Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 749
    • 750
    • 56 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    102043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:
      η GT δεν υπάρχει στις εκθέσεις ?

      σε αρκετές όχι. Στην Αθήνα ίσως να υπάρχει αλλά στην επαρχία που είναι και πιο μικρές οι εκθέσεις όχι. Στην καλύτερη μπορεί αν είσαι τυχερός να δεις από καμία αλλά όχι όλους τους μήνες

      και μιλάμε για μοντέλο που στην Ελλάδα ήρθε μέσα του 2004!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        δε νομιζω οτι σκοπιμα δεν τις εχουν σε εκθεσεις!

        μηπως ειναι θεμα αριθμου πωλησεων?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          δε νομιζω οτι σκοπιμα δεν τις εχουν σε εκθεσεις!

          μηπως ειναι θεμα αριθμου πωλησεων?

          για να πουλήσει η Brera

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            babbis last edited by

            Σύνολο 2004 ------ GT 544, 13,65% 3η θέση

            Σύνολο 2005 ------ GT 507, 14,48% 3η θέση

            Δεκέμβριος 2004 58, 25,9% 2η θέση

            Νοέμβριος 2005 19 12,3% 4η θέση ...
            Δεκέμβριος 2005 9 6,5% αστα να πάνε θέση ...

            Κάπου εκεί μεταξύ Δεκεμβρίου-Φεβρουαρίου έγινε η δουλειά. Δεν δικαιολογείται απότομη πτώση σε κανένα μοντέλο καμιας μάρκας ειδικά αν δεν υπάρχει ανταγωνιστικό νέο μοντέλο στην αγορά. Το RX8 ήταν έιδη παρόν από το 2004, οπότε ότι πωλήσεις πήρε τις πήρε και η GT πήγε καλά και το 2004 και το 2005. Νέο ΤΤ δεν είχε βγει ακόμα.

            Είναι φανερό ότι μαζέψανε τις GT για να μην πατώσει η Brera

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              ενώ τώρα που πατώνουνε και οι 2 έχουνε μεγαλύτερη κέρδη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Η Μπερα πως παει απο πωλησεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  πωλήσεις? Τι?Τι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babbis last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                    ενώ τώρα που πατώνουνε και οι 2 έχουνε μεγαλύτερη κέρδη..

                    Γι'αυτό φωνάζω

                    Iούλιος 2006:

                    GT 184 5,51%
                    Βrera 76 2,28%

                    Συνολικά 260 7.79%

                    κάτω από το 13-14% των 2004,2005

                    Το άλλο το κουλο με την 147:

                    Έχεις 1600 105, 120 άλογα και 2000 150 άλογα.

                    Μέχρι την '149' σε 1,5 χρόνο και αφού κάνεις 2ο facelift, βάλε τον 120άλογα στην θέση των 105, βάλε τον 1.8Τs 140 άλογα στην θέση του 120άρη, βάλε και τον 1.9JTS 160άλογα με 6άρι κοντό κιώτιο στην θέση του 2λιτρου να σου δώσει ένα 8,5 0-100 και με περισσότερη ροπή, ισχύ, και τέλη 1600ριού και καθαρισες.

                    Μειώνεις την ψαλίδα με το golf GT/tsi και κάποιος μπορεί να πει: προτιμώ την καλύτερη εμφάνιση και τον 'σπιρτόζικο' χαρακτήρα και να πάρεις πωλήσεις, αλλά που μυαλό..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mango last edited by

                      Γαματη σκεψη. Σιγουρα θα την εχουν κανει και οι υπευθυνοι της εταιρειας αλλα κατι θα τους εμποδιζει. Προφανως θα προσπαθουν μεχρι τελευταια στιγμης να εξαντλησουν τα αποθεματα παλιων κινητηρων που εχουν απομεινει.
                      Σιγουρα μια 147 1,9 θα κοντραριζε ανετα το golf gt

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Έχουν γραφτεί πολλές φορές αυτά babbis, με το ανάλογο βρίσιμο (όταν τα γράφουν εγκάθετοι)

                        Με την 159 τι έγινε; είδα στη διαφήμιση από 23.900

                        Τόσο γρήγορα ξεκίνησαν;

                        Να σχολιάσουμε -πάλι- την 'πολιτική';

                        Οι εγκάθετοι θα φταίνε -πάλι-

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          babbis last edited by

                          Ο χρήστης MANGO έγραψε:
                          Σιγουρα θα την εχουν κανει και οι υπευθυνοι της εταιρειας αλλα κατι θα τους εμποδιζει.

                          Τo βρηκα τι τους εμποδίζει!!

                          Μπορει να έχουν στόκ, αλλά αν δεν πουλήσεις πάλι στοκ θα έχεις απλά το στοκ σου θα είναι τοποθετημένο όχι σε κιβώτιο αλλά σε αυτοκίνητο!!
                          Αλλά μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά!!

                          Στο 2ο fl της 147 τοποθετήσανε τον λεβιέ και το τασάκι της GT!!!

                          Το θέμα είναι ότι με τους υπάρχοντες κινητήρες θα μπορούσαν να δώσουν μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις. Στην υποτιθέμενη γκάμα της 147 που περιέγραψα (1.6 120, 1.8 140, 1.9 160) βάλε και έναν 2.2 185 άλογα που στην περίπτωση της ελαφριάς 147 θα μπορούσε να ρυθμιστεί στα 200, καθώς οι απαιτήσεις ροπής από χαμηλά δεν είναι ίδιες με αυτές της βαρύτερης 159. και πούλα την 30χιλιάρικα.

                          Όλα αυτά χωρίς κόστος ανάπτυξης, απλά χρησιμοποιώντας μοτερ-κιβώτια που είδη έχεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            project940 last edited by

                            http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fi ... /0109.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              Το θέμα δεν είναι αν πουλάει, και πόσο.

                              Το θέμα είναι σε ποιούς πουλάει. Τι ζητάνε οι εν λόγω αγοραστές από το αυτοκίνητό τους. Αν υποθέσουμε ότι η Alfa Romeo δεν υπήρχε ποτέ και ιδρύονταν τώρα με την τωρινή γκάμα της , που είναι ότι πρέπει για τσάι του βουνού. Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει τον μύθο που έχει? Το φανατικό κοινό που έχει και που αποτελείτε από ανθρώπους λάτρεις του αυτοκινήτου, της οδήγησης και της ταχύτητας?

                              Δλδ όλοι εμείς που σήμερα δηλώνουμε alfisti θα δηλώναμε το ίδιο μετά από 5 χρόνια στο υποθετικό σενάριο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by

                                δεν δηλώνεις alfisti με την έννοια δηλώνω ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός, ή ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

                                Η λεξη alfisti χαρακτηρίζει τον άνθρωπο που ζητάει συγκεκριμένα πραγματα από το αυτοκίνητο, και τα οποία παραδοσιακά τα πρόσφερε απλόχερα η Alfa Romeo στα μοντέλα της εδώ και δεκαετίες, και μάλιστα από τα low-end μοντέλα και τις entry-level εκδόσεις(την απλή 1.4 33άρα, την απλή 1.6 75άρα, την απλή 1.6 156) με αποτέλεσμα να γίνει φίλος η/και παραδοσιακός 'αγοραστής'.

                                Έτσι δημιουργείται η 'ταύτιση' του συγκεκριμένου γκρουπ αγοραστών με την συγκεκριμένη εταιρία. Το συγκεκριμένο target group μάλιστα έχει ένα ακόμα χαρ/κο. Δένεται συναισθηματικά με το αυτοκίνητο. Δεν το βλέπει σαν ένα μάτσο λαμαρίνες, που όταν βγεί κάτι πιο γρήγορο θα πάει αμέσως να το πετάξει και να πάρει το βελτιωμένο. Αναπτύσει μια ιδιαίτερη σχέση.

                                Οι λοιποί κατσακευαστές παρείχαν και αυτοί αντίστοιχα πακέτα που θα κάλυπταν έναν alfisti αλλά τους έλειπε λίγο η 'φινέτσα' λίγο η 'σπιρτάδα' λίγο ο 'ήχος', έστω και αν στο δρόμο μερικές φορές ήταν πιο αποτελεσματικόί!!!

                                Η βασική διαφορά όμως ήταν ότι προσφέραν αυτά όχι στις entry level εκδόσεις όπως η alfa αλλά σε συγκεκριμένες σπορ εκδόσεις με όνοματα ( gti, rs, abt, ...)

                                Η κατάσταση αρχίζει και γίνεται 'οπαδισμός' όταν η συγκεκριμένη εταιρία ΠΑΥΕΙ να προσφέρει αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που ζητάει το συγκεκριμένο γκρουπ αγοραστών δλδ οι alfisti, και αυτοί συνεχίζουν να αγοράζουν και να 'υποστηρίζουν' τον κατασκευαστή.

                                Αυτή την στγμή είμαστε στο μέση αυτής της μετάλλαξης. Συναισθηματικά ακόμα μας αρέσουν οι alfa και καταλαβαίνω κάποιον που θα αγοράσει 159 ή brera αλλά εαν συνεχιστεί αυτή η πορεία θα καταλήξουμε σε άλλες μάρκες...

                                Και αν με ρωτήσεις γιατί δεν επιλέγω από τώρα το passat 2.0 από την 159 1.9, το golf από την 147 ή το rx8 από την gt, θα σου απαντήσω ότι ευτυχώς ακόμα οι alfa δεν χάσανε την ομορφιά, την φινέτσα και το πορωτικό ήχο που σε καθηλωνει, ούτε κάνανε έκπτωση στην απολαυστική οδήγηση (τουλάχιστον η 147/GT), ούτε στην δυνατότητα να στρίβουν, να πατάνε καλά στο δρόμο και να σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

                                Μπορεί να με πείτε χαζό, αλλά δεν μπορώ να βλέπω στο γκαράζ το passat ενώ εκεί έξω υπάρχει η 159. Ούτε το golf ενώ εκεί έξω υπάρχει η 147. όμως αυτό δεν θα ισχύει για πολύ ακόμα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Τα νέα χρηματοδοτικά και οι εκπτώσεις της Alfa Romeo
                                  http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=52577

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakiss last edited by

                                    Alfa Romeo at the 2006 Paris International Motor Show

                                    Alfa Romeo returns to the Paris International Motor Show with a stunningly staged exhibition of standard models and special versions designed to emphasise – as if we needed reminding – the unique position of the brand in the world motoring scenario.
                                    The design of the exhibition area is defined by simple geometrical shapes. Spaces closed on one side are offset by an aluminium and glass sunscreen at the front. These structural elements define the image of an Alfa Romeo villa built in accordance with the canons of Italian rationalist architecture. The rigour and sparseness of the design as it translates into the shapes, colours and materials help to create an ideal setting for the sinuous, aggressive cars, turning them into the stars of the show: everything is dominated by the red and black that have always been used to express Alfa Romeo’s twin soul, a combination of passion and technology.
                                    The true heart of the stand, featuring horizontal surfaces juxtaposed with swathes of glass, is undoubtedly the area devoted to the gorgeous Alfa 8C Competizione: this showcase protects the latest addition to the Alfa Romeo stable as though it were a jewel, a precious object to be admired and desired.
                                    Behind this fabulous showcase, visitors can discern the Alfa Romeo building that houses the offices, the Alfa Café and lounge areas, all bearing the same stamp of sophisticated style and state-of-the-art technology.
                                    Cars making their world premieres and current production models sit easily alongside one another at the Paris Motor Show. They also neatly represent the marriage between sportiness and style so typical of Alfa Romeo. The outcome of cutting-edge technology and a unique heritage made up of the cars, designers, races and engines that have marked technological progress and the sporting events of the twentieth century.

                                    Alfa 8C Competizione

                                    The absolute star of the stand is the Alfa 8C Competizione, an exclusive Gran Turismo model that will be produced in limited numbers. The new car, designed by Alfa Romeo, is the best blend of the values that have always distinguished the brand: technology and emotion. The Alfa 8C Competizione sets out to play a starring role and forcefully assert Alfa Romeo’s unique position in the world: i.e. the brand’s ability to wed a thrilling shape to driving satisfaction.

                                    Alfa 159 and 159 Sportwagon

                                    First up on the French catwalk are two Alfa 159s (one equipped with a 2.2 Selespeed, the other with a 1.9 JTD 16v power unit) – that were recently awarded the coveted 5-star ranking by Euro NCAP – and two Alfa 159 Sportwagons (the former with a 260 bhp 3.2 V6 Q4 engine, the latter with a 200 bhp 2.4 JTDm engine). All the cars are distinguished by an Ocean Black body colour that effectively expresses Alfa Romeo’s interpretation of classic sportiness. The four versions offer a wealth of equipment that differs according to the specification: including top-quality Frau® ‘grosgrain’ leather, tri-zone climate control system, electric seats, Cruise control, 7 airbags, VDC with hill holder, parking sensors, map radio navigation system, telephone with voice commands and the sophisticated ‘Blue&Me®’ system.
                                    Three of these cars are also fitted with the new 6-speed ‘Q-Tronic’ gearbox that operates in automatic or sequential mode to exploit the power produced by the 200 bhp 2.4 JTDm engine to the full (the gearbox will shortly also be available on the 150 bhp 1.9 JTDm).

                                    Alfa Brera and Alfa Spider

                                    All the attention at the French motor show will also be on another two new-generation Alfa cars: the Alfa Brera, an appealing car that lifts the traditional coupé spirit into the more rarefied atmosphere of out-and-out sportiness. And the ultra-new Alfa Spider that reminds us, through a complex and sophisticated set of allusions, of Alfa Romeo’s glorious tradition in this sector (from the Giulietta Spider of the Fifties by way of the Duetto to the Nineties version of the same Spider model).
                                    Visitors to the Paris show can admire two versions of the Alfa Spider (185 bhp 2.2 JTS and 260 bhp 3.2 V6 Q4), both in top of the range versions and equipped with 7 airbags, VDC, ASR, automatic bi-zone climate control, wind-stop, natural leather interiors and 18” alloys.
                                    Next to these two cars visitors can admire an Alfa Brera, a black Q4 version equipped with a 24 valve 3.2 V6 JTS power unit, a jewel of automotive engineering that delivers a power output of 191 kW (260 bhp) at 6300 rpm with a maximum torque of 322 Nm (32.8 kgm) at 4500 rpm. Both vehicles are extremely well endowed with equipment, including a host of features specifically devoted to safety: 7 airbags (including driver side knee bag), VDC, ABS with EBD, ventilated front and rear brake discs, MSR, Hill Holder, ASR and foglight. The long list of devices used to ensure maximum on-board comfort includes: automatic bi-zone climate control system, radio with CD player and CD changer, parking sensor, Bose® Hi-Fi, a Visibility Pack (rain sensor, dusk sensor and anti-mist sensor) and a map navigation system with telephone and voice commands. This version is complemented by natural leather interiors and 18” alloy wheels.

                                    Alfa 147 in Q2, Black Line II and Collezione II versions

                                    Another example of the Alfa Romeo world of style and technology is the 147 model exhibited in three versions at the Paris show. The first car, enjoying its world premiere, is distinguished by a front self-locking differential (known as the Q2) that confirms all the strengths of a front wheel drive configuration, i.e. increased driving satisfaction and control while guaranteeing some of the typical benefits of a four wheel drive. The system is available solely with the 150 bhp JTDm engine. This choice takes into consideration the current technological turbodiesel scenario. Since 1997, the debut year of the Alfa 156 JTD (the first vehicle in the world with Common Rail technology), the amount of torque to be transmitted to the wheels has increased greatly, even on compacts. Alfa Romeo has therefore developed the sophisticated Q2 system to guarantee maximum control and traction in all driving conditions. The Alfa 147 Q2 therefore offers satinised ‘whiskers’, grille and mirror farings, rear spoiler chrome exhaust tailpipe, low ride and a special Q2 logo.
                                    Inside, this version offers a sporty look including: gauges with red scale and white lighting, leather upholstery with red top-stitching on the steering wheel and gearlever gaiter and parking brake, dark grey steering wheel panels and central console, special Q2 door sill and aluminium pedal unit. The Alfa 147 Q2 equipment list is complemented by radio controls on the steering wheel, cruise control, a VDC system and 6 airbags. The car on show also adds leather seats in a sports configuration with red top-stitching, Bose® sound system, satellite navigation and xenon headlights.
                                    The second Alfa 147 is available in the Black Line specification. This three door car equipped with a 120 bhp Twin Spark 1.6 engine marries sportiness and style, as is evident from its special ‘b-colore’ livery: this takes the form of an Alfa Red body with some details painted in a sophisticated glossy Black (roof, central panel and rear spoiler) with satinised grille, ‘whiskers’ and door mirror fairings. The interior is enhanced by a new two-tone sporty cloth (black and grey) with black steering wheel panels and central console. In a quest for further sportiness, the new Alfa 147 Black Line Special Series also offers low ride, chrome exhaust tailpipe and 17” perforated chrome shadow alloys with 215/45 tyres. The standard equipment list also includes ABS with EBD, 6 airbags, radio with CD player, leather steering wheel and gear knob and manual climate control system. The vehicle on the stand complements these items with some options such as VDC with ASR, Cruise Control and wiring for an iPod.
                                    Lastly, the third car is a 5-door version in the ‘Collezione II’ specification with a metallic black body and elegant two-tone ‘b-colore’ leather interior (black/cream) and black ‘b-colore’ facia. The compact Alfa, equipped with the 150 bhp 1.9 JTDm, offers the most sophisticated safety devices available: including VDC, ASR, ABS with EBD and six airbags. The equipment array is complemented by a bi-zone automatic climate control system, 17” spoked alloys, radio with CD, Cruise Control and rear electric windows. The car on show is also equipped with a map navigation system with built-in handsfree phone and radio and telephone controls on the steering wheel, rear parking sensors, CD changer, Bose® Hi-Fi system, low suspension and particulate filter.

                                    Alfa GT ‘Black Line’

                                    The Paris show will also host the Alfa GT in a special version designed to emphasise the model’s unique spirit still further. The Alfa GT was created in conjunction with Bertone for original styling coupled with exhilarating performance. It is a revolutionary new concept of sportiness geared for comfort and elegance. The line-up includes a ‘Black line’ version with an Alfa Red body and interior trimmed in black leather top-stitching equipped with a powerful 165 bhp 2.0 JTS engine.
                                    This car, designed to appeal to sporty customers, offers certain exclusive features and content in addition to the usual standard equipment: 18” alloys (perforated design with chrome treatment), front headlights with black frames, satinised painted central grille and chrome door mirror fairing. The interior features a black facia with dark coloured central console treatment and seats in black leather with red top-stitching and logo and perforated seat area. The carpet, mats, gearlever and handbrake gaiters are also black with red top-stitching. This original Alfa GT also offers a highly attractive equipment package including a map radio navigation system with telephone and voice control complete with subscription to infotelematic services.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      babbis last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      Επίσης να τονίσω ότι η 159 1.9 ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ.

                                      Δηλαδή γιατί τσακωνόμασταν τόσο καιρό;;;;

                                      Γιατι αυτα τα εγραφε ενας εγκαθετος, ενω τωρα...

                                      Xωρίς να θέλω να προκαλέσω κάποια διαμάχη και να καταλήξουμε να διαπληκτιζόμαστε, θέλω να επισημάνω ότι συμφωνούμε σε κάποια, αλλά έχουμε

                                      σημαντικές διαφορές στην οπτική γωνία που βλέπουμε τα πράγματα.

                                      1ον. Εγώ διαχωρίζω την σύγκριση προιόντος ως προς το πιο είναι καλύτερο, από τη σύγκριση προιόντος ώς προς το πιο είναι πιο συμφέρουσα αγορά.
                                      Το passat 2.0 είναι πιο συμφέρουσα και ορθολογική αγορά από την 320, αλλά σαν προιόν είναι χειρότερο.

                                      2ον Παραβλέπεις εντελώς την εμφάνιση όσον αφορά την σύγκριση δύο αυτοκινήτων. Το σέβομαι απόλυτα. Όμως πολλοί κι εγώ εξ αυτών θέλω το αυτοκίνητο πρώτα να με φτιάχνει μέσα-έξω και ας υπολείπεται του ανταγωνισμού σε επιδόσεις. Αρκεί να μην υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά.
                                      Για παράδειγμα ποτέ δεν θα έπερνα golf GTi και ας το θεωρώ ένα απο τα κορυφαία σήμερα αυτοκίνητα. Αντίθετα πήρα την GT που με φτιάχνει απόλυτα μέσα-έξω και μου ανεβάζει την λίμπιντο όταν την οδηγώ. Μάκάρι να είχε τα άλογα του GTi δεν λέω όχι.

                                      3ον Η κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων σε premium και μη. Η αν θες καλύτερα η κατηγοριοποίηση των 'brand names' μάρκες κύρους και μη.Κατ εμέ το κάθε αυτοκίνητο κουβαλάει πίσω του μια 'ποιότητα' η οποία αντικατοπτρίζεται και σε 'υλικά κατασκευής', και σε οδική συμπεριφορά, καισε ποιότητα κύλισης κοκ αλλά ουσιαστικά στο τι 'λαμβάνεις' μπάινοντας και χρησιμοποιόντας το κάθε προιόν.

                                      Για παράδειγμα καταλαβαίνεις μπάινοντας σε μια 5άρα ότι είναι ένα καλύτερο αυτοκίνητο από μια 3άρα, ή σε μια CLK ότι υπερέχει απο μια
                                      Sportscoupe. Ομοίως μπάινοντας σε ένα LEON και σε ένα Α3.
                                      iconcool:

                                      Oμόιως μια 320 ή μια 159 2.2 ή ένα Α4 1.8Τ υπερέχει 'σαν ολοκληρωμένη κατασκευή' από ένα passat 2.0TFSI, η μια laguna GT έστω και αν τα 2 τελευταία τσαγιάζουν στο δρόμο τα 3 πρώτα.

                                      Επίσης πέρα από την 'ποιότητα κατασκευής' με την γενική έννοια όπως την περιέγραψα παραπάνω, υπάρχει και η 'μούρη' που λέμε η οποία σε άλλους είναι άχρηστη, σε άλλους είναι το παν, και σε άλλους όπως εγώ την θεωρώ απλά ακόμα ένα + δλδ δεν την αγνοώ εντελώς.

                                      4ον Στις μέχρι τώρα διαμάχες μου στο φόρουμ η 'αντίθετη' πλευρά εκφραζόμενη κυρίως από σένα και άλλους 'παρατρεχάμενους' και μη, παρέβλεπε την εξτρά ποιότητα της 159 σε σχέση με τον ανταγωνισμό(premium και μη) τα άλματα εμπρός σε τομείς όπως η παθητική ασφάλεια, η ποιότητα κύλισης, η αίσθηση στιβαρότητας. Επίσης παρέβλεπε την ύπαρξη πλαισίου-αναρτήσεων μεγαλύτερης κατηγορίας (segment E) σε αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας (Segment D) κάτι που έχει μεν αρνητικές επιπτώσεις στο βάρος αλλά παρέχει ένα καλύτερο προιόν συνολικά.

                                      Απόδειξη το master test του AMS που σε όλες τις δοκιμασίες πήρε τα σώβρακα παρά το βάρος της και που καθόλου δεν σχολιάστηκε από σένα και από τους 'πολέμιους' της 159 οι οποίοι διατύνονται ότι είναι 'αντικειμενικοί'.:iconcool:

                                      Το 2λιτρο passat είναι πιο γρήγορο από την 520, αλλά δεν είναι καλύτερο αυτοκίνητο από την 520.

                                      Η 159 ναι μεν δεν είναι η Alfa Romeo που θα θέλαμε σε επιδόσεις (απέχει αρκετά) αλλά είναι κατ'εμέ το κορυφαίο αυτοκίνητο στο segment αυτή την
                                      στιγμή συνολικά ως προιόν.

                                      5ον Οι συγκρίσεις που γίνονται δεν με εκφράζουν. Δεν λέω ότι είναι λάθος !!! Τα πάντα μπορούμε να συγκρίνουμε. Κυβικά με κυβικά,
                                      αμαξώματα με αμαξώματα, ιπποδυνάμεις με ιπποδυνάμεις κλπ. Απλά εγώ βλέπω με άλλο μάτι τις συγκρίσεις.

                                      Παράδειγμα. Η 147 και το Α3 έχουν 2 εκδόσεις στα 1600. Η μία στα 102-105 άλογα και η άλλη στα 115-120 άλογα. Πέρα από το ότι όλα είναι
                                      1600άρια εγώ βλέπω τον σκοπό που εξυπηρετούν. Είναι φανερό ότι η Αudi και η Alfa έχουν τις δυο πρώτες εκδόσεις ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ των 1400 κ.ε
                                      άλλων κατασκευαστών. Δλδ αντί να μπει ο 1.4 16v 101 των ibiza-polo στο Α3 προτιμήσανε τον παλιό 1600άρη ώστε να έχουν περισσότερη ροπή και
                                      καλύτερες επιδόσεις στα βαρυά αμαξώματα.

                                      Ομοίως η BMW με την 318 2000κ.ε 129 άλογα δεν θέλει να προσφέρει ένα 2λιτρο αυτοκίνητο αλλά ένα εναλλακτικό στα 1800 κ.ε.Με το ίδιο σκεπτικό προτιμάει τον 'de-tuned' δίλιτρο από έναν 'πειραγμένο' 1800άρη!!! Δεν μπορώ λοιπόν να συγκρίνω την 318 (ΣΑΝ ΠΡΟΙΟΝ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ) με τα άλλα 2λιτρα και να πω 'κοιτάχτε η BMW δεν βγάζει καλό δίλιτρο). Ο δίλιτρος της BMW είναι η 320 με 150 άλογα, όπως το 1600άρι της Alfa είναι τα 120 άλογα.

                                      Έτσι και στην 159 γίνανε επιλογές κινητήρων τέτοιες ώστε να παρέχονται ικανοποιητικές επιδόσεις για το βάρος του αμαξώματος.

                                      --Η 159 1.8 ξεκάθαρα αντικαθιστά την 156 1.6, και σαν προιόν στέκεται απέναντι στα passat 1.6, promera 1.6, avensis 1.6, 316, A4 1.6, κλπ. Αποτελεί entry level έκδσοση για αγορές όπως η Ελλάδα.

                                      --Η 159 1.9 που ουσιαστικά έιναι 60κ.ε μεγαλύτερη από τα 1800άρια της αγοράς που κινούνται μεταξύ 1790-1799κ.ε στοχεύει το κομάτι των 1800κ.ε και όχι αυτό των δίλιτρων που έχουν 140κ.ε επιπλέον και άρα μεγαλύτερη ροπή, που είναι σημαντική σε αυτή την κατηγορία.

                                      --159 2.2 στοχεύει στα 2λιτρα πρόλο που απέχει 200κ.ε από αυτά, όπως στόχευε στα δίλιτρα και η προηγούμενη 320(Ε46) που ήταν 2200 κ.ε!!!

                                      Επομένως η σύγκριση 320, passat 2.0 κλπ με 159 1.9 (σαν προιόν όχι σαν πρόταση αγοράς ξανατονίζω ) αδικεί την 159 και δημιουργεί λάθος
                                      εντυπώσεις, με αποτέλεσμα να φοβάται ο φίλος 'sprsk' και άλλοι ότι δεν θα μπορεί να προσπεράσει με την 159 . Τέτοιο κλίμα έχει δημιουργηθεί από την 'αντικειμενικοτητα' στο φόρουμ

                                      Εκεί που συμφωνώ και κατακρίνω την 159 είναι ότι τα μοτερ που έχει αποδείχθηκαν ΑΣΘΕΝΙΚΑ για το βάρος της. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΗ για τις κατηγορίες της (1.8/1.6, 1.9/1.8, 2.2/2.0) αλλά δεν είναι όπως η 156 που στα 1600 κόντραρε τα 1800άρια της κατηγορίας, στα 1800 κόντραρε τα 2λιτρα και στα 2000κ.ε έπερνε τα σώβρακα!!! Εκέι έχω κι εγώ την απογοήτευση και πραγματικά ζορίζομαι σαν φίλος της αυτοκίνησης να μην βλέπω την 159 με το μοτερ της 325 ή τον TFSI

                                      Πλέον η 159 απλά παλέυει με κατηγορίες λιγότερων κυβικών!! και δεν κυριαρχεί!

                                      Tα ίδια ισχύουν για την Brera με το ΤΤ. H brera βασισμένη σε πλάισιο segment 'E' και όντας μεγαλύτερη παρέχει πράγματα που δεν τα παρέχει το ΤΤ που είναι βασισμένο σε πλαίσιο κατηγορίας C(golf/leon).

                                      Σύγκριση brera - TT είναι σαν να συγκρίνεις την SL350 με την SLK350 αν είχανε ίδια τιμή!!! Η SL350 είναι πιο αργή, αλλά είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Ομοίως η 630 με την 330. Ομοίως μια lotus με μια Jaguar XKR.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        traveller last edited by

                                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                        Απόδειξη το master test του AMS που σε όλες τις δοκιμασίες πήρε τα σώβρακα παρά το βάρος της και που καθόλου δεν σχολιάστηκε από σένα και από τους 'πολέμιους' της 159 οι οποίοι διατύνονται ότι είναι 'αντικειμενικοί'.:iconcool:

                                        Μήπως σου είναι εύκολο να μου δώσεις το url του τεστ; Εάν είναι στα γερμανικά μη μπεις στον κόπο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          σελίδα1:
                                          http://img110.imageshack.us/my.php?image=page19hz.jpg

                                          σελίδα2:
                                          http://img128.imageshack.us/my.php?image=page21kk.jpg

                                          results1:
                                          http://img124.imageshack.us/my.php?imag ... ts13fl.jpg

                                          results2:
                                          http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... ts29ji.jpg

                                          aksiologsi:
                                          http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... isi3pm.jpg

                                          όπως βλέπεις στα Τεστ ενεργητικής σφάλειας πήρε 88 βαθμούς με τον 2ο (320d) να έχει 82 και τον τελευταίο 62 (407, avevsis).

                                          στα τεστ φρένων πήρε 37 βαθμούς με πρώτη την 320 με 39 και 25 ο τελευταίος (avevsis).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            traveller last edited by

                                            Ευχαριστώ πολύ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 56 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr