Να πάρεις αυτό που πραγματικά θέλεις εσύ.Μην κοιτάξεις ούτε ποιο καίει περισσότερο ούτε πιο έχει καλύτερα συνεργεία στην περιοχή σου ούτε ποιο έχει φθηνότερα πατάκια και φίλτρο λαδιού.
Είναι 100% σίγουρο ότι αν δεν πάρεις αυτό που γουστάρεις,σε λίγους μήνες θα ψάχνεσαι(κι αυτό οικονομικά θα αποβεί πιο επιζήμιο).
Το αν είσαι κουλός,με τα μυαλά πάνω από το κεφάλι σου κλπ το ξέρεις επίσης μόνο εσύ.Αν είσαι,τότε μην πάρεις τίποτα.
Όσο επικίνδυνο κι αν δηλώνει ένα αυτοκίνητο,αν είσαι προσεχτικός(σε λογικά πλαίσια πάντα)θα το ευχαριστηθείς χωρίς να κινδυνεύεις να γνωρίσεις από κοντά τον Έλβις Πρίσλευ και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή τον πρεσβύτερο.
Το μόνο που πρέπει να προσέξεις από την στιγμή που είναι μεταχειρισμένο να βρεις καλό δικό σου μηχανικό και να μπεις σε clubs των μοντέλων που σε ενδιαφέρουν και να μάθεις όσα περισσότερα μπορείς για πιθανά προβλήματα που βγάζουν.Έτσι θα είσαι ενήμερος και δεν θα καταπιείς αμάσητο ό,τι σου πουν αυτοί που στα πουλάνε.
Προσωπικά στη θέση σου,θα έπαιρνα το mx5 πρώτης γενιάς(οικονομικά δεν αντέχεις το δεύτερης).Ίσως θα πρέπει να δώσεις κάτι περισσότερο από 6000Ε,αλλά έχεις αμάξι για όλα τα γούστα.Και το οδηγικό κέφι σου μπορείς να κάνεις και τις χαλαρές βόλτες με τον ουρανό πιάτο
Το πούντο ως τουρμπάτο όσο προσεγμένο και να είναι από τον ιδιοκτήτη του,είναι πιο απαιτητικό στην συντήρηση.
Όσα αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου και έχουν συμπληρώσει 6 χρόνια και 100000-120000χλμ όσο και να τηρούσα τα προβλεπόμενα σέρβις όσο αξιόπιστα και να αποδείχθηκαν κατά την διάρκεια που τα είχα,πάντα κατέληγαν να φεύγουν μετά από την εξαετία με προβλήματα.Διαρροές λαδιών,σασμάν καταπονημένα,αμορτισέρ,θερμοστάτες,ηλεκτρικά προβλήματα κλπ.Τα οποία φυσικά επισκευάζονταν πρόχειρα από τους μαντράδες ίσα ίσα για να τα πασάρουν στον επόμενο.
Φαντάσου ένα πούντο GT ή ένα ραλύ το οποίο 9/10 ιδιοκτήτες του το αγόρασαν για να του πετάξουν τα φανάρια(μάτια)έξω.
Αν ωστόσο έχεις απωθημένο με το πούντο και το ραλύ κυνηγησέ τα.
Καλή επιλογή και καλή τύχη