-
Μπορεί κάποιος (n_olympios) να μου απαντήσει αν συμφέρει να παραγγείλει κανείς από αυτό το site;Ή θα υπάρχει το γνωστό πρόβλημα συμβατότητας; Οι τιμές του πάντως είναι πολλύυυ καλές..
-
Ολες οι τιμές στο america είναι πολύυυ καλές. Γι'αυτό πληρώνουμε τριπλάσια τη βενζίνη εμείς, για να απολαμβάνουν την οικονομία τους οι damn rednecks.
Δυστυχώς Pasqua δεν είναι σίγουρο.
Αν πάρεις πηγή μάλλον θα έχει πρόβλημα στο δέκτη (εύρος 87,9-107 και μονές συχνότητες μόνο). Αν πάρεις κάτι άλλο όπως μεγάφωνα ή ενισχυτές τότε δε θα έχουν λειτουργικό πρόβλημα, αλλά α) θα είναι βαριά και δε θα συμφέρει στα μεταφορικά β) στο τελωνείο θα βάλουν ό,τι θέλουν γ) δε θα ισχύει εγγύηση εδώ και ό,τι κι αν πάθει θα πρέπει να το στείλεις πίσω...Εχω πολλές φορές σκεφτεί να φέρω από USA πράγματα, κυρίως κάποια που κυκλοφορούν μόνο εκεί και στην Ιαπωνία, αλλά πάντα κολλάω σε παθήματα άλλων γνωστών (και από εδώ αλλά κυρίως από Αγγλία).
-
παιδια η αδερφη μου εφερε ενα Ipod απο αμερικη.
μαζι εφερε και ενα ανταπτορα για αυτοκινητο.
ειναι το γνωστο μηχανηματακι που βαζεις το ραδιο στη συχνοτητα που σουλεει και ακους μεσω ραδιο τα τρραγουδια αρκει αυτη η συχνοηττητα να μην εχει σταθμο...το θεμα ειναι οτι αποοσο λιγο το δοκιμασα σε 3-4συχνοτητες καθαρες απο σταθμους ακουγονταν χιονακια...πολλα χιονακια... ηταν απλα αδυνατο να ακουσεις αξιοπρεπως μουσικη ακομα και απο μαμα ραδιοφωνο και ηχεια...
εχει κανεις ιδεα αν μπορω να κανω κατι αλλο ή μαπα το καρπουζι?
θεωρητικα το σωστο θα ηταν να βρω μια συχνοτητα με καθολου σημα-χιονακια αλλα αυτο ειναι αδυνατο... -
Σε περιοχές όπως η Αθήνα που είναι γεμάτη συχνότητες η ατμόσφαιρα, δεν θα βγάλεις άκρη. Έχω κι εγώ το iTrip, δουλεύει μια χαρά όταν είμαι σε καθαρή περιοχή, αλλά άμα μπλέξεις με άλλες συχνότητες, κλάφτα χαράλαμπε... Γι' αυτό... -->
Μου κόλλησε σήμερα στο μυαλό να ψάξω για κανένα iPod ready στερεοφωνικό για το αμάξι. Θέλω να διαβάζει το iPod, να το χειρίζεται και να το φορτίζει. Και όταν λέω διαβάζει, θεωρώ αυτονόητο ότι θα διαβάζει ID3 tags και playlists, καθώς και κατηγοριοποίηση και αναπαραγωγή σύμφωνα με καλλιτέχνη, είδος, κτλ.
Υπάρχει κάτι μέχρι 200
-
Alpine 9850Ri. Προσωπική μου επιλογή. Ο,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή στη χαμηλή προς μεσαία κατηγορία των πηγών για χειρισμό iPod. Το παίρνεις έτοιμο, δε χρειάζεται να προσθέσεις αντάπτορα ή κάτι τέτοιο, χειρίζεται απόλυτα (και με γρήγορη σύνδεση) το iPod και έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αρκετά καλό ήχο για τα χρήματά του. Εχει και πράσινο φωτισμό για να ταιριάζει με το Siesta.
Δες το εδώ.
Η τιμή του είναι βέβαια πιο υψηλή (περίπου 270
-
[quote='n_olympios']Alpine 9850Ri. Προσωπική μου επιλογή. Ο,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή στη χαμηλή προς μεσαία κατηγορία των πηγών για χειρισμό iPod. Το παίρνεις έτοιμο, δε χρειάζεται να προσθέσεις αντάπτορα ή κάτι τέτοιο, χειρίζεται απόλυτα (και με γρήγορη σύνδεση) το iPod και έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αρκετά καλό ήχο για τα χρήματά του. Εχει και πράσινο φωτισμό για να ταιριάζει με το Siesta.
Δες το εδώ.
Η τιμή του είναι βέβαια πιο υψηλή (περίπου 270
-
[quote='nasos79'][quote='n_olympios']Alpine 9850Ri. Προσωπική μου επιλογή. Ο,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή στη χαμηλή προς μεσαία κατηγορία των πηγών για χειρισμό iPod. Το παίρνεις έτοιμο, δε χρειάζεται να προσθέσεις αντάπτορα ή κάτι τέτοιο, χειρίζεται απόλυτα (και με γρήγορη σύνδεση) το iPod και έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αρκετά καλό ήχο για τα χρήματά του. Εχει και πράσινο φωτισμό για να ταιριάζει με το Siesta.
Δες το εδώ.
Η τιμή του είναι βέβαια πιο υψηλή (περίπου 270
-
[quote='vrax'][quote='nasos79'][quote='n_olympios']Alpine 9850Ri. Προσωπική μου επιλογή. Ο,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή στη χαμηλή προς μεσαία κατηγορία των πηγών για χειρισμό iPod. Το παίρνεις έτοιμο, δε χρειάζεται να προσθέσεις αντάπτορα ή κάτι τέτοιο, χειρίζεται απόλυτα (και με γρήγορη σύνδεση) το iPod και έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αρκετά καλό ήχο για τα χρήματά του. Εχει και πράσινο φωτισμό για να ταιριάζει με το Siesta.
Δες το εδώ.
Η τιμή του είναι βέβαια πιο υψηλή (περίπου 270
-
[quote='nasos79']Μου κόλλησε σήμερα στο μυαλό να ψάξω για κανένα iPod ready στερεοφωνικό για το αμάξι. Θέλω να διαβάζει το iPod, να το χειρίζεται και να το φορτίζει. Και όταν λέω διαβάζει, θεωρώ αυτονόητο ότι θα διαβάζει ID3 tags και playlists, καθώς και κατηγοριοποίηση και αναπαραγωγή σύμφωνα με καλλιτέχνη, είδος, κτλ.
Υπάρχει κάτι μέχρι 200
-
Μαλακία μου... Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν έχω το εργοστασιακό RadioCD στο αμάξι, αλλά ένα JVC 1 DIN (κ το 'ραφάκι' από κάτω, μετά από δικό μου αίτημα. Το εργοστασιακό ΠΟΤΕ δεν μου άρεσε και δεν το έχω σε κανένα απ' τα 2 μου αμάξια.
Ευχαριστώ.
Και, BTW, αυτό το σύστημα του Καλογερόπουλου είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ακριβό, ειδικά αν σκεφτείς ότι με 270 βάζεις το Alpine που πρότεινε παραπάνω ο Νίκος...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Μαλακία μου... Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν έχω το εργοστασιακό RadioCD στο αμάξι, αλλά ένα JVC 1 DIN (κ το 'ραφάκι' από κάτω, μετά από δικό μου αίτημα. Το εργοστασιακό ΠΟΤΕ δεν μου άρεσε και δεν το έχω σε κανένα απ' τα 2 μου αμάξια.Ευχαριστώ.
Και, BTW, αυτό το σύστημα του Καλογερόπουλου είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ακριβό, ειδικά αν σκεφτείς ότι με 270 βάζεις το Alpine που πρότεινε παραπάνω ο Νίκος...
Δεν αντιλέγω ότι σχεδόν οποιοδήποτε after market σύστημα είναι καλύτερο σε πολλούς τομείς από τα εργοστασιακά.
Απλά αυτοί οι αντάπτορες κάνουν περισσότερα πράματα από το να μεταφέρουν απλά τον ήχο στο rc.
Έλεγχος του ipod, εμφάνιση των στοιχείων στην οθόνη του rc, φόρτιση της μπαταρίας του. (όχι σε όλα τα μοντέλλα βέβαια)Προσωπικά άλλαξα αμέσως στο αμάξι μου το εργοστασικό rc με ένα JVC με front line-in.
Προτίμησα την όσο το δυνατόν φθηνότερη λύση και γενικά είμαι ευχαριστημένως. (απλό καλωδιάκη με καρφάκι και συνδέω επάνω του ότι νάναι )Απλά έχω πάντα μια σκοτούρα παραπάνω μην κτυπήσουν το αμάξι για αυτό, ενώ αν ήταν το μαμίσιο απλά δεν θα το έκαναν ποτέ. (λέμε τώρα)
-
Έχω το Α3 με το απλό ηχοσύστημα.
(Concert rc και 5 ηχεία)Άλλαξα ήδη το εργοστασιακό cd player με το JVC KD-611.
Φθηνό και τίμιο μηχανάκι που εκτός από το front line-in που ήθελα διακαώς βελτίωσε κάπως τον ήχο αφού είναι 4χ50 ο ενισχυτής του.
Παρόλα αυτά ο ήχος πάλι δεν είναι ικανοποιητικός, ειδικά σε ταξίδια και δεν με καλύπτει.Μου πρότειναν λοιπόν από ένα κατάστημα να αλλάξω τα μπροστινά διαιρούμενα ηχεία με κάτι καλύτερο (χωρίς εξωτερικό ενισχυτή) που θα βελτιώσει την συνολική εικόνα και δεν θα κοστίζει και πολλά.
Μου πρότειναν τα FOCAL Polyglass 165 V2S upgraded στα 290ευρώ τα οποία είναι αρκετά ευαίσθητα και θα παίξουν χωρίς πρόβλημα...
Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο στα ίδια λεφτά ;;;;
Nα τονίσω ότι δεν με ενδιαφέρει ο μπούμ ήχος στο αυτοκίνητο αλλά ο ποιοτικός και προσπαθώ να αποφύγω τα τρελά έξοδα και τις πολλές παρεβμάσεις στο αμάξι... (ενισχυτές, σάμπ κλπ κλπ κλπ)
-
καλημέρα,
σκέφτομαι να βάλω στο αυτοκίνητο της μάνας μου ένα ραδιοcdmp3 αλλά επειδή θα βαριέται να βγάζει και να βάζει την πρόσοψη, υπάρχουν μοντέλα που περιστρέφεται ο μηχανισμός και κλείνει σα να μη φαίνεται τίποτα?`Οπως κάτι παλιά kenwood. -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μου πρότειναν τα FOCAL Polyglass 165 V2S upgraded στα 290ευρώ τα οποία είναι αρκετά ευαίσθητα και θα παίξουν χωρίς πρόβλημα...Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο στα ίδια λεφτά ;;;;
Πολύ καλά, πολύ όμορφος ήχος, αρκετά καλή αγορά. Go for it. Μην έχεις ψευδαίσθηση για τα 450 watt όμως (το πολύ 420 αν είσαι τυχερός)...
καλημέρα,
σκέφτομαι να βάλω στο αυτοκίνητο της μάνας μου ένα ραδιοcdmp3 αλλά επειδή θα βαριέται να βγάζει και να βάζει την πρόσοψη, υπάρχουν μοντέλα που περιστρέφεται ο μηχανισμός και κλείνει σα να μη φαίνεται τίποτα?`Οπως κάτι παλιά kenwood.Το σύστημα D-Mask (περί ου ο λόγος) έχει σχεδόν εγκαταληφθεί από την Kenwood, κυρίως λόγω μηχανικών προβλημάτων και όχι μόνο...
Πλέον υπάρχουν μόνο τα KDC-W707 και KDC-W808 από την Κenwood, τα οποία κοστίζουν 300
-
Να ρωτησω και εγω το προβλημα μου μηπως καποιος εχει κάτι παρόμοιο.
οταν ανοιγω το στερεοφωνικο jvc klh 551 παρατηρειτε ενα φυσημα στα ηχεια.οταν βαζω μπρος την μηχανη το φυσημα μειωνεται λιγακι.
ετσι βγηκε ενα συμπέρασμα οτι μαλλον ειναι απο την γειωση.
να σημειωσω οτι ο ενισχυτης μου απο το 100% gain που εχει διακόπτη εγω το εχω κάπου στο 20-30% δηλαδη πολυ χαμηλα για να δικαιολογει φυσημα ο ενισχυτης.
οταν ανεβαζω την ενταση του ενισχυτη ακουγονται καθαρά o μηχανισμός του cd που γυριζει!!
ειναι φυσιολογικό να ακουγεται ο ηχος απο τους μηχανισμους μέσα στα ηχεια?να εχει καποιο προβλημα η κεντρική μοναδα?
η κεντρικη μονάδα ειναι πολυ καλη ποιοτικα. εχει 5v επιχρυσωμένες εξόδους.σχετικα με την γειωση αλλαξα το σημειο που ηταν και δοκιμσα μια αλλη βίδα αλλα πάλι τα ιδια αρα μαλλον δεν ειναι η γειωση.
o ενισχυτης ειναι οjbl gto 75.2
specs
Power Output: 97 watts RMS x 2 channel at 4 ohms and ≤ 1% THD + N145 watts RMS x 2 channel at 2 ohms,
14.4V supply and ≤ 1% THD + N
Signal-to-Noise Ratio: 82 dBA (reference 1 watt into 4 ohms)
Dynamic Power: 190 watts at 2 ohms
Effective Damping Factor: 6.39 at 4 ohms
Frequency Response (-3dB): 10Hz - 90kHz (-3dB)
Maximum Input Signal: 5.5V
Maximum Sensitivity: 230mV
Output Regulation: .069 dB at 4 ohmsοσοι πιστοι απαντήσατε
-
Είναι καθαρά θέμα γείωσης. Ανέβασε το gain του ενισχυτή (δεν υπάρχει λόγος να τον έχεις τόσο χαμηλά).
Μήπως έχεις περάσει τα καλώδια RCA δίπλα από το καλώδιο ρεύματος που πάει στον ενισχυτή? Αν ναι, μέγα λάθος (πρέπει να περαστούν από την άλλη πλευρά του αμαξιού, όσο γίνεται μακρύτερα από ρεύματα).
Οταν λες άλλαξες το σημείο που ήταν η γείωση, εννοείς στον ενισχυτή, έτσι? Πώς και πού έχει μπει αυτή η βίδα? Κανονικά θα πρέπει να βιδωθεί όσο γίνεται κοντύτερα στον ενισχυτή και απευθείας στο σασί του αυτοκινήτου, αφού βγει το χρώμα σε εκείνο το σημείο (το ξύνεις με λίμα) και καθαριστεί. Επειτα βιδώνεις το καλώδιο εκεί με ροδέλα ασφαλείας για να μη φύγει και ή του ρίχνεις λίγο σπρέυ χρώμα ή του βάζεις γράσο ή βαζελίνη ή σιλικόνη για να μην οξειδωθεί στο σημείο που έφυγε το χρώμα.
Δοκίμασε αυτά προς το παρόν κι εδώ είμαστε για τα περαιτέρω.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μήπως έχεις περάσει τα καλώδια RCA δίπλα από το καλώδιο ρεύματος που πάει στον ενισχυτή? Αν ναι, μέγα λάθος (πρέπει να περαστούν από την άλλη πλευρά του αμαξιού, όσο γίνεται μακρύτερα από ρεύματα).
ο ενισχυτή παίρνει ρευμα απο καλωδιο που πάει στην μπαταρία και παει πισω απο την αριστερη μεριά του αμαξιου . τα καλωδια των ηχειων περνάνε απο την δεξια μερια.
Οταν λες άλλαξες το σημείο που ήταν η γείωση, εννοείς στον ενισχυτή, έτσι? Πώς και πού έχει μπει αυτή η βίδα? Κανονικά θα πρέπει να βιδωθεί όσο γίνεται κοντύτερα στον ενισχυτή και απευθείας στο σασί του αυτοκινήτου, αφού βγει το χρώμα σε εκείνο το σημείο (το ξύνεις με λίμα) και καθαριστεί.
ο ενισχυτης βρίσκεται στο πορτπαγκαζ. η γειωση φευγει απο τον ενισχυτη και με ενα καλώδιο 40 εκατοστά πιανει σε μια βιδα κατω απο τα πισω καθίσματα που εκει πανω βιδώνει η μια άκρη της ζώνης.
ε εβγαλα απο εκει το καλώδιο και το συνδεσα σε μια αλλη βιδα που πιανει η μεσαία ζωνη. το εβαλα και απο την μεσα μερια της βιδας για να ακουμπάει στο σασι...
να ειναι γαλβανισμένο?πως μπορώ να το καταλάβω?
παντως οταν το ακουμπησα πρωτη φορα εβγαλε σπιθα οποτε εκανε την γείωση του... -
Λοιπον παλι τίποτα.
απεσυνδεσα εντελώς τα rca που πανε απο την πηγη στον ενισχυτη και παλι ακουγόταν ο ηχος.εβγαλα απο το ρευμα το subwoofer πάλι τον εκανε τον ηχο
επισης εβγαλα και τα rca Που καταληγαν στον subwoofer και παλι εκανε παράσιτα.τα καλώδια του ρευματος συναντιουνται σε 2 σημεια με τα καλώδια του ηχου.καπως κάθετα.
να φταιει αυτο?
-
Οχι, δεν είναι αυτό...
Την εγκατάσταση την έκανες μόνος σου ή σε κατάστημα? Αν ισχύει το δεύτερο, δεν περνάς μια βόλτα να στο δουν? Αν δεν μπορεί να διορθωθεί, μου φαίνεται σαν πρόβλημα του ενισχυτή... Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Οχι, δεν είναι αυτό...Την εγκατάσταση την έκανες μόνος σου ή σε κατάστημα? Αν ισχύει το δεύτερο, δεν περνάς μια βόλτα να στο δουν? Αν δεν μπορεί να διορθωθεί, μου φαίνεται σαν πρόβλημα του ενισχυτή... Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια...
1 χρονο μετά παρατηρησα το φυσημα
θα παιξω λιγο με τις γειωσεις.
θα αφησω μονο την μια να δω τι γινεται
Car audio