Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon 2005
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 51
    • 52
    • 30 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    135
    1022
    9521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      καλοριζικο!
      περιμενουμε εντυπωσεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        omikrone3 last edited by

        Φιλε barabako το FR δεν πηρες?Ξελκαθαρισε το για καποιους που θα νομιζουν οτι η Seat αλλο TFSI με 200 αλογα,οποτε ειναι εταιρεια χωρις σχεδιασμο,μελλον,παρελθον κτλ

        Επισης,αν και ειναι νωρις εφοσον δεν το εστρωσες κιολας,μπορεις να πεις απο τις μεχρι τωρα εντυπωσεις αν τα φρενα 'κουραζονται' ευκολα σε δρομους με στροφες?

        Thanx

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          barabakos last edited by

          Omikrone3, όχι δεν πήρα το FR. Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα. Όσο για τα φρένα, το πήρα στα χέρια μου χθες το βράδυ και δεν πρόλαβαν να κουραστούν (Αν κι εδώ που τα λέμε, μ' εμένα οδηγό, ούτε τα φρένα ούτε τα άλογα θα κουραστούν ποτέ )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
            Φιλε barabako το FR δεν πηρες?Ξελκαθαρισε το για καποιους που θα νομιζουν οτι η Seat αλλο TFSI με 200 αλογα,οποτε ειναι εταιρεια χωρις σχεδιασμο,μελλον,παρελθον κτλ

            Omikrone3, όχι δεν πήρα το FR. Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα. Όσο για τα φρένα, το πήρα στα χέρια μου χθες το βράδυ και δεν πρόλαβαν να κουραστούν (Αν κι εδώ που τα λέμε, μ' εμένα οδηγό, ούτε τα φρένα ούτε τα άλογα θα κουραστούν ποτέ)

            Καταλάβατε τώρα που εστιάζεται το πρόβλημα με αυτές τις εκδόσεις; Το αυτοκίνητο που αγόρασε ο φίλος barabakos είναι καλό (μπορεί και εξαιρετικά καλό, δεν κρίνω πριν οδηγήσω), αλλά συνολικά η πολιτική της εταιρείας δημιουργεί προβλήματα...

            Omikrone3, για τον Σεπτέμβριο δίνεις το μάθημα 'Εκδόσεις Seat Leon II' και ύλη έχεις όλο προσπέκτους!

            Υ.Γ. Στο προηγούμενο Leon απλά είχαν προσθέσει bodykit και ωραιότερες ζάντες το 2003 συγκεκριμένα, με την έλευση του Cupra με τα 225. Δεν έγινε και τίποτα, άσχετα αν οι άλλοι αγοραστές θα τα πλήρωναν χρυσά αυτά που φοράω εγώ στο δικό μου ως εργοστασιακά...Αντίθετα, στο Cupra είχαμε διαφοροποιήσεις, όπως και στο S3 και στο Golf IV και στο Α3 κλπ. κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              omikrone3 last edited by

              Επειδη σε λιγο καιρο καποιοι θα λενε 'τσιπαρισα το Leon μου με τον TFSi στα λ.χ 265 αλογακια' και καποιοι θα κανουν οτι δεν τον πιστευουν

              οριστε http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=4065

              Omikrone3, για τον Σεπτέμβριο δίνεις το μάθημα 'Εκδόσεις Seat Leon II' και ύλη έχεις όλο προσπέκτους!

              Εν πρωτοις εκνευριστικα πολυ μαζι σου,διοτι ειμαι σοβαρος user και δεν σηκωνω αστειακια και ειρωνειες Κατι που θα επιβεβαιωσουν και οι χρηστες winmi(l)k,coyote,nickval etc

              Οποτε μη συνεχιζεις στο ιδιο υφος γιατι θα υπαρξουν κυρωσεις

              Εν συνεχεια,η απαντηση στο σχολιο σου κρυβεται στα εξης σημεια sos

              TFSI με τα 185=200 αλογάκια.

              Είχε ξεμείνει ένα στην αντιπροσωπεία και το τσίμπησα.

              Το 'απλό' TFSI που στα χαρτιά έχει 185 άλογα

              καθως και στην επισημη ιστοσελιδα της seat
              http://www.seat.gr/models/newleon/engines/engines.html

              Μετα απο αυτα ελπιζω να μην χρειαστει να παμε για δυναμομετρηση με τον barabako για να βγει ακρη

              PS.για το FR ρωτησα επειδη διαβασα οτι σε δοκιμη στα Μεγαρα τα φρενα κουραστηκαν και μου εκανε εντυπωση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Για διάβασε καλύτερα τις προδιαγραφές του κινητήρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  omikrone3 last edited by

                  εχεις δικιο

                  Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου Σύστημα Αμεσου Ψεκασμού (FSI)
                  Ανάφλεξη Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη
                  Καύσιμο Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickval last edited by

                    Φίλε Omicrone3 εάν δε κάνω λάθος, για το μοτέρ που μπαίνει στο S3 με 265 άλογα η τουρμπίνα του είναι μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα TFSi μοντέλα και με πίεση over boost 1.2.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                      εχεις δικιο

                      Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου Σύστημα Αμεσου Ψεκασμού (FSI)
                      Ανάφλεξη Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη
                      Καύσιμο Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95

                      ναι, σωστά

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=60

                      TFSI in its most powerful form

                      The power plant of the S3 delivers all that is expected of a powerful sports engine, and does it supremely well. The 2.0 TFSI, which combines direct injection and turbocharger technology, delivers 195 kW (265 bhp) at 6,000 rpm. And at just 2,500 rpm it already musters up an impressive 350 Nm of torque ? this pulling power remains constant up to 5,000 rpm. In the combined driving cycle the 2.0 TFSI displays another welcome character trait, consuming just 9.1 litres of fuel over 100 km ? further proof of the forward-looking efficiency of TFSI technology developed by Audi.

                      Compared with the A3, this engine is an advanced version which has undergone fundamental changes. The new turbocharger with its enlarged turbine and compressor rotor generates 1.2 bar of boost pressure ? an unusually high figure. A modified intercooler significantly lowers the temperature of the compressed air, thus increasing the air mass necessary for combustion.

                      **Pistons with stronger pins and strengthened connecting rods with new bearings transmit the powerful forces to the crankshaft. The cylinder block has been stiffened up and the head is made of a new, highly heat-resistant alloy. **

                      The exhaust camshaft timing has been adjusted to accommodate the increased power output. High-pressure injectors with an enlarged cross-section squirt the fuel straight into the combustion chamber.

                      Despite all this progressive engineering, the high-performance turbo weighs in at just 152 kilos, which is less than comparable power plants from direct competitors, and this has a positive effect on the axle load distribution. The compact dimensions of the 2.0 TFSI make it suitable for transverse installation, which brings benefits in terms of the S3’s interior space and luggage capacity.

                      λεπτομέρειες... σιγά τώρα, ένα ΦΠΕ αρκεί

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        omikrone3 last edited by

                        α οκ -φιλε Lkar παρεξηγησα,νομιζα οτι αναφερσουν στο θεμα με τις εκδοσεις

                        Οσον αφορα τις επιδοσεις τωρα τετοια νουμερα ειναι εφικτα.Δλδ το να αλλαξεις τουρμπινα,φιλτρο,σκαστρα κτλ σε συνδυασμο παντα με επεμβαση στην ηλεκτρονικη διαχειριση του κινητηρα ειναι φοβερη μηχανολογικη παρεμβαση?
                        Ψεμματα ειναι οτι το προηγουμενο leon cupra ξεπερνουσε τα 300 αλογα?(με αλλαγη χαρτογραφησης και φιλτρου μοναχα εφτανε τα 280)
                        Αλλωστε αν δεν κανω λαθος και το νεο cupra θα φοραει την ιδια τουρμπινα με το S3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickval last edited by

                          Βέβαια, όλα γίνονται, του πετάς μεγαλύτερη τουρμπίνα, intercooler, πρόγραμμα, σκάστρα, εξάτμιση, πιστόνια, ένα torsen, καπάκια, και με ελαφριές μηχανολογικές αλλαγές έχεις ένα ολοκαίνουργιο S3! Για να μην αναφέρουμε το χαμηλό κόστος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            omikrone3 last edited by

                            μεγαλύτερη τουρμπίνα, intercooler, πρόγραμμα, σκάστρα, εξάτμιση, πιστόνια, ένα torsen, καπάκια,

                            Ελα μη σταματας μεγαλε,μπορεις να σκεφτεις κι αλλα!

                            PS:Παντως για οσους ενδιαφερονται,το μεγαλυτερο 'κιτ αναβαθμισης'
                            του προηγουμενου Leon cupra ηταν περι τα 2000ε
                            Το δε απλο 'τσιπαρισμα' με αλλαγη φιλτρου ηταν κατω απο 1000

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexis-labos last edited by

                              Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:

                              Ψεμματα ειναι οτι το προηγουμενο leon cupra ξεπερνουσε τα 300 αλογα?(με αλλαγη χαρτογραφησης και φιλτρου μοναχα εφτανε τα 280)

                              280 λίγο δύσκολο.... ίσως 250 άντε 260 χειμώνα καιρό...
                              Έχω οδηγήσει cupra με πρόγραμμα και δεν μου έκανε καμμία εντύπωση.
                              Απλά ήταν δυνατούλι σε μεγάλο φάσμα στροφών..
                              Οταν έβαλα μετά μέσα το τεχνικό της Seat στο δικό μου που είναι μετά βίας 230 , έπαθε τη πλάκα του..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickval last edited by

                                Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:

                                Ελα μη σταματας μεγαλε,μπορεις να σκεφτεις κι αλλα!

                                Έλα και σύ, συνέχισε, με λίγες ακόμα μικροαλλαγές το Leon θα γίνει 666 άλογα και θα κάνει κοντρίτσες με την Enzo

                                (Άσχετο: ρε σύ Omikrone, πότε θα σε αφήσουν oi mods να ανοίξεις ένα hate-thread για τα honda;)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  omikrone3 last edited by

                                  Έλα και σύ, συνέχισε, με λίγες ακόμα μικροαλλαγές το Leon θα γίνει 666 άλογα και θα κάνει κοντρίτσες με την Enzo

                                  Εγω αναφερθηκα σε τυποποιημενα πακετα αναβαθμισης για το Cupra που παρειχε η επισημη seat force,και που ηταν αρκουντως προσιτα.

                                  Άσχετο: ρε σύ Omikrone, πότε θα σε αφήσουν oi mods να ανοίξεις ένα hate-thread για τα honda;)

                                  Οταν αλλαξει το καθεστως.Προς το παρον τον ελεγχο τον εχουν οι Σουνιτες και καταπνιγουν με αιμα καθε επανασταση...

                                  PS:Το κουβαδακι σου στο avatar λιγο μικρο δεν ειναι?Μηπως ντρεπεσαι κατα βαθος?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickval last edited by

                                    Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                                    Οταν αλλαξει το καθεστως.Προς το παρον τον ελεγχο τον εχουν οι Σουνιτες και καταπνιγουν με αιμα καθε επανασταση...

                                    PS:Το κουβαδακι σου στο avatar λιγο μικρο δεν ειναι?Μηπως ντρεπεσαι κατα βαθος?

                                    Οι σουνίτες δεν επιτρέπουν μεγαλύτερα

                                    Αν θες να σου στείλω κάτι ωραιότατα wallpapers που έχω, τα κάνεις και και αφισούλες για το τοίχο! Θα βγάλεις την αφίσα του Cupra της Seat Force (πως λέμε AMG, Brabus )

                                    ΥΓ: Προχθές ντράπηκε ένα Top Gun με 'τρελές' εξατμίσεις, χαμηλώματα και υποψία Turbo (κάνει πολύ θόρυβο ο κουβάς μετά τις 3500στρ και δεν είμαι σίγουρος)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      omikrone3 last edited by

                                      Η seat force θα βγαλει μια 'Mk' εκδοση του Leon II Cupra που τα ταπερακια θα τρεχουν να τουρμπιστουν(ξερω ξερω τουρμπο στον vtec ειναι ιεροσυλια)

                                      ΥΓ: Προχθές ντράπηκε ένα Top Gun με 'τρελές' εξατμίσεις, χαμηλώματα και υποψία Turbo (κάνει πολύ θόρυβο ο κουβάς μετά τις 3500στρ και δεν είμαι σίγουρος)

                                      Μπραβο λοιπον στον κουβα των 140 αλογων που εβαλε κατω εναν ακομα χειροτερο 1400ρι κουβα των 116 αλογων.Αλλα μπα,λιγα λεω,να βαλω παραπανω?Η υποψια τουρμπο μονο πρεπει να ναι +20 αλογα(στον τροχο παντα)

                                      Για ευθεια μιλαμε παντα,ετσι?Γιατι στις στροφες παρε τον ημιακαμπτο του ενος και βαρα τον ημιακαμπτο του αλλου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickval last edited by

                                        Λες να μιλάω για ανοίγματα με απλά top gun? Τούρμπο φορά ο μάγκας και μιλάει για 150 (τουλάχιστον) άλογα. Θα σε γελάσω... Στα 160 χαω σταμάτησα γιατί είναι καινούργιο το κουβαδάκι...

                                        Πάντως αν σκεφτώ με τη συνήθη λογική των Seatάκιδων που κάθε αυτοκόλλητο εταιρίας (που αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι ξέρουν τί βγάζει η κάθεμια), το κάθε αυτοκόλλητο θα έχει 3-4 ατιά...

                                        Επειδή δεν γνωρίζω κιόλας, η Force είναι καθαρά ελληνικό δημιούργημα, έτσι; Απλά συνεργάζεται με οίκους του εξωτερικού, σωστα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          omikrone3 last edited by

                                          Επειδή δεν γνωρίζω κιόλας, η Force είναι καθαρά ελληνικό δημιούργημα, έτσι; Απλά συνεργάζεται με οίκους του εξωτερικού, σωστα;

                                          http://www.seatforce.gr/

                                          Ναι ναι καθαρα ελληνικο δημιουργημα.Οπως η δημοκρατια,η ισοπολιτεια οι τραγωδιες κτλ.Εδω δημιουργηθηκαν ολα και μετα τα βρηκαν ετοιμα κατι βαρβαροι AMG,Brabus,και πουλανε και μουρη

                                          Η SEAT επιδεικνύει μία συνεχώς ανοδική πορεία, ακολουθώντας τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς για υψηλού επιπέδου σπορ αυτοκίνηση.

                                          Θέλοντας να καλύψει τις ειδικές αυτές ανάγκες, η SEAT ΤΕΧΝΟΚΑΡ προχώρησε στη δημιουργία του SEAT FORCE, ενός τμήματος που εδώ και 4 χρόνια εξυπηρετεί τους πελάτες για τους οποίους η οδήγηση είναι πάθος και τρόπος ζωής.

                                          Το SEAT FORCE ασχολείται τόσο με την τεχνική βελτίωση (μηχανικές μετατροπές και ενεργητική ασφάλεια) όσο και την αισθητική βελτίωση των μοντέλων SEAT, καθώς και την ανάπτυξη Hi-Fi αλλά και την προμήθεια όλων των ειδών αξεσουάρ.

                                          140 αλογα ειχε λογικα.Θα βοηθουσε παντως αν θυμουσαν ποσα αυτο κολλητα φορουσε.Καθε αυτοκολλητο βγαζει τουλ 5 αλογα(στον τροχο παντα)

                                          Το πρώτο δημιούργημα του SEAT FORCE, το ΙΒΙΖΑ S4 100HP, εξοπλίστηκε με styling kit, σπορ ανάρτηση και CD Changer.
                                          Ακολούθησε η αναβάθμιση του ΙΒΙΖΑ 1,4 16V από 101ΗΡ σε 140ΗΡ με Turbo kit, το LEON με το styling kit της JE DESIGN και το TOLEDO 1.8T VOLCAN.

                                          Στην πάροδο των 4 ετών, το SEAT FORCE έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από χορηγίες και ειδικές εκδηλώσεις και έχει πάρει μέρος σε πολλούς αγώνες ενιαίου.

                                          H SEAT θέλει, για χάρη των πελατών της, να βελτιώνεται συνεχώς.
                                          Tο SEAT FORCE δείχνει, με τον καλύτερο τρόπο, την επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Θα συνεχίσει να βελτιώνεται, έτσι ώστε η σπορ οδήγηση να γίνει πιο απολαυστική, πιο ασφαλής, πιο δική σας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickval last edited by

                                            Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                                            Ναι ναι καθαρα ελληνικο δημιουργημα.Οπως η δημοκρατια,η ισοπολιτεια οι τραγωδιες κτλ.Εδω δημιουργηθηκαν ολα και μετα τα βρηκαν ετοιμοι κατι βαρβαροι AMG,Brabus,και πουλανε και μουρη

                                            140 αλογα ειχε λογικα.Θα βοηθουσε παντως αν θυμουσαν ποσα αυτο κολλητα φορουσε.Καθε αυτοκολλητο βγαζει τουλ 5 αλογα(στον τροχο παντα)

                                            Είπα, σαν κλασσικός αλητάμπουρας σεατάκιας είχε πολλά αυτοκόλλητα! Φαντάσου είχε και OZ και ΜΟΜΟ (παίζει να φορούσε και ζάντα Seat).
                                            Μα τί μανία με τα αυτοκόλλητα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 30 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr