-
Να συνεχίσεις να το απολαμβάνεις όπως ο φίλος Πάνος
που μετά από την φωτό αυτή άλλαξε λαστιχάκια επι το πιό O/R και ακόμα το ψηλώνει.
-
Αμερικάνικο? Νομίζω οτι η Mercedes-benz έχει αγοράσει την Chrysler...
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Αμερικάνικο? Νομίζω οτι η Mercedes-benz έχει αγοράσει την Chrysler...Μία διόρθωση, αν επιτρέπεται βέβαια....
Δεν πρόκειται για εξαγορά κανενός από τα δύο μέρη. Πρόκειται για merging, για συνένωση, όπου διατηρούν την αυτοτέλειά τους, αλλά συνεργάζονται στενά σε πολλούς τομείς.
Αρα κάθε Chrysler παραμένει αμερικανικό και κάθε Mercedes γερμανικό.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Αρα κάθε Chrysler παραμένει αμερικανικό και κάθε Mercedes γερμανικό.
Ναι, αλλα αυτό το γεγονός ανακοινώθηκε σαν συγχώνευση αλλά βασικά ήταν εξαγορά αφού οι μέτοχοι της Νταιμλερ είναι πλειοψηφεία στο διοικητικό συμβούλιο και η εταιρεία εχει τα κεντρικά γραφεία της στην Γερμανία. Εξάλλου όλοι οι Αμερικανοί μάνατζερς διώχτηκαν, αυτό πρέπει να στα λέει όλα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Εξάλλου όλοι οι Αμερικανοί μάνατζερς διώχτηκαν, αυτό πρέπει να στα λέει όλα.Ναι αυτό πράγματι τα λέει όλα !
Δεν είναι τυχαίο πως ή Chrysler είναι απο τις 2-3 αμερικάνικες αταιρίες που κατάφεραν με αξιώσεις να βγούν απο τα πλαίσια της τοπικής αγοράς τους.Βέβαια πρέπει να κάνει πολλά βήματα μπροστά ακόμα για να καταφέρει να ανταγωνίζεται στα ίσα τις εταιρίες της Απω Ανατολής και της Ευρώπης.
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Δεν είναι τυχαίο πως ή Chrysler είναι απο τις 2-3 αμερικάνικες αταιρίες που κατάφεραν με αξιώσεις να βγούν απο τα πλαίσια της τοπικής αγοράς τους.Μα 2 μόνο είναι (ήταν 3 με την Κραισλερ). Οι Ford, GM πάντοτε είχαν εταιρείες σε Αμερική και Ευρώπη, η Κραισλερ δεν είχε, είχε μόνο αμερικάνικα αυτοκίνητα γιάυτό και τα έστειλε στην Ευρώπη.
-
Πάντως συμφωνώ με τον Jeepάκια για το οτι η Chrysler βγήκε με αξιώσεις. Το νέο Cherokee είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο για All-round. Κάτι Χ5 και Μ-Class δεν πιάνουν μπάζα μπροστά του. Και το λέω έχοντας οδηγήσει και αυτά. Θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με Land Cruiser 90-100, Pajero (τα μεγάλα) και Grand Cherokee (από το οποίο πολλοί το θεωρούν καλύτερο). Δέστε όμως και το θέμα της τιμής και του τεκμηρίου: 17.000.000 αγορά και 9.500.000 τεκμήριο. Θυμηθείτε τώρα πόσο κάνουν τα άλλα.
-
Ξέχασα να αναφέρω και το Chrysler Sebring. Είχα την τύχη να το έχω μία εβδομάδα στην διάθεσή μου (σεντάν 2.000 κε) και ήταν απόλαυση. Κατηγορία BMW 5 και Mercedes E. Και ξανατονίζω το θέμα της τιμής (11.000.000). Βέβαια το Batmobil όπως αποκαλώ το ηλίθο αυτό κατασκεύασμα που δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του, είναι καθαρά αποτυχημένο αλλά σκίζει στις πωλήσεις
-
Ο χρήστης Neuron έγραψε:
Πάντως συμφωνώ με τον Jeepάκια για το οτι η Chrysler βγήκε με αξιώσεις. Το νέο Cherokee είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο για All-round. Κάτι Χ5 και Μ-Class δεν πιάνουν μπάζα μπροστά του. Και το λέω έχοντας οδηγήσει και αυτά. Θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με Land Cruiser 90-100, Pajero (τα μεγάλα) και Grand Cherokee (από το οποίο πολλοί το θεωρούν καλύτερο). Δέστε όμως και το θέμα της τιμής και του τεκμηρίου: 17.000.000 αγορά και 9.500.000 τεκμήριο. Θυμηθείτε τώρα πόσο κάνουν τα άλλα.X5 και Μ είναι διαφορετικού είδους οχήματα. Δεν πιάνουν μπάζα...χμμ...μεγάλη λέξη. Εξαρτάται γιατί τα θέλεις. Αν δηλ. θέλεις να ταξιδεύεις με 180 τότε κινδυνεύεις με το Τσέροκι (λόγω σχεδίασης - υψηλό κέντρο βάρους- είναι εύκολο να γυρίσει) αν το θέλεις για μέσα στην πόλη και για εκτός αλλά με χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 100, ούτε 120 κινδυνεύεις και εδώ) τότε είναι καλή αγορά. Αν και 17 εκατ δεν είναι καθόλου λίγα. Εδώ το μας το προσφέρουν στα 7 εκατ (και όχι στα 17) και δεν εχει πολλές πωλήσεις...γιατί ο κόσμος θέλει οφ-ροαντ δυνατότητες αλλά και απόδοση στο χαιγουει...άρα Χ5. Η συγκριση είναι άτοπη αφού είναι σε άλλη κατηγορία έτσι και αλλιώς.
-
Ο χρήστης Neuron έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω και το Chrysler Sebring. Είχα την τύχη να το έχω μία εβδομάδα στην διάθεσή μου (σεντάν 2.000 κε) και ήταν απόλαυση. Κατηγορία BMW 5 και Mercedes E. Και ξανατονίζω το θέμα της τιμής (11.000.000). Βέβαια το Batmobil όπως αποκαλώ το ηλίθο αυτό κατασκεύασμα που δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του, είναι καθαρά αποτυχημένο αλλά σκίζει στις πωλήσειςΤο Σέμπρινγκ δεν είναι φίλε μου κατηγορία BMW 5, Merc E (αν είναι δυνατόν) είναι αντίστοιχο με ένα Ρενώ Λαγκούνα ή μια Λάντσια Λύμπρα (και πολύ του βάζω) και άρα είναι πολύ πολύ ακριβό.
Αν είσαι διατεθιμένος να δώσεις 11 εκατ για αυτό να σου πουλήσω εγώ ένα (δεν θα μου στοιχήσει περισσότερα από 7 με όλους τους φόρους).
-
Εντάξει τώρα μην λεμε και ότι θέλουμε ....Το Cherokee δεν ειναι το αυτοκίνητο για το οποίο αξίζει να δώσεις 17.000.000 σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση.
Δηλαδή κάπιοι ενδιαμέσοι βγάζουν ολόκληρα 10.000.000...για σκεφτείτε το!
Λίγα αυτοκίνητα αξίζουν τα 17.000.000 του cherokee αλλα και αυτά με κάπια αμφιβολία. Αυτοκίντητα όπως το Pajero και το LC (new).
ΒΤW να αναφέρω πώς το νέο LC (3door) στην Γερμανία κοστίζει μόλις ...39.000euros!!! Εδώ .....από 52 εώς 59
Μετά αντε να μην μισήσεις τους @$@%##@ τους καπιτάλες ....είναι δυνατόν?
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Εντάξει τώρα μην λεμε και ότι θέλουμε ....Το Cherokee δεν ειναι το αυτοκίνητο για το οποίο αξίζει να δώσεις 17.000.000 σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση.Δηλαδή κάπιοι ενδιαμέσοι βγάζουν ολόκληρα 10.000.000...για σκεφτείτε το!
Εδώ είναι αντίστοιχο του Ραβ4 (και σε τιμή). Πάντως ενά μέρος από τα 10 τα παίρνει το κράτος. Αλλά ένα αλλο μεγάλο μέρος πηγαίνει στις τσέπες αυτών που πουλάνε τα Κραισλερ.
-
Η Ελλάδα, εδώ και πολλά χρόνια, έχει τις μικρότερες εργοστασιακές τιμές της Ευρώπης, μαζί με την Ιρλανδία. Η διαφορά είναι της ταξης του 5% υπερ μας πάντα. Να θυμήσω ότι το ανώτατο επιτρεπτό όριο στην Ευρώπη πλέον είναι το 10%, προ φόρων αν δεν κάνω λάθος.
Αρα, τα υπόλοιπα χρήματα τα παίρνει το κράτος για να φτιάχνει εκπληκτικούς δρόμους όπως η εθνική οδός Τρίπολης - Σπάρτης και Κορίνθου - Τρίπολης!!! Και να αφήνει χωρίς επισκευή και περαιτέρω εξέλιξη το δρόμο των Τεμπών.
Εχω ένα αυτοκίνητο που στοίχισε προ φόρων 3,5 εκατομμύρια και εγώ τό πήρα 9,5, πλήρωσα δηλαδή 6.000.000 στο κράτος, από χρήματα τα οποία είχαν ήδη φορολογηθεί με 20%! Αν τα βάλεις αριθμητικά κάτω μιλάμε για 239% φόρους, σε σχέση με το πόσο στοίχιζα, τότε, στον εργοδότη μου.
Στο δια ταύτα: ικανοποιητικά αμοιβόμενος Έλληνας μισθωτός πρέπει να πληρώσει 25 μισθούς για ένα οικονομικό τετρακίνητο. Ικανοποιητικά αμοιβόμενος από την υπόλοιπη Ευρώπη πληρώνει 6-8 μισθούς για το ίδιο αυτοκίνητο, τη στιγμή που η εργοστασιακή τιμή στην Ελλάδα είναι εως 5% χαμηλότερη.
Δεν φταίει ούτε ο καπιταλισμός, ούτε ο σοσιαλισμός. Φταίει η ανεκτικότητα όλων μας απέναντι στους ανίκανους που βάζουμε να μας διοικούν χρόνια τώρα. Φταίει η κατάντια της εξαγοράς της ψήφου μας για να βολευτεί η αδελφή, η γυναίκα, η κόρη.
ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΝΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΣΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.
Αγγλόφιλοι εναντίον Γαλλόφιλων
Αγγλόφιλοι εναντίον Γερμανόφιλων
Δεξιοί εναντίον Αριστερών
Πράσινοι εναντίον Μπλε
και τώρα Ευρωπαιόφιλοι εναντίον Αμερικανόφιλων.... Έλεος πλέον...Σαν φίλου της αυτοκίνησης το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να βγαίνουν στην παραγωγή καλύτερα και πιό ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, χωρίς να με νοιάζει ποιοί κάθονται στις καρέκλες που τα σχεδιάζουν.
Ο μόνος πολιτικός λόγος που θα μπορούσε να επιρρεάσει την όποια επιλογή μου θα ήταν η προσπάθειά μου να αποτρέψω κάτι, να κάνω δηλαδή το λεγόμενο μποϊκοτάζ. Ο καταναλωτής έχει μία μεγάλη δύναμη στα χέρια του και πρέπει να μπορεί να την εκμεταλεύεται χωρίς επιρρεασμούς, γιατί μόνο έτσι η αγορά αναγκάζεται να τον ακούσει...
Μπέρδεψα απαντήσεις σε πολλά από τα μυνήματά σας, αλλά νομίζω ότι είχαν όλα σχέση μαζί τους...
-
Η διαφορά 7.000.000 (τιμή σε άλλες χώρες) και 17.000.000 (τιμή Ελλάδας) είναι καθαρά ΦΟΡΟΙ. Κατα τ' άλλα 'στην Ελλάδα έχουμε τα πιο φτηνά αυτοκίνητα'. Το Cherokee είναι πολύ καλύτερο από το Χ5 εκτός δρόμου και πιο φτηνό από land cruiser και pajero.
-
Παρακολουθω τη συζητηση και μου εκανε φοβερη εντυπωση το εξης:
Giannis Athanasiou
Αν τα βάλεις αριθμητικά κάτω μιλάμε για 239% φόρους, σε σχέση με το πόσο στοίχιζα, τότε, στον εργοδότη μου.
To νουμερο ειναι απιστευτο, οπως και το απιστευτο 18% που βλεπω να πληρωνω καθε φορα στον ΟΤΕ κτλ Αραγε θα αλλαξει κατι καποτε, αναρωτιεμαι καμια φορα...
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Η διαφορά 7.000.000 (τιμή σε άλλες χώρες) και 17.000.000 (τιμή Ελλάδας) είναι καθαρά ΦΟΡΟΙ. Κατα τ' άλλα 'στην Ελλάδα έχουμε τα πιο φτηνά αυτοκίνητα'. Το Cherokee είναι πολύ καλύτερο από το Χ5 εκτός δρόμου και πιο φτηνό από land cruiser και pajero.Oi foroi se auto to autokinito einai 106% ths timis pro forwn. Ta Chryshler exoum poly ypsiloteres times stin Eyrwpi apo tin Ameriki (low volume cars)... alliws den mporei na syntiri8oyn oi antiproswpeies.
Exei bgei kai mia wraia ekdosi Renegade perissotero ergaleio, tin exete dei?
Mou aresei ayto to autokinito san ektos dromou...alla egw den paw pote ektos opote...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Η Ελλάδα, εδώ και πολλά χρόνια, έχει τις μικρότερες εργοστασιακές τιμές της Ευρώπης, μαζί με την Ιρλανδίαe3artatai gia poio autokinito milame...mesos oros mporei alla den simainei polla an auto poy 8eleis na pareis einai ektos tou mesw orou.
P.x. to Saab 9-3 einai akribotero pro forwn apo to Belgio.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Η Ελλάδα, εδώ και πολλά χρόνια, έχει τις μικρότερες εργοστασιακές τιμές της Ευρώπης, μαζί με την Ιρλανδία
e3artatai gia poio autokinito milame...mesos oros mporei alla den simainei polla an auto poy 8eleis na pareis einai ektos tou mesw orou.
P.x. to Saab 9-3 einai akribotero pro forwn apo to Belgio.
Episis ta Audi exoun akribws tis idies times pro forwn me tin Germania, eixa dei ton timokatalogo.
Mou arese h ekfrasi twn pwlitwn stin Ellada otan toys elega oti alloy poylane to idio aytokinito me perissotero e3oplismo se poly xamiloteri timi (pro forwn pantonte).
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Αρα, τα υπόλοιπα χρήματα τα παίρνει το κράτος για να φτιάχνει εκπληκτικούς δρόμους όπως η εθνική οδός Τρίπολης - Σπάρτης και Κορίνθου - Τρίπολης!!! Και να αφήνει χωρίς επισκευή και περαιτέρω εξέλιξη το δρόμο των Τεμπών.
Ta ypoloipa xrimata pane stis tsepes diaforwn egka8etwn..
-
Ελλάδα
Jeep Cherokee 2.4 = 36.100
Jeep Cherokee 3.7 = 42.000
Γερμανία
Jeep Cherokee 2.4 = 26.600
Jeep Cherokee 3.7 = 36.400
Τί τετρακίνητο έχετε ή θα θέλατε να έχετε;