Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift 2005
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 17 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    357
    991
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      καλα , εγω παντα σε ετρεχα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        Καλα ρε Jim, ακόμα δεν το πήρες και σκέφτεσαι μοντίφες στην ανάρτηση (κάστερ/κάμπερ κ.λ.π.)?

        Καλοτάξιδο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim-theo last edited by

          Δεν νομιζω πως προκειται για 'βελτιωση' μια σωστη ευθυγραμμιση με κριτηριο τις λιγοτερες μουρες και κοστος 30 ευρω, ειναι τελειως αμελητεο μεγεθος, δεν ειναι;
          Αλλωστε ως καθημερινο αυτοκινητο που θα το εχω πηρα οτι πιο φθηνη εκδοση υπηρχε (με σιδερενιες ζαντες-μη μεταλλικο χρωμα) αλλα θεωρω απαραδεκτα τα λαστιχα με διασταση 185/60/15 οταν εχει τοσο μακριες σχεσεις 4ης-5ης και φυσικα διαφερει σημαντικα στις ρεπριζ απο το Ουγγαρεζικο που οδηγησα μια φορα κι ειχε τα μικροτερα λαστιχα γι'αυτο (και για κρατημα) θα βαλω 185/55/15!
          Φαινεται και στα περιοδικα με τα μεγαλα λαστιχα ποσο απεχει ο χρονος 0-100 απο την εργοστασιακη τιμη.
          Αλλα κανεις δεν το πειραξε λιγακι η εχει εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο, κανεις; Κανενας που να δουλευει μηχανικος στη Suzuki μηπως;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bill_viper last edited by

            Καλημέρα φίλε Δημήτρη, καλορίζικο το νέο σου απόκτημα!

            Αν θες μπορείς να κάνεις μία βόλτα από το κλαμπ μας http://www.swiftclub.gr όπου υπάρχουν κάποια άτομα που δουλεύουν στη Suzuki κι ίσως μπορέσουν να σε βοηθήσουν.

            Και πάλι καλοτάξιδο, κι είμαι σίγουρος ότι θα το χαρείς, μπορεί όχι τόσο όσο το Scooby που βλέπω στο avatar σου αλλά είναι ένα τίμιο για τα λεφτά του αυτοκίνητο.

            www.dedousis.com

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim-theo last edited by

              Ευχαριστω πολυ για την προσκληση Βασιλη, ειμαι σε αρκετα φορουμ κι ελεγα να μην αρχισω και με το Swift να ποσταρω γιατι κολλαω μετα, αλλα οπως φαινεται δεν το αποφευγω...
              Αν παλι σου πω οτι πουλαω το Impreza και θα ειμαι για αρκετο καιρο με το μικρο τι θα πεις;
              Το μονο σιγουρο ειναι πως - για τα γουστα μου - ειναι πολυ ευχαριστο αυτοκινητακι οδηγικα και θα το ευχαριστηθω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silencer51 last edited by

                Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                Δεν νομιζω πως προκειται για 'βελτιωση' μια σωστη ευθυγραμμιση με κριτηριο τις λιγοτερες μουρες και κοστος 30 ευρω, ειναι τελειως αμελητεο μεγεθος, δεν ειναι;
                Αλλωστε ως καθημερινο αυτοκινητο που θα το εχω πηρα οτι πιο φθηνη εκδοση υπηρχε (με σιδερενιες ζαντες-μη μεταλλικο χρωμα) αλλα θεωρω απαραδεκτα τα λαστιχα με διασταση 185/60/15 οταν εχει τοσο μακριες σχεσεις 4ης-5ης και φυσικα διαφερει σημαντικα στις ρεπριζ απο το Ουγγαρεζικο που οδηγησα μια φορα κι ειχε τα μικροτερα λαστιχα γι'αυτο (και για κρατημα) θα βαλω 185/55/15!
                Φαινεται και στα περιοδικα με τα μεγαλα λαστιχα ποσο απεχει ο χρονος 0-100 απο την εργοστασιακη τιμη.
                Αλλα κανεις δεν το πειραξε λιγακι η εχει εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο, κανεις; Κανενας που να δουλευει μηχανικος στη Suzuki μηπως;

                Φίλε μου απλά αστειευόμουν, προφανώς και έχεις δίκιο, κι εγώ μάλιστα ειμαι ψείρας με ευθυγραμμίσεις/γωνίες κ.λ.π...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bab2112 last edited by

                  ολα τα λεφτα το γεγονος οτι εχει μεγαλυτερα μετατροχια πισω 1490 απο μπροστα 1480!!!
                  the πισοκουνα experience!!!

                  θα το παραγγειλω μαυρο την φτωχη εκδοση που πριν απο ενα μηνα η τριθυρη απεκτησε mp3 !!!
                  κατευθειαν
                  16ρες, 7 πλατος με 195/45/16 hankook ventus k 104

                  υπολογιζω οτι θα καλυψω την χασουρα του βηματος με ελευθερο φιλτρο
                  (το μαμα ειναι εντελως πνιχτης) και αργοτερα πιο ελευθερο καζανακι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jim-theo last edited by

                    Να' σαι καλα ουτε κι εγω ομως εξελαβα τα λεγομενα σου διαφορετικα μην ανησυχεις (και συγνωμη αν φαινεται επιθετικο το υφος μου)!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bill_viper last edited by

                      Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                      Ευχαριστω πολυ για την προσκληση Βασιλη, ειμαι σε αρκετα φορουμ κι ελεγα να μην αρχισω και με το Swift να ποσταρω γιατι κολλαω μετα, αλλα οπως φαινεται δεν το αποφευγω...
                      Αν παλι σου πω οτι πουλαω το Impreza και θα ειμαι για αρκετο καιρο με το μικρο τι θα πεις;
                      Το μονο σιγουρο ειναι πως - για τα γουστα μου - ειναι πολυ ευχαριστο αυτοκινητακι οδηγικα και θα το ευχαριστηθω!

                      Χεχ, απ'ότι είδα έδωσες δυναμικό παρόν από την πρώτη σου μέρα!
                      Wonderful, χρειαζόμαστε ανθρώπους με τις γνώσεις σου για να μαθαίνουμε κι εμείς που δεν έχουμε εντρυφήσει ακόμη αρκετά με το αντικείμενο.

                      Με το καλό να πουλήσεις το Impreza σου (αχ...τέτοιο αυτοκίνητο ), αν και μετά από αυτό διατηρώ λίγο τις επιφυλάξεις μου κατά πόσο θα σε ευχαριστήσει το 'μικρό'.
                      Για εμάς που πρόκειται και για πρώτο αυτοκίνητο μας, δεν έχουμε την εμπειρία για να το συγκρίνουμε με άλλα, πόσο μάλλον μ'ένα Impreza και το ευχαριστιόμαστε χωρίς πολλά-πολλά.

                      Με το καλό να το παραλάβεις και θα τα πούμε κι από κοντά σε λίγες μέρες που θα κατεβείς Αθήνα. 😉

                      www.dedousis.com

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-theo last edited by

                        Βασιλη καθε αυτοκινητο κρινεται στην κατηγορια του, δεν μπορεις να συγκρινεις Impreza με Swift γιατι θα εισαι πολυ αδικος, για την κλαση του λοιπον και για τα δικα μου οδηγικα γουστα και προτεραιοτητες ειναι κορυφαιο με δεδομενο και την τιμη αγορας που ειναι καταπληκτικη και το οτι ειναι Ιαπωνικο και γενικα απροβληματιστο!

                        Φιλε Μπαμπη(;)-bab2112 αυτο που λες με τα μετατροχια μονο 'κακο' ειναι για τους 'κολους' που κι εμενα μου αρεσουν πολυ, αφου σημαινει πως εχουν εν γενει δωσει υπερστροφικα χαρακτηριστικα (αν μπορει να ειπωθει αυτο για μπροστοκινητο) στο αυτοκινητο και με το αυξημενο πισω μετατροχιο τα περιοριζουν και κανουν ηπιοτερη την εκδηλωση τους.
                        Προσωπικα αν αλλαζα ποτε ζαντες κι εβαζα αλλες θα εψαχνα παντα σε 15αρες καποιες με λιγο μικροτερο offset μπροστα ωστε να αυξησω τεχνητα το μετατροχιο βγαζοντας πιο εξω τους εμπρος τροχους (δεν γινεται ακριβως αυτο αλλα το αποτελεσμα ειναι περιπου ιδιο) κι ενω δεν θα αυξανα τους κολους θα μειωνα τις εστω λιγες μουρες που βγαζει!
                        Αληθεια πισω εχει αντιστρεπτικη η οχι (οπως πιστευω), γιατι τοτε με μια αντιστρεπτικη απο το Sport αμεσως αυξανεις ραγδαια τους κολους!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazz last edited by

                          Έτοιμο και το πρώτο preview του swift sport:
                          http://www.autoexpress.co.uk/news/motor ... sport.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bab2112 last edited by

                            Φιλε Μπαμπη(;)-bab2112 αυτο που λες με τα μετατροχια μονο 'κακο' ειναι για τους 'κολους' που κι εμενα μου αρεσουν πολυ, αφου σημαινει πως εχουν εν γενει δωσει υπερστροφικα χαρακτηριστικα (αν μπορει να ειπωθει αυτο για μπροστοκινητο) στο αυτοκινητο και με το αυξημενο πισω μετατροχιο τα περιοριζουν και κανουν ηπιοτερη την εκδηλωση τους.
                            Προσωπικα αν αλλαζα ποτε ζαντες κι εβαζα αλλες θα εψαχνα παντα σε 15αρες καποιες με λιγο μικροτερο offset μπροστα ωστε να αυξησω τεχνητα το μετατροχιο βγαζοντας πιο εξω τους εμπρος τροχους (δεν γινεται ακριβως αυτο αλλα το αποτελεσμα ειναι περιπου ιδιο) κι ενω δεν θα αυξανα τους κολους θα μειωνα τις εστω λιγες μουρες που βγαζει!
                            Αληθεια πισω εχει αντιστρεπτικη η οχι (οπως πιστευω), γιατι τοτε με μια αντιστρεπτικη απο το Sport αμεσως αυξανεις ραγδαια τους κολους!

                            φιλε Δημητρη(;) δεν θεωρω οτι ειναι κακο πουχει μεγαλυτερα μετατροχια πισω. ενστερνιζομαι την φιλοσοφια σου. ισως ομως η υπερστροφη να θελει πιο πολλα αλογα για να διορθωθει;

                            πισω δεν εχει αντιστρεπτικη αλλα απτη στιγμη που βγαινει το 1.6 πιστευω οτι και αξονα με δισκους θα βρουμε, και αντιστρεπτικη και πολλα αλλα ωραια πραγματα.

                            οι δεκαπενταρες μου φαινονται μικρες ρε γμτ! και ενω δεν με θεωρω καγκουρα, οι speedline που θελω βγαινουν μονο 16,17/7 και ενω ξερω οτι εχεις δικιο δεν ξερω τι να κανω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim-theo last edited by

                              Να το πουλησεις και να παρεις το 16αρι γιατι τοσο φθηνο που ειναι αν αρχισεις και βαζεις αξονες-φρενα, ζαντες, βελτιωσεις κλπ περαν του οτι θα εχεις δωσει πολυ περισσοτερα ποτε δεν προκειται να εχεις ενα τοσο καλο αυτοκινητο οσο θα ειναι το Sport απλα γιατι ετσι βγαινει απο τη μαμα του εχοντας μαλιστα πολλα περισσοτερα καλουδια πανω που για να τα αγορασεις θα θες τα διπλασια χρηματα της διαφορας τιμης των δυο μοντελων!
                              Αν δεν εχεις καλη βαση απο τη μαμα οτι γυμναστικες, βαψιματα φρου φρου κι αρωματα να βαλεις παιδαρας δεν γινεσαι, κατανοεις το σκεπτικο μου πιστευω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Τι διασταση εχει το σιδερενιο ζαντολαστιχο της απλης εκδοσης? Βαριεμαι να ψαχνω..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jim-theo last edited by

                                  185/60/15 το Ιαπωνικο (GL special) και 165/70/14 το Ουγγαρεζικο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Οχι ρε συ, αυτο σου λεω. Το ΜΗ special τι διασταση εχει? Υποθετω οτι οι αλουμινιου με τα 185-60 ειναι στον εξτρα εξοπλισμο της special ενω τα απλα εχουν τις πιο μικρες. Εκτος αν το ουγγαρεζικο ειναι το μη special.

                                    Να το πω αλλιως, θεωρω οτι το 185-60 ειναι υπερβολικο, σε σχεση με την διασταση των ελαστικων που φορανε στις απλες σιδερενιες ζαντες στην απλη εκδοση, και ψαχνω ποια ειναι πιο σωστη.

                                    EDIT: ΑΚΥΡΟ, ειδα το ποστ σου ακριβως για αυτο το θεμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alkoolouxos last edited by

                                      Χμ, ποιές οι διαφορές από το γιαπωνέζικο GL και το δικό μου μαγυάρικο GL, πέραν της διάστασης των ελαστικών;

                                      Πάντως ακόμα και με τα 165/70 r14 το swiftακι αδικείται από το κιβώτιο... Η 2α έπρεπε να είναι αρκετά πιο κοντή και να βάλουν μια σχέση ανάμεσα στη 2α και την 3η... Με 150km/h που πιάνει κόφτη η 3η είναι αδύνατον να πάς γρήγορα αν σου κόψουν τη φόρα... Όταν πέφτω στα 70km/h στην περιφερειακή, θέλω να περάσω φορτηγό και έχω 2300σαλ με τρίτη, με πιάνει κρύος ιδρώτας... Αν κατεβάσω 2α πάω μέχρι 95+ αλλά θα προτιμούσα να είχα μια κοντή 3η που να σκάει στα 120 και να μην αναγκάζομαι να αλλάζω ταχύτητα την ώρα της προσπέρασης... Άσε που θα φρέναρε και καλύτερα ο κινητήρας με πιο κοντό σασμαν...

                                      Παρεπιπτόντως, έκλεισα αυτή τη βδομάδα 15000km απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
                                        Χμ, ποιές οι διαφορές από το γιαπωνέζικο GL και το δικό μου μαγυάρικο GL, πέραν της διάστασης των ελαστικών;

                                        Πείτε μας ρε παιδιά!!!

                                        Alkoolouxe, φαντάζεσαι σκηνικό; 'Ωχ, με έκοψαν, πάλι στα 70 ανηφορικά και έχω και φορτηγό μπροστά μου! Θα κατεβάσω 2,5η!'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alkoolouxos last edited by

                                          Και είναι κρίμα γιατί ο κινητήρας φαίνεται να είναι ένα μικρό διαμάντι, είδικά μετά τις 4000σαλ που νοιώθεις ένα σκαλοπάτι ισχύος μέχρι τις 5500σαλ το οποίο δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς αφού μετά από αλλάγη στις 5500+ πέφτεις στις 3000σαλ, 1000σαλ κάτω από τη μέγιστη ροπή...
                                          Ίσως με το VVTi να σωζόταν κάπως η κατάσταση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            swiftakias_ last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                            Χμ, ποιές οι διαφορές από το γιαπωνέζικο GL και το δικό μου μαγυάρικο GL, πέραν της διάστασης των ελαστικών;

                                            Πείτε μας ρε παιδιά!!!

                                            Το γιαπωνέζικο στην facelift έκδοση έχει λίγο καλύτερο φινίρισμα και έχει καλύτερα καθίσματα από θέμα πλευρικής στήριξης και διαφορετική απόχρωση στα εσωτερικά χρωμιομένα μέρη βγαίνει όμως μόνο σε 5θυρο και 1.5

                                            Το ουγγαρέζικο στην facelift έκδοση είναι το ίδιο με το γιαπωνέζικο μόνο που βγαίνει σε 3θυρο 5θυρο 1.3 και 1.5

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 17 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr