-
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Ερώτηση: Ξερει κανεις την πραγματική διαφορα των ραβδων στρεψης 19,5 χιλ. του 206 gti 1.6 και αυτών των 20 χιλ. του RC, είναι όντως 0,5 χιλ.
Δευτερον αληθευει οτι ο ιμάντας εκκεντρ. σε 206 1.6 2003 και μετά, δεν αλλάζει στα 60.000χλμ αλλά αργότερα.
Ευχαριστώ- Ναί είναι μισό χιλιοστό η διαφορά.
- Όχι, αλλάζει όπως και πριν το 2003 πολύ μετά τα 60000χλμ, αλλά καλύτερα να τον αλλάζεις στα 60000χλμ ούτως ή άλλως εάν πλακώνεις το γκάζι.
-
Αρα δεν πολυαξιζει η διαφορα, το θεμα είναι, οτι αν θεσ να πας σε 21 ή 22 , το κοστος εκτοξευεται........
Μου φαινεται οτι προτεινει 120.000 για τον ιμαντα, αρα και στα 90.000 η αλλαγη θα ειναι οκ. -
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Μου φαινεται οτι προτεινει 120.000 για τον ιμαντα, αρα και στα 90.000 η αλλαγη θα ειναι οκ.Ο ιμάντας μπορεί να αντέξει και 200000χιλ και παραπάνω …
Το θέμα είναι, εσύ το ριψοκινδυνεύεις ?
Πάντα η αλλαγή του ιμάντα γίνεται προληπτικά … -
Ένα Πεζώ 206 λίιιιιιγο διαφορετικό από τ' άλλα:
http://www2.uol.com.br/bestcars/un10/234-14.htm
Είναι το Citroen C2 για την αγορά της Κίνας. Τι λέτε, 8α είχε πέραση και στην Ελλάδα, με δεδομένη την αγάπη του κόσμου για το παλιό 206;
Edit: τώρα πρόσεξα ότι έχει ξαναποσταριστεί μόλις στην προηγούμενη σελίδα.
-
με αυτα τι παίζει?
http://www.greekrenaultclub.gr/phpbb/vi ... 61&start=0
-
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
...Δευτερον αληθευει οτι ο ιμάντας εκκεντρ. σε 206 1.6 2003 και μετά, δεν αλλάζει στα 60.000χλμ αλλά αργότερα...Μήπως αλλάζει στα 80.000 χλμ, όπως το 307 με τον αντίστοιχο κινητήρα;
Βιβλίο κατασκευαστή έχεις;
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...Δευτερον αληθευει οτι ο ιμάντας εκκεντρ. σε 206 1.6 2003 και μετά, δεν αλλάζει στα 60.000χλμ αλλά αργότερα...
Μήπως αλλάζει στα 80.000 χλμ, όπως το 307 με τον αντίστοιχο κινητήρα;
Βιβλίο κατασκευαστή έχεις;
Πολυ πιθανο, θα το τσεκαρω.........
-
ti εγινε δημητρακη..τωρα θελουμε ραβδους?????ουστ ρε αδερφαρα του ελεους...πηγαινε σε 22 σα και μενα ή το πολυ 21...η πεζο σπορτ μολις μαλακωσει μετα απο 15000χλμ θα ειναι ψιλοχαροςα πισω με τις μαμα ραβδους..εμενα ακομα και τωρα μετα απο σχεδον 4μηνες με τις 22αρες δεν με εχει τρομαξει το αμαξι ουτε μια φορα σε σχεση με μαμα ραδβους που ηταν βαρκα γυαλο και επικινδυνο μετα απο ενα σημειο.
ο ιμαντας και εγω ξερω οτι θελει καπου στα 90 αλλαγη...ή μετα απο χχχ χρονια... συνηθως σε αλλα αμαξια ελεγαν 60000χλμ ή 3 χρονια.
λαστιχο ειναι και ξεραινεται...το 206 ειναι κατεξοχην γυναικειο αμαξι...εμενα μου πηρε πολυ καιρο να αποδεχτω οτι πηρα γυναικειο αμαξι.............
-
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Αρα δεν πολυαξιζει η διαφορα, το θεμα είναι, οτι αν θεσ να πας σε 21 ή 22 , το κοστος εκτοξευεται........
Μου φαινεται οτι προτεινει 120.000 για τον ιμαντα, αρα και στα 90.000 η αλλαγη θα ειναι οκ.Αν πας από τις 19.5 στις 20 η διαφορά είναι αισθητή. Είναι ακριβώς όσο χρειάζεσαι για να κοπούν οι τελευταίες τάσεις πλεύσης που συνεχίζουν με τις 19.5 όταν χαμηλώσεις και σκληρύνεις εμπρός. Με τις 21 και 22 που λέει ο Πάνος πας σε racing κατάσταση πλέον.
-
o δημητρακης ειναι πλεον ενας ευτυχης κατοχος αναρτησης πεζο σπορτ σα τη δικη μου...
σε αυτη την αναρτηση οι 20αρες ειναι λιγες. οι 21 ιδανικες και οι 22 για καφρους σα και μενα -
Μάλλον θα το κάνω σαν το δικο σου, για να ειμαι και εγω πολυ γρήγορος.......
Πάντως μεγαλο νταβατζιλικι οι ράβδοι της peugeotsport.....
Αν ειναι να πάρω αυτές, μάλλον θα πάω στις 22αρες.....δεν ξερω κατα ποσο δουλευουν με πολιτικο λαστιχο...
Δυσκολοι καιροι για πριγκιπες....Τον ιμάντα τον αφήνουμε προς το παρον για τα 80.000
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Εμείς όμως χωρίς το χταποδάκι του Rallye τζάμπα θα χτυπιόμαστε.Προφανώς... Είπαμε το 106 βγάζει με ΦΠΕ 130++ αλλά έχει το χταποδάκι (...στα κάρβουνα)
Αλλά δεν είναι δύσκολο ούτε και ακριβό να βάλετε και ένα ΄τετοιο όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη.για τα δεδομενα του 1.6 αυτο που συνοδηγησα (του ψηλου στο σερβις πανω στη λαιον) που εφτιαξε ο μπεεε μαν και αυτο και πηγαινε πολυ καλα.
σαφως καλυτερα απο του γαβανα που κινειται με το μυαλο του μιλτου
εχει δηλαδη βαλει ολα τα αλλα εκτος απο προγραμμα.μα ακόμα και το 307 του μπε μαν μια χαρά πάει (για 307) αλλά και εκείνος 'ζηλευει' τον μπαμπά του που έχει το 2λιτρο (138ps) 307....
από κει και πέρα πρόγραμμα για το 1,6 16ν που να επεμβαίνει σε όλους τους χάρτες κλπ κλπ κλπ μόνο ο Λίολιος έχει φτιάξει από όσο (λίγο) ξέρω αλλά οι τιμές του είναι λίγο 'κάπως'...Όσο για το Κινέζικο C2 πλάκα έχει αλλά το 206 είναι σαφώς πιο όμορφο και εκ των εμπροσθεν και εκ των όπισθεν.
Αλλά νομίζω ότι από το Ευρωπαικό 'σπιρτόκουτο' C2 είναι καλήτερο...Άσχετο αλλά εχθες οδήγησα στο Ντράφι 206 1,6 XS 3d τελείως μαμά με 50.000Km στα μαμά αμορτισερ με 16άρες και 205/45-16 με πίεση ~ γύρω όμως στο 32~33 (στο περιπου μπρος~πίσω και όχι συγκεκριμένα...)
Τρελό γέλιο και χάος... ατελείωτο γλύστρημα...
Πίσω ήταν φίλος με mx5 2λιτρο και drift-αραμε παρέα...
Το δικό μου με τα 'full slick' ...πλέον... 195/45-16 F1 γλιστράει λιγότερο...
Μα τόση διαφορά κάνουν οι πιο χοντρές αντιστρεπτικές/ελατήρια που έχει το 2λιτρο -
ρε σουργελο δημητρη εγω τι λαστιχο εχω????
εξαλτο 2??????
το αντιθετο αν δε εχεις ψηλοπροφιλο λαστιχο τρως τρελλα χαστουκια με τις 22αρες...........μανθο οι πιεσεις ειναι ενα θεμα...και επισης ναι οι αντιστρεπτικες κανουν δουλεια...πολυ δουλεια
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το αντιθετο αν δε εχεις ψηλοπροφιλο λαστιχο τρως τρελλα χαστουκια με τις 22αρες.......σωστός.
αν και νομίζω ότι ο Δημήτρης αναφέρεται σε ημισλικ και όχι σε χαμηλοπρόφιλα. -
το ιδιο κακο ειναι μανθο...αν εχεις χαμηλοπροφιλ κρυο λαστιχο ειναι και αυτο χαλια μαυρα...
επισης δε ξερω τι λες εσυ εγω 106 με 130+αλογα απο φπε δεν εχω δει ποτε....τι ειναι στραγγαλια να παρει 10 αλογα απο αυτα τα τρια?
-
...μια χαρά είναι...
δεν μιλάω για τροχό...
για θεωρητικό υπολογισμό στον στρόφαλο. -
Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ?
Αξίζει τον κόπο (χρήματα) ? -
ναι ναι 4-5 απο σκουπα 3-4 απο εξατμιση και 6-7 απο προγραμμα +15αλογα κατσε καλα εεεεεεεεεεεεε...
και μετα ως δια μαγειας ειναι μονο 1-2καροτσες εμπρος απο μαμα...που ιεναι τα αλογα οεο??????????
-
nik δεν έχω ιδέα....
Πάνο 122 (gti) ~ 127(rallye2) τα έδινε η peugeot.
Με Φ/καλόΠ/καλήΕ τα έως 132~135 ήταν μες το νερό.αλλά τα +8~10ps δεν κάνουν τρελή διαφορά στο δρόμο.
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
ΕεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ?
Αξίζει τον κόπο (χρήματα) ?νικο μακρυα...τα πιο πολλα ειναι μουφες για μενα οπως γενικοτοτερα το να βαλεις προγραμμα χωρις εκκεντροφορους.
η πεζο σπορτ αληθεια τι δινει στο δικο σου το γκρουπ Ν?
Τα πάντα για το Peugeot 206