-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Για το θέμα των service δε νομίζω το Gt να έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις στα service, αλλά γενικότερα οι τιμές των service στα VW 'πονάνε'! Το Civic θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 10000 και service κάθε 20000. Τιμές δε γνωρίζω αλλά προσωπικά αποκλείω να είναι μεγαλύτερες από οποιοδήποτε Golf (1.6 , Gt ή οτιδήποτε).
Ξέρεις πόσο θα σου πάει το ένα και το άλλο στα 60.000;
6 αλλαγές λαδιών και 3 σέρβις για το ένα και 2 σέρβις/αλλαγές για το άλλο είναι
-
nickval
εμ έτσι πεσμου...το πας καρασυντηρητικά...
να ξέρεις πάντως ότι τα 1600άρια έχουν μέση γύρω στο 8,5 με 9.
Το 7-7,5 επιτυγχάνεται μόνο εκτός πόλης αποκλειστικά και πάλι όχι πάνω από 120-130.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για το θέμα των service δε νομίζω το Gt να έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις στα service, αλλά γενικότερα οι τιμές των service στα VW 'πονάνε'! Το Civic θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 10000 και service κάθε 20000. Τιμές δε γνωρίζω αλλά προσωπικά αποκλείω να είναι μεγαλύτερες από οποιοδήποτε Golf (1.6 , Gt ή οτιδήποτε).
Ξέρεις πόσο θα σου πάει το ένα και το άλλο στα 60.000;
6 αλλαγές λαδιών και 3 σέρβις για το ένα και 2 σέρβις/αλλαγές για το άλλο είναι
Kαλά να δω πόσοι θα το πάνε ανα 30k αλλαγές λαδιών ...να γελάσω.
-
Νομίζω πως τα λάδια κοστίζουν γύρω στα 60
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kαλά να δω πόσοι θα το πάνε ανα 30k αλλαγές λαδιών ...να γελάσω.
Έναν τον βλέπεις
-
elteo
έγραψα πως τα 900-1000χλμ ήταν αρκετά συντηρητικά λόγω στρωσίματος. Μετά άρχισα να το πιέζω λίγο περισσότερο, αλλά γενικά το πάω σχετικά ήρεμα. Επίσης είπα πως δε το χρησιμοποιώ πολύ μέσα στη πόλη, γύρω στο 20% Να επισημάνω πως τα νούμερα δε τα βγάζω από το trip computer αλλά από τα λεφτά που δίνω στο βενζινάδικο.
-
Δηλαδή, για να ανακεφαλαιώσω (μιας και η αγορά αναμένεται σύντομα), από όσα έχουν ειπωθεί, μέσες άκρες υποστηρίζεται πως:
α) Το VW έχει μεν ακριβό σέρβις
β) αλλά θα γίνεται σπανιότερα από ότι του civic
γ) το οποίο έχει φθηνότερο σέρβις - ή μήπως όχι;
δ) και συν τοις άλλοις δεν απαιτεί 98άρα βενζίνη (ή μήπως ούτε το TSI);
ε) ενώ παράλληλα καταναλώνει (εμφανώς;) λιγότερο.Αν το ένα θέλει στα 20Κ σέρβις, και το άλλο στα 30Κ, αλλά του VW κοστίζει τα διπλάσια, τότε το κόστος είναι, μπακάλικα, αυξημένο 1.5 φορά. Αλλά, κι αυτό είναι μάλλον αμελητέο τελικά... πολλώ δε αν η διαφορά είναι μικρότερη στο κόστος (σιγά μην είναι x2 στην VW).
Έτσι, μόνο η κατανάλωση μπορεί να παίξει ρόλο από ό,τι καταλαβαίνω, μιας και το κόστος συντήρησης δεν φαίνεται να διαφέρει ιδιαίτερα. Θα επιμείνω όμως σε αυτό το 'φαίνεται', γιατί μπορεί οι χρεώσεις σε επιμέρους υλικά να απέχουν τραγικά.
Κατά τ'άλλα, αλήθεια στις ελληνικές αντιπροσωπείες σου συνιστούν αλλαγή λαδιών κάθε 30Κ; Μου ακούγεται παράξενο! Όχι ότι το αποκλείω, αλλά από τα 7500 χλμ που πολλοί διατείνονται πως πρέπει να αλλάζει κανείς τα λάδια, μέχρι τα 30000- ε, υπάρχει μια τεράστια απόσταση...!
Θα επαναλάβω πάντως από την εικόνα που σχηματίζεται ως τώρα, δεν φαίνεται το κόστος συντήρησης ανάμεσα στα δυο αυτοκίνητα να αποτελεί κύρια παράμετρο καθορισμού της τελικής επιλογής- ή κάνω λάθος;
Για ποιο λόγο δεν αναφέρομαι σε λοιπά χαρακτηριστικά... το έγραψα πιο πάνω!
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Κατά τ'άλλα, αλήθεια στις ελληνικές αντιπροσωπείες σου συνιστούν αλλαγή λαδιών κάθε 30Κ; Μου ακούγεται παράξενο! Όχι ότι το αποκλείω, αλλά από τα 7500 χλμ που πολλοί διατείνονται πως πρέπει να αλλάζει κανείς τα λάδια, μέχρι τα 30000- ε, υπάρχει μια τεράστια απόσταση...!
Οι ελληνικές αντιπροσωπείες (dealers, όχι εισαγωγικές) συνιστούν καμιά φορά μέχρι και... 7.500 (μαντέψτε γιατί ) και με τι τύπο λιπαντικού είναι το θέμα
Το θέμα είναι τι προτείνει το εργοστάσιο (αυτό άλλωστε κατασκευάζει το αυτοκίνητο και μάλλον αυτό ξέρει καλύτερα) και τι θέλει να κάνει ο κάτοχος. Αν θέλει κάθε 7,5 'για να 'χει το κεφάλι του ήσυχο' ποιος φταίει αν έχει ακριβή συντήρηση;
έχει συζητηθεί εκτενώς στα τεχνικά το θέμα. Άκρη δεν βγαίνει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι ελληνικές αντιπροσωπείες (dealers, όχι εισαγωγικές) συνιστούν καμιά φορά μέχρι και... 7.500 (μαντέψτε γιατί ) και με τι τύπο λιπαντικού είναι το θέμα
lkar το πότε θα το πάω για σέρβις έστω οτι έιναι στο χέρι μου, σου του Α και του Β. το τι λιπαντικό όμως βάζει η αντιπροσωπεία εγώ που να το ξέρω? όπου εγώ βάλε το κάθε άσχετο που θέλει να μείνει και άσχετος με τα μηχανικά. Επομένως μήπως δεν είναι εντελώς δική μας απόφαση το πότε θα ξαναπάμε για σέρβις-λάδια?
-
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά μήπως το service είναι κάθε Χ χιλιόμετρα ή ένα χρόνο?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Οι ελληνικές αντιπροσωπείες (dealers, όχι εισαγωγικές) συνιστούν καμιά φορά μέχρι και... 7.500 (μαντέψτε γιατί ) και με τι τύπο λιπαντικού είναι το θέμα
lkar το πότε θα το πάω για σέρβις έστω οτι έιναι στο χέρι μου, σου του Α και του Β. το τι λιπαντικό όμως βάζει η αντιπροσωπεία εγώ που να το ξέρω? όπου εγώ βάλε το κάθε άσχετο που θέλει να μείνει και άσχετος με τα μηχανικά. Επομένως μήπως δεν είναι εντελώς δική μας απόφαση το πότε θα ξαναπάμε για σέρβις-λάδια?
Δεν θα ρωτήσεις;;;; δεν θα 'χεις διαβάσει το βιβλίο του κατασκευαστή; κι ούτε είναι υποχρεωτικές οι αλλαγές λαδιών στα εξουσιοδοτημένα, αρκεί το λάδι να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Διαβάζοντας όλο το θέμα ξανά, δε μπορώ να πω πως βρήκα απαντήσεις πάνω σε μερικά ερωτήματα, και κατά συνέπεια θα τα (ξανα)θέσω, ποντάροντας στην καλή σας θέληση.Ας πούμε πως κάποιος δεν ενδιαφέρεται για τιμόνι, απόκριση, στήσιμο κτλ.
Τον ενδιαφέρει το ταξίδι, θέλει να δώσει 25000 ευρώ, αλλά παράλληλα να εξασφαλίσει λογικό κόστος χρήσης, μιας και θα ανεβοκατεβαίνει την εθνική σε εβδομαδιαία βάση.
Δεν είμαι εγώ αυτός, μιας και προσωπικά έχω κατασταλάξει ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα, απλά δεν παίρνω θέση γιατί τα κριτήρια μου είναι διαφορετικά.
Στην προκειμένη όμως περίπτωση, ενδιαφέρουν τα εξής:
α) Αξιοπιστία (δεν το συζητάμε γιατί θα γίνει χαμός φαντάζομαι).
β) Κόστος συντήρησης (εδώ είμαστε).Υπάρχει λοιπόν στον υποψήφιο αγοραστή η εντύπωση πως τα σέρβις της VW ανάμενεται να αποδειχθούν πανάκριβα και εν τέλει ασύμφορα.
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οικονομικό, όσο η αντίληψη πως εφ'όσον κάποιος είναι διχασμένος και δεν ενδιαφέρεται για τα 170hp του Golf, γιατί να τα χρυσοπληρώνει στα σέρβις κάθε τρεις και λίγο;
Για το θέμα της αξιοπιστίας ας μην επεκταθούμε- άλλωστε ο ίδιος θεωρεί υπόδειγμα αξιοπιστίας το 1.6 clio του, και δεν φέρει προκαταλήψεις υπέρ ή κατά καμίας σχολής. Ούτε τον ενδιαφέρει στο ελάχιστο το brand name κτλ.
Με άλλα λόγια, αν είναι 2 φορές το χρόνο να σκάει 400 ευρώ στο σέρβις της VW, ενώ το civic απαιτεί λιγότερα, αυτό θα βαρύνει στην τελική απόφαση.
Φυσικά, καθόλου αμελητέα δεν είναι και η κατανάλωση. Αν το civic βρίσκεται πιο κοντά στο 1.6 16V clio σε κατανάλωση, ενώ το TSI πλησιάζει τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα, πάλι τίθεται ένα θέμα. Υπενθυμίστε μου σας παρακαλώ τα περί 98άρας!
Ξέρουμε λοιπόν κάτι για όλα αυτά;
Μην επεκταθούμε σε άλλες παραμέτρους, μιας και ο ενδιαφερόμενος είναι διχασμένος ως προς τα λοιπά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, και του αρέσουν εν τέλει εξ' ίσου. Η παραγγελία αναμένενται να πραγματοποιηθεί άμεσα, ζήτησε τη γνώμη μου, απλά δεν έχω ιδέα για τα οικονομοτεχνικά!
Α, το 140hp TSI για κάποιο λόγο δεν πολυενδιαφέρει- άρα ας μην το βάλουμε στην εξίσωση, εκτός εάν πραγματικά καίει πολύ λιγότερο...
Ας πάρουμε για σκοπούς συζήτησης ως δεδομένο ότι το civic θέλει σέρβις κάθε 20000Χλμ ενώ το golf κάθε 30000Χλμ. Παρόλο που πρακτικά αυτό δεν συμβαίνει, ακόμα κι έτσι να είχαν τα πράγματα το κόστος για συνήθη σέρβις θα ήταν περιπου το ίδιο. Εκεί που θα υπάρξει διαφορά είναι οταν:
- Χρειαστεί να αλλαχτεί μηχανικό εξαρτημα στο αυτοκίνητο.
- Η υπαρξη και μόνο τουρμπο και κομπρέσορα στο Γκολφ θα αυξήσει το κόστος των σέρβις (συντήρηση δύο επιπλέον ακριβών εξαρτημάτων ή ακόμα και αλλαγή τους σε περίπτωση βλάβης)
- Πέραν του κόστους συντήρησης θα πρέπει να εξεταστεί και το κόστος των ανταλλαχτικών που θα απαιτηθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Πόσα θα στοιχίσει ένας προφυλαχτήρας, ένα φτερό, ένα ζευγος φώτων πορείας στο ένα και ποσα στο άλλο.
Για μένα δεν υπαρχει αμφιβολία προς τα που θα γείρει η πλάστιγγα με αυτά τα κριτήρια.
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Ας πάρουμε για σκοπούς συζήτησης ως δεδομένο ότι το civic θέλει σέρβις κάθε 20000Χλμ ενώ το golf κάθε 30000Χλμ. Παρόλο που πρακτικά αυτό δεν συμβαίνει, ακόμα κι έτσι να είχαν τα πράγματα το κόστος για συνήθη σέρβις θα ήταν περιπου το ίδιο. Εκεί που θα υπάρξει διαφορά είναι οταν:
- Χρειαστεί να αλλαχτεί μηχανικό εξαρτημα στο αυτοκίνητο.
- Η υπαρξη και μόνο τουρμπο και κομπρέσορα στο Γκολφ θα αυξήσει το κόστος των σέρβις (συντήρηση δύο επιπλέον ακριβών εξαρτημάτων ή ακόμα και αλλαγή τους σε περίπτωση βλάβης)
- Πέραν του κόστους συντήρησης θα πρέπει να εξεταστεί και το κόστος των ανταλλαχτικών που θα απαιτηθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Πόσα θα στοιχίσει ένας προφυλαχτήρας, ένα φτερό, ένα ζευγος φώτων πορείας στο ένα και ποσα στο άλλο.
Για μένα δεν υπαρχει αμφιβολία προς τα που θα γείρει η πλάστιγγα με αυτά τα κριτήρια.
-
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
-
Τι επιπλέον συντήρηση χρειάζεται το turbo; αλλαγή, αν χρειαστεί, μετά τα 4 χρόνια θα λάβεις υπόψη το κόστος
-
Είσαι σίγουρος για τις τιμές στην ελληνική αγορά;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ας πάρουμε για σκοπούς συζήτησης ως δεδομένο ότι το civic θέλει σέρβις κάθε 20000Χλμ ενώ το golf κάθε 30000Χλμ. Παρόλο που πρακτικά αυτό δεν συμβαίνει, ακόμα κι έτσι να είχαν τα πράγματα το κόστος για συνήθη σέρβις θα ήταν περιπου το ίδιο. Εκεί που θα υπάρξει διαφορά είναι οταν:
- Χρειαστεί να αλλαχτεί μηχανικό εξαρτημα στο αυτοκίνητο.
- Η υπαρξη και μόνο τουρμπο και κομπρέσορα στο Γκολφ θα αυξήσει το κόστος των σέρβις (συντήρηση δύο επιπλέον ακριβών εξαρτημάτων ή ακόμα και αλλαγή τους σε περίπτωση βλάβης)
- Πέραν του κόστους συντήρησης θα πρέπει να εξεταστεί και το κόστος των ανταλλαχτικών που θα απαιτηθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Πόσα θα στοιχίσει ένας προφυλαχτήρας, ένα φτερό, ένα ζευγος φώτων πορείας στο ένα και ποσα στο άλλο.
Για μένα δεν υπαρχει αμφιβολία προς τα που θα γείρει η πλάστιγγα με αυτά τα κριτήρια.
-
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
-
Τι επιπλέον συντήρηση χρειάζεται το turbo; αλλαγή, αν χρειαστεί, μετά τα 4 χρόνια θα λάβεις υπόψη το κόστος
-
Είσαι σίγουρος για τις τιμές στην ελληνική αγορά;
- Ναι μιλώ ασφαλώς για μετά τη λήξη της εγγύησης
- Για το 2 φίλε ikar κάνε ένα googling με τον όρο 'turbo maintenance'(http://www.google.com/search?hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&q="turbo+maintenance"&btnG=Search και θα αντιληφθείς τι εννοώ. Επισης τα εξής: http://www.superchargersonline.com/ (ιδίως το section με τον τιτλο repair)
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger#Reliability - Για την Κύπρο είμαι απολυτα βέβαιος γιατι ως κατοχος Χόντα και SEAT έχω προσωπική εμπειρία απο τα τιμολόγια των δύο εταιρειών. Για την Ελλάδα έχω σχηματίσει αποψη από αυτά που διαβάζω δεξια και αριστερά. Η αλήθεια είναι ότι μου είναι αδύνατο να επιβεβαιώσω προσωπικά την αλήθεια των γραφομένων.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
Ας πούμε σε 5 χρόνια...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
Ας πούμε σε 5 χρόνια...
σαν ποιο μηχανικό εξάρτημα; αυτό εννοώ. Συμπλέκτες, φρένα, αμορτισέρ είναι αναλώσιμα. Πιο επικίνδυνα να πάθουν βλάβη είναι τα ηλεκτρονικά -και πιο ακριβά- παρά κάποιο μηχανικό. Τα ηλεκτρονικά είναι άγνωστη ποσότητα, δεν ξέρεις πότε και αν θα χαλάσουν.
Ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζονται τα σύγχρονα turbo, ειδικά όταν είναι light, αρκεί να μην τα 'πειράζεις'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
Ας πούμε σε 5 χρόνια...
σαν ποιο μηχανικό εξάρτημα; αυτό εννοώ. Συμπλέκτες, φρένα, αμορτισέρ είναι αναλώσιμα. Πιο επικίνδυνα να πάθουν βλάβη είναι τα ηλεκτρονικά -και πιο ακριβά- παρά κάποιο μηχανικό. Τα ηλεκτρονικά είναι άγνωστη ποσότητα, δεν ξέρεις πότε και αν θα χαλάσουν.
Ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζονται τα σύγχρονα turbo, ειδικά όταν είναι light, αρκεί να μην τα 'πειράζεις'
Ας πούμε, λέμε τωρα, ( ) πως σπάει κάποιος κινητήρας, όχι πως έχει συμβεί,(έχω διαβάσει 2-3 περιπτώσεις αλλά δεν έχω αποδείξεις) αλλά λέμε...
Τώρα για το light του θέματος, όσο και light να είναι, μιλάμε για +80 ίππους... Πάντως και εγώ δε νομίζω πως θέλει κάτι ιδιαίτερο σε συντήρηση. (φίλος με Golf GTi ετοιμάζεται σε λίγο καιρό να αλλάξει τουρμπίνα, τό έχει 2 χρόνια περίπου )
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Ας πούμε, λέμε τωρα, ( ) πως σπάει κάποιος κινητήρας, όχι πως έχει συμβεί,(έχω διαβάσει 2-3 περιπτώσεις αλλά δεν έχω αποδείξεις) αλλά λέμε...
Τώρα για το light του θέματος, όσο και light να είναι, μιλάμε για +80 ίππους... Πάντως και εγώ δε νομίζω πως θέλει κάτι ιδιαίτερο σε συντήρηση. (φίλος με Golf GTi ετοιμάζεται σε λίγο καιρό να αλλάξει τουρμπίνα, τό έχει 2 χρόνια περίπου )
150 ο δίλιτρος FSI, 200 ο TFSI, +50 ίπποι, στη ροπή είναι η διαφορά.
Golf V GTI και να το 'χει δύο χρόνια Τέλος 2004 άρχισαν να πωλούνται πανευρωπαϊκά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τι μηχανικό εξάρτημα; πριν ή μετά την εγγύηση;
Ας πούμε σε 5 χρόνια...
σαν ποιο μηχανικό εξάρτημα; αυτό εννοώ. Συμπλέκτες, φρένα, αμορτισέρ είναι αναλώσιμα. Πιο επικίνδυνα να πάθουν βλάβη είναι τα ηλεκτρονικά -και πιο ακριβά- παρά κάποιο μηχανικό. Τα ηλεκτρονικά είναι άγνωστη ποσότητα, δεν ξέρεις πότε και αν θα χαλάσουν.
Ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζονται τα σύγχρονα turbo, ειδικά όταν είναι light, αρκεί να μην τα 'πειράζεις'
Όταν μιλούμε για αναλώσιμα μιλάμε για εξαρτήματα που έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής και τα αλλάζουμε κυρίως για λογους διατήρησης των στάνταρτ ασφαλείας. Δεν περιμένουμε να χαλάσουν για να τα αλλάξουμε. Σ' αυτή την περίπτωση λειτουργούμε προληπτικά. Υπάρχουν όμως και οι μηχανικές βλάβες που συμβαίνουν εκεί που δεν το περιμένεις και απαιτείται αλλαγή του εξαρτήματος (οποιουδήποτε εξαρτήματος). Αυτές είναι οι βλάβες που μας αφήνουν στη μέση του δρόμου ακριβώς επειδή δεν μπορεσαμε να τις προβλεψούμε και δεν εννοω σκασμένο λάστιχο. Ε, λοιπόν αυτές τις βλαβες εννοώ κυρίως. Ακόμη όμως και στην περίπτωση των αναλώσιμων εξαρτημάτων η αγορά τους στο γκολφ κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αρκετά πιο ακριβή από του Χόντα. Λέω κατά πάσα πιθανότητα και όχι σίγουρα διότι δεν ζω στην Ελλάδα. Εδώ στην Κύπρο σίγουρα συμβαίνει αυτό που λέω.
Πέραν των μηχανικών όμως πιο ακριβα είναι και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται σε περίπτωση ατυχήματος.
Όσο για τα τουρμπο χρειάζονται συντήρηση οσο σύγχρονα κι αν είναι. Έστω και ελάχιστη. Κι αν δεν χρειάζονται αυτα καθαυτα χρειάζονται τα υπόλοιπα συστήματα που δουλευουν σε συνάρτηση με αυτά. (πιο πάνω παραπέμπω σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες όπου υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για αυτό το θέμα. Δεν είμαι τεχνικός και για αυτό δεν πρόκειται να επιχειρήσω να αναλύσω τα τεχνικά θέματα που θιγουν αυτές.) -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Golf V GTI και να το 'χει δύο χρόνια Τέλος 2004 άρχισαν να πωλούνται πανευρωπαϊκά
Το έφερε από Γερμανία μόλις βγήκε. Πιθανότατα το πρώτο που ήρθε Ελλάδα. Πάντως lkar πρόσεχε μη βάλεις κανα προγραμματάκι στο Gti σου... Αυτός έβαλε +50 ίππους και άρχισε να βγάζει μπλε καπνό... τί να σημαίνει αυτό;;;
HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT