Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εγκληματική αμέλεια από συνεργεία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εγκληματική αμέλεια από συνεργεία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    22
    70
    543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takiskoym last edited by

      Ερώτηση.

      Την ίδια ώρα που παίρνετε το αυτοκίνητό σας απο το service (έστω και της κεντρικής αντιπρωσωπείας) ξεκινάτε για κάποιο ταξίδι αρκετών χιλιομέτρων?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alexastrag last edited by

        μιλαμε για την αμελεια των συνεργειων αλλα δεν μιλαμε ομως για την αμελεια που επιδεικνυουν οι ιδιοι οι οδηγοι μερικες φορες οι οποιοι εχουν παντελη αγνοια [οχι ολοι αλλα παρα πολλοι] για βασικα στοιχεια του αυτοκινητου.!!!!!

        ποσες φορες βλεπω να πηγαινουν αμεριμνοι οδηγοι που εχουν χασει περισσοτερη απο την μιση πιεση καποιου ελαστικου και χαμπααααααααρι δεν παιρνουν.......ή ποσες φορες βλεπω να κινουνται χωρις φωτα καθε ειδους...... .πορειας- μικρα- μεσαια ή στοπ!!!!!!!

        παραδειγμα προς αποφυγην.

        μια κυρια που καποια στιγμη θελησε να ελεγξει τα υγρα του ψυγειου σε καινουργιο σχετικα τζιπ βιταρα αφου ανοιξε την πρωτη ταπα που βρηκε μπροστα της γεμισε το δοχειο με νερο......................ε μετα απο λιγο καιρο αλλαξε τρομπα υδραυλικου τιμονιου δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω που συμπληρωσε το νερο ετσι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgex last edited by

          Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
          Ερώτηση.

          Την ίδια ώρα που παίρνετε το αυτοκίνητό σας απο το service (έστω και της κεντρικής αντιπρωσωπείας) ξεκινάτε για κάποιο ταξίδι αρκετών χιλιομέτρων?

          Ξεκινάω αλλά σκέφτομαι ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να μείνω 🙂

          Προτιμώ να περάσουν τουλάχιστον 2-3 μέρες πρώτα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgex last edited by

            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
            μια κυρια που καποια στιγμη θελησε να ελεγξει τα υγρα του ψυγειου σε καινουργιο σχετικα τζιπ βιταρα αφου ανοιξε την πρωτη ταπα που βρηκε μπροστα της γεμισε το δοχειο με νερο......................ε μετα απο λιγο καιρο αλλαξε τρομπα υδραυλικου τιμονιου δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω που συμπληρωσε το νερο ετσι

            αυτό δεν είναι τίποτα, ένας φίλος το έκανε αυτό σε Golf με την τάπα λαδιού του κινητήρα !!!!!!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takiskoym last edited by

              Ο χρήστης georgex έγραψε:

              Ερώτηση.

              Την ίδια ώρα που παίρνετε το αυτοκίνητό σας απο το service (έστω και της κεντρικής αντιπρωσωπείας) ξεκινάτε για κάποιο ταξίδι αρκετών χιλιομέτρων?

              Ξεκινάω αλλά σκέφτομαι ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να μείνω 🙂

              Προτιμώ να περάσουν τουλάχιστον 2-3 μέρες πρώτα!

              Ακριβώς έτσι φίλε μου, και όχι 2-3 αλλά 1-2 εβδομάδες. Και θα σου εξηγήσω το λόγο.

              Άς πούμε ότι πηγαίνεις το αυτοκίνητό σου για το προκαθορισμένο service. Βγάζουν λοιπόν τα λάστιχα για έλεγχο ή ακόμη και αντικατάσταση τακάκια.
              Την ώρα λοιπόν που επανατοποθετούν τα λάστιχα και βιδώνουν τα μπουλόνια ας πούμε ότι ο μηχανικός απο απροσεξία του χρησημοποιώντας το αερόκλειδο ξεχνιέται και του κλωτσά ένα μπουλόνι. Αν το πράγμα περιορίζεται στο να βάλει ένα καινούργιο μπουλόνι το πράγμα είναι εντάξι. Αν όμως η ζημιά είναι διαφορετική τότε, τι νομίζετε θα κάνει? Να το αναφέρει στον προϊστάμενο του συνεργείου? δηλαδή ότι έκανε πατάτα? Μάλλον όχι. Να το επισκευάσει, μάλλον τότε θα φωνάξει ο πελάτης βλέπωντας να χρεώνεται 1-2 ώρες εργασίας παραπάνω. Να προσπαθήσει να το επισκευάσει χωρίς να χρεωθεί ο πελάτης, τότε μάλλον θα φωνάξει ο προϊστάμενος του συνεργείου ότι καθυστερεί. Τη λοιπόν νομίζετε ότι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση. Απλά, θα βιδώσει τα υπόλοιπα μπουλόνια καλά και το χαλασμένο θα το βάλει όπως πιάσει. Εσύ θα παραλάβεις το αυτοκίνητό σου, και αν είσαι τυχερός το πρόβλημα πιθανών να βρεθεί στο επόμενο service π.χ. ότι χρειάζεσαι κάποια επισκευή γιατί βρέθηκε κάποιο μπουλόνι. Το πώς έγινε η ζημιά μάλλον θα το αποδώσεις στό κακό οδόστρωμα που κινήσαι.
              Αυτό ακριβώς έγινε πρίν μερικά χρόνια στο αυτοκίνητο της αδελφής μου όταν χρειάστηκε να αλλάξει αμορτισέρ. Στο ένα πίσω αμορτισέρ η βίδα που το κράταγε στο τροχό είχε κλωτσήσει. Το αμορτισέρ με την πρώτη διαδρομή έφυγε απο τη θέση του και κοπάναγε. Ηταν τυχερή διότι ό ασυνήθηστος αυτός ήχος την έκανε να ξαναπάει στο συνεργείο. Βέβαια ποτέ δεν αναγνώρησαν ότι μπορεί να ήταν και απο δικό τους σφάλμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexastrag last edited by

                Ο χρήστης georgex έγραψε:

                μια κυρια που καποια στιγμη θελησε να ελεγξει τα υγρα του ψυγειου σε καινουργιο σχετικα τζιπ βιταρα αφου ανοιξε την πρωτη ταπα που βρηκε μπροστα της γεμισε το δοχειο με νερο......................ε μετα απο λιγο καιρο αλλαξε τρομπα υδραυλικου τιμονιου δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω που συμπληρωσε το νερο ετσι

                αυτό δεν είναι τίποτα, ένας φίλος το έκανε αυτό σε Golf με την τάπα λαδιού του κινητήρα !!!!!!!!!!!!

                και δε μου λες............ποτε καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα;;;;;;;

                την ιδια στιγμη η οταν μετα απο λιγο καιρο εγινε το λαδι παχυρευστη σαλτσα και σταματησε να κυκλοφοραει;;;;;;;;;;;;

                αληθεια εχετε δει πως γινεται το λαδι οταν δουλεψει καιρο ανακατεμενο με υγρα του κυκλωματος ψυξης;;;;;;;;;το εχω δει επανειλλειμενα σε sj410, samurai ,vitara οταν σαπιζουν και τρυπανε οι ταπες του block και περναει λαδι στο υγρο ψυξης......... πραγματικα ειναι απαισιο θεαμα αυτη η γλιτσα που παει παντου και αντε να καθαρισει......... και θελουν μετα ολα τα κολλαρα και σωληνακια αλλαγη και εξω το καπακι με την εισαγωγη τουλαχιστον [κανονικα θελει εξω και ο κορμος αλλα συνηθως καθαριζεται επανω]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgex last edited by

                  Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                  μια κυρια που καποια στιγμη θελησε να ελεγξει τα υγρα του ψυγειου σε καινουργιο σχετικα τζιπ βιταρα αφου ανοιξε την πρωτη ταπα που βρηκε μπροστα της γεμισε το δοχειο με νερο......................ε μετα απο λιγο καιρο αλλαξε τρομπα υδραυλικου τιμονιου δεν νομιζω να χρειαζεται να σας πω που συμπληρωσε το νερο ετσι

                  αυτό δεν είναι τίποτα, ένας φίλος το έκανε αυτό σε Golf με την τάπα λαδιού του κινητήρα !!!!!!!!!!!!

                  και δε μου λες............ποτε καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα;;;;;;;

                  την ιδια στιγμη η οταν μετα απο λιγο καιρο εγινε το λαδι παχυρευστη σαλτσα και σταματησε να κυκλοφοραει;;;;;;;;;;;;

                  νομίζω ότι είχε συμπληρώσει πολύ και δεν πρόλαβε να πάει μακριά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgex last edited by

                    Εκτός από τον 'μη έλεγχο' του αυτοκινήτου μου κατά την παράδοση (βλέπε πιό πάνω για τις πιέσεις των ελαστικών), βρήκα και άλλο 'λάθος', κοιτώντας το βιβλιαράκι του service.

                    Μου είπαν για αλλαγή λαδιών κάθε 15Κ και σέρβις κάθε 30Κ, ενώ το αυτοκίνητό μου έχει μεταβλητό διάστημα σέρβις, ανάλογα με την χρήση, και με ένδειξη που εμφανίζεται στο ταμπλό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Για το δοχείο των υδραυλικών του τιμονιού ίσως μπορείς να δώσεις ένα ελαφρυντικό γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, σε γνωστό μου όμως που εκπαιδεύτηκε οδηγός στο στρατό και τσέκαρε σε jeep Mercedes τα λάδια του κινητήρα από
                      την τάπα που γεμίζουμε το λάδι και όχι από το δείκτη, με αποτέλεσμα να γεμίσει τον κινητήρα μέχρι απάνω με λάδι!!! Το αποτέλεσμα ήταν να χρειαστεί πολλές και επίπονες προσπάθειες για να το βάλει μπροστά και να τινάξει όλες τις τσιμούχες του κινητήρα στον αέρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Για το δοχείο των υδραυλικών του τιμονιού ίσως μπορείς να δώσεις ένα ελαφρυντικό γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, σε γνωστό μου όμως που εκπαιδεύτηκε οδηγός στο στρατό και τσέκαρε σε jeep Mercedes τα λάδια του κινητήρα από
                        την τάπα που γεμίζουμε το λάδι και όχι από το δείκτη, με αποτέλεσμα να γεμίσει τον κινητήρα μέχρι απάνω με λάδι!!! Το αποτέλεσμα ήταν να χρειαστεί πολλές και επίπονες προσπάθειες για να το βάλει μπροστά και να τινάξει όλες τις τσιμούχες του κινητήρα στον αέρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Για το δοχείο των υδραυλικών του τιμονιού ίσως μπορείς να δώσεις ένα ελαφρυντικό γιατί δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα, σε γνωστό μου όμως που εκπαιδεύτηκε οδηγός στο στρατό και τσέκαρε σε jeep Mercedes τα λάδια του κινητήρα από
                          την τάπα που γεμίζουμε το λάδι και όχι από το δείκτη, με αποτέλεσμα να γεμίσει τον κινητήρα μέχρι απάνω με λάδι!!! Το αποτέλεσμα ήταν να χρειαστεί πολλές και επίπονες προσπάθειες για να το βάλει μπροστά και να τινάξει όλες τις τσιμούχες του κινητήρα στον αέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 4 / 4
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr