Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Α5 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Α5 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    8
    9
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lambis last edited by

      Παρακολουθήσατε καθόλου 1000 λίμνες; Σιγά μη σας ξέφυγαν! Δεν ξέρω όμως πόσοι ψάχτηκαν στους χρόνους των ειδικών και βρήκαν αυτό που θα με αφήσει άυπνο σήμερα το βράδυ. Είναι ένας τύπος φινλανδός , άγνωστης ηλικίας, που ακούει στο όνομα Άντερο Σαάρι. Προφανώς φτωχομπινές του κερατά, αφού τρέχει στη Α5. Και με τι αυτοκίνητο παρακαλώ! Με Μίκρα Κ11, δηλαδή το παλιό κλασσικό Μίκρα που τρέχω και εγώ! Μαύρη και καταραμένη φτώχεια ο ταλαίπωρος! Λοιπόν φίλοι, ο τύπος όσο είναι μέσα στον αγώνα (γιατί σε δύο ημέρες κατάφερε δύο εγκαταλείψεις) «κόβει κεφάλια». Την 1η μέρα του αγώνα οι θέσεις του στη γενική ήταν: στη 2η 47/100, στην 3η 46/100 και μετά προφανώς με πρόβλημα έπεσε στις: 67, 56 και 97. Σήμερα, τη 2η ημέρα, έχουμε και λέμε: 1η 43/83, 2η 38/79 και 3η 27/78!!!!!! Φυσικά μετά τον πήρε και τον σήκωσε και εύχομαι να τον δούμε την 3η και τελευταία ημέρα να μας τρελαίνει.
      Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε αγαπητοί συνάδελφοι από τους χρόνους του τύπου; Μήπως όλα τα ταλαίπωρα αυτοκινητάκια πάνε και με το παραπάνω, αν ξέρουμε να τα χρησιμοποιήσουμε; Και θα μου πείτε, σιγά ρε μεγάλε, αφού δεν τερματίζει. Εν τάξει. Μετράει ο τερματισμός, εκεί είναι το αποτέλεσμα. Αλλά η επίδοση; 27 στους 78; Σε αγώνα παγκόσμιου; Με Μίκρα; Που εδώ το έχουμε για πέταμα όπως το Εβο 6; Και όμως, με Μίκρα «καθάρισε» τους «θεούς» της σούπερ 1600. Δηλαδή το Μικράκι «πάει». Σε μπελάδες με βάζει ο άτιμος. Ρε γαμώ το, πρέπει να αρχίσουμε να οδηγάμε. Θα γίνουμε ρόμπες αν κάνει κανά αστείο και έρθει κατά Ελλάδα μεριά.
      Ά! Τα πράγματα σοβάρεψαν. Μετά τον Σαάρι, μου υπόσχομαι να μη σηκώσω γκάζι από το Μικράκι μου με τίποτα. Τώρα αν το καταφέρω….είναι άλλο θέμα. Θα το προσπαθήσω.
      Γειά σου ρε Σαάρι Άντερο (που το βρήκες το μικρό σου όνομα;) με το Μίκρα σου. Καλό αγώνα να έχεις και πάντα αέρα και ας δεν σε ξέρω. Μπράβο σου και που θα πάει; Θα το πατήσω και εγώ το ρημάδι το γκάζι. Τώρα στα γεράματα. Τι διάλο; Πόσο πιο μάγκας είσαι;

      Λάμπης Κουρτέσης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lambis last edited by

        Παρακολουθήσατε καθόλου 1000 λίμνες; Σιγά μη σας ξέφυγαν! Δεν ξέρω όμως πόσοι ψάχτηκαν στους χρόνους των ειδικών και βρήκαν αυτό που θα με αφήσει άυπνο σήμερα το βράδυ. Είναι ένας τύπος φινλανδός , άγνωστης ηλικίας, που ακούει στο όνομα Άντερο Σαάρι. Προφανώς φτωχομπινές του κερατά, αφού τρέχει στη Α5. Και με τι αυτοκίνητο παρακαλώ! Με Μίκρα Κ11, δηλαδή το παλιό κλασσικό Μίκρα που τρέχω και εγώ! Μαύρη και καταραμένη φτώχεια ο ταλαίπωρος! Λοιπόν φίλοι, ο τύπος όσο είναι μέσα στον αγώνα (γιατί σε δύο ημέρες κατάφερε δύο εγκαταλείψεις) «κόβει κεφάλια». Την 1η μέρα του αγώνα οι θέσεις του στη γενική ήταν: στη 2η 47/100, στην 3η 46/100 και μετά προφανώς με πρόβλημα έπεσε στις: 67, 56 και 97. Σήμερα, τη 2η ημέρα, έχουμε και λέμε: 1η 43/83, 2η 38/79 και 3η 27/78!!!!!! Φυσικά μετά τον πήρε και τον σήκωσε και εύχομαι να τον δούμε την 3η και τελευταία ημέρα να μας τρελαίνει.
        Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε αγαπητοί συνάδελφοι από τους χρόνους του τύπου; Μήπως όλα τα ταλαίπωρα αυτοκινητάκια πάνε και με το παραπάνω, αν ξέρουμε να τα χρησιμοποιήσουμε; Και θα μου πείτε, σιγά ρε μεγάλε, αφού δεν τερματίζει. Εν τάξει. Μετράει ο τερματισμός, εκεί είναι το αποτέλεσμα. Αλλά η επίδοση; 27 στους 78; Σε αγώνα παγκόσμιου; Με Μίκρα; Που εδώ το έχουμε για πέταμα όπως το Εβο 6; Και όμως, με Μίκρα «καθάρισε» τους «θεούς» της σούπερ 1600. Δηλαδή το Μικράκι «πάει». Σε μπελάδες με βάζει ο άτιμος. Ρε γαμώ το, πρέπει να αρχίσουμε να οδηγάμε. Θα γίνουμε ρόμπες αν κάνει κανά αστείο και έρθει κατά Ελλάδα μεριά.
        Ά! Τα πράγματα σοβάρεψαν. Μετά τον Σαάρι, μου υπόσχομαι να μη σηκώσω γκάζι από το Μικράκι μου με τίποτα. Τώρα αν το καταφέρω….είναι άλλο θέμα. Θα το προσπαθήσω.
        Γειά σου ρε Σαάρι Άντερο (που το βρήκες το μικρό σου όνομα;) με το Μίκρα σου. Καλό αγώνα να έχεις και πάντα αέρα και ας δεν σε ξέρω. Μπράβο σου και που θα πάει; Θα το πατήσω και εγώ το ρημάδι το γκάζι. Τώρα στα γεράματα. Τι διάλο; Πόσο πιο μάγκας είσαι;

        Λάμπης Κουρτέσης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lambis last edited by

          Παρακολουθήσατε καθόλου 1000 λίμνες; Σιγά μη σας ξέφυγαν! Δεν ξέρω όμως πόσοι ψάχτηκαν στους χρόνους των ειδικών και βρήκαν αυτό που θα με αφήσει άυπνο σήμερα το βράδυ. Είναι ένας τύπος φινλανδός , άγνωστης ηλικίας, που ακούει στο όνομα Άντερο Σαάρι. Προφανώς φτωχομπινές του κερατά, αφού τρέχει στη Α5. Και με τι αυτοκίνητο παρακαλώ! Με Μίκρα Κ11, δηλαδή το παλιό κλασσικό Μίκρα που τρέχω και εγώ! Μαύρη και καταραμένη φτώχεια ο ταλαίπωρος! Λοιπόν φίλοι, ο τύπος όσο είναι μέσα στον αγώνα (γιατί σε δύο ημέρες κατάφερε δύο εγκαταλείψεις) «κόβει κεφάλια». Την 1η μέρα του αγώνα οι θέσεις του στη γενική ήταν: στη 2η 47/100, στην 3η 46/100 και μετά προφανώς με πρόβλημα έπεσε στις: 67, 56 και 97. Σήμερα, τη 2η ημέρα, έχουμε και λέμε: 1η 43/83, 2η 38/79 και 3η 27/78!!!!!! Φυσικά μετά τον πήρε και τον σήκωσε και εύχομαι να τον δούμε την 3η και τελευταία ημέρα να μας τρελαίνει.
          Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε αγαπητοί συνάδελφοι από τους χρόνους του τύπου; Μήπως όλα τα ταλαίπωρα αυτοκινητάκια πάνε και με το παραπάνω, αν ξέρουμε να τα χρησιμοποιήσουμε; Και θα μου πείτε, σιγά ρε μεγάλε, αφού δεν τερματίζει. Εν τάξει. Μετράει ο τερματισμός, εκεί είναι το αποτέλεσμα. Αλλά η επίδοση; 27 στους 78; Σε αγώνα παγκόσμιου; Με Μίκρα; Που εδώ το έχουμε για πέταμα όπως το Εβο 6; Και όμως, με Μίκρα «καθάρισε» τους «θεούς» της σούπερ 1600. Δηλαδή το Μικράκι «πάει». Σε μπελάδες με βάζει ο άτιμος. Ρε γαμώ το, πρέπει να αρχίσουμε να οδηγάμε. Θα γίνουμε ρόμπες αν κάνει κανά αστείο και έρθει κατά Ελλάδα μεριά.
          Ά! Τα πράγματα σοβάρεψαν. Μετά τον Σαάρι, μου υπόσχομαι να μη σηκώσω γκάζι από το Μικράκι μου με τίποτα. Τώρα αν το καταφέρω….είναι άλλο θέμα. Θα το προσπαθήσω.
          Γειά σου ρε Σαάρι Άντερο (που το βρήκες το μικρό σου όνομα;) με το Μίκρα σου. Καλό αγώνα να έχεις και πάντα αέρα και ας δεν σε ξέρω. Μπράβο σου και που θα πάει; Θα το πατήσω και εγώ το ρημάδι το γκάζι. Τώρα στα γεράματα. Τι διάλο; Πόσο πιο μάγκας είσαι;

          Λάμπης Κουρτέσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sonath last edited by

            Άντε ρε Λάμπη,
            να σε χαιρόμαστε και εμείς που σε βλέπουμε...

            Μήπως ο Teo διαβάζει αλλά αντί άλλων στις σημειώσεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              passat1-8t last edited by

              Αγαπητέ Λάμπη,

              Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!

              Πάρε μερικές φωτό του 'λυσασμένου' Saari, με την ευχή ο Antero να είναι έμπνευση για όλους μας!!

              http://www.poke.fi/~paspies/pics/wallpa ... as1280.jpg


              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Πφφφ,σίγουρα θα είναι....μαιμουδιάρης

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  el-em last edited by

                  KAI ME ΑSTRA KAI ME MICRA ????? ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΜΠΗΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ !!!

                  ΦΙΛΙΚΑ,

                  'EL-EM'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    glf last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                    Πφφφ,σίγουρα θα είναι....μαιμουδιάρης

                    εεεετσι, στην Ελλάδα καθαρίζουμε αλλιώς !

                    αμα θες, πάνε γρήγορα και εδώ είμαστε εμείς... χοχοχοχοχο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pironi last edited by

                      pragmati ekane grigora perasmata se 2 idikes pou ton idame...
                      to aftokinito den emiaze pantos kai poli gia normal dioti ta ixe ta fterakia tou kai to moter ekane ligo pio mpaso apo super....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gine last edited by

                        Ο χρήστης Pironi έγραψε:
                        pragmati ekane grigora perasmata se 2 idikes pou ton idame...
                        to aftokinito den emiaze pantos kai poli gia normal dioti ta ixe ta fterakia tou kai to moter ekane ligo pio mpaso apo super....

                        Nissan Micra 1.3 super ελεγε στις συμμετοχες( 140 αλογα και 900 κιλα, ειναι οτι πρεπει για να κανεις τετοιους χρονους, ειδικα αν τρεχεις αυτες τις διαδρομες 20 χρονια. Ο οδηγος ηταν πανω απο 60 ετων!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr