-
Ο χρήστης branson έγραψε:
Να δωσω μερικες πληροφοριες ακομη.
Τα λαδια τα αλαζω καθε 12000χχ περιπου και οταν τα βγαζω εχουν σχεδον το φυσικο τους χρωμα.
Πληρουν τις προδιαγραφες της VW και μου στοιχιζουν 20 ευρω το λιτρο.
Επισης στις κρυες εκινησεις τον χειμωνα δεν κροταλιζει τιποτα δουλευει πολυ ηρεμα.Πληρουν τις προδιαγραφες της VW? Για τα 10W60 λέμε;
Εγώ βάζω στο σιβίκ μου 15W50 από τη πρώτη μέρα. Είναι πολύ καλά μέσα στη πόλη σε μποτιλιάρισμα, αλλά όταν τρέχω στην εθνική ο κινητήρας μάλλον υποφέρει γιατί είναι πολύ χοντρά.
Ξεκινάει στο κρύο (-15) μια χαρά, αυτό σημαίνει ότι περνάει το πρώτο τεστ. Το δεύτερο τεστ λέγεται rotary viscometer και τόσο χοντρό λάδι σε ψηλές στροφές δεν θα έχει καλά αποτελέσματα. Επειδή έχω σταματήσει να κινώ το αμάξι μέσα στη πόλη και κάνω μόνο ταξίδια σκέφτομαι να κατέβω στο 5W30, 10W30, 0W40 σίγουρα καλύτερη λίπανση το χειμώνα με ψηλές ταχύτητες.
Αν με τα λεπτά λάδια έχει ο κινητήρας το καλοκαίρι καλή πίεση στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, είναι καλύτερη λίπανση από τα χοντρά.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Για μένα προσωπικά, το θέμα είναι ότι δεν ψάχνω λάδι ειδικών απαιτήσεων. Θέλω ένα καλό λάδι σε συγκεκριμένο ιξώδες (10W40) που να κάνει για όλες τις χρήσεις, από μποτιλιάρισμα (ευτυχώς λίγο) έως πίστα (δυστυχώς λίγη), σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει πολλές απαιτήσεις από το λιπαντικό του. Δεν είναι κανένας πύραυλος, ένα 1300άρι ατμοσφαιρικό οικογενειακό είναι! Εκτός από τις λίγες φορές που θα μπω στην πίστα, ξέρω ότι το 300V θα είναι έξω από τα νερά του. Όποιος έχει κάποια καλή ιδέα να μου προτείνει, θέλω να την ακούσω! Αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε δύο επιλογές: AMSOIL AMO για 7.500km ή κάποιο ημισυνθετικό για 5.000km.
Θεωρώ ότι το AMO 10W40 παραείναι καλό για τις απαιτήσεις σου, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τις ανησυχίες σου όσον αφορά την πιστοποίηση κατά API, γιατί κακά τα ψέμματα ό,τι και να αγοράσουμε είναι πολύ καλύτερα όταν μετά την αγορά συνεχίζουμε να νιώθουμε καλά. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν θα σου προτείνω ούτε RED LINE, ούτε 300V.
Ποιός είναι ο λόγος που αναγκάζεσαι να κινείσαι αυστηρά στα 10W40 όπου τα περισσότερα πλην γνωστών ελαχίστων είναι συνδυασμός Group I/II/III; Γιατί όχι 5W40 όπου η πλειοψηφία είναι 100% Group III και πάνω; Αν λοιπόν μπορείς να πάς σε πιστοποιημένα κατά ΑPI 5W40 τότε υπάρχουν άριστες επιλογές σε Group III (ELF EXCELLIUM 5W40) ή σε Group IV (MOTUL 8100 5W40) ή και ενδιάμεσα Group III/IV (FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40 - τώρα τελευταία μου έχει καρφωθεί στο μυαλό η απορία κατά πόσο 'παρθένο' Group IV εξακολουθεί να είναι το 8100 5W40...) που βγάζουν χαλαρά 7500χλμ στον κινητήρα σου.Όσον αφορά τον προβληματισμό της AMSOIL (και της RED LINE φυσικά) σχετικά με τις πιστοποιήσεις κατά API, όπως προβάλλονται στο καταπληκτικό site της (AMSOIL), νομίζω ότι πιο ξεκάθαρη δεν μπορεί να είναι. Σε καμία περίπτωση δεν μας δουλεύει αφού ουδέποτε έκρυψε την ταυτότητά της (φιλοσοφία και ποιότητα πάνω από όλα κι ας έρχεται σε κόντρα ακόμη και με κατοχυρώσεις-πιστοποιήσεις). Θεωρώ πολύ λογικό αυτό που λέει, ότι δηλ. η πιστοποίηση κατά API δίνεται βάση σύνθεσης του λιπαντικού και όχι βάση της λειτουργίας του, όπου εν τέλη το πχ φωσφορούχο AMSOIL στέλνει λιγότερο φώσφορο στον καταλύτη από τα λιγότερα φωσφορούχα πιστοποιημένα κατά API λιπαντικά. Γι αυτό και όταν λέει ότι πληρεί την API SL αυτό ισχύει στην πράξη και ουδείς κατάφερε ποτέ να το αμφισβητίσει στην πρακτική του πλευρά, γιατί τελικά εκεί έχει και νόημα. Πολλοί, πάρα πολλοί (και μάλσιτα κολοσσοί) θα ήθελαν να σπιλώσουν (το λιγότερο) την AMSOIL ή την REDLINE στέλνοντάς τους στα δικαστήρια, και αυτό για να γίνει θα πρέπει ή να πλαστογραφήσουν πιστοποίηση κατά API ή να αποδειχθούν αφερέγγυες στους πελάτες τους δηλ. στην φάση εφαρμογής των λιπαντικών τους σε άπειρους και διαφορετικούς κινητήρες, με διαφορετικούς οδηγούς, σε διαφορετικές συνθήκες. Οι πελάτες αυτών των εταιριών δεν θα είναι ποτέ πλειοψηφία και αυτό το γνωρίζουν καλά. Το μόνο όπλο τους είναι η κορυφαία ποιότητα σε λογική τιμή, και έτσι όπως το χειρίζονται έως τώρα μας κάνουν μεγάλο καλό όταν μπορούμε να αγοράσουμε τα προϊόντα τους σε τιμές ίδιες με άλλα ανταγωνιστικά πιστοποιημένα κορυφαία Group III, χώρια που αρκετοί από εμάς θα τα αγοράζαμε ακόμη κι αν ήταν τα απολύτως ακριβότερα της αγοράς...
Επίσης, η AMSOIL κάνει κάτι αρκετά έξυπνο δηλ. καθαρά μαρκετίστικη κίνηση μεν αλλά έξυπνη και τίμια, όταν λανσάρει την πιστοποιημένη κατά API πλήρη σειρά XL 7500 που είναι 100% Group III και που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι εάν κάποιος θέλει ακόμη καλύτερα λιπαντικά από τα XL έχει και γκάμα με ΜΗ πιστοποιημένα κατά API κορυφαία λιπαντικά. Ουδέν κρυπτόν για όποιον ψάχνει και ρωτάει (ελπίζω για όλους όσους είναι εδώ μέσα τουλάχιστον). Όποιος δεν ψάχνει και δεν ρωτάει, κορόϊδο από πολλούς θα πιαστεί αλλά και πάλι όχι από τις AMSOIL-REDLINE αφού τα προϊόντα τους είναι εξ ορισμού κατασκευής τίμια και κορυφαία.Εν τέλη, υπάρχουν κι άλλα εξαιρετικά Group IV/V λιπαντικά που είναι πιστοποιημένα κατά API (Mobil 1, MOTUL 8100, FUCHS TITAN SUPERSYN, TOTAL/ELF 0W30-0W40-10W50 κλπ), οπότε δεν βρίσκω τον τρόπο που ένας συνειδητοποιημένος καταναλωτής θα μείνει ποτέ πραγματικά δυσαρεστημένος από τις επιλογές που του δίνονται.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
JIM THEO, δέχομαι ότι πολλά καλά λάδια δεν είναι πιστοποιημένα, και μερικά από αυτά δεν γίνεται να είναι. Το AMSOIL AMO έχει παραπάνω φώσφορο, το Motul 300V δεν ξέρω τι έχει, αλλά σίγουρα είναι special λάδι. Το ότι η Subaru δίνει 300V ως performance λάδι σημαίνει ότι αυτό είναι το σωστό λιπαντικό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αν όμως η οδήγησή σου είναι επίσης performance. Μέσα στην κίνηση υποθέτω ότι ένα οποιοδήποτε επώνυμο συνθετικό θα προστατεύει καλύτερα από το 300V, αλλά τότε δεν έχουμε να κάνουμε με performance driving, αλλά με οδήγηση πόλης.Για μένα προσωπικά, το θέμα είναι ότι δεν ψάχνω λάδι ειδικών απαιτήσεων. Θέλω ένα καλό λάδι σε συγκεκριμένο ιξώδες (10W40) που να κάνει για όλες τις χρήσεις, από μποτιλιάρισμα (ευτυχώς λίγο) έως πίστα (δυστυχώς λίγη), σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει πολλές απαιτήσεις από το λιπαντικό του. Δεν είναι κανένας πύραυλος, ένα 1300άρι ατμοσφαιρικό οικογενειακό είναι! Εκτός από τις λίγες φορές που θα μπω στην πίστα, ξέρω ότι το 300V θα είναι έξω από τα νερά του. Όποιος έχει κάποια καλή ιδέα να μου προτείνει, θέλω να την ακούσω! Αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε δύο επιλογές: AMSOIL AMO για 7.500km ή κάποιο ημισυνθετικό για 5.000km.
Πολυ σωστα μιλας αλλα δεν προτεινα σε κανεναν να βαζει V300 για καθημερινη χρηση, ετσι δεν ειναι;
Επισης οταν θες κατι να ειναι μετριο και πανω δηλαδη να κανει για καθημερινη χρηση, για πιστα, για χιλιομετρικη αποδοση και για οικονομια ειναι 99% σιγουρος οτι και το λαδι που θα βρεις θα ειναι 'μετριο' σε ολα γιατι πολυ απλα ολα αυτα μαζι ειναι ασυμβιβαστα!
Προσωπικα και λογω του 'ειδικου' του αυτοκινητου με ενδιαφερει περισσοτερο να προστατεψει απο σπασιμο τον κινητηρα μου το λαδι μια φορα σε extreme καταστασεις αν χρειαστει παρα η καλυτερη προστασια που θα του παρεχει μεσα στην πολη ενα αλλο λαδι αφου ουτως η αλλως δεν το πλυχρησιμοποιω εντος και παντα το ζεσταινω-κρυωνω επαρκως.
Κι εγω αγοραζω τωρα 1300αρι ατμοσφαιρικο και παρηγγειλα Amsoil European Formula, αρχικα για δοκιμη κι αν δεν μου αρεσουν θα παω επισης σε καποιο 'καθημερινο' 0-5W/40 Group V/IV λαδι κι οχι στα 'performance'.
Εν ολιγοις πρεπει να εισαι συνειδητοποιημενος και σε σχεση παντα με το αυτοκινητο σου - χρηση που του κανεις οταν επιλεγεις λαδι και δεν υπαρχει γενικος κανονας οπως λενε κι οι Αγγλοι 'one size fits all'! -
JIM THEO,συμφωνω με αυτα που λες,αλλά η -ρητορικη- απορια μου ειναι πως ακριβως θα κρινεις αυτο: >...αν δεν μου αρεσουν θα παω επισης σε καποιο 'καθημερινο'...
Ετσι, με λιγη δοση χιουμορ,επεκτεινω το ερωτημα μου:
Θα βαζεις σε ενα κουταλι και θα το γευεσαι;
Θα δαπανησεις καποια μυρια ευρώ για εργαστηριο και ειδικους;
Θα κανεις τεστ υστερα απο 1.000.000 χλμ σε διαφορετικες ηπειρους;
Θα βαζεις καθε μερα αλλο λαδι και στο τελος της ημερας θα τρεχεις στο Χημειο του κρατους;Απαντησεις τυπου:
Εγω ξερω
Κανει λιγοτερο θορυβο
Το χρωμα ειναι καλο
Το ειδα στο internetπροσωπικα δεν τις θεωρω σοβαρες.
-
Τίγρη, υπεραπλουστευμένος ο τρόπος που εκφράζεις κάτι που δεν βλέπω τον λόγο να συζητηθεί... αλλά δεν βλέπω και να θέλεις απάντηση... εσύ εξάλλου την ξέρεις... έτσι κι εγώ θα σε αγνοήσω.
Είναι πολύ ευκολότερο να καταστρέφεις παρά να δημιουργείς...
-
Ο χρήστης skodakias έγραψε:
στο ενιαιο μηπως ηταν σπονσορας η yacoo?:roll:
to 0/40 σαν 'συνταγη' ειναι καλυτερο.
Και οπως ειπε και ο Λεωνιδας λαβε και τον παραγοντα 'ροη λιπαντικου'.Τι λαδια εβαζες μεχρι τωρα kai pvw doyleyeis to moter soy?
Μέχρι σήμερα έχω βάλει 0-30, 10-40, και τελευταία τα mobil1 0-40.
Πως δουλεύω το μοτέρ μου ??? Το αφήνω να ζεσταθεί όταν ξεκινάω, να κρυώσει καλά όταν σταματήσω και ενδιάμεσα ..... όπως κάτσει......
to 0/30 οπως ειπα και ποιο πανω αντικατασταθηκε απ το 5/30 504.00 507.00
Βαλε αυτο και κρατα το 15000km ANETA,κι αν το καιει υπερβολικα αλλαξτο με 0/40 και αραξε εκει.Μη κανεις πειραματοζωο το μοτερ -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ετσι, με λιγη δοση χιουμορ,επεκτεινω το ερωτημα μου:Θα βαζεις σε ενα κουταλι και θα το γευεσαι;
Θα δαπανησεις καποια μυρια ευρώ για εργαστηριο και ειδικους;
Θα κανεις τεστ υστερα απο 1.000.000 χλμ σε διαφορετικες ηπειρους;
Θα βαζεις καθε μερα αλλο λαδι και στο τελος της ημερας θα τρεχεις στο Χημειο του κρατους;Έχουν κάνει πολλοί δεν χρειάζεται να τα ξανακάνεις, αν ψάξεις θα τα βρεις όλα. Ναι, στο internet.
Ο JIM THEO δεν χρειάζεται να τα ψάξει, τα έχει όλα μαζεμένα.
Ακόμα, υπάρχουν μερικοί 'γευσιγνώστες' που δεν χρειάζεται να κάνουν ανάλυση ΤΒΝ στο λάδι τους. Το δοκιμάζουν και καταλαβαίνουν την οξύτητα (έτσι λένε τουλάχιστο).
Εγώ μυρίζω (όπως κάνουν ΟΛΟΙ) το λάδι στο αυτόματο σαζμάν και καταλαβαίνω αν είναι καλό ή όχι. Το καμμένο έχει χαρακτηριστική μυρωδιά.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
JIM THEO,συμφωνω με αυτα που λες,αλλά η -ρητορικη- απορια μου ειναι πως ακριβως θα κρινεις αυτο: >...αν δεν μου αρεσουν θα παω επισης σε καποιο 'καθημερινο'...Ετσι, με λιγη δοση χιουμορ,επεκτεινω το ερωτημα μου:
Θα βαζεις σε ενα κουταλι και θα το γευεσαι;
Θα δαπανησεις καποια μυρια ευρώ για εργαστηριο και ειδικους;
Θα κανεις τεστ υστερα απο 1.000.000 χλμ σε διαφορετικες ηπειρους;
Θα βαζεις καθε μερα αλλο λαδι και στο τελος της ημερας θα τρεχεις στο Χημειο του κρατους;Απαντησεις τυπου:
Εγω ξερω
Κανει λιγοτερο θορυβο
Το χρωμα ειναι καλο
Το ειδα στο internetπροσωπικα δεν τις θεωρω σοβαρες.
Αν σου πω πως στο Impreza καταλαβαινω ποτε το λαδι εχει καταπονηθει και πλησιαζει η αλλαγη του απο το θορυβο που κανει ο μποξερ ειδικα στο ρελαντι (ακουγεται πολυ σαν piston slap) θα με πεις τρελλο και υπερβολικο!
Κι ομως στο 90% των περιπτωσεων τοτε ειναι που θα μου εχει καψει και μικρη ποσοστητα (100-300ml) αφου εχει υποβαθμιστει πολυ το λαδι κι εχω χημικη αναλυση περι τουτου που το αποδεικνυει κιολας.Και για να σου απαντησω αν και διακρινω περισσοτερη διαθεση ειρωνιας παρα χιουμορ στις ερωτησεις σου μαθε πως δεν χρειαζεται περα απο 30-40 ευρω για κατι πολυ απλο αρκει να εχεις διαθεση:
Θα κανω μια αναλυση λαδιου (μελετωντας και τις διαφορες μεταξυ καινουριου-χρησιμοποιημενου) μετα απο δυο συνεχομενες αλλαγες με το Amsoil και βεβαια η πιθανη καταναλωση θα επηρεασει την κριση μου αφου σε τετοιο αυτοκινητο που δεν συνηθιζει να καιει λαδι ειναι σημαντικο μειον.Τωρα αν εσυ ξερεις πως με τη γευση, με 1.000.000 ευρω για αναλυση λαδιου σε διαφορες ηπειρους η με το χρωμα και το 'internet' βγαινουν καλυτερα συμπερασματα μαλλον κανω λαθος, συγχωρεσε με, ασε να κανω εγω τις μ@λ@κιες μου κι ας εχετε εσεις τους δικους σας τροπους 'πιστοποιησης' για ενα λαδι, ποιος ειναι πιο αντικειμενικος πιστευεις περαν της αναλυσης στο ιδιο παντα αυτοκινητο; (ειλικρινα παντα φιλικα, απλα σου απαντω στην ερωτηση)
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Μη κανεις πειραματοζωο το μοτερ+1
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Θεωρώ ότι το AMO 10W40 παραείναι καλό για τις απαιτήσεις σου, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τις ανησυχίες σου όσον αφορά την πιστοποίηση κατά API, γιατί κακά τα ψέμματα ό,τι και να αγοράσουμε είναι πολύ καλύτερα όταν μετά την αγορά συνεχίζουμε να νιώθουμε καλά. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν θα σου προτείνω ούτε RED LINE, ούτε 300V.Το να παραείναι καλό για τις απαιτήσεις μου το AMO, δεν είναι μειονέκτημα, αρκεί βέβαια να μην το παραπληρώσω!
Τα Red Line δεν τα έχω μελετήσει, οπότε δεν μπορώ να πω γνώμη. Για το 300V νομίζω ότι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις μου όταν θα αποφασίσω να κινηθώ γρήγορα, αλλά δεν είναι λάδι για όλες τις χρήσεις. Αν το αλλάζω βέβαια κάθε 6 μήνες, no problem. Btw, δεν με ενοχλεί να μην είναι πιστοποιημένο κατά API. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν ήταν προφανές. Τώρα που το ξέρω, το AMO είναι ακόμα μέσα στις επιλογές μου, καθώς πιστεύω ότι είναι το πιο 'λάδι-για-όλες-τις-χρήσεις' μεταξύ αυτών των τριών που ανέφερες.Ποιός είναι ο λόγος που αναγκάζεσαι να κινείσαι αυστηρά στα 10W40 όπου τα περισσότερα πλην γνωστών ελαχίστων είναι συνδυασμός Group I/II/III; Γιατί όχι 5W40 όπου η πλειοψηφία είναι 100% Group III και πάνω; Αν λοιπόν μπορείς να πάς σε πιστοποιημένα κατά ΑPI 5W40 τότε υπάρχουν άριστες επιλογές σε Group III (ELF EXCELLIUM 5W40) ή σε Group IV (MOTUL 8100 5W40) ή και ενδιάμεσα Group III/IV (FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40 - τώρα τελευταία μου έχει καρφωθεί στο μυαλό η απορία κατά πόσο 'παρθένο' Group IV εξακολουθεί να είναι το 8100 5W40...) που βγάζουν χαλαρά 7500χλμ στον κινητήρα σου.
Δεν ήθελα να πάω στο 5W40 γιατί έχω ακούσει από 2-3 πηγές ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας μετά από πολλά χιλιόμετρα με ημισυνθετικό 10W40, αν αλλάξεις σε συνθετικό 5W40 το καίει. Και ο δικός μου έχει 150.000km. Οπότε ήθελα να είμαι ήσυχος ως προς αυτή την παράμετρο. Ο αντίλογος βέβαια είναι ότι το 5W με το 10W θα έπρεπε να διαφέρουν στο ιξώδες μόνο όταν είναι κρύα, οπότε δεν θα διαφέρουν σε κατανάλωση λαδιού λόγω ιξώδους. Ίσως φταίει η σύνθεση ή η ποιότητα του λαδιού που δοκίμασαν αυτοί που μου το είπαν.
Δεν ξέρω αν θα πάω σε αυτή την κατηγορία λιπαντικών, αλλά μάλλον πρέπει να σκεφτώ και αυτή την επιλογή.Όσον αφορά τον προβληματισμό της AMSOIL (και της RED LINE φυσικά) σχετικά με τις πιστοποιήσεις κατά API, όπως προβάλλονται στο καταπληκτικό site της (AMSOIL), νομίζω ότι πιο ξεκάθαρη δεν μπορεί να είναι. Σε καμία περίπτωση δεν μας δουλεύει αφού ουδέποτε έκρυψε την ταυτότητά της (φιλοσοφία και ποιότητα πάνω από όλα κι ας έρχεται σε κόντρα ακόμη και με κατοχυρώσεις-πιστοποιήσεις). Θεωρώ πολύ λογικό αυτό που λέει, ότι δηλ. η πιστοποίηση κατά API δίνεται βάση σύνθεσης του λιπαντικού και όχι βάση της λειτουργίας του, όπου εν τέλη το πχ φωσφορούχο AMSOIL στέλνει λιγότερο φώσφορο στον καταλύτη από τα λιγότερα φωσφορούχα πιστοποιημένα κατά API λιπαντικά. Γι αυτό και όταν λέει ότι πληρεί την API SL αυτό ισχύει στην πράξη και ουδείς κατάφερε ποτέ να το αμφισβητίσει στην πρακτική του πλευρά, γιατί τελικά εκεί έχει και νόημα. Πολλοί, πάρα πολλοί (και μάλσιτα κολοσσοί) θα ήθελαν να σπιλώσουν (το λιγότερο) την AMSOIL ή την REDLINE στέλνοντάς τους στα δικαστήρια, και αυτό για να γίνει θα πρέπει ή να πλαστογραφήσουν πιστοποίηση κατά API ή να αποδειχθούν αφερέγγυες στους πελάτες τους δηλ. στην φάση εφαρμογής των λιπαντικών τους σε άπειρους και διαφορετικούς κινητήρες, με διαφορετικούς οδηγούς, σε διαφορετικές συνθήκες. Οι πελάτες αυτών των εταιριών δεν θα είναι ποτέ πλειοψηφία και αυτό το γνωρίζουν καλά. Το μόνο όπλο τους είναι η κορυφαία ποιότητα σε λογική τιμή, και έτσι όπως το χειρίζονται έως τώρα μας κάνουν μεγάλο καλό όταν μπορούμε να αγοράσουμε τα προϊόντα τους σε τιμές ίδιες με άλλα ανταγωνιστικά πιστοποιημένα κορυφαία Group III, χώρια που αρκετοί από εμάς θα τα αγοράζαμε ακόμη κι αν ήταν τα απολύτως ακριβότερα της αγοράς...
Επίσης, η AMSOIL κάνει κάτι αρκετά έξυπνο δηλ. καθαρά μαρκετίστικη κίνηση μεν αλλά έξυπνη και τίμια, όταν λανσάρει την πιστοποιημένη κατά API πλήρη σειρά XL 7500 που είναι 100% Group III και που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι εάν κάποιος θέλει ακόμη καλύτερα λιπαντικά από τα XL έχει και γκάμα με ΜΗ πιστοποιημένα κατά API κορυφαία λιπαντικά. Ουδέν κρυπτόν για όποιον ψάχνει και ρωτάει (ελπίζω για όλους όσους είναι εδώ μέσα τουλάχιστον). Όποιος δεν ψάχνει και δεν ρωτάει, κορόϊδο από πολλούς θα πιαστεί αλλά και πάλι όχι από τις AMSOIL-REDLINE αφού τα προϊόντα τους είναι εξ ορισμού κατασκευής τίμια και κορυφαία.Οκ, σύμφωνοι! Τα προιόντα είναι τίμια, γιατί είναι καλής ποιότητας. Ο τρόπος που λανσάρονται (και καλά αυτοκολλητάκι SL/CF) με χάλασε, αλλά δεν κολλάω εκεί. Αν μου κάνει σαν προιόν θα το πάρω. Και φυσικά δεν είναι ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι που πρέπει να διαβάσεις τα 'ψιλά γράμματα' για να βρεις τι παίζει.
Εν τέλη, υπάρχουν κι άλλα εξαιρετικά Group IV/V λιπαντικά που είναι πιστοποιημένα κατά API (Mobil 1, MOTUL 8100, FUCHS TITAN SUPERSYN, TOTAL/ELF 0W30-0W40-10W50 κλπ), οπότε δεν βρίσκω τον τρόπο που ένας συνειδητοποιημένος καταναλωτής θα μείνει ποτέ πραγματικά δυσαρεστημένος από τις επιλογές που του δίνονται.
Τώρα πια αυτό είναι το πρόβλημά μου! Μαθαίνοντας όλες αυτές τις πληροφορίες, έχω πολύ περισσότερες επιλογές από πριν και δεν ξέρω τι να διαλέξω. Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες το χρόνο να απαντήσεις τόσο αναλυτικά, με βοήθησες πολύ.
Ελπίζω να επανέλθω με τις πρώτες εντυπώσεις από το νέο μου λιπαντικό, όποιο και αν είναι αυτό!
-
Και για να μην λεμε λογια στον αερα θα βαλω τα αποτελεσματα των αναλυσεων ετσι για να εχουμε και στοιχεια!
-
TO amsoil 10-40 Μετα απο σχεδον 10000χλμ παει για αλλαγη...
εχει καψει οσο το μοτουλ στα 7500χλμ.
απο χροια ακομα διαφορα τραγικη δεν εχω δει.
σε θερμοκρασιες καλυτερο απο το 300ν...
περιμενω με τη 2η αλλαγη του να γινει καλυτερο...αντε μιλτο να βρουμε καμια καλη τιμη να παρω μια κουτα..........
-
Ήταν να κατέβω στην ATS αλλά λόγω ανωτέρας βίας δεν θα μπορέσω. Είμαστε και μακρυά βρε Παναγιώτη... Ίσως όμως ο Λαμπριανίδης να το κάνει πάλι το θαύμα του και να φέρει και το AMO σε τιμή 'θανατηφόρα'...
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ta moter γενικα ειναι αξιοπιστα...κ.τ.λ
ΟΚ,δεκτά όσα αναφέρθηκαν παραπάνω.
Να κάνω μια ερώτηση που έπρεπε να κάνω από την πρώτη στιγμή.
Είχατε κάποιο πρόβλημα από κινητήρα VW που να σχετίζεται με τη λίπανση στο συνεργείο σας;
Κάθε πόσα χιλιόμετρα αλλάζουν συνήθως το λαδάκι τους;
Έχετε ανοίξει καπάκι , φαίνονται όλα καθαρά;Κατ αρχην να διευκρινησω......δεν ειμαι εξουσιοδοτημενο συνεργειο.......μακρια απο καταρες
Αισθανομαι παντα την υποχρεωση να προτεινω το καλυτερο στον πελατη,ανεξαρτητως κοστους.Και πιστεψε με,ο περισσοτερος κοσμος πληρωνει,αρκει να ξερει τι πληρωνει.
Προσωπικα απ το 2000 μοντ και μετα στα περισσοτερα αυτοκινητα που εχω μπαινει 5/30 και τα κραταω 15000 km.Για τα FSI δεν το συζηταω,οποιος δεν θελει 5/30.......δεν του αλλαζω λαδια.Φευγει οπως ηρθε.Τοσο απλα.
Μα θα πεις η αντιπροσωπεια του βαζει 10/40.Να παει να τα βαλει εκει,οχι εγω.Θα αισθανθω προσβολη οταν δικο μου αυτοκινητο θα κουβαλησει οδικη βοηθεια απο ατελειες τσαπατσουλιες και λοιπες χημειες.Ετσι εμαθα να δουλευω.Εγω μπορει να ειμαι απλυτος ενα μηνα αλλα το μοτερ θα δουλευει σαn singer!!Τρεις πιτσιρικαδες πηραν τον π@υλο γιατι δεν μπορουσαν να κανουν τα απλα κι αυτονοητα.Αυτο ειναι ψυχωση και το γουσταρω πολυ,κι ας εχει αντικτυπο σε μια μικρη μειοψηφεια.
Το ανταλλακτικο που θαμπει πανω θα πρεπει να ειμαι πρωτα εγω σιγουρος οτι θα δουλεψει κι ας κοστιζει τοσο.Θελεις καλως,δε θελεις παραδιπλα.
Και τα λιπαντικα δεν εξαιρουνται απ τον κανονα.Ειναι κι αυτα ανταλλακτικα του κινητηρα.
Σε οσα μοτερ λοιπον βαλαμε εξ αρχης 5/30 δεν υπηρχε προβλημα καψιματος ποτε.
Οσα ειχαν 10/40 απ τις αντιπροσωπειες και μετα συνεχισαν σε μενα το σερβις το 5/30 το επιναν σαν νερο.Αυτο το προβλημα το εχω πλεον λυσει με τα λιπαντικα της valvoline.Εψαξα να βρω λοιπον το 5/30 που να λειτουργει στα μοτερ και να μην το καιει,κι οχι να καλυψω την καταναλωση λιπαντικου με 15/50!Ειναι φυσικα γνωστο οτι λαδια μιας πολυ καλης εταιριας λιπαντικων σε ορισμενα μοτερ 'δεν καθονται' τα καινε.Αυτο δεν καθιστα κακο ενα λιπαντικο αλλα εμεις εδω κοιταμε ενα λιπαντικο περα απο το λιπαινει αριστα να εχει κι αλλες καλες ιδιοτητες οπως καθαροτητα κινητηρα μακροζωια λιπαντικου και φυσικα οσο γινετε λιγοτερη καταναλωση γιατι οπως και να εχει λιγο λιπαντικο καινε ολα τα μοτερ σημερα και ειναι απολυτως φυσιολογικο.Οποτε καλα τα σχεδιαγραμματα των λιπαντικων αλλα και πραξη ειναι εξισου σημαντικη.
Γιατι πως να πεισω τον οδηγο ενος cordoba οτι το λαδι ειναι κορυφη (και ειναι,δεν το συζηταμε) οταν το esp 5/30 θελει 3λιτρα αυμπληρωμα απο αλλαγη σε αλλαγη.Οποτε καταλαβαινεις οτι ενα λαδι,για μενα, πρεπει να εχει οσο το δυνατον καλυτερο ολο το πακετο των χαρακτηριστικων.Με χρηση τετοιων λιπαντικων λοιπον,τα μοτερ ειναι υγιεστατα πεντακαθαρα και χωρις ιχνος προβληματων οπως ωστηρια και λοιπα χαζα προβληματα.Ειδικα σε οσα αμαξια εχω κανει αλλαγη απ τα πρωτα 1000km με 5/30 δεν εκαψαν στην πορεια σχεδον τιποτα
Στα 14αρια μοτερ που ετυχαν καποια προβληματα με καταναλωση λαδιου εκει το προβλημα ηταν καθαρα σε ελλατωματικους κινητηρες (αλλωστε που θα πανε αυτα τα αυτοκινητα......μα στην μπανανια φυσικα)αλλα σε ελατηρια και αλλα σε κεφαλες,οδηγους και τσιμουχακια.
Κι εγω ευχομαι να χτυπησει μοτερ και να ισχυριστει ο πελατης κακο λιπαντικο.Γιατι οταν επιλεγεις με γνωμονα τον κατασκευαστη συνηθως δεν βαζεις το χερι στην τσεπη αλλα η εταιρια.Κι οταν πισω μου εχω μια valvoline που αναλαμβανει χημειο και λοιπες διαδικασιες δεν εχω να φοβηθω τπτ.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
TO amsoil 10-40 Μετα απο σχεδον 10000χλμ παει για αλλαγη...
εχει καψει οσο το μοτουλ στα 7500χλμ.
απο χροια ακομα διαφορα τραγικη δεν εχω δει.
σε θερμοκρασιες καλυτερο απο το 300ν...
περιμενω με τη 2η αλλαγη του να γινει καλυτερο...αντε μιλτο να βρουμε καμια καλη τιμη να παρω μια κουτα..........
Για να εχουμε και μετρο συγκρισης σε τι αυτοκινητο και πως εβλεπες στις θερμοκρασιες την καλυτερη συμπεριφορα απο την πιεση;
Παρεπιπτοντως θα ειμαι στην εκθεση στο περιπτερο της Prodrive με τον Τζουρδα για οποιον κατεβει αν θελει να τα πουμε. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Και για να μην λεμε λογια στον αερα θα βαλω τα αποτελεσματα των αναλυσεων ετσι για να εχουμε και στοιχεια!Πιστευεις οτι σποραδικες αναλυσεις των 30-40Ε μπορουν να οδηγησουν σε ασφαλη συμπεράσματα;Η απαντηση καθε σοβαρου επιστημονα θα ειναι κατηγορηματικα οχι.
Δεν εχω boxer και δεν προκειται να αποκτησω,αλλα μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι το να εχεις φρεσκο λαδι, σημαινει και λιγοτερος θορυβος λογω του οτι το λιπαντικο ειναι αδουλευτο και πηχτό.Και αυτο σημαινει αυξημενη καταπονηση του κινητηρα.
Εαν χρησιμοποιεις ενα καλο συνθετικο λιπαντικο,θα σου προτεινα να συμπληρωσεις οταν κατεβει λιγο η σταθμη και να οχι να τα αλλαζεις οταν επιτελους ο κινητηρας αρχίζει και λειτουργει ανεμπόδιστα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Και για να μην λεμε λογια στον αερα θα βαλω τα αποτελεσματα των αναλυσεων ετσι για να εχουμε και στοιχεια!
Πιστευεις οτι σποραδικες αναλυσεις των 30-40Ε μπορουν να οδηγησουν σε ασφαλη συμπεράσματα;Η απαντηση καθε σοβαρου επιστημονα θα ειναι κατηγορηματικα οχι.
Δεν εχω boxer και δεν προκειται να αποκτησω,αλλα μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι το να εχεις φρεσκο λαδι, σημαινει και λιγοτερος θορυβος λογω του οτι το λιπαντικο ειναι αδουλευτο και πηχτό.Και αυτο σημαινει αυξημενη καταπονηση του κινητηρα.
Εαν χρησιμοποιεις ενα καλο συνθετικο λιπαντικο,θα σου προτεινα να συμπληρωσεις οταν κατεβει λιγο η σταθμη και να οχι να τα αλλαζεις οταν επιτελους ο κινητηρας αρχίζει και λειτουργει ανεμπόδιστα.Ωχχχ.....τον μ@μησες τωρα
Δευτερος γυρος συνομιλιων
-
Πιστευεις οτι σποραδικες αναλυσεις των 30-40Ε μπορουν να οδηγησουν σε ασφαλη συμπεράσματα;Η απαντηση καθε σοβαρου επιστημονα θα ειναι κατηγορηματικα οχι.
Δεκ καταννοω τι εννοεις 'σποραδικες αναλυσεις' αλλα διαφωνω καθετα, υποδειξε μου τον δικο σου τροπο με τον οποιο καταλαβαινεις τα καλα λαδια!
Δεν εχω boxer και δεν προκειται να αποκτησω,αλλα μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι το να εχεις φρεσκο λαδι, σημαινει και λιγοτερος θορυβος λογω του οτι το λιπαντικο ειναι αδουλευτο και πηχτό.Και αυτο σημαινει αυξημενη καταπονηση του κινητηρα.
Εαν χρησιμοποιεις ενα καλο συνθετικο λιπαντικο,θα σου προτεινα να συμπληρωσεις οταν κατεβει λιγο η σταθμη και να οχι να τα αλλαζεις οταν επιτελους ο κινητηρας αρχίζει και λειτουργει ανεμπόδιστα.Επισης δεν καταλαβαινω τι θες να πεις, πως με φρεσκο και 'παχυ' οπως λες λαδι καταπονειται ο κινητηρας ενω οταν παλιωσει δουλευει ανεμποδιστα;
Και δεν κανω πλακα εννοεις πως επειδη δεν ειναι καλο για σενα το V300 που χρησιμοποιω πρεπει να αλλαξω λαδι για να λειτουργει 'ανεμποδιστα' απο καινουριο η πως ειναι λαθος το 10W/40 σαν ιξωδες για μενα;
Παρεπιπτοντως ελεγχω καθε το πολυ 500-1000χλμ το λαδι και συμπληρωνω οποτε χρειαστει αν αυτο ειναι που μου προτεινεις. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
TO amsoil 10-40 Μετα απο σχεδον 10000χλμ παει για αλλαγη...
εχει καψει οσο το μοτουλ στα 7500χλμ.
απο χροια ακομα διαφορα τραγικη δεν εχω δει.
σε θερμοκρασιες καλυτερο απο το 300ν...
περιμενω με τη 2η αλλαγη του να γινει καλυτερο...αντε μιλτο να βρουμε καμια καλη τιμη να παρω μια κουτα..........
Για να εχουμε και μετρο συγκρισης σε τι αυτοκινητο και πως εβλεπες στις θερμοκρασιες την καλυτερη συμπεριφορα απο την πιεση;
Παρεπιπτοντως θα ειμαι στην εκθεση στο περιπτερο της Prodrive με τον Τζουρδα για οποιον κατεβει αν θελει να τα πουμε.sε 206 1.6 ενα κατεξοχην προβληματικο αυτοκινητο στις θερμοκρασιες λαδιου καθως εχει το καταλυτη πανω στη πολλαπλη 10-15εκατ. απο το φιλτρο λαδιου και καιει ο τοπος ολος εκει...
με οτι λαδι ειχα δοκιμασει περα απο τα μοτουλ 300ν 10-40, αμσοιλ 10-40 , καστρολ 10-60(ναι εχω βαλει δυστυχως για πολυ λιγο και τετοιο) και ενα σελλ 15-60(δυσυτχως αυτο το κρατησα 7000χλμ) το μοτερ εμπαινε στο κοκκινο(140)ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου για πλακα...ακομα και εθνικη με 160+ για πανω απο 5λεπτα το λαδι αναβε...
ποια λαδια ηταν αυτα?>???σελ 10-40,τοταλ 10-50(το racing),τοταλ 40αρι(δε θυμαμαι ποιο), mama 30ari αγνωστο μοντελο...
ηταν αδυνατο να οδηγησεις γρηγορα το αμαξι καθως ανεβαινες το βουνο και το αμαξι καρβουνιαζε το λαδι απο τα πρωτα 15λεπτα...με μοτουλ το 40 εστρωσε και ενω πλησιαζε το 140(κοκκινο) το λαδι δεν εμπαινε ποτε μεσα. επισης με το μοτοθλ παρατηρησα οτι το αμαξι εκαιγε παραπανω στο οικονομετρο..δηλαδη με 2α κοφτες παλια εφτανε στιγμιαια καταναλλωση 25+- μετα με το μοτουλ εφτανε 30 δηλαδη το μεγιστο...
με 4η κοφτες εκει που εδειχνε 20-22 στιγμιαια μετα εδιεχνει 26-27!!!!!!!!!
αυτο κανεις δε μου το εχει εξηγησει ακομα εδω ..........με το αμσοιλ συνεχισε σε ιδια επιπεδα και ισως 1-2 κλικ πιο κατω η θερμοκρασια. απλα το εχω βαλει μια φορα και περιμενω να δω να δουλευει καλυτερα στη δευτερη...
επισης με μοτουλ αλλαζε τραγικα ο ηχος μετα τα 5000χλμ του μοτερ.
αντιθετα στο αμσοιλ πιο σταθερα. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Πιστευεις οτι σποραδικες αναλυσεις των 30-40Ε μπορουν να οδηγησουν σε ασφαλη συμπεράσματα;Η απαντηση καθε σοβαρου επιστημονα θα ειναι κατηγορηματικα οχι.
Δεκ καταννοω τι εννοεις 'σποραδικες αναλυσεις' αλλα διαφωνω καθετα, υποδειξε μου τον δικο σου τροπο με τον οποιο καταλαβαινεις τα καλα λαδια!
Δυστυχως αναλυσεις μονο μεγαλες πετροδολαροεταιρειες μπορουν να κανουν.Οι υπολοιποι απλα σπαταλανε ασκοπα τον χρονο τους.Οχι μονο γιατι δεν εχουν τα καταλληλα μεσα,αλλα γιατι δεν γνωριζουν ουτε μεθοδολογια ουτε τιποτα.Και εγω σε αυτους τους ασχετους ανηκω εννοείται.
Οποτε ή βαζεις χερι σε αυτες τις μεγαλες και σοβαρες αναλυσεις (αν συνεργαζεσαι επαγγελματικα κτλ) ή το ξεχνας και καθεσαι στα αυγα σου ή κανεις τις αναλυσεις σου εχοντας επιγνωση οτι χανεις τον χρονο σου.
Περι λιπαντικών γενικώς