Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 135
    • 136
    • 8 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    47078
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Καλά, όχι ότι περίμενα τίποτα φαντεζί και φοβερό, αλλά και αυτοί δεν παλεύονται με τίποτα. Τουλάχιστον, ελπίζω αυτή η 'βαρεμάρα' τους να φανεί και στην τιμή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mika_hakkinen last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        :whatever:
        μαλακες Ιταλοι... αντι να σχεδιασετε κατι καλυτερο πεταξατε το εσωτερικο του Panda μεσα....

        Kαλά, πόσο θα ανέβαζε το κόστος ένα πιο νοσταλγικό ταμπλώ στα πρότυπα της εξωτερικής σχεδίασης; Θα νομιμοποιούνταν κιόλας να χρησιμοποιήσουν εμφανή μεταλλικά μέρη που νομίζω ότι γενικά ρίχνουν το κόστος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          +1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και (θέλω να) πιστεύω πως πρόκειται για ταμπλώ-μουλάρι. Δεν μπορεί να είναι τόοοοοοσο μ@λ@κες!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
              Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και (θέλω να) πιστεύω πως πρόκειται για ταμπλώ-μουλάρι. Δεν μπορεί να είναι τόοοοοοσο μ@λ@κες!

              Οι Ιταλοί είναι μανούλες στο κόψε-ράψε. Εδώ στο cinque sporting είχαν βάλει ζάντες από το uno turbo

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Το 500 θα έχει το δικό του ταμπλώ, αυτό είναι μόνο μουλάρι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ναι η αληθεια ειναι πως εκ των υστερων το σκεφτηκα και γω περι μουλαριου.... αλλα απο την αλλη εχει καλες πιθανοτητες να ναι το κανονικο. Ειναι γνωστο αλλωστε στο ποσο καλοι ειναι να βγαζουν τα ματια τους μονοι τους.

                  Οχι πως το εσωτερικο του Panda ειναι ασχημο... απλα στο trepiuno πρεπει σιγουρα να βαλουν κατι ξεχωριστο και λογω σχεδιασης του υπολοιπου αμαξιου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karabouzouklis last edited by

                    Να δουμε!
                    Ισως αποφασισουν να το βγαλουν μονο με τον φανταστικο 1.100 50 αλογα κινητηρα και μονο αυτον...
                    Οπως κανανε επι 5ετια με το panda!
                    (ok, ειχε κ τον 1.2 8ν... )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mika_hakkinen last edited by

                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                      Το 500 θα έχει το δικό του ταμπλώ, αυτό είναι μόνο μουλάρι

                      Μακάρι, αλλά τα τελευταία χρόνια ΟΛΑ τα μουλάρια του gruppo είχαν μια έστω και ελάχιστη ομοιότητα με το τελικό προϊόν. Stilo, Y, Thesis, 159, Croma, Punto2 και 3 μερικά παραδέιγματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
                        Να δουμε!
                        Ισως αποφασισουν να το βγαλουν μονο με τον φανταστικο 1.100 50 αλογα κινητηρα και μονο αυτον...
                        Οπως κανανε επι 5ετια με το panda!
                        (ok, ειχε κ τον 1.2 8ν... )

                        Τότε δεν θα πρόσεξες οτι στην παρακάτω φωτό έχει και πίσω δισκόφρενα

                        http://img85.imageshack.us/img85/494/p9091899td2.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Και κάτι που παρατήρησα τώρα. Το ταμπλώ του Panda έχει καμουφλαζ εκείνο το ρολό με ύφασμα που το τυλίγεις για να βλέπεις τα χειριστήρια. Αυτό δεν το έχω ξαναδει σε ταμπλώ που δεν μπαίνει τελικά στην παραγωγή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Έχει στοιχεία Panda.. αλλά δεν είναι Panda
                            Εκτός από το λεβιέ και τα χειριστήρια του διζωνικού από έκεί και πάνω
                            έιναι εντελώς διαφορετικό

                            κοίτα:

                            http://img231.imageshack.us/img231/2104/p9091900tf1.jpg

                            http://www.fiatautopress.com/download/S ... 3-2539.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              karabouzouklis last edited by

                              Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                              Να δουμε!
                              Ισως αποφασισουν να το βγαλουν μονο με τον φανταστικο 1.100 50 αλογα κινητηρα και μονο αυτον...
                              Οπως κανανε επι 5ετια με το panda!
                              (ok, ειχε κ τον 1.2 8ν... )

                              Τότε δεν θα πρόσεξες οτι στην παρακάτω φωτό έχει και πίσω δισκόφρενα

                              http://img85.imageshack.us/img85/494/p9091899td2.jpg

                              και το πικαντο εχει πισω δισκοφρενα, αλλα δεν το ειδα να βγαινε με κανενα σοβαρο κινητηρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:

                                Να δουμε!
                                Ισως αποφασισουν να το βγαλουν μονο με τον φανταστικο 1.100 50 αλογα κινητηρα και μονο αυτον...
                                Οπως κανανε επι 5ετια με το panda!
                                (ok, ειχε κ τον 1.2 8ν... )

                                Τότε δεν θα πρόσεξες οτι στην παρακάτω φωτό έχει και πίσω δισκόφρενα

                                http://img85.imageshack.us/img85/494/p9091899td2.jpg

                                και το πικαντο εχει πισω δισκοφρενα, αλλα δεν το ειδα να βγαινε με κανενα σοβαρο κινητηρα

                                Η FIAT δεν βάζει δισκόφρενα πίσω όταν δεν χρειάζονται, γιατί σκέφτονται και την οικονομική συντήρηση.

                                Αρχικά θα υπάρχει σίγουρα 1.4 -100HP από το Panda 100 και υπάρχει συζήτηση για abarth έκδοση με την τετρακίνηση του Panda Climbing και 1.4 turbo.

                                To 500 θα γίνει η νέα μόδα, κατί σε φτηνότερο Mini

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                  Έχει στοιχεία Panda.. αλλά δεν είναι Panda
                                  Εκτός από το λεβιέ και τα χειριστήρια του διζωνικού από έκεί και πάνω
                                  έιναι εντελώς διαφορετικό

                                  κοίτα:

                                  http://img231.imageshack.us/img231/2104/p9091900tf1.jpg

                                  http://www.fiatautopress.com/download/S ... 3-2539.jpg

                                  6τάχυτο στο μουλάρι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Έχει στοιχεία Panda.. αλλά δεν είναι Panda
                                    Εκτός από το λεβιέ και τα χειριστήρια του διζωνικού από έκεί και πάνω
                                    έιναι εντελώς διαφορετικό

                                    κοίτα:

                                    http://img231.imageshack.us/img231/2104/p9091900tf1.jpg

                                    http://www.fiatautopress.com/download/S ... 3-2539.jpg

                                    6τάχυτο στο μουλάρι?

                                    Μην είναι καθαρόαιμο; (Abarth)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mika_hakkinen last edited by

                                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                      Έχει στοιχεία Panda.. αλλά δεν είναι Panda
                                      Εκτός από το λεβιέ και τα χειριστήρια του διζωνικού από έκεί και πάνω
                                      έιναι εντελώς διαφορετικό

                                      κοίτα:

                                      http://img231.imageshack.us/img231/2104/p9091900tf1.jpg

                                      http://www.fiatautopress.com/download/S ... 3-2539.jpg

                                      Ευτυχώς φαίνεται να έχεις δίκιο τώρα που ξανακοιτάζω προσεκτικά τις photos. Παντως ούτε καν να θυμίζει Panta πρέπει κατά τη γνώμη μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        athanasios last edited by

                                        Το εσωτερικό του Panda είναι πανέμορφο για το στυλ του Panda.
                                        Για το 500 θεωρώ ότι ταιριάζει ένα ύφος πιό κοντινό στο ypsilon.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Για μένα θα ήταν ιδανικό ένα ταμπλό από τη μέση και κάτω Panda και από τη μέση και πάνω Fiat Coupe, με τα όργανα χωνευτά σε μεταλλική επιφάνεια! Όπως και να 'χει, το αυτοκινητάκι φαίνεται καταπληκτικό, αν και έχω μια ένσταση για το μήκος που αναφέρθηκε...3,4 δεν είναι πολλά; Είναι πιο μεγάλο από Cinque αν δεν κάνω λάθος! Είναι κοντά και στο Υ που έχω που είναι 3,75 αν θυμάμαι... Θα το περίμενα μικρότερο, για να ανταγωνιστεί και κάποιες από τις πωλήσεις του Smart.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tony last edited by

                                            Μια χαρά είναι το ταμπλό και στην τελική μην ξεχνάμε και τι κατηγορία είναι το αμαξάκι.
                                            Έχετε μπει πρόσφατα σε κάποιο από τα τρίδυμα να φρίξετε;
                                            Το ταμπλό έστω και του Panda είναι έτη φωτός μπροστά σε σχεδίαση.
                                            Με ένα καλό μοτέρ θα σκίσει!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 8 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr