-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δ. Για τα καλύμματα στις πίσω ζάντες της Φερράρι. Όσο με βρίσκει αντίθετο ο αποκλεισμός του mass damper άλλο τόσο με βρίσκει αντίθετο να μην έχει τη δυνατότητα μία εταιρεία να εξελίξει τη ζάντα της κατά τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιστοποιήσει την απόδοση του ελαστικού.Διαφωνω γενικα με το post αλλα αυτο εδω ειναι το πιο εξωφθαλμο. Αυτη η προσθηκη στη ζαντα καθε αλλο εχει να κανει με την αποδοση του ελαστικου, η παρουσια του εχει καθαρα αεροδυναμικους λογους. Στο autosport υπαρχει μια πολλη καλη αναλυση για το πως ακριβως λειτουργει.
Το πως αυτο δε θεωρειται κινουμενο αεροδυναμικο βοηθημα, ενω το mass damper θεωρειται, αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια.
-
Είναι νομίζω η πρώτη φορά που σπάει κινητήρας της Renault εδώ και 2 χρόνια.Αν κάνω λάθος διορθώστε αλλά νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα αυτό.
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Είναι νομίζω η πρώτη φορά που σπάει κινητήρας της Renault εδώ και 2 χρόνια.Αν κάνω λάθος διορθώστε αλλά νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα αυτό.Δεν ξέρω γι' αυτό, είναι όμως σίγουρα ο 1ος στα 3 τελευταία χρόνια του FA.
-
Για την πρωτη θεση ολα πηγαν οπως αναμενοταν. Και ο Σουμι και ο Κιμι εκαναν το καθηκον τους.
Ο Γκαθτονε εντυπωσιακος, σε μια δυσκολη πιστα. Μπραβο.
Δευτερο βαθρο για τη BMW, που φαινεται οτι ξεπερνα εκτος απο την Τογιοτα και τη Χοντα, και (θα) παει ολο και καλυτερα.
Ο Μασα, εκτος απο τα προβληματικα πιτ-στοπς, εκανε κι αυτος δυο-τρεις ψιλο-μα(σ)ακίες. Μετα απο τη νικη του και σε μια πιστα που ευνοουσε το αυτοκινητο, μαλλον περισσοτερα θα περιμενε η ομαδα του...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ο Αλόνθο είναι καί τυχερός πέρα από ικανός, 2 gp δεν αρκούν για να το αλλάξουν αυτό.
Το έχετε κάνει σημαία αυτό το 'τυχερός'...! Στην τύχη τα εναποθέτει όλα δηλ δεν είναι ικανός! Ο Σουμάχερ που δεν εγκαταλείπει σχεδόν ποτέ τι είναι?
Ξαναδιάβασε αυτό που έχεις κάνει quote και θα δεις μόνος σου ότι έχω γράψει ότι είναι ΚΑΙ ικανός.
Η τύχη δεν φαίνεται από τον αριθμό των εγκαταλείψεων.
Α και αν συγκριτικά με τον Κιμι θεωρείς τον Ισπανό τυχερό ...συγνώμη αλλά εκεί μιλάμε για ανικανότητα της Mcl να προσφέρει αξιόπιστο αυτοκίνητο. Μιλάω για πέρσι.
Όταν σου σπάει η ανάρτηση στον τελευταίο γύρο τότε δεν υπάρχει ο παράγοντας τύχη μέσα?
ΥΓ. αυτά ακούει και διαβάζει ο FA και κάνει εκείνες τις χειρονομίες για αυτούς που λένε και λένε και λένε. (δεν μιλάω για το φόρουμ μας ε; )
ΤΙ? Ο alonso δεν διαβάζει 4TF?
Αφού κερδίζει γιατί να κάνει τις χειρονομίες?
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Είναι νομίζω η πρώτη φορά που σπάει κινητήρας της Renault εδώ και 2 χρόνια.Αν κάνω λάθος διορθώστε αλλά νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα αυτό.
Δεν ξέρω γι' αυτό, είναι όμως σίγουρα ο 1ος στα 3 τελευταία χρόνια του FA.
Renault engine failures απο 2003:
2003 - 4(FA) + 1(JT)
2004 - 2(FA) + 1(JT)
2005 - 1(GF)
2006 - 1(FA)Μπορεί να μου ξέφυγε καμία βλάβη πριν τα προκριματικά όπου από το 2004 υπάρχουν ποινές.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ξαναδιάβασε αυτό που έχεις κάνει quote και θα δεις μόνος σου ότι έχω γράψει ότι είναι ΚΑΙ ικανός.
Η τύχη δεν φαίνεται από τον αριθμό των εγκαταλείψεων.
δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα εάν δεις καλά...
Όταν σου σπάει η ανάρτηση στον τελευταίο γύρο τότε δεν υπάρχει ο παράγοντας τύχη μέσα?
όχι ανικανότητα είναι διότι εάν θυμάσαι καλά είχε παραμορφώσει το ελαστικό του από απότομο φρενάρισμα. Αντι να τον βάλουν μέσα όπως έγινε χθες με τον Μάσα τον κράτησαν έξω. Ατυχία το λες εσύ αυτό?
ΤΙ? Ο alonso δεν διαβάζει 4TF?
Αφού κερδίζει γιατί να κάνει τις χειρονομίες?
για να δείξει την αγάπη του στις καρακάξες που τον κράζουν!
-
Όταν έχει βγάλει 15(δεν θυμάμαι ακριβώς) γυρούς και να σπάει στον τελευταίο ε μπορούμε να πούμε τουλάχιστον για λίγο ατυχία.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Όταν σου σπάει η ανάρτηση στον τελευταίο γύρο τότε δεν υπάρχει ο παράγοντας τύχη μέσα?
όχι ανικανότητα είναι διότι εάν θυμάσαι καλά είχε παραμορφώσει το ελαστικό του από απότομο φρενάρισμα. Αντι να τον βάλουν μέσα όπως έγινε χθες με τον Μάσα τον κράτησαν έξω. Ατυχία το λες εσύ αυτό?
Ναι γιατί η ανάρτηση έσπασε στον τελευταίο γύρο και ενώ προφανώς είχαν κάνει κάποιους υπολογισμούς και είδαν ότι αντέχει ή ότι είναι οριακά. Δεν το έπαιξαν κορώνα γράμματα.
Μόνο και μόνο το ότι οδηγούσε με αυτές τις συνθήκες έτσι όπως οδηγούσε για μένα δείχνει στόφα πρωταθλητή, σαν του Σουμάχερ και του Σέννα. Ο Αλόνσο δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα μέχρι στιγμής - όπως ούτε και τελείως αντίθετα.
-
Μπορεί να μην έχει κάνει αγώνα με τραυματισμένη πτέρυγα/ανάρτηση/ελαστικό ή προβληματικό κιβώτιο ή με 9 κυλίνδρους κλπ, δεν σημαίνει κάτι αυτό όμως. Αυτά σπάνια συμβαίνουν.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόνο και μόνο το ότι οδηγούσε με αυτές τις συνθήκες έτσι όπως οδηγούσε για μένα δείχνει στόφα πρωταθλητή, σαν του Σουμάχερ και του Σέννα. Ο Αλόνσο δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα μέχρι στιγμής - όπως ούτε και τελείως αντίθετα.
Προχθές έγραψε 5ο χρόνο με πληγωμένο το μισό μονοθέσιο πίσω...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μόνο και μόνο το ότι οδηγούσε με αυτές τις συνθήκες έτσι όπως οδηγούσε για μένα δείχνει στόφα πρωταθλητή, σαν του Σουμάχερ και του Σέννα. Ο Αλόνσο δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα μέχρι στιγμής - όπως ούτε και τελείως αντίθετα.
Προχθές έγραψε 5ο χρόνο με πληγωμένο το μισό μονοθέσιο πίσω...
Αυτό έχει σχέση με την οδηγική ικανότητα ή με την στόφα του πρωταθλητή?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόνο και μόνο το ότι οδηγούσε με αυτές τις συνθήκες έτσι όπως οδηγούσε για μένα δείχνει στόφα πρωταθλητή, σαν του Σουμάχερ και του Σέννα. Ο Αλόνσο δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα μέχρι στιγμής - όπως ούτε και τελείως αντίθετα.
Προχθές έγραψε 5ο χρόνο με πληγωμένο το μισό μονοθέσιο πίσω...
Αυτό έχει σχέση με την οδηγική ικανότητα ή με την στόφα του πρωταθλητή?
α, καλά εντάξει άστο...
-
**Προτείνω μετά την λήξη του πρωταθλήματος στους Σουμαχερικούς που δεν είναι Φεραρρίστι ( αν υπάρχουν ) να υποστηρίζουν Alonso γιατί συγκινήσεις απο τον Μικα μην περιμένεται ..............Ζητω η Αποστείρωση............... **
-
O πέμπτος χρόνος του Αλόνσο το Σάββατο ηταν το λιγότερο εξαιρετικός, έβαλε το κεφάλι κάτω (χαμηλότερη αντίσταση!) και εκανε φοβερό χρόνο, για την κατάσταση που ειχε το μονοθέσιο στο πίσω μέρος πιστευω οτι θα μπορούσε και την Pole. Διακαιολογεί απόλυτα τον τίτλο την προηγούμενη χρονιά και κάτι που περίτρανα το εδειξε και στον αγώνα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Διαφωνω γενικα με το post αλλα αυτο εδω ειναι το πιο εξωφθαλμο. Αυτη η προσθηκη στη ζαντα καθε αλλο εχει να κανει με την αποδοση του ελαστικου, η παρουσια του εχει καθαρα αεροδυναμικους λογους. Στο autosport υπαρχει μια πολλη καλη αναλυση για το πως ακριβως λειτουργει.
Το πως αυτο δε θεωρειται κινουμενο αεροδυναμικο βοηθημα, ενω το mass damper θεωρειται, αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια.
Και στο formula1.com παρουσιάζεται σαν βοήθημα για την απαγωγή θερμότητας που δίδει κάποια βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση. Είναι πιο αξιόπιστη η ανάλυση που παρουσιάζεται σε ένα site ενώ κάποιο άλλο site είναι λιγότερο αξιόπιστο?
Quote
Ferrari first introduced these at Imola, to help extract the heat generated by the rear brakes. The lip of the shield separates the hot airflow from the rim walls, helping to stabilise tyre pressure by limiting the effect of the brake heat. In Turkey the concept is pushed further, with a wider lip section reducing the size of the central air vent. This improves air extraction still further by decreasing turbulence generated by airflow close to the wheel. It also slightly improves aerodynamic efficiency in this area.
Τώρα για το υπόλοιπο post απλά τα γεγονότα θα δείξουν ποιος έχει δίκαιο και ποιός άδικο.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
**Προτείνω μετά την λήξη του πρωταθλήματος στους Σουμαχερικούς που δεν είναι Φεραρρίστι ( αν υπάρχουν ) να υποστηρίζουν Alonso γιατί συγκινήσεις απο τον Μικα μην περιμένεται ..............Ζητω η Αποστείρωση............... **Επιστρεφει ο Μικα????
YES!!!Δικαιωνονται οσοι εγραψαν στο φορουμ οτι φοβοταν τον Σουμαχερ ο μλκς και γι αυτο σταματησε...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και στο formula1.com παρουσιάζεται σαν βοήθημα για την απαγωγή θερμότητας που δίδει κάποια βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση. Είναι πιο αξιόπιστη η ανάλυση που παρουσιάζεται σε ένα site ενώ κάποιο άλλο site είναι λιγότερο αξιόπιστο?Εξαρταται ποιος υπογραφει, στο autosport τον λενε Gary Anderson νομιζω
-
Ρε παίδες πλάκα κάνουμε ......είναι σαν να λέμε 'το ποιασες το υπονούμενο'
-
πάντος δίκιο έχεις μάλλον τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν ήταν και τόσο πετυχημένο
Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Monza