve timing and VTC variable inlet camshaft technology continue to underpin the engine structure. Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm. Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm. Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          after last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:
                          μπροστά φαίνεται πιο καλό χωρίς το ενιαίο-διαφανές-χαζο-κρύσταλλο

                          κατά τ' άλλα.....

                          Mου αρεσε πιο πολυ εκεινο το ασπρο concept

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                            Honda today unveiled the 2007 Civic Type R, a high-performance version of the Civic hatchback for the European and Asian markets. Referred to by Honda as a 'superhatch,' the new Type R continues to be powered by the naturally-aspirated, high-revving 2.0-litre DOHC i-VTEC engine but the unit has been significantly reworked to improve responsiveness using a new balancer shaft and drive-by-wire throttle control. VTEC variable valve timing and VTC variable inlet camshaft technology continue to underpin the engine structure. Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm. Max output is now** 201 horsepower at 8,000 rpm**, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm. **Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds **— identical to the previous car.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm.

                              Ουσιαστικά ό,τι έκαναν οι σοβαροί οίκοι βελτίωσης για Honda (πχ. Hondata), μετέφεραν το VTEC point στις ~5200 rpm.

                              Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm.

                              Λίγο απογοητευτικό για τη Honda το νούμερο αυτό. Το 2001 έβγαζε +30 άλογα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή με δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ (~170 Renault / Peugeot) και περισσότερα από όλους σχεδόν τους τουρμπάτους (VW βασικά), εκτός Audi S3.

                              Μετά από 5 χρόνια, η Renault είναι στα ίδια νούμερα, τα Turbo έχουν εκτοξευτεί στα 240 (OPC, Golf, TT) - 265 (S3) και θα περίμενα το TypeR να έχει τουλάχιστον 220 άλογα (που είναι εφικτό, το παλιό JDM είχε 215) για να διατηρήσει την υπεροχή που παραδοσιακά απολάμβανε η Honda στον τομέα αυτό (τουλάχιστον μεταξύ των ατμοσφαιρικών).

                              Να δούμε βέβαια και πόσο θα είναι το βάρος, αν το κρατήσουν κάπου στα 1300 - 1350 κιλά (παλιό TypeR: ~1200 - 1250), τότε θα έχει ενδιαφέρον.

                              Μπλοκέ διαφορικό ?

                              Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.

                              Κοντά στα 7, θα έλεγα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Μου κάνει εντύπωση το 1 (ένα) άλογο παραπάνω από το προηγούμενο

                                Αναρωτιέμαι γιατί δεν το ανέβασαν στα -έστω- 220 (αφού υπάρχει η εμπειρία του Σ2000. Εκτός κι αν τα 201 τα έχει με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια οπότε και θα είχαν παρόμοιες επιδόσεις...

                                Μάλλον όμως χλωμό αφού όπως λένε 201**@**8000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Εχει όντως πολύ μεγαλύτερη διάρκεια: 5200 - 8000

                                  Το S2000 έχει άλλο μοτέρ (F20C) από το Civic (K20A).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Further development of the Type R unit means more useable torque, as the switch to high-lift, long duration valve timing (the cam change) now takes place at a lower 5,200rpm, and continues all the way to 8,000rpm.

                                    Ουσιαστικά ό,τι έκαναν οι σοβαροί οίκοι βελτίωσης για Honda (πχ. Hondata), μετέφεραν το VTEC point στις ~5200 rpm.

                                    Max output is now 201 horsepower at 8,000 rpm, compared to 200 horsepower at 7,400 rpm.

                                    Λίγο απογοητευτικό για τη Honda το νούμερο αυτό. Το 2001 έβγαζε +30 άλογα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή με δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ (~170 Renault / Peugeot) και περισσότερα από όλους σχεδόν τους τουρμπάτους (VW βασικά), εκτός Audi S3.

                                    Μετά από 5 χρόνια, η Renault είναι στα ίδια νούμερα, τα Turbo έχουν εκτοξευτεί στα 240 (OPC, Golf, TT) - 265 (S3) και θα περίμενα το TypeR να έχει τουλάχιστον 220 άλογα (που είναι εφικτό, το παλιό JDM είχε 215) για να διατηρήσει την υπεροχή που παραδοσιακά απολάμβανε η Honda στον τομέα αυτό (τουλάχιστον μεταξύ των ατμοσφαιρικών).
                                    Να δούμε βέβαια και πόσο θα είναι το βάρος, αν το κρατήσουν κάπου στα 1300 - 1350 κιλά (παλιό TypeR: ~1200 - 1250), τότε θα έχει ενδιαφέρον.

                                    Μπλοκέ διαφορικό ?

                                    Acceleration to 62 mph takes 6.6 seconds — identical to the previous car.

                                    Κοντά στα 7, θα έλεγα.

                                    γιατί που χάνει από τα ατμοσφαιρικά?
                                    Κοντά στα 7 θα βγάλουν τα τεστ εννοεις? Γιατι όταν οι εταιρίες λένε 6,6 εννούνε αυτό το νούμερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:


                                      Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.
                                      http://img163.imageshack.us/img163/7083/1wg4.jpg
                                      http://img218.imageshack.us/img218/7639/2jb2.jpg

                                      στη honda αγλλίας δουλεύεις?
                                      Μόλις το ανακοίνωσαν!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Διάθεση τον Απρίλιο του 2007

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          http://www.redh.co.uk/

                                          νεο site για το type -r

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                            Πολύ πιο ωραίο χωρίς την καγκουρέ ζάντα του consept.

                                            Συμφωνώ, έτσι μ'αρέσει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 17 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr