-
Πολύ ενδιαφέρον!
Ευχαριστώ!
Με λίγα λόγια οι διαφορές είναι πάρα πολύ μικρές για να μπορώ να πω ότι εξαιτίας του λαδιού βλέπω διαφορά ε?
-
To Mobil δεν γράφει τίποτα τέτοιο...μόνο :
Mobil
Multigrade
SAE 20W50και πιο κάτω
Επίπεδο ποιότητας :
API SG/CD
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Με λίγα λόγια οι διαφορές είναι πάρα πολύ μικρές για να μπορώ να πω ότι εξαιτίας του λαδιού βλέπω διαφορά ε?Οι διαφορές από το ένα στο άλλο υπάρχουν αλλά δεν είναι τέτοιες που θα έβλεπες αν έβαζες π.χ. 10W40. Μεγάλη διαφορά στο ιξώδες του λαδιού έχει η θερμοκρασία λειτουργίας. Μήπως τώρα που κρύωσε λίγο ο καιρός δεν ανάβει το λαμπάκι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με λίγα λόγια οι διαφορές είναι πάρα πολύ μικρές για να μπορώ να πω ότι εξαιτίας του λαδιού βλέπω διαφορά ε?
Οι διαφορές από το ένα στο άλλο υπάρχουν αλλά δεν είναι τέτοιες που θα έβλεπες αν έβαζες π.χ. 10W40. Μεγάλη διαφορά στο ιξώδες του λαδιού έχει η θερμοκρασία λειτουργίας. Μήπως τώρα που κρύωσε λίγο ο καιρός δεν ανάβει το λαμπάκι;
δεν νομίζω γιατί με τρομερή ζέστη και το TOTAL παλιότερα δεν άναβε
Αναγκαστικά περνάμε στο στάδιο της δοκιμής...αλλάζω λάδια σύντομα και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Δύο ίδια θέματα... Πρέπει να γίνει ενοποίηση.
Σωστόν
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
To Mobil δεν γράφει τίποτα τέτοιο...μόνο :Mobil
Multigrade
SAE 20W50και πιο κάτω
Επίπεδο ποιότητας :
API SG/CD
Αυτό το Mobil 20W50 είναι από αρχαία παρτίδα. Αυτή την στιγμή παράγεται σε API SL. Ενδιάμεσα προηγήθηκαν οι SH και SJ. Η SG είναι από πριν το 2000... Το προϊόν πιθανότατα να είναι αλλοιωμένο λόγω παλαιότητας ή και μούφα Mobil Made in Kolopetinitsa...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
To Mobil δεν γράφει τίποτα τέτοιο...μόνο :
Mobil
Multigrade
SAE 20W50και πιο κάτω
Επίπεδο ποιότητας :
API SG/CD
Αυτό το Mobil 20W50 είναι από αρχαία παρτίδα. Αυτή την στιγμή παράγεται σε API SL. Ενδιάμεσα προηγήθηκαν οι SH και SJ. Η SG είναι από πριν το 2000... Το προϊόν πιθανότατα να είναι αλλοιωμένο λόγω παλαιότητας ή και μούφα Mobil Made in Kolopetinitsa...
όχι ρε γαμώτο.... θα'χει πλάκα να την πατήσω με αυτό το κωλολάδι...
Λοιπόν πως μπορώ να του αποδείξω του μαλάκα ότι αυτό που λες ισχύει????
Επίσης πιο 20W50 προτείνεις???
Για το Total τι άποψη έχεις?
-
Miltellas συνεχίζουμε στο άλλο θέμα για την πρόταση σου.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
όχι ρε γαμώτο.... θα'χει πλάκα να την πατήσω με αυτό το κωλολάδι...
Λοιπόν πως μπορώ να του αποδείξω του μαλάκα ότι αυτό που λες ισχύει????
Επίσης πιο 20W50 προτείνεις???
Για το Total τι άποψη έχεις?
Το μόνο που θα πετύχεις είναι να μαλώσεις μαζί του. Εκτός αν σκοπεύεις να κάνεις μήνυση, αλλά δεν θα βγάλεις άκρη εύκολα.
Η απόδειξη είναι απλή. Η Mobil τα 20W50 τα παράγει σε API SL. Αυτό για να είναι SG είναι είτε παλιό είτε Mobil ουρακοτάνγκος.Το TOTAL είναι εξίσου καλό ή κακό με το Mobil. Αρκεί να έχουν το ίδιο API. Γενικά τα 20W50 μοιάζουν πολύ γιατί πολλές εταιρίες τα παράγουν σε ελληνικά διυλιστήρια. Δεν θέλω να το γενικεύω όμως.
-
πάμε στο άλλο θέμα...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Λοιπόν...
Η TOTAL βγάζει ένα 20W50 το Quartz 5000 20W50.
Χαμηλών προδιαγραφών με ACEA A2/B2.
Η MOBIL βγάζει αρκετά. Βρήκα τρία (από το χειρότερο στο καλύτερο):
Mobil Super HP 20W50
Mobil Super XHP 20W50
Mobil Delvac Super 20W50Tα δύο πρώτα έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με το Total, ακόμη και στο κινηματικό ιξώδες (δηλ. έχουν παρόμοια ροή στο φάσμα των θεμροκρασιών). Είναι κλασσικά 50άρια. Το XHP καλύπτει και την ACEA A3/B3 άρα δείχνει ελαφρώς πιο ενισχυμένο από τα TOTAL και Mobil HP. Το TOTAL φαίνεται οριακά καλύτερο του Mobil HP (όσον αφορά την ευρευστότητα).
Το τρίτο (Delvac Super) είναι αρκετά ενισχυμένο για χρήση σε diesel και βαριές εφαρμογές. Έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη ροή. Είναι αρκετά πιο λεπτόρευστο από τα άλλα 50άρια είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές θερμοκρασίες.toso pio leptoreysto pou tha mporouse na prokalesei provlima??
-
Όχι. Απλά δείχνει πόσο διαφορετική κατασκευή είναι το Delvac από τα άλλα ορυκτελαϊκά 20W50.
-
έχω ένα κορόλα του 2000 1.4 που το χρησιμοποιώ 3-4 μήνες τον χρόνο.πιο λάδι είναι πιο κατάλληλο 5w-30 5w-40 h 10w-40;
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
έχω ένα κορόλα του 2000 1.4 που το χρησιμοποιώ 3-4 μήνες τον χρόνο.πιο λάδι είναι πιο κατάλληλο 5w-30 5w-40 h 10w-40;Αυτο που λεει το manual
-
den to exo mazi mou gia ayto rotao
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
έχω ένα κορόλα του 2000 1.4 που το χρησιμοποιώ 3-4 μήνες τον χρόνο.πιο λάδι είναι πιο κατάλληλο 5w-30 5w-40 h 10w-40;Καλημέρα! Αν ο κινητήρας σου είναι ο 4ZZ-FE η Toyota προτείνει 5w30. Φυσικά μπορείς να βάλεις 5w40. Καλό θα ήταν να αποφύγεις πάντως το 10w40 (αν και είναι πολύ οικονομικά) για να προσφέρεις καλύτερη λίπανση στο VVT-I.
Μέσα στο μεταβλητό χρονισμό είναι μικρές οι δίοδοι και δεν περνάνε εύκολα τα βαριά λάδια με αποτέλεσμα λίγη λίπανση άρα φθορά.Τέλος καλό είναι να βάζεις το φίλτρο λαδιού της Toyota. Τα φίλτρα αυτά είναι σχεδιασμένα για αυξημένη ροή θυσιάζοντας επίτηδες λίγο το φιλτράρισμα με σκοπό το γρήγορο ανέβασμα των λαδιών στο πάνω μέρος του κινητήρα.
-
ευχάριστο,επειδή το αυτοκίνητο μένη ακίνητο μερικές φορες για πάνω από χρόνο πρoτινής κάποια συγκεκριμένη μάρκα λιπαντικών η κάποιο προσθετικό λαδιού
-
Ούτε μάρκα ούτε μοντέλο ούτε πρόσθετο.... αλλαγή λαδιού....
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
ευχάριστο,επειδή το αυτοκίνητο μένη ακίνητο μερικές φορες για πάνω από χρόνο πρoτινής κάποια συγκεκριμένη μάρκα λιπαντικών η κάποιο προσθετικό λαδιούΚαλό είναι να έχεις φρέσκα λάδια πριν πιάσει το πολύ κρύο οπότε να κάνεις κάθε χρόνο μία αλλαγή τον Οκτώβρη.
-
Ο χρήστης ':1e49juie]ευχάριστο,επειδή το αυτοκίνητο μένη[color=#FF0000:1e49juie] ακίνητο μερικές φορες για πάνω από χρόνο* πρoτινής κάποια συγκεκριμένη μάρκα λιπαντικών η κάποιο προσθετικό λαδιού
πραγματικό ζόμπι
Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?