-
καλοριζικο!
περιμενουμε εντυπωσεις -
Φιλε barabako το FR δεν πηρες?Ξελκαθαρισε το για καποιους που θα νομιζουν οτι η Seat αλλο TFSI με 200 αλογα,οποτε ειναι εταιρεια χωρις σχεδιασμο,μελλον,παρελθον κτλ
Επισης,αν και ειναι νωρις εφοσον δεν το εστρωσες κιολας,μπορεις να πεις απο τις μεχρι τωρα εντυπωσεις αν τα φρενα 'κουραζονται' ευκολα σε δρομους με στροφες?
Thanx
-
Omikrone3, όχι δεν πήρα το FR. Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα. Όσο για τα φρένα, το πήρα στα χέρια μου χθες το βράδυ και δεν πρόλαβαν να κουραστούν (Αν κι εδώ που τα λέμε, μ' εμένα οδηγό, ούτε τα φρένα ούτε τα άλογα θα κουραστούν ποτέ )
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Φιλε barabako το FR δεν πηρες?Ξελκαθαρισε το για καποιους που θα νομιζουν οτι η Seat αλλο TFSI με 200 αλογα,οποτε ειναι εταιρεια χωρις σχεδιασμο,μελλον,παρελθον κτλOmikrone3, όχι δεν πήρα το FR. Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα. Όσο για τα φρένα, το πήρα στα χέρια μου χθες το βράδυ και δεν πρόλαβαν να κουραστούν (Αν κι εδώ που τα λέμε, μ' εμένα οδηγό, ούτε τα φρένα ούτε τα άλογα θα κουραστούν ποτέ)
Καταλάβατε τώρα που εστιάζεται το πρόβλημα με αυτές τις εκδόσεις; Το αυτοκίνητο που αγόρασε ο φίλος barabakos είναι καλό (μπορεί και εξαιρετικά καλό, δεν κρίνω πριν οδηγήσω), αλλά συνολικά η πολιτική της εταιρείας δημιουργεί προβλήματα...
Omikrone3, για τον Σεπτέμβριο δίνεις το μάθημα 'Εκδόσεις Seat Leon II' και ύλη έχεις όλο προσπέκτους!
Υ.Γ. Στο προηγούμενο Leon απλά είχαν προσθέσει bodykit και ωραιότερες ζάντες το 2003 συγκεκριμένα, με την έλευση του Cupra με τα 225. Δεν έγινε και τίποτα, άσχετα αν οι άλλοι αγοραστές θα τα πλήρωναν χρυσά αυτά που φοράω εγώ στο δικό μου ως εργοστασιακά...Αντίθετα, στο Cupra είχαμε διαφοροποιήσεις, όπως και στο S3 και στο Golf IV και στο Α3 κλπ. κλπ.
-
Επειδη σε λιγο καιρο καποιοι θα λενε 'τσιπαρισα το Leon μου με τον TFSi στα λ.χ 265 αλογακια' και καποιοι θα κανουν οτι δεν τον πιστευουν
οριστε http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=4065
Omikrone3, για τον Σεπτέμβριο δίνεις το μάθημα 'Εκδόσεις Seat Leon II' και ύλη έχεις όλο προσπέκτους!
Εν πρωτοις εκνευριστικα πολυ μαζι σου,διοτι ειμαι σοβαρος user και δεν σηκωνω αστειακια και ειρωνειες Κατι που θα επιβεβαιωσουν και οι χρηστες winmi(l)k,coyote,nickval etc
Οποτε μη συνεχιζεις στο ιδιο υφος γιατι θα υπαρξουν κυρωσεις
Εν συνεχεια,η απαντηση στο σχολιο σου κρυβεται στα εξης σημεια sos
TFSI με τα 185=200 αλογάκια.
Είχε ξεμείνει ένα στην αντιπροσωπεία και το τσίμπησα.
Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα
καθως και στην επισημη ιστοσελιδα της seat
http://www.seat.gr/models/newleon/engines/engines.htmlΜετα απο αυτα ελπιζω να μην χρειαστει να παμε για δυναμομετρηση με τον barabako για να βγει ακρη
PS.για το FR ρωτησα επειδη διαβασα οτι σε δοκιμη στα Μεγαρα τα φρενα κουραστηκαν και μου εκανε εντυπωση
-
Για διάβασε καλύτερα τις προδιαγραφές του κινητήρα
-
εχεις δικιο
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου Σύστημα Αμεσου Ψεκασμού (FSI)
Ανάφλεξη Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη
Καύσιμο Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 -
Φίλε Omicrone3 εάν δε κάνω λάθος, για το μοτέρ που μπαίνει στο S3 με 265 άλογα η τουρμπίνα του είναι μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα TFSi μοντέλα και με πίεση over boost 1.2.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
εχεις δικιοΣύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου Σύστημα Αμεσου Ψεκασμού (FSI)
Ανάφλεξη Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη
Καύσιμο Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95ναι, σωστά
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=60
TFSI in its most powerful form
The power plant of the S3 delivers all that is expected of a powerful sports engine, and does it supremely well. The 2.0 TFSI, which combines direct injection and turbocharger technology, delivers 195 kW (265 bhp) at 6,000 rpm. And at just 2,500 rpm it already musters up an impressive 350 Nm of torque ? this pulling power remains constant up to 5,000 rpm. In the combined driving cycle the 2.0 TFSI displays another welcome character trait, consuming just 9.1 litres of fuel over 100 km ? further proof of the forward-looking efficiency of TFSI technology developed by Audi.
Compared with the A3, this engine is an advanced version which has undergone fundamental changes. The new turbocharger with its enlarged turbine and compressor rotor generates 1.2 bar of boost pressure ? an unusually high figure. A modified intercooler significantly lowers the temperature of the compressed air, thus increasing the air mass necessary for combustion.
**Pistons with stronger pins and strengthened connecting rods with new bearings transmit the powerful forces to the crankshaft. The cylinder block has been stiffened up and the head is made of a new, highly heat-resistant alloy. **
The exhaust camshaft timing has been adjusted to accommodate the increased power output. High-pressure injectors with an enlarged cross-section squirt the fuel straight into the combustion chamber.
Despite all this progressive engineering, the high-performance turbo weighs in at just 152 kilos, which is less than comparable power plants from direct competitors, and this has a positive effect on the axle load distribution. The compact dimensions of the 2.0 TFSI make it suitable for transverse installation, which brings benefits in terms of the S3’s interior space and luggage capacity.
λεπτομέρειες... σιγά τώρα, ένα ΦΠΕ αρκεί
-
α οκ -φιλε Lkar παρεξηγησα,νομιζα οτι αναφερσουν στο θεμα με τις εκδοσεις
Οσον αφορα τις επιδοσεις τωρα τετοια νουμερα ειναι εφικτα.Δλδ το να αλλαξεις τουρμπινα,φιλτρο,σκαστρα κτλ σε συνδυασμο παντα με επεμβαση στην ηλεκτρονικη διαχειριση του κινητηρα ειναι φοβερη μηχανολογικη παρεμβαση?
Ψεμματα ειναι οτι το προηγουμενο leon cupra ξεπερνουσε τα 300 αλογα?(με αλλαγη χαρτογραφησης και φιλτρου μοναχα εφτανε τα 280)
Αλλωστε αν δεν κανω λαθος και το νεο cupra θα φοραει την ιδια τουρμπινα με το S3 -
Βέβαια, όλα γίνονται, του πετάς μεγαλύτερη τουρμπίνα, intercooler, πρόγραμμα, σκάστρα, εξάτμιση, πιστόνια, ένα torsen, καπάκια, και με ελαφριές μηχανολογικές αλλαγές έχεις ένα ολοκαίνουργιο S3! Για να μην αναφέρουμε το χαμηλό κόστος...
-
μεγαλύτερη τουρμπίνα, intercooler, πρόγραμμα, σκάστρα, εξάτμιση, πιστόνια, ένα torsen, καπάκια,
Ελα μη σταματας μεγαλε,μπορεις να σκεφτεις κι αλλα!
PS:Παντως για οσους ενδιαφερονται,το μεγαλυτερο 'κιτ αναβαθμισης'
του προηγουμενου Leon cupra ηταν περι τα 2000ε
Το δε απλο 'τσιπαρισμα' με αλλαγη φιλτρου ηταν κατω απο 1000 -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ψεμματα ειναι οτι το προηγουμενο leon cupra ξεπερνουσε τα 300 αλογα?(με αλλαγη χαρτογραφησης και φιλτρου μοναχα εφτανε τα 280)
280 λίγο δύσκολο.... ίσως 250 άντε 260 χειμώνα καιρό...
Έχω οδηγήσει cupra με πρόγραμμα και δεν μου έκανε καμμία εντύπωση.
Απλά ήταν δυνατούλι σε μεγάλο φάσμα στροφών..
Οταν έβαλα μετά μέσα το τεχνικό της Seat στο δικό μου που είναι μετά βίας 230 , έπαθε τη πλάκα του.. -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ελα μη σταματας μεγαλε,μπορεις να σκεφτεις κι αλλα!
Έλα και σύ, συνέχισε, με λίγες ακόμα μικροαλλαγές το Leon θα γίνει 666 άλογα και θα κάνει κοντρίτσες με την Enzo
(Άσχετο: ρε σύ Omikrone, πότε θα σε αφήσουν oi mods να ανοίξεις ένα hate-thread για τα honda;)
-
Έλα και σύ, συνέχισε, με λίγες ακόμα μικροαλλαγές το Leon θα γίνει 666 άλογα και θα κάνει κοντρίτσες με την Enzo
Εγω αναφερθηκα σε τυποποιημενα πακετα αναβαθμισης για το Cupra που παρειχε η επισημη seat force,και που ηταν αρκουντως προσιτα.
Άσχετο: ρε σύ Omikrone, πότε θα σε αφήσουν oi mods να ανοίξεις ένα hate-thread για τα honda;)
Οταν αλλαξει το καθεστως.Προς το παρον τον ελεγχο τον εχουν οι Σουνιτες και καταπνιγουν με αιμα καθε επανασταση...
PS:Το κουβαδακι σου στο avatar λιγο μικρο δεν ειναι?Μηπως ντρεπεσαι κατα βαθος?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Οταν αλλαξει το καθεστως.Προς το παρον τον ελεγχο τον εχουν οι Σουνιτες και καταπνιγουν με αιμα καθε επανασταση...PS:Το κουβαδακι σου στο avatar λιγο μικρο δεν ειναι?Μηπως ντρεπεσαι κατα βαθος?
Οι σουνίτες δεν επιτρέπουν μεγαλύτερα
Αν θες να σου στείλω κάτι ωραιότατα wallpapers που έχω, τα κάνεις και και αφισούλες για το τοίχο! Θα βγάλεις την αφίσα του Cupra της Seat Force (πως λέμε AMG, Brabus )
ΥΓ: Προχθές ντράπηκε ένα Top Gun με 'τρελές' εξατμίσεις, χαμηλώματα και υποψία Turbo (κάνει πολύ θόρυβο ο κουβάς μετά τις 3500στρ και δεν είμαι σίγουρος)
-
Η seat force θα βγαλει μια 'Mk' εκδοση του Leon II Cupra που τα ταπερακια θα τρεχουν να τουρμπιστουν(ξερω ξερω τουρμπο στον vtec ειναι ιεροσυλια)
ΥΓ: Προχθές ντράπηκε ένα Top Gun με 'τρελές' εξατμίσεις, χαμηλώματα και υποψία Turbo (κάνει πολύ θόρυβο ο κουβάς μετά τις 3500στρ και δεν είμαι σίγουρος)
Μπραβο λοιπον στον κουβα των 140 αλογων που εβαλε κατω εναν ακομα χειροτερο 1400ρι κουβα των 116 αλογων.Αλλα μπα,λιγα λεω,να βαλω παραπανω?Η υποψια τουρμπο μονο πρεπει να ναι +20 αλογα(στον τροχο παντα)
Για ευθεια μιλαμε παντα,ετσι?Γιατι στις στροφες παρε τον ημιακαμπτο του ενος και βαρα τον ημιακαμπτο του αλλου
-
Λες να μιλάω για ανοίγματα με απλά top gun? Τούρμπο φορά ο μάγκας και μιλάει για 150 (τουλάχιστον) άλογα. Θα σε γελάσω... Στα 160 χαω σταμάτησα γιατί είναι καινούργιο το κουβαδάκι...
Πάντως αν σκεφτώ με τη συνήθη λογική των Seatάκιδων που κάθε αυτοκόλλητο εταιρίας (που αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι ξέρουν τί βγάζει η κάθεμια), το κάθε αυτοκόλλητο θα έχει 3-4 ατιά...
Επειδή δεν γνωρίζω κιόλας, η Force είναι καθαρά ελληνικό δημιούργημα, έτσι; Απλά συνεργάζεται με οίκους του εξωτερικού, σωστα;
-
Επειδή δεν γνωρίζω κιόλας, η Force είναι καθαρά ελληνικό δημιούργημα, έτσι; Απλά συνεργάζεται με οίκους του εξωτερικού, σωστα;
Ναι ναι καθαρα ελληνικο δημιουργημα.Οπως η δημοκρατια,η ισοπολιτεια οι τραγωδιες κτλ.Εδω δημιουργηθηκαν ολα και μετα τα βρηκαν ετοιμα κατι βαρβαροι AMG,Brabus,και πουλανε και μουρη
Η SEAT επιδεικνύει μία συνεχώς ανοδική πορεία, ακολουθώντας τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς για υψηλού επιπέδου σπορ αυτοκίνηση.
Θέλοντας να καλύψει τις ειδικές αυτές ανάγκες, η SEAT ΤΕΧΝΟΚΑΡ προχώρησε στη δημιουργία του SEAT FORCE, ενός τμήματος που εδώ και 4 χρόνια εξυπηρετεί τους πελάτες για τους οποίους η οδήγηση είναι πάθος και τρόπος ζωής.
Το SEAT FORCE ασχολείται τόσο με την τεχνική βελτίωση (μηχανικές μετατροπές και ενεργητική ασφάλεια) όσο και την αισθητική βελτίωση των μοντέλων SEAT, καθώς και την ανάπτυξη Hi-Fi αλλά και την προμήθεια όλων των ειδών αξεσουάρ.
140 αλογα ειχε λογικα.Θα βοηθουσε παντως αν θυμουσαν ποσα αυτο κολλητα φορουσε.Καθε αυτοκολλητο βγαζει τουλ 5 αλογα(στον τροχο παντα)
Το πρώτο δημιούργημα του SEAT FORCE, το ΙΒΙΖΑ S4 100HP, εξοπλίστηκε με styling kit, σπορ ανάρτηση και CD Changer.
Ακολούθησε η αναβάθμιση του ΙΒΙΖΑ 1,4 16V από 101ΗΡ σε 140ΗΡ με Turbo kit, το LEON με το styling kit της JE DESIGN και το TOLEDO 1.8T VOLCAN.Στην πάροδο των 4 ετών, το SEAT FORCE έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από χορηγίες και ειδικές εκδηλώσεις και έχει πάρει μέρος σε πολλούς αγώνες ενιαίου.
H SEAT θέλει, για χάρη των πελατών της, να βελτιώνεται συνεχώς.
Tο SEAT FORCE δείχνει, με τον καλύτερο τρόπο, την επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Θα συνεχίσει να βελτιώνεται, έτσι ώστε η σπορ οδήγηση να γίνει πιο απολαυστική, πιο ασφαλής, πιο δική σας. -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ναι ναι καθαρα ελληνικο δημιουργημα.Οπως η δημοκρατια,η ισοπολιτεια οι τραγωδιες κτλ.Εδω δημιουργηθηκαν ολα και μετα τα βρηκαν ετοιμοι κατι βαρβαροι AMG,Brabus,και πουλανε και μουρη140 αλογα ειχε λογικα.Θα βοηθουσε παντως αν θυμουσαν ποσα αυτο κολλητα φορουσε.Καθε αυτοκολλητο βγαζει τουλ 5 αλογα(στον τροχο παντα)
Είπα, σαν κλασσικός αλητάμπουρας σεατάκιας είχε πολλά αυτοκόλλητα! Φαντάσου είχε και OZ και ΜΟΜΟ (παίζει να φορούσε και ζάντα Seat).
Μα τί μανία με τα αυτοκόλλητα
Seat Leon 2005