-
Οπως και οι μισθοι μας.
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Οπως και οι μισθοι μας.σωστα, να πληρωσω ευχαριστως οσα δινει και ο Γερμανος συναδελφος εαν παρω και εγω το μισθο του, που επι ευκαιριας, παιρνει Χ3 οσα παιρνω εγω...
και εκτος αυτου, τα λεφτα που πληρωνουν σε φορους εκει πηγαινουν για την κατασκευη/βελτιωση οδικων υποδομων και οχι στο να κλεινουμε τις τρυπες του προυπολογισμου....
-
Αυτη η συζητηση δεν εχει τελος spiros.
Θα πρεπει για να γινει αυτο που λες,και 'εσυ' να δηλωσεις τα παντα στην Εφορια,καθως και το σπιτι που νοικιαζει στον φοιτητη η μανα σου και τα τσεπωνει μαυρα (σχημα λογου ετσι;) κτλ
Οταν θα το κανεις αυτο,και δεν θα μπορεις να εχεις αυτοκινητο με πινακιδες νεου τυπου,κινητο 3G,ipod,τοτε θα μιλησουμε για οικονομικο προβλημα και αδικιες.Με τους αριθμους σκετους βγαζεις οτι συμπερασμα θες,να ενα παραδειγμα:
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=396034&nt=103
http://www.imerissia.gr/article.asp?cat ... bid=252666
-
χμμμ, δυστυχως ειμαι ιδ. υπαλληλος και τα δηλωνω ΟΛΑ
τωρα αν επειδη το κρατος ειναι ανικανο να πιασει (ή δεν θελει να πιασει) αυτους που φοροδιαφευγουν γιατι να την πληρωσω εγω, οεο?
-
Eισαι σε αυτους που τρωνε το μαμησι.
Μπορεις παντα να γινεις ελ.επαγγελματιας και να δηλωνεις κατω απο το αφορολόγητο ποσό -
Ο χρήστης guru έγραψε:
Συμφωνώ με τον nickolas. Ο φόρος στα καύσιμα κατά τη γνώμη μου είναι ο πιο δίκαιος. Χρησιμοποιείς περισσότερο το όχημά σου, δηλ. **επιβαρύνεις **περισσότερο την ατμόσφαιρα; Θα πληρώσεις περισσότερο. Ο ρυπαίνων (πρέπει να) πληρώνει.Αυτό είναι πολύ σωστό, το βασικό εμπόδιο είναι ότι ο φόρος στα καύσιμα επιβαρύνει όλη την παραγωγική διαδικασία και στέλνει τον πληθωρισμό στα ύψη.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Eισαι σε αυτους που τρωνε το μαμησι.
Μπορεις παντα να γινεις ελ.επαγγελματιας και να δηλωνεις κατω απο το αφορολόγητο ποσόαρα η λυση ειναι να γινουμε ολοι απατεωνες?
να σου πω το σκεφτομαι ηδη!
-
Άκουσα από τις ειδήσεις για κατάργηση τελών ταξινόμησης.
Τι θα γίνει; Θα καταργηθούν; Πότε; Θα αντικαταστήσουν (βλέπε μετονομαστούν);
Τα τέλη κυκλοφορίας; Πως είναι στην Ευρώπη; Τι έχετε να πείτε; -
Ο χρήστης iant έγραψε:
Άκουσα από τις ειδήσεις για κατάργηση τελών ταξινόμησης.
Τι θα γίνει; Θα καταργηθούν; Πότε; Θα αντικαταστήσουν (βλέπε μετονομαστούν);
Τα τέλη κυκλοφορίας; Πως είναι στην Ευρώπη; Τι έχετε να πείτε;Τα λέμε τέσσερις μέρες τώρα εδώ : http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 70&start=0
-
Τα διάβασα …. Τελικό συμπέρασμα είναι πως για άλλη μια φορά θα @α@@@@ουν εμάς. Πάμε να γίνουμε ευρωπαίοι! Οι χώρες πρώην ανατολικού μπλοκ θα είναι ΠΟΛΥ πριν από μας «ευρωπαϊκές»….
-
Από το Νοέμβριο που ανεβαίνουν κατά 20% τα τέλη κυκλοφορίας τα πράγματα θα ζορίσουν ακόμη περισσότερο.
-
Χμμμ μαλλον δεν αγορασω ΙΧ παλι...
Επαγγελματικο και μηχανη για τις μετακινησεις μου εκτος δουλειας....
Το πολυ πολυ να γινω βιδες.... -
Το μέτρο με τη φορολόγηση των αυτοκινήτων ανάλογα με τους ρύπους που εκπέμπουν το βρίσκω λογικό. Καιρός είναι όσοι έχουν αυτοκίνητα που ρυπαίνουν να αρχίσουν να σκέφτοναι να αγοράσουν πιο 'καθαρά'. Αυτό είναι και υπέρ τους μακροπρόθεσμα καθώς το νέα αυτοκίνητα είναι και πιο οικονομικά από θέμα κατανάλωσης καυσίμου. Το ζήτημα: έχουν τα χρήματα να το κάνουν όλοι αυτό; Λογικό ερώτημα. Για τα τέλη κυκλοφορίας μέχρι και τα 1600cc αν θέλουμε να λεγόμαστε ευρωπαικό κράτος θα πρέπει να είναι ανάλογα με τους κατώρερους βασικούς μισθούς προκειμένου να μπορεί ένας οικογενειάρχης να έχει την πρέπουσα ενεργητική ασφάλεια. Από τα 1600cc και πάνω ας τα αναβαίσουν παραπάνω σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες. Σχετικά με τη φορολογία στη βενζίνη εδώ άλλοι μπορούν να πούνε ότι σε πιέζει να στραφείς και στα υβριδικά αλλά πόσα είναι αυτά και σε τι τιμές πωλούνται!!! Εξάλλου σήμερα που το αυτοκίνητο είναι αναγκαίο πάλι ο απλός οδηγός θα πληρώσει το μάρμαρο και σε αυτό. Οι ρύποι, και η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου θεωρώ ότι είναι πιο σωστά μέτρα σε συνδιασμό και με τη μάρκα του καθώς άλλη συντήρηση έχει μια BMW και άλλη ένα Hyundai. Και αν μπει αυτό το μέτρο με την τιμή πώλησης του αυτοκινήτου σε συνδιασμό και με τη μάρκα του το κράτος θα βγάλει αρκετά μιας και είμαστε μια χώρα που η αναλογία πολυτελών αυτοκινήτων/πληθυσμού βρίσκεται στι πρώτες θέσεις της Ε.Ε. ¨Ομως για μια ακόμη φορά έχω την αίσθηση ότι παίχτηκε ένα κόλπο. 'Καταργήσαν' τα τεκμήρια και φορτώσαν τον κόσμο με μεγάλα κυβικά. Μέσω των τραπεζών και των δελεαστηκών προσφορών των αντιπροσωπειών κάνανε κάθε σχεδόν οικογένεια να έχει τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα με πολυ μεγάλο όφελος στα τέλη κυκοφορίας για το κράτος. Εκεί πιο παλιότερα πλήρωνε μια οικογένεια τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο σήμερα καλείται να πληρώσει για τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα. Κάπως έτσι τα βλέπω ότι τα έχουν κάνει πάντα φυσικά προς όφελος τους. Για τη βενζίνη ο φόρος που μπαίνει ξέρετε πόσοι που έχουν αυτοκίνητα στο όνομα της εταιρίας τους βάζουν τα καύσιμα στα έξοδα και μειώνονται έτσι τα έσοδα με αποτέλεσμα να φορολογούνται λιγότερο; Αυτό στις Α.Ε. γίνεται πάντα. Πόσες BMW και MERCEDES είναι γραμμένες στα περιοσιακά στοιχεία της εταιρίας του επιχειρηματία...¨Ετσι και από τα καύσιμα έχει κάποιο όφελος και από την απόσβεση του αυτοκινήτου που επειδή είναι στο όνομα της εταιρίας περνά την απόσβεση στα έξοδα για να μειώσει έσοδα και να φορολογηθεί λιγότερο. Βέβαια πάντα τηρουμένων κάποιων αναλογιών γιατί εντάξει και το κράτος δεν κάθεται έτσι αλλα και οι νόμοι τους δίνουν πολλές αβάντες. Τα μεγάλα ψάρια μια χαρά τη βγάζουν άσε που όλα αυτά θα τα μετακυλήσουν στο κόστος. Εμέις να δούμε τα δικά μας τουτου πως θα τσουλάμε στο τέλος
-
Δεν ξέρω τι θα γίνει με το φόρο ταξινόμησης αλλά για αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων ας ετοιμαζόμαστε
''Από τον Ιανουάριο του 2007 ο συντελεστής του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) αυξάνεται στη Γερμανία από 16% σε 19&, όπως έχει ήδη αποφασιστεί από το οικονομικό επιτελείο της χώρας. Όπως είναι φυσικό, αυτό θα φέρει και «ντόμινο» αυξήσεων στα γερμανικά προϊόντα, ανάμεσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα αυτοκίνητα. Εννοείται βέβαια πως αυτό θα συμβεί και σε όλα τα «περιφερειακά» είδη που ενδιαφέρουν τον κόσμο των τεσσάρων τροχών.
Η αύξηση του ΦΠΑ κατά 3% είναι αδύνατο να μην επηρεάσει τις τιμές πώλησής τους, από τη στιγμή μάλιστα που η πλειοψηφία των μετόχων της Volkswagen και της BMW διαμαρτύρονται για τη χαμηλή κερδοφορία των μοντέλων των δύο εταιρειών. Άλλωστε, πολλοί υποστηρίζουν πως αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που ο κ. Χέλμουτ Πάνκε αποτραβήχτηκε από την προεδρία της BMW.
Για την Ελλάδα έχει ανεπισήμως συζητηθεί η αύξηση του ΦΠΑ κατά 1%, κάτι που σημαίνει πως τα περισσότερα προϊόντα –ανάμεσα στα οποία και τα αυτοκίνητα- θα πάνε στο 20%. Συγκεκριμένες αποφάσεις δεν έχουν παρθεί και τίποτε δεν είναι βέβαιο. Αν αυτό τελικά ισχύσει ή όχι, θα το μάθουμε τις ημέρες που θα συζητηθεί στο Κοινοβούλιο ο προϋπολογισμός του 2007.''
Όπως και νάχει, έρχονται ανακατατάξεις, είτε στα εγχώρια οικονομικά δεδομένα είτε στα διεθνή…
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=4213 -
Εμείς δεν θα πληρώσουμε τον γερμανικό ΦΠΑ αλλά τον ελληνικό. Άρα δεν μας αφορά η αύξηση αυτή.
-
Βασικά αν κάνουν αυτό που λένε με τους ρύπους να φορολογούνται τα αυτοκίνητα δεν ξέρω αλλά το βλέπω να κρύβει παγίδες. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα το πάρω σήμερα με τους ρύπους τους σημερινούς θα θεωρείται 'καθαρό' και θα φορολογείται λιγότερο από τα άλλα. Αν αρχίσουν όμως κάθε τόσο να βγάζουν νέους νόμους για χαμηλότερους ρύπους (υπάρχει αν θυμάμαι ένα όριο μέχρι το 2020 που έχει βάλει η Ε.Ε. να φτάσουν οι ρύποι) το αυτοκίνητο το σημερινό κάθε τόσο από 'καθαρό' θα αρχίσει να θεωρείται όλο και πιο ρυπογόνο άρα και θα φορολογείται και περισσότερο. Και εμείς τι θα κάνουμε; Αντί να το αλλάζουμε με κρητίριο το πόσο έχει παλιώσει θα αρχίσουμε να το αλλάζουμε με κρητίριο τους ρύπους; Και ποιος θα το αγοράζει μετά αν η φορολογία στα 'μη καθαρά' είναι μεγάλη; Ας έρθουν τα νέα μέτρα να δούμε τι θα μας βάλουν πάλι να πληρώνουμε. Πάντως την αύξηση 20% στα τελη κυκλοφορίας δεν τη γλυτώνουμε. Όπως και κάθε χρόνο την αναπροσαρμογή που κάνουν στο φόρο για τη βενζίνη και την αναιβάζουν κατά κάποιο ποσοστό. Στο τέλος θα έχουμε 1000άρι αμάξι και θα αναστενάζουμε!!!!
-
Στην τελική κάποιος μπορεί να έχει ως ασχολία τα αυτοκίνητα. Να κρατάει λεφτά για να τα ρίχνει εκεί. Γιατί να τον γδέρνει το κράτος; Ας αρχίσει με την ίδια λογική να γδέρνει και όσους ασχολούνται με τον μοντελισμό, το παγοδρόμιο, το surf. Γιατί έχεις κύριε ιστιοσανίδα και μπουκάλα κατάδυσης; Δικαιούσαι μόνο 1 πιάτο φαί, 1 παξιμάδι και νερό από την γούρνα. Για τα υπόλοιπα θεωρείσαι πιο πλούσιος από τον μέσο όρο και θα σε λιώσουμε στην φορολογία.
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Στην τελική κάποιος μπορεί να έχει ως ασχολία τα αυτοκίνητα. Να κρατάει λεφτά για να τα ρίχνει εκεί. Γιατί να τον γδέρνει το κράτος; Ας αρχίσει με την ίδια λογική να γδέρνει και όσους ασχολούνται με τον μοντελισμό, το παγοδρόμιο, το surf. Γιατί έχεις κύριε ιστιοσανίδα και μπουκάλα κατάδυσης; Δικαιούσαι μόνο 1 πιάτο φαί, 1 παξιμάδι και νερό από την γούρνα. Για τα υπόλοιπα θεωρείσαι πιο πλούσιος από τον μέσο όρο και θα σε λιώσουμε στην φορολογία.Εκτος απο τον εισπρακτικο χαρακτηρα, εχει και μια λογικη, να μην πηξουν ολοι οι δρομοι απο αυτοκινητα! Δεν θελω να φανταζομαι τι θα γινοταν αν ολοι οσοι θελουν, μπορουσαν με μικρο κοστος να εχουν 3-4 αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Στην τελική κάποιος μπορεί να έχει ως ασχολία τα αυτοκίνητα. Να κρατάει λεφτά για να τα ρίχνει εκεί. Γιατί να τον γδέρνει το κράτος; Ας αρχίσει με την ίδια λογική να γδέρνει και όσους ασχολούνται με τον μοντελισμό, το παγοδρόμιο, το surf. Γιατί έχεις κύριε ιστιοσανίδα και μπουκάλα κατάδυσης; Δικαιούσαι μόνο 1 πιάτο φαί, 1 παξιμάδι και νερό από την γούρνα. Για τα υπόλοιπα θεωρείσαι πιο πλούσιος από τον μέσο όρο και θα σε λιώσουμε στην φορολογία.Κοίταξε όπως πάμε στο τέλος κάπου κατά εκεί μας βλέπω να καταλήγουμε. Ένα από όλα να δικαιούμαστε. Αν πας για κάτι παραπάνω πέφτει φόρος βαρύς. Αλλά και αυτό πάλι δε συμφέρει τις βιομηχανίες. Που θα πουλάνε ότι παράγουν; Karampouzoukli σωστά το λες τόσα αυτοκίνητα που θα χωρέσουν. Όμως και εδώ ποιός φταίει; Ο αγοραστής που με 100 δόσεις (τόσες δίνει η Hyundai για ένα από τα μοντέλα της), με δάνεια με όρους 'ελκυστικούς', με διαφημίσεις και άλλα βομβαρδίζεται καθημερινά ή το κράτος που δεν τον προστατεύει από αυτόν τον υπερκαταναλωτισμό και υπερδανεισμό; Κάποτε για να πάρεις δάνειο σε ξεσκονίζαν και τώρα σε παρακαλάνε σε πολλές περιπτώσεις. Ύστερα στην Αθήνα φταίνει και πάλι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου που έγινε άναρχη δόμηση χωρίς πάρκινγ παλιά στις πολυκατοικίες; Τα τελευταία χρόνια ο νόμος όταν πας να χτίσεις σε υποχρώνει να κάνεις στην πολυκατοικία και χώρους παρκινγκ. Ελπίζω να μην τους φορολογήσουν και αυτούς
-
Δεν μπορω να καταλαβω τι θελετε-ουνε!
Απο τη μια δεν θελετε μπαμπουλες την αστυνομια πχ οταν κανετε παρανομιες, ανομιες και αλλα ομορφα αλλα απο την αλλη θελετε μπαμπουλα την τραπεζα, μην και παρετε ενα δανειο που δεν το αντεχετε???Μηπως, λεω ΜΗΠΩΣ, πρεπει να σταματησουμε να τα θελουμε ολα δικα μας και να καθησουμε να σκεφτουμε λιγακι, πριν παρουμε το νεο huyndai 12.000 ευρω, σε 60 ατοκες δοσεις, μηπως οταν πλεον το αγορασουμε καταληξουμε να το βαλουμε στον @@λο μας ετσι οπως εχει η κατασταση? Μηπως ειναι καλυτερα να κοιταξουμε πρωτα την αγορα, η εξασφαλιση μιας θεσης παρκινγκ και μετα να προβουμε σε καινουργιες αγορες??? Δεν ειδα ποτε κανεναν να παιρνει ψυγειο και να το αφηνει στο δρομο επειδη δε χωραει σπιτι του! Ακραιο παραδειγμα, αλλα το νοημα παραμενει σε ενα βαθμο!
Μηπως μερικοι πρεπει να αρχισουν να ξεφευγουν απο τη λογικη πηρα ενα αμαξι το 1987 5 εκατομμυρια δραχμες, σιγα μην το πουλησω για 500 ευρω, ας το κρατησω μηπως και μου χρειαστει,καταληγοντας οικογενειες που οδηγει ενα ατομο να εχουν 2-3 αμαξια?
Η μηπως εκει δε θα μας αρεσε το κρατος σε ρολο πλεον μπαμπουλα να σου λεει οτι για να αγορασεις νεο ΙΧ η θα πρεπει να εχεις θεση, η να δωσεις **για καταστροφη **ενα ΙΧ???
Κατάργηση φόρου ταξινόμησης εξέτάζει η Ε.Ε