Sep 11, 2006, 9:49 PM

Ο χρήστης branson έγραψε:
Να δωσω μερικες πληροφοριες ακομη.
Τα λαδια τα αλαζω καθε 12000χχ περιπου και οταν τα βγαζω εχουν σχεδον το φυσικο τους χρωμα.
Πληρουν τις προδιαγραφες της VW και μου στοιχιζουν 20 ευρω το λιτρο.
Επισης στις κρυες εκινησεις τον χειμωνα δεν κροταλιζει τιποτα δουλευει πολυ ηρεμα.

Πληρουν τις προδιαγραφες της VW? Για τα 10W60 λέμε;

Εγώ βάζω στο σιβίκ μου 15W50 από τη πρώτη μέρα. Είναι πολύ καλά μέσα στη πόλη σε μποτιλιάρισμα, αλλά όταν τρέχω στην εθνική ο κινητήρας μάλλον υποφέρει γιατί είναι πολύ χοντρά.

Ξεκινάει στο κρύο (-15) μια χαρά, αυτό σημαίνει ότι περνάει το πρώτο τεστ. Το δεύτερο τεστ λέγεται rotary viscometer και τόσο χοντρό λάδι σε ψηλές στροφές δεν θα έχει καλά αποτελέσματα. Επειδή έχω σταματήσει να κινώ το αμάξι μέσα στη πόλη και κάνω μόνο ταξίδια σκέφτομαι να κατέβω στο 5W30, 10W30, 0W40 σίγουρα καλύτερη λίπανση το χειμώνα με ψηλές ταχύτητες.

Αν με τα λεπτά λάδια έχει ο κινητήρας το καλοκαίρι καλή πίεση στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, είναι καλύτερη λίπανση από τα χοντρά.