Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
Είναι σα να (ξε)πουλάμε την άμυνα της χώρας !!
Καλά, κόψε κάτι. Άμα περιμέναμε από την ΟΑ για την άμυνά μας.... Άσε μην περιμένουμε να στείλουμε σφαίρες στη Μυτιλήνη και γίνει καμιά απεργία για 'οικονομικά και θεσμικά αιτήματα'.
Σε περίοδο πολέμου μέχρι κι ένα διπλάνο θα κατέρριπτε τα αεροπλάνα της πολιτικής αεροπορίας. Για τέτοιες δουλειές υπάρχουν τα C130 και τα Σινούκ - κάτσε μέτρα πόσα θα είχαμε αγοράσει αν δεν είχαμε πληρώσει από την τσέπη μας την ΟΑ τόσα χρόνια.
ΣΕ περιπτωση πολεμου τα αεροπλανα γινονται μεταγωγικα και μεταφερουν στρατο και πολεμοφοδια οπως τοτε με την Κυπρο μονο που τοτε εγινε ενα μπαχαλο γιατι στειλανε τα Β707 στην Κρητη και καποιοι δεν εβαλαν η εβγαλαν τα chocks απο τα αεροπλανα και κυλισε το ενα επανω στο αλλο και αντι για τα Β 707 πηγαν καποια αλλα τα οποια και κατεριψαν οι Κυπριοι διοτι αλλα περιμεναν και αλλα τους ηρθαν.
Κατα τα αλλα ειστε σιγουροι για αυτα που λετε?Η Aegean δεν επιδοτειται εμμεσα απο διαφορους πολιτικους που την στηριζουν? δεν πανε συνεχεια στην ΕΟΚ να καρφωσουνε την ΟΑ ? δεν κανουν οτι θελουν δηθεν να αγορασουν την ΟΑ και αφου περασουν 'στα ενδοτερα' ολες τις πληροφοριες που κλεβουν πανε και τις εκμεταλλευονται για να καρφωσουν μεσω ΕΟΚ? δεν στηθηκε απο την εμπειρια και τους συνταξιουχους της ΟΑ?δεν βρισκανε εγχειριδια πτητικης εκμεταλλευσης της ΟΑ να κυκλοφορουν στην Aegean?ειναι σιγουρα κερδοφορος η δινει τον αγωνα της να διατηρηθει μεχρι τον θανατο της ΟΑ?Τι συμπτωση να κλεινει Η ΟΑ κερδοφορες γραμμες και επι τοπου να τις ανοιγει η Aegean?π.χ. Βαρκελωνη η κατι κομπινες με εφημεριδες στην Ρωμη που την φορτωναν στην ΟΑ ενω τις ειχε χρεωθει η Αegean ...και αλλα πολλα.
Η Aegean χρειαζεται αλλα αν γινει μονοπωλιο χαθηκαμε.
Αν θελει η Οα την κλεινει σε ενα μηνα μεσα.
Τι λετε μαγκες παμε Χονγκ Κονκ τον Οκτωβρη?
Ελπιζω να με θυμηθειτε.Τελος Οκτωβριου παμε Κινα
'Ο πελάτης δεν ξεχνά'. Δεν ξεχνά πόσους αργόμισθους είχε η ΟΑ, δεν ξεχνά πόσες νύχτες κοιμήθηκε στα αεροδρόμια, δεν ξεχνά πόσα πλήρωσε (1 τρισεκατομμύριο δραχμούλες and counting) για μια εταιρεία της πλάκας σε σύγκριση με τις εταιρείες του εξωτερικού. Τους εργαζόμενους τους βαρύνουν πολλές ευθύνες για το χάλι, οπότε ας μη μας κάνουν μαθήματα περί μονοπωλίων και κακών ξένων, το μόνο που τους νοιάζει είναι να συνεχίσουν να τρώνε από τα έτοιμα. Ας τους πούνε ότι θα τους απορροφήσουν με ίδιους μισθούς και προνόμια στο δημόσιο τομέα αν κλείσει η ΟΑ, αύριο θα βάλουν μόνοι τους φωτιά στα γραφεία.
Η Aegean είναι μια εταιρεία του ιδιωτικού τομέα. Ζει από τα χρήματα που βγάζει, όπως τα βγάζει. Αστείο να μιλάμε για πολιτικούς που τη στηρίζουν, όταν εξαιτίας των πολιτικών και μόνο διασώζεται σήμερα η Ο.Α., ένα άθλιο οικοδόμημα που επιβαρύνει όχι απλώς τους φορολογούμενους γενικά, αλλά ιδιαίτερα τον τομέα των μεταφορών.
Τα ίδια έλεγαν και οι ΟΤΕτζήδες πριν χρόνια. Ότι θα καταστραφεί η χώρα, θα μπουκάρουν μέσα οι πράκτορες, θα μας χρεώνει ο καθένας όσο θέλει. Σήμερα απολαμβάνουμε εξαιτίας του ανταγωνισμού καλές υπηρεσίες τηλεφωνίας, έστω και με τον αιώνιο νταβατζή - όχι για πολύ ακόμα όμως.
Κυκλοφορούν λές στην Ε.Ε. πράγματα που επιβαρύνουν την εικόνα της εταιρείας; Δηλαδή κυκλοφορεί η αλήθεια για το χάλι της. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και κυκλοφορεί. Με εικονικούς ισολογισμούς, με κρατικές ενισχύσεις και με απουσία ανταγωνισμού και ο πλέον άχρηστος φορέας ζει και βασιλεύει εις βάρος των κορόιδων.
Τέλος, για το θέμα της πολεμικής ετοιμότητας των αεοπλάνων της Ο.Α. πιστεύω ότι είναι αστείο να μιλάμε για το θέμα. Τέτοια αεροπλάνα είναι σκοτώστρες σε περίοδο πολέμου. Θέλουν μεγάλους αεροδιαδρόμους, είναι αργά και, όπως έγραψα, με τα λεφτά που ξοδέψαμε για την Ο.Α. θα μπορούσαμε να είχαμε σήμερα μερικές εκατοντάδες μαχητικά και μεταγωγικά αεροσκάφη και ελικόπτερα. Αντ' αυτού έχουμε ένα κάρο αεροσυνοδούς, ταμίες, καθαρίστριες και αργόμισθους.