-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γιατι ολοι εχουν κολλησει οτι η cayman ειναι υποδιεστερη απο την 911........
μην ξεχνατε οτι ειναι δυο διαφορετικα αυτοκινητα, δυο διαφορετικες φιλοσοφιες οδηγησης......επιτελους ξεκοληστε με το τι λεει ο κλαρξον....
Εγω δεν μιλαω μονο για αποτελεσματικοτητα στην πιστα οπου τα 2 μοντελα (Cayman-Carrera) ειναι οντως πολυ κοντα (απο ο,τι ακουω τουλαχιστον), αλλα για το αυτοκινητο σαν συνολο. Μονο τις τιμες να συγκρινουμε καταλαβαινουμε οτι η 911 ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
γιατι ολοι εχουν κολλησει οτι η cayman ειναι υποδιεστερη απο την 911........
μην ξεχνατε οτι ειναι δυο διαφορετικα αυτοκινητα, δυο διαφορετικες φιλοσοφιες οδηγησης......επιτελους ξεκοληστε με το τι λεει ο κλαρξον....
Εγω δεν μιλαω μονο για αποτελεσματικοτητα στην πιστα οπου τα 2 μοντελα (Cayman-Carrera) ειναι οντως πολυ κοντα (απο ο,τι ακουω τουλαχιστον), αλλα για το αυτοκινητο σαν συνολο. Μονο τις τιμες να συγκρινουμε καταλαβαινουμε οτι η 911 ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερο αυτοκινητο.
Οι τιμές δεν λένε, πολλές φορές, τίποτα για την αξία του αυτοκινήτου.
Η περίπτωση 911-Cayman είναι μία από αυτές. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άνθρωπος με μεγάλη οδηγική εμπειρία που έχει οδηγήσει και Carrera S αλλά και Cayman S προτιμησε την μικρή για να αγοράσει..Σορρυ mate, αλλα οποιος ειχε τη δυνατοτητα να αγορασει 911 Carrera και κατεληξε στην Cayman, δεν μας τα λεει καλα...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Οι τιμές δεν λένε, πολλές φορές, τίποτα για την αξία του αυτοκινήτου.
Η περίπτωση 911-Cayman είναι μία από αυτές.Συμφωνω και επαυξανω, αλλα δεν νομιζω οτι η Porsche ειναι απο τις εταιρειες που μας εχουν συνηθισει σε 'κελεπουρια'. Ο,τι πληρωσεις παιρνεις και εκτος απο το feeling υπαρχουν και αλλοι τομεις που τα λεφτα πιανουν τοπο.
Τελος παντων, ξεφυγα απο το θεμα (Cayman Vs Z4 M)! Sorry
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Οι τιμές δεν λένε, πολλές φορές, τίποτα για την αξία του αυτοκινήτου.
Η περίπτωση 911-Cayman είναι μία από αυτές.Συμφωνω και επαυξανω, αλλα δεν νομιζω οτι η Porsche ειναι απο τις εταιρειες που μας εχουν συνηθισει σε 'κελεπουρια'. Ο,τι πληρωσεις παιρνεις και εκτος απο το feeling υπαρχουν και αλλοι τομεις που τα λεφτα πιανουν τοπο.
Σωστός και στα υπόλοιπα και σε αυτό. Υποδεέστερη από την 911 μπορεί να είναι σε 1002 άλλα πράγματα, δεν είναι μόνο ο χρόνος στο Ρινγκ που δηλώνει τι είναι ένα αυτοκίνητο...
Μπορεί βέβαια (τι μπορεί, σίγουρα) για μένα η Cayman να μην υστερεί σε τίποτα και να μην χρειάζεται να οδηγήσω τίποτα άλλο στη ζωή μου...αλλά ούτως ή άλλως, φιλολογική συζήτηση κάνουμε...
Καμιά ακόμα σύγκριση με τέτοιου είδους αυτοκίνητα πότε θα δούμε;
-
Cayman.
σίγουρα είναι πολύ καλή η Ζ4Μ, αλλά η Cayman πρέπει να πατά...αλλιώς
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Άνθρωπος με μεγάλη οδηγική εμπειρία που έχει οδηγήσει και Carrera S αλλά και Cayman S προτιμησε την μικρή για να αγοράσει..
Σορρυ mate, αλλα οποιος ειχε τη δυνατοτητα να αγορασει 911 Carrera και κατεληξε στην Cayman, δεν μας τα λεει καλα...
Η carrera s δεν είναι τόσο καλή οδηγικά όσο η cayman -κατά την γνώμη του -, αυτό ήταν το κριτήριο και γι αυτό την επέλεξε, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να τον επηρέασε..
-
cayman
ειμαι βεβαιος οτι θα με ελκυει περισσοτερο οδηγικα (δεν το γνωριζω), αλλα και αισθητικα (το γνωριζω)
θεωρω την cayman πιο ενδιαφερον οδηγικα για πολλους λογους -
Cayman S
Η Ζ4 Μ μπορεί να μου αρέσει λίγο πιο πολύ , μπορεί να έχει κλασσικό FR layout, σίγουρα έχει καταπληκτικό κινητήρα και ήχο .... όμως η Porsche είναι σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο.
Οι τιμές βέβαια στην Ελλάδα σίγουρα παίζουν το ρόλο τους και σε βάζουν σε σκέψεις (η τιμή της Cayman είναι σκέτη κλεψιά). -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
CaymanEite einai S eite 2.7.
Oxi giati einai Porsche,alla giati logo terastias diaforas sto Handling.
Symfona me ta agglika periodika den tithete thema sygrisis.
H Cayman einai apo pio kala stimena autokinita stin agora kai me tromero feeling, eno h Z4M exei aparadekto ride kai ypodiestero feeling.Όντως η Ζ4 Μ den έχει καλό Handling.....τι λέμε τώρα ρε παιδιά??
παίρνεις με τα ίδια λεφτά ένα αμάξι με @@ και μία κουράδα...
Τι να το κάνεις το Handling αν ο άλλος είναι 100 άλογα πάνω με μπλοκαδούρα που είναι από τα καλύτερα differential του κόσμου,τιμόνι ξυράφι και κιβώτιο για σεμινάριο και κινητήρα που χτυπάει 8άρες.....
ή μου λέτε ότι η ΒΜW είναι χειρότερη σε ποιότητα κατασκευής???Και γω ξέρω έναν που δεν πήρε την Μ6 γιατί του φάνηκε πολύ βαρια στον δρόμο σε σχέση με την Ζ4Μ...τι λέμε τώρα....
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Cayman
Eite einai S eite 2.7.
Oxi giati einai Porsche,alla giati logo terastias diaforas sto Handling.
Symfona me ta agglika periodika den tithete thema sygrisis.
H Cayman einai apo pio kala stimena autokinita stin agora kai me tromero feeling, eno h Z4M exei aparadekto ride kai ypodiestero feeling.Όντως η Ζ4 Μ den έχει καλό Handling.....τι λέμε τώρα ρε παιδιά??
παίρνεις με τα ίδια λεφτά ένα αμάξι με @@ και μία κουράδα...
Τι να το κάνεις το Handling αν ο άλλος είναι 100 άλογα πάνω με μπλοκαδούρα που είναι από τα καλύτερα differential του κόσμου,τιμόνι ξυράφι και κιβώτιο για σεμινάριο και κινητήρα που χτυπάει 8άρες.....
ή μου λέτε ότι η ΒΜW είναι χειρότερη σε ποιότητα κατασκευής???Kaneis den eipe den exei kalo handling.
Ypodiestero eipan.Gia allous metraei perisotero to pure feeling kai to handling apo to moter kai to gazi stin eutheia (oxi pos h S paei piso)
Oso gia tin poiotita kataskeuhs, mpes se Cayman kai meta mpes se Z4 kai diafora sto tablo kai stin aisthisi poiotitas pou sou dinoun.
-
Edw einai to Test tou Autocar
Ο χρήστης Autocar Verdict έγραψε:
The M Coupe doesn’t quite cut it as a classic M-car. It’s too crude and unsubtle to unseat the slower Cayman S as our £40k sports coupe of choice, too short of the feel and delicacy that you’d expect of a car built for unadulterated driving, and its thrilling engine doesn’t entirely compensate. If you like its looks, go for the cheaper 3.0si, which is a more rounded buy. For the UK at least, the M Coupe’s dynamic repertoire needs more polish. -
cayman
-
Παίδες έχετε μπερδέψει την ψηφοφορία...λέμε για την Cayman 2,7 kai όχι για την S μιας και είναι 20.000 πιο ακριβή(γδυτή τελείως) ....
λέμε για αμάξια ισάξιας τιμής που το ένα είναι 3200 κυβικά με 343 άλογα και 37 κιλά ροπής,με μπλοκέ διαφορικό και το άλλο είναι 2,700 κυβικά με 245 άλογα και 27 κιλά ροπής,χωρίς μπλοκέ....
η Ζ4 Μ έχει στανταρ bi-xenon, 18άρες,ημιμπάκετ καθίσματα με προεκτάσεις για τους ώμους με επένδυση δέρματος κτλ..
η Cayman δεν έχει ούτε Χenon ,ούτε 18άρες αλλά και ούτε δέρματα στα απλά καθίσματα...με τον παραπάνω εξοπλισμό χρεώνεσαι συν 10000 ευρώ μαζί με τα 71.000 που έχεις πληρώσει ήδη...αλλά είναι όμως Porsche..άσχετα αν είναι η χειρότερη Porsche παραγωγής.....
έχω μπει και στα δύο και οι διαφορά τους είναι ότι στην Ζ4 κάθεσαι χωμένος στα καθίσματα πάνω σχεδόν στον πίσω άξονα και νοιώθεις ότι θα οδηγήσεις φόρμουλα...ενώ στην Porsche ένοιωθα ότι εκείνη την στιγμή μου έπιαναν τον κώλο.....τι να το κάνεις το σπορ στήσιμο αν σε κάθε στροφή κολλάς στα τζάμια με τα καθίσματα που έχει??
εγώ πιστεύω ότι στα λεφτά της η BMW είναι τίμια...παίρνεις ένα αμάξι που τα έχει όλα και δεν του λείπει τίποτα...
εγώ μπορώ να το συγκρίνω σε επιδόσεις μόνο με την S που όμως κοστίζει με τον επιπλέον εξοπλισμό 25.000 ευρώ +....αλλά και πάλι η Ζ4 είναι πολύ πιο γρήγορη...μην μου λέτε ότι δεν σας νοιάζει το γκάζι γιατί αν δεν σας ένοιαζε θα σας αρκούσε και ένα MX5..... -
Μήπως παρήγγειλες την BMW?
Άσε τους άλλους με την χειρότερη Porsche παραγωγής και απόλαυσε το νέο σου αυτοκίνητο..
-
όχι ακόμα...να σου πω την αλήθεια...είμαι ανάμεσα σε 350 Ζ(για πιο φθηνά) και Ζ4 Μ(για πιο ακριβά)......βλέπουμε
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Παίδες έχετε μπερδέψει την ψηφοφορία...λέμε για την Cayman 2,7 kai όχι για την S μιας και είναι 20.000 πιο ακριβή(γδυτή τελείως) ....λέμε για αμάξια ισάξιας τιμής που το ένα είναι 3200 κυβικά με 343 άλογα και 37 κιλά ροπής,με μπλοκέ διαφορικό και το άλλο είναι 2,700 κυβικά με 245 άλογα και 27 κιλά ροπής,χωρίς μπλοκέ....
η Ζ4 Μ έχει στανταρ bi-xenon, 18άρες,ημιμπάκετ καθίσματα με προεκτάσεις για τους ώμους με επένδυση δέρματος κτλ..
η Cayman δεν έχει ούτε Χenon ,ούτε 18άρες αλλά και ούτε δέρματα στα απλά καθίσματα...με τον παραπάνω εξοπλισμό χρεώνεσαι συν 10000 ευρώ μαζί με τα 71.000 που έχεις πληρώσει ήδη...αλλά είναι όμως Porsche..Opos eipame pio pano merikoi den koitane mono tin lista eksoplismou kai ta aloga
Autoi isos epernan Cayman mono kai mono gia tin odigiki euxaristisi.άσχετα αν είναι η χειρότερη Porsche παραγωγής.....
Auto den simenei oti den einai kalyteri apo tin kalyteri Z4 paragogis :wink
έχω μπει και στα δύο και οι διαφορά τους είναι ότι στην Ζ4 κάθεσαι χωμένος στα καθίσματα πάνω σχεδόν στον πίσω άξονα και νοιώθεις ότι θα οδηγήσεις φόρμουλα...ενώ στην Porsche ένοιωθα ότι εκείνη την στιγμή μου έπιαναν τον κώλο.....τι να το κάνεις το σπορ στήσιμο αν σε κάθε στροφή κολλάς στα τζάμια με τα καθίσματα που έχει??
εγώ πιστεύω ότι στα λεφτά της η BMW είναι τίμια...παίρνεις ένα αμάξι που τα έχει όλα και δεν του λείπει τίποτα...
εγώ μπορώ να το συγκρίνω σε επιδόσεις μόνο με την S που όμως κοστίζει με τον επιπλέον εξοπλισμό 25.000 ευρώ +....αλλά και πάλι η Ζ4 είναι πολύ πιο γρήγορη...Ara syniditopieimena tha eitan (einai? ) h epilogi sou.
An tin parageileis, me to kalo na tin apolauseis kai perimenoume photos kai entyposeis.Emena antitheta den me noiazoun oute tha dermata, oute oi 19ares zantes oute ta aloga sta xartia.
Egw os gnostos kolimenos kai akoma eroteumenos me to amaksi mou tha eperna kai pali mpaniera alla auti tin fora compresorati. -
Z4 M COUPE
-
Kαι τα δύο είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα, θα προτιμούσα όμως Ζ4Μ απλά και μόνο για το FR layout.
-
ντέρμπι??? ΒΜW Z4 M coupe VS Porsche Cayman 2,7