Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Η κοινωνία του αυτοκινήτου" - Άρθρο σε εφημερίδα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Η κοινωνία του αυτοκινήτου" - Άρθρο σε εφημερίδα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    28
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Θέλω κι εγώ απ'αυτό που παίρνει ο αρθρογράφος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Θέλω κι εγώ απ'αυτό που παίρνει ο αρθρογράφος.

        ΟΧΙ skullone,ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          gskarmou last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          ÈÝëù êé åãþ áð'áõôü ðïõ ðáßñíåé ï áñèñïãñÜöïò.

          Eßíáé ôï ßäéï ðïõ ðáßñíåé êáé áõôüò ðïõ Ýóôåéëå üóïõò ðÜíå ìå ðÜíù áðï 120 óôïí øõ÷ßáôñï.

          Ìá åßíáé ðïëý áðëÞ... Ìüíï êÜôé 'öáíáôéóìÝíïé' áõôïêéíçôüöéëïé óáí êé åìÜò äåí ôç âëÝðïõí: Íá ðåôÜîïõìå ôá áõôïêßíçôá êáé íá ìçí ðÜìå ðïõèåíÜ...Þ áí ðÜìå êÜðïõ íá êÜíïõìå 500þñåò ÷ñçóéìïðïéþíôáò êÜðïéï áðü ôá Üèëéá ÌÌÅ ôçò ÅëëÜäáò... Äåí åßíáé ðïëý áðëï;;;

          Ôþñá ìéëÜìå óùóôÜ óáí ðïëßôåò ôïõ êñÜôïõò ðïõ ïíåéñåýïíôáé óáí áõôüí.
          Áí ôïí ðåôý÷ù üìùò, ìÝóá óå ÷ëéäÜôï áõôïêßíçôï, íá ðáñêÜñåé åîù áðï äéáóêåäáóôÞñéï -âÜóç åêôüîåõóçò ëïõëïõäéêþí êáôá ðáñáëßá ìåñéÜ Þ íá êÜíåé âüëôá ìå áíïé÷ôü óõíïäåßá üìïñöçò -êáôÜ 20 ÷ñüíéá íåþôåñçò-óõíïäïý êáìáñþíïíôáò ãéá ôçí åðéôõ÷ßá ôïõ ãåíéêÜ, èá öôáßù ìåôÜ ãéá üôé êÜíù????

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            skullone last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

            Θέλω κι εγώ απ'αυτό που παίρνει ο αρθρογράφος.

            ΟΧΙ skullone,ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

            Καλά, μοναχοφάης είναι; Όλο για πάρτη του το κρατάει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Παιδιά για όλα υπάρχει λύση.
              Να στρώσουμε με ράγες όλη την ύπαιθρο, να εφοδιαστούμε όλοι από ένα βαγονάκι μεταφοράς μεταλλευμάτων (σαν αυτά που είχαν παλιά τα ορυχεία) και να αρχίσουμε τις μοναχικές μας εξορμήσεις στην ύπαιθρο. Αν τώρα είμαστε τόσο πωρωμένοι και θέλουμε να πάμε σε απάτητα μέρη, ας στρώσουμε και μερικά χιλιόμετρα ράγες μόνοι μας, βοηθάει στην διατήρηση σωστού βάρους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spiros7 last edited by

                Λοιπόν!
                Από αύριο πετάμε όλοι τα αυτοκίνητά μας και πέρνουμε τον καρβουνιάρη...
                Αθήνα-Πάτρα σε 5 ώρες σας λέει τίποτα;
                Δεν το ήξερα από την αρχή- θα πήγαινα με τα πόδια! Και πιο γρήγορα και καλό στην υγεία.
                Να καταργηθεί και το WRC- θα έχουμε άλλου είδους αγώνες πλέον:
                ΚΤΕΛ vs Intercity και πεζοί vs καρβουνιάρη.
                Δεν μπορώ άλλο-οι παντογνώστες-αρθρογράφοι παράγιναν πολλοί...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nass last edited by

                  Καλά, το άρθρο είναι ανάξιο σχολιασμού. Και κανείς σε αυτό το Forum δε νομίζω να συμμερίζεται την πρόταση για κατάργηση των αυτοκινήτων, διότι απλά η δυνατότητα να πας όπου θες, όποτε θες και με όποιο τρόπο θες είναι πολύ σπουδαίο προσόν της αυτοκίνησης.

                  Από την άλλη όμως, για όποιον έχει χρησιμοποιήσει τρένο στην Ευρώπη (στις ΗΠΑ χρησιμοποίησα και δεν εντυπωσιάστηκα, και στην Ιαπωνία λένε πως έχουν φοβερά τρένα αλλά δεν το ξέρω προσωπικά), δεν τίθεται θέμα ποιό είναι το καλύτερο μέσο για:

                  ο Περιαστικές διαδρομές και 'καθημερινό' commuting (μένεις στο Fonteneblau μέσα στην εξοχή, πέρνεις το αυτοκίνητό σου, πας στο σταθμό, παρκάρεις, παίρνεις το τρένο και σε λιγότερο από μία ώρα είσαι στο Παρίσι, 60 Km μακριά, όσο δηλ. κάνουμε εμείς με αυτοκίνητο Κέντρο Αθήνας-Μαρούσι ). Είναι αδιανόητο η Αθήνα να μην έχει προαστιακό σιδηρόδρομο (και δεν εννοώ μόνο αυτόν που κατασκευάζεται αλλά και να πηγαίνεις Χαλκίδα και Λουτράκι σε τρία τέταρτα. Πολλοί εδώ μέσα ευχαρίστως θα έμεναν Χαλκίδα και θα δούλευαν Αθήνα αν μπορούσαν να μετακινηθούν σε λογικό χρόνο).

                  ο Μέσες διαδρομές που διαφορετικά θα έπαιρνες αεροπλάνο και δεν χρειάζεσαι απαραίτητα αυτοκίνητο στον προορισμό (*), πχ. μεταξύ όλων σχεδόν των σημαντικών πόλεων στην Κεντρική Ευρώπη, Παρίσι-Λονδίνο με το EuroStar, όλα τα TGV (όποιος δεν το έχει χρησιμοποιήσει δεν ξέρει τι σημαίνει μοντέρνο τρένο ). Δεν θα μπορούσε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 (έστω όχι 3...) ώρες ?

                  ο Εμπορευματικές διαδρομές με ασφάλεια και το χαμηλότερο κόστος απ΄ όλα τα μέσα πλην του ποντοπόρου πλοίου

                  ο Αστικές μετακινήσεις (μετρό και δευτερευόντως τραμ)

                  (*) Και γιατί να χρειάζεσαι αν δεν πρόκειται να φύγεις από την πόλη προορισμού ? Αφού θα έχει μετρό που πάει παντού...

                  Αντί λοιπόν να 'τη λέμε' στο τρένο, καλύτερα να συνειδητοποιήσουμε πως η κατάσταση των τρένων μιας χώρας είναι πολλές φορές αντίστοιχη του 'πολιτισμού' της χώρας και να 'τη λέμε' σε αυτούς που σχεδίασαν τη γέφυρα του Ρίου χωρίς πρόβλεψη για τρένο στη μέση, σε αυτούς που σταμάτησαν τα έργα του Προαστειακού (Δήμος Αθηναίων παρακαλώ για να μην θιχτούν συμφέροντα (ζητάνε όλες οι γραμμές των τρένων Αγ. Ανάργυροι - Ρέντη να γίνουν υπόγειες!!! προφανώς για να εκμεταλλευτούν τα από πάνω 'φιλέτα')), σε αυτούς στο Φάληρο που δεν θέλουν να περάσει από την παραλιακή το τράμ κοκ.

                  Προσοχή: εξακολουθώ να λατρεύω την αυτοκίνηση. Ομως αναγνωρίζω τα όριά της και την ακαταλληλότητά της στις αστικές και περιαστικές 'καθημερινές' μετακινήσεις και την υπεροχή του τρένου στις συγκεκριμένες συνθήκες που ανέφερα. Και 'μου τη δίνει' που στην Ελλάδα εντελώς άκριτα και αλόγιστα έχουμε 'θάψει' (λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης και 'οράματος') το τρένο ακριβώς σε αυτές τις περιπτώσεις που θα έπρεπε να είναι #1: αυτοκίνητο για κίνηση μέσα στην Αθήνα, νταλίκες για να κουβαλήσουν κόντρα-πλακέ από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα, ΚΤΕΛ για Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

                  salome, ρωτάς για τα ΚΤΕΛ και το τρένο ? Θα σου αναφέρω κάτι που είχα ξαναπεί στο Forum: όταν ο ΟΣΕ κάπου στο 1990 είχε ανακοινώσει τρένο για Λουτράκι σε 1 ώρα και τιμή το μισό του ΚΤΕΛ (δηλ. οι λογικές τιμές και για διάρκεια και για κόστος του ταξιδιού), τα ΚΤΕΛ έκαναν απεργία! Και αντί να τους πούνε 'άντε στο διάολο', αύξησαν την τιμή του εισητηρίου του ΟΣΕ . Ετσι αντιλαμβάνονται στην Ελλάδα των ΚΤΕΛ τον ανταγωνισμό και την οικονομία της αγοράς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    syele last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Καλά, το άρθρο είναι ανάξιο σχολιασμού. Και κανείς σε αυτό το Forum δε νομίζω να συμμερίζεται την πρόταση για κατάργηση των αυτοκινήτων, διότι απλά η δυνατότητα να πας όπου θες, όποτε θες και με όποιο τρόπο θες είναι πολύ σπουδαίο προσόν της αυτοκίνησης.

                    Από την άλλη όμως, για όποιον έχει χρησιμοποιήσει τρένο στην Ευρώπη (στις ΗΠΑ χρησιμοποίησα και δεν εντυπωσιάστηκα, και στην Ιαπωνία λένε πως έχουν φοβερά τρένα αλλά δεν το ξέρω προσωπικά), δεν τίθεται θέμα ποιό είναι το καλύτερο μέσο για:

                    ο Περιαστικές διαδρομές και 'καθημερινό' commuting (μένεις στο Fonteneblau μέσα στην εξοχή, πέρνεις το αυτοκίνητό σου, πας στο σταθμό, παρκάρεις, παίρνεις το τρένο και σε λιγότερο από μία ώρα είσαι στο Παρίσι, 60 Km μακριά, όσο δηλ. κάνουμε εμείς με αυτοκίνητο Κέντρο Αθήνας-Μαρούσι ). Είναι αδιανόητο η Αθήνα να μην έχει προαστιακό σιδηρόδρομο (και δεν εννοώ μόνο αυτόν που κατασκευάζεται αλλά και να πηγαίνεις Χαλκίδα και Λουτράκι σε τρία τέταρτα. Πολλοί εδώ μέσα ευχαρίστως θα έμεναν Χαλκίδα και θα δούλευαν Αθήνα αν μπορούσαν να μετακινηθούν σε λογικό χρόνο).

                    ο Μέσες διαδρομές που διαφορετικά θα έπαιρνες αεροπλάνο και δεν χρειάζεσαι απαραίτητα αυτοκίνητο στον προορισμό (*), πχ. μεταξύ όλων σχεδόν των σημαντικών πόλεων στην Κεντρική Ευρώπη, Παρίσι-Λονδίνο με το EuroStar, όλα τα TGV (όποιος δεν το έχει χρησιμοποιήσει δεν ξέρει τι σημαίνει μοντέρνο τρένο ). Δεν θα μπορούσε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 (έστω όχι 3...) ώρες ?

                    ο Εμπορευματικές διαδρομές με ασφάλεια και το χαμηλότερο κόστος απ΄ όλα τα μέσα πλην του ποντοπόρου πλοίου

                    ο Αστικές μετακινήσεις (μετρό και δευτερευόντως τραμ)

                    (*) Και γιατί να χρειάζεσαι αν δεν πρόκειται να φύγεις από την πόλη προορισμού ? Αφού θα έχει μετρό που πάει παντού...

                    Αντί λοιπόν να 'τη λέμε' στο τρένο, καλύτερα να συνειδητοποιήσουμε πως η κατάσταση των τρένων μιας χώρας είναι πολλές φορές αντίστοιχη του 'πολιτισμού' της χώρας και να 'τη λέμε' σε αυτούς που σχεδίασαν τη γέφυρα του Ρίου χωρίς πρόβλεψη για τρένο στη μέση, σε αυτούς που σταμάτησαν τα έργα του Προαστειακού (Δήμος Αθηναίων παρακαλώ για να μην θιχτούν συμφέροντα (ζητάνε όλες οι γραμμές των τρένων Αγ. Ανάργυροι - Ρέντη να γίνουν υπόγειες!!! προφανώς για να εκμεταλλευτούν τα από πάνω 'φιλέτα')), σε αυτούς στο Φάληρο που δεν θέλουν να περάσει από την παραλιακή το τράμ κοκ.

                    Προσοχή: εξακολουθώ να λατρεύω την αυτοκίνηση. Ομως αναγνωρίζω τα όριά της και την ακαταλληλότητά της στις αστικές και περιαστικές 'καθημερινές' μετακινήσεις και την υπεροχή του τρένου στις συγκεκριμένες συνθήκες που ανέφερα. Και 'μου τη δίνει' που στην Ελλάδα εντελώς άκριτα και αλόγιστα έχουμε 'θάψει' (λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης και 'οράματος') το τρένο ακριβώς σε αυτές τις περιπτώσεις που θα έπρεπε να είναι #1: αυτοκίνητο για κίνηση μέσα στην Αθήνα, νταλίκες για να κουβαλήσουν κόντρα-πλακέ από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα, ΚΤΕΛ για Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

                    salome, ρωτάς για τα ΚΤΕΛ και το τρένο ? Θα σου αναφέρω κάτι που είχα ξαναπεί στο Forum: όταν ο ΟΣΕ κάπου στο 1990 είχε ανακοινώσει τρένο για Λουτράκι σε 1 ώρα και τιμή το μισό του ΚΤΕΛ (δηλ. οι λογικές τιμές και για διάρκεια και για κόστος του ταξιδιού), τα ΚΤΕΛ έκαναν απεργία! Και αντί να τους πούνε 'άντε στο διάολο', αύξησαν την τιμή του εισητηρίου του ΟΣΕ . Ετσι αντιλαμβάνονται στην Ελλάδα των ΚΤΕΛ τον ανταγωνισμό και την οικονομία της αγοράς

                    Με κάλυψες και περαστικά μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kouk last edited by

                      Και για να μην ξεχνιώμαστε τα ΚΤΕΛ -υποτίθεται- είναι ιδιωτικά (συνεταιρισμοί των οδηγών)!! Που πήραν υποτίθεται τα πούλμαν για να τα διαχειρίζονται αυτοί και να μην επιβαρύνουν το Κράτος,δηλαδή εμάς! Οπως και για τους ιδιοκτήτες φερυμποουτ που δεν εχουν αφήσει να γίνει η γέφυρα στη Σαλαμίνα και θα αποζημιωθούν για την γέφυρα του Ρίο (!!! ) γιατί χάνουν λέει την δουλειά τους!!!
                      Αϊ σιχτίρ κοπάνια πιά!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr