-
άργησες, αλλά εκδηλώθηκες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
άργησες, αλλά εκδηλώθηκεςΠλάκα κάνεις μαναράκι μου ? Που το πας που το φέρνεις στην Αλφα το γυρίζεις...
Τι έγινε σε πέτυχε καμια GTA στο δρόμο και σε κέρασε πιτα γύρο απ όλα ?
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
άργησες, αλλά εκδηλώθηκες
Πλάκα κάνεις μαναράκι μου ? Που το πας που το φέρνεις στην Αλφα το γυρίζεις...
Τι έγινε σε πέτυχε καμια GTA στο δρόμο και σε κέρασε πιτα γύρο απ όλα ?
ναι, δεν χορταίνω να βλέπω, έχει γεμίσει ο τόπος
-
η 147GTA παράγεται ακόμα ;
-
Aηδία κατήντησε.
Ποιός άφησε ανοιχτή την πόρτα στο alfisti.gr;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Aηδία κατήντησε.Ποιός άφησε ανοιχτή την πόρτα στο alfisti.gr;
Aηδία αηδία, ωραίο avatar σύντροφε
-
Μα είναι αισχρό!
Θέλει ο άλλος να επιλέξει αυτοκίνητο από ΤΡΙΑ μοντέλα του γκρουπ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ; Προβοκάρει και πάει γυρεύοντας - οι mod πώς το ανέχονται; Η συμμορία των Γερμανών εγκαθέτων αλωνίζει και το υπό σήψη περιοδικό αδιαφορεί για τοιούτα φαινόμενα στο φόρουμ που φέρει το σήμα του.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα είναι αισχρό!Θέλει ο άλλος να επιλέξει αυτοκίνητο από ΤΡΙΑ μοντέλα του γκρουπ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ; Προβοκάρει και πάει γυρεύοντας - οι mod πώς το ανέχονται; Η συμμορία των Γερμανών εγκαθέτων αλωνίζει και το υπό σήψη περιοδικό αδιαφορεί για τοιούτα φαινόμενα στο φόρουμ που φέρει το σήμα του.
Τι κάνει το κράτος γι' αυτό; οέο;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα είναι αισχρό!Θέλει ο άλλος να επιλέξει αυτοκίνητο από ΤΡΙΑ μοντέλα του γκρουπ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ; Προβοκάρει και πάει γυρεύοντας - οι mod πώς το ανέχονται; Η συμμορία των Γερμανών εγκαθέτων αλωνίζει και το υπό σήψη περιοδικό αδιαφορεί για τοιούτα φαινόμενα στο φόρουμ που φέρει το σήμα του.
Έλα ντε, ας πάρει skoda...
ή σεατ ...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα είναι αισχρό!Θέλει ο άλλος να επιλέξει αυτοκίνητο από ΤΡΙΑ μοντέλα του γκρουπ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ; Προβοκάρει και πάει γυρεύοντας - οι mod πώς το ανέχονται; **Η συμμορία των Γερμανών εγκαθέτων **αλωνίζει και το υπό σήψη περιοδικό αδιαφορεί για τοιούτα φαινόμενα στο φόρουμ που φέρει το σήμα του.
-
ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΡΕ!!!
-
Πραγματικα τα στελεχη των εταιριων των οποιων τα αυτοκινητα υποστηριζετε πρεπει να τριβουν τα χερια τους (ενταξει, δεν αναφερομαι σε ολους, ουτε πιστευω απολυτα αυτο που λεω) με την πωρωση για υποστηριξη καποιας μαρκας ή μοντελου αυτοκινητου, όπως τα τριβει ο Κοκαλλης ή ο βαρδυνογιαννης κοκ οταν βλεπει ποσους οπαδους εχει.
Πολύ ξυλο ρε παιδια. Ενταξει ωραιο τα 'ξυλο' αλλα εδω εχει ξεφυγει απο την αντιπαραθεση. Μιλάμε για αυτοκινητα, για επιχειρήσεις, για προιοντα...
Μην με παρεξηγειτε, και εγω ρουφαω οτι πληροφορια κινειται και με ενδιαφερει σχετικα με τα αυτοκινητα χρονια τωρα αλλα ξυλο δεν εχω παιξει ακομα.. Ειμαι φλωρος τελικα...
-
Το S3 θα είναι πολύ καλό, βέβαια με την τετρακίνηση, τα 265 αλόγατα και την 100αρα θα θέλεις καμιά 400αριά euro τον μήνα στις βενζίνες στην καλύτερη των περιπτώσεων. Δεν συζητάμε για ασφάλεια, 2 χιλιαρικάκια στο πολύ άνετο (μην μου πείς οτι θα δώσεις τόσα λεφτά και δεν θα κάνεις μικτή/κλοπή/κτλπ), απλώς θέλω να σου πώ οτι τα αυτοκίνητα αυτά έρχονται και με ένα μεγάλο κόστος συντήρησης. Αν το σηκώνει η τσέπη σου χτύπα το.
Value for money η καλύτερη αγορά είναι ενα 'stock' GTi χωρίς xenon, 18αρες, μασαζοκορσέδες κτλπ σε λευκό να γλυτώσεις λίγα χρήματα (που θα τα δώσεις για την επέκταση σε 4 χρόνια εγγύησης) και να είσαι και classic. -
ΝΑ ρωτησω κατι????
τι διαφορες πιστευετε οτι θα εχει σε στησιμο και οδηγικη συμπεριφορα(γιατι αυτο δεν ειναι το θεμα στο νεο s3) apo ena gorf R ????????? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ΝΑ ρωτησω κατι????
τι διαφορες πιστευετε οτι θα εχει σε στησιμο και οδηγικη συμπεριφορα(γιατι αυτο δεν ειναι το θεμα στο νεο s3) apo ena gorf R ?????????Δεν πιστεύω να έχουν διαφορές , το R32 είναι πιο σπορ από το Α3 3.2 και λογικά το S3 θα είναι στα ίδια επίπεδα.
Το μόνο ίσως που μπορεί να το διαφοροποιήσει είναι το βάρος. Αν είναι μικρότερο από τα 1600 (πραγματικά) κιλά των άλλων 2 , το S3 θα είναι εργαλείο. -
To βάρος εκεί θα κυμαίνεται δυστυχώς, απλώς θα υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς και φυσικά ροπή, οπότε θα είναι αρκετά πιο γρήγορο και από το R32 -και από πολλά άλλα -
Ίσως να 'χει και το magnetic ride του ΤΤ προαιρετικά και να διαφοροποιείται ελαφρώς το στήσιμο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To βάρος εκεί θα κυμαίνεται δυστυχώς, απλώς θα υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς και φυσικά ροπή, οπότε θα είναι αρκετά πιο γρήγορο και από το R32 -και από πολλά άλλα -Ίσως να 'χει και το magnetic ride του ΤΤ προαιρετικά και να διαφοροποιείται ελαφρώς το στήσιμο
... παλιοεγκάθετε !
Αν είναι έτσι , γνώμη μου είναι ότι τα πιο 'αντρικό' μοντέλο της VAG μετά το GTi θα είναι το ΤΤ - πιθανόν και οι δυο εκδόαεις του
-
Το ΤΤ σιγουρα θα ειναι πιο γρηγορο απο το GTi κυριως λογω βαρους. Με το magnetic ride να κανει και εκει διαφορα. Θα δουμε συντομα...
-
Φιλαρακι σου τα ειπε και αλλος και στο ξαναλεω και εγω.
Αμα εισαι σε επιπεδο να αγορασεις τετοιο αυτοκινητο κανοντας οικονομια και μην εχοντας τα χρηματα σε ζεστο μετρητο,τοτε εισαι και σιγουρα στο επιπεδο του να μην μπορεις να το συντηρεις.Σιγουρα πραγματα.
Τελη,ασφαλεια,Service,Βενζινες,ανταλλακτικο σε πιθανη τρακα βαλε σιγουρα 4000 -
Δεν νομίζω οτι το Gti θα έχει έξοδα συντήρησης πολύ λιγότερα από το S3.....
Επίσης δεν παίρνεις αυτοκίνητο με την προοπτική αμα το τρακάρεις τι θα κάνεις...Άσε που για αυτό υπάρχουν οι μικτές....
Golf GTI full extra, Audi A3 TFSI ή οικονομία για νέο S3???