Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 12 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    249
    584
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickval last edited by

      Κατά την άποψή μου τα πράγματα είναι απλά: μιλάμε για κινητήρες, όχι για αυτοκίνητα. Ποιοί παράγοντες συντελούν στην ανάδειξη ενός κινητήρα ώς κορυφαίου; Απόλυτες τιμές ιπποδύναμης και ροπής καθώς και οι καμπύλες τους, αξιοπιστία, σχετική οικονομία (βέβαια μιλάμε για κινητήρες υψηλών επιδόσεων, όχι για οικονομικά 1000άρια...) Ο καθένας βάζει προτεραιότητες και εκφράζει τα γούστα του, πολλές φορές φέρνοντας στο νού του αμάξια και όχι κινητήρες.
      Το θέμα ατμόσφαιρα ή τούρμπο είναι θέμα προσέγγισης της εταιρίας. Ίσως το να βάλεις ένα τούρμπο σε ένα κινητήρα να είναι κάπως πιό εύκολο από το να ανεβάσεις την απόδοσή του ατμοσφαιρικά. Εξάλλου πόσοι τουρμπίσιοι κινητήρες έχουν αφήσει ιστορία ώς απόδοση ΚΑΙ ώς αξιοπιστία; Ώς απλός φίλος της αυτοκίνησης μου έρχεται στο μυαλό ο 'πασπαρτού' 1.8Τ της VW. Anyway, η τελική απόδοση και αξιοπιστία μετράει.
      Κατά την ταπεινή μου γνώμη 4 εταιρίες 'ξεχωρίζουν' (ας βγάλουμε Ferrari κτλ): Alfa Romeo, Honda, BMW, Toyota.

      Alfa Romeo: Μεγάλη παράδοση στη δημιουργία δυνατών 'σπόρ' κινητήρων με σπιρτάδα! Με αρκετές πρωτοπορίες. Μειονεκτήματα η έλλειψη κινητήρων σε πολλά κυβικά, η υψηλή κατανάλωση, και το 'άσχημο' όνομα της εταιρίας στο θέμα της αξιοπιστίας που κάνουν πολλούς να αντιδρούν στο άκουσμα της φίρμας.

      Honda: Οι Ιάπωνες ξέρουν να κάνουν δυνατούς και πολύ αξιόπιστους κινητήρες! Χωρίς να θέλουν να ακούσουν τη λέξη τούρμπο, για να δώσουν απίστευτες τιμές ιπποδύναμης κάνουν μοτέρ που στροφάρουν αξιόπιστα στις 8-9000rpm. Μόνο αυτό προκαλεί το σεβασμό μου. Δυστυχώς τώρα τελευταία μου τα χαλάνε λιγουλάκι και γίνονται Ευρωπαίοι χωρίς τα 'μπάμ' του πρόσφατου παρελθόντος. Και αυτοί δεν έχουν κινητήρες με πολλααααα κυβικά, ίσως λόγω του περιοριστικού νόμου ιπποδύναμης στην Ιαπώνία. Με το V-tec και άλλες πρωτοποριακές τεχνολογίες έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της.

      BMW: Σεβασμός! Μεγάλο όνομα με πλήθος κινητήρων, οι περισσότεροι από αυτούς με αρκετά υψηλές αποδόσεις. Παίζει μόνη της μπάλα στα πολλά κυβικά, με αδυναμία στα μοτέρ χαμηλού κυβισμού. Η αξιοπιστία κυμαίνεται σε αρκετά υψηλό βαθμό, με εξαίρεση κάποια μεμονομένα μοτέρ.

      Toyota: Και αυτοί οι Ιάπωνες ξέρουν να φτιάχνουν μοτέρ! Ίσως όχι με εντυπωσιακές ιπποδυνάμες και ροπές (με κάποιες λαμπρές εξαιρέσεις), αλλά σχεδόν στο σύνολό τους με 'ψυχή' και υψηλότατη αξιοπιστία, ξέρεις πώς ένας κινητήρας της εταιρίας θα σταθεί στο ύψος του! Ας μή ξεχνάμε τις καινοτομίες και τις σοβαρές προσπάθειες στο θέμα των υβριδικών και των άλλων εναλλακτικών τεχνολογιών.

      Αυτά! Δύσκολα να βγάλεις τη 'καλύτερη' εταιρεία! Θα δώσω την ταπεινή μου άποψη:
      1)Honda
      2)BMW
      3)Στη τρίτη θέση ΑR και Toyota, δε μπορώ να βγάλω άκρη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mango last edited by

        Ξεχασες τα ατμοσφαιρικα και μη τερατα της AMG και τα ατμοσφαιρικα τερατα της Audi-Lamborghini

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickval last edited by

          H AMG είναι άλλη περίπτωση... Για την Audi και γενικά το VW Group δε μπορώ να πώ πως είναι στα top ονόματα εταιριών ώς προς τους κινητήρες... χωρίς να τους υποτιμώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 0
            007 last edited by

            Ερχεται και το καινουργιο Honda Legend...V6 3.471cc 295 ιπποι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης 007 έγραψε:
              Ερχεται και το καινουργιο Honda Legend...V6 3.471cc 295 ιπποι

              Μη χαλάς το θέμα, ρίχνοντας το επίπεδο των αναφερόμενων αυτοκινήτων. Αφού δεν έχει παράδοση η εταιρεία και παρελθόν δαφνοστεφανωμένο δε πα να βγάζει ότι θέλει.

              Υ.Γ. Θα 'ξεκολήσω' όταν κάποια μυαλά 'ξεσκουριάσουν' και καταλάβουν ότι. Όλα αλλάζουν στην αυτοκίνηση, όλα βελτιώνονται, όλα γράφουν ιστορία και το σημαντικότερο, ότι όλα αυτά που σηζητάμε εδώ μέσα είναι ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ και πολύ πίσω στις προτεραιότητες που πρέπει να έχουμε στη ζωή μας και πάψουν να τα ανάγουν την υπεράσπιση της τιμής της αγαπημένης τους εταιρείας σε σκοπό ζωής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickval last edited by

                Ο χρήστης 007 έγραψε:
                Ερχεται και το καινουργιο Honda Legend...V6 3.471cc 295 ιπποι

                Ακόμα ένα 'λαϊκό αυτοκίνητο μιας 'λαϊκής φίρμας'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Ο χρήστης 007 έγραψε:

                  Μην βάζεις τους σχιστομάτηδες μέσα, γιατί...δεν έχουν ιστορία ούτε ποτέ φόρεσαν τούρμπο+μηχανικό υπερσυμπιεστή μαζί!

                  Για ποιο λογο να το κανουν αυτο? Προσοχη. Δεν λεω οτι δεν λεει σαν ιδεα ισα ισα παιζει αλλη κλαση και φαινεται και στη πραξη. Αλλα δεν το βλεπω και σαν κατι το απολυτα φοβερο.

                  Οσο για το μοτερ του NSX οπως ειπα και πιο πισω βγαζει το απλο μοντελο JDM 280 PS καθαρα. Ευρωπη 270...

                  Υποτιμούνται πολύ τα λοιπά ιαπωνικά προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας...είναι λογικό, επειδή εδώ τους περισσότερους (και καλύτερους) κινητήρες δεν τους γνωρίζουμε...Όσο για την ιδέα, έχει γίνει στο Micra Super Turbo Κ10 και δοκιμάστηκε και από το Faster (νομίζω) του τελευταίου μήνα. Αλήθεια, πού το βρήκανε οι άτιμοι στην Ελλάδα...;

                  Η βασική ιδέα πάντως του θέματος, πέρα από το γεγονός ότι μπορούμε να ανταλλάξουμε (εντάξει, εγώ κυρίως θα λαμβάνω! ) πληροφορίες για διάφορα μηχανικά σύνολα, μου φαίνεται ατέλειωτη και κυριότερα χωρίς σκοπό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    omikrone3 last edited by

                    Honda: Οι Ιάπωνες ξέρουν να κάνουν δυνατούς και πολύ αξιόπιστους κινητήρες! Χωρίς να θέλουν να ακούσουν τη λέξη τούρμπο, για να δώσουν απίστευτες τιμές ιπποδύναμης κάνουν μοτέρ που στροφάρουν αξιόπιστα στις 8-9000rpm. Μόνο αυτό προκαλεί το σεβασμό μου. Δυστυχώς τώρα τελευταία μου τα χαλάνε λιγουλάκι και γίνονται Ευρωπαίοι χωρίς τα 'μπάμ' του πρόσφατου παρελθόντος. Και αυτοί δεν έχουν κινητήρες με πολλααααα κυβικά, ίσως λόγω του περιοριστικού νόμου ιπποδύναμης στην Ιαπώνία. Με το V-tec και άλλες πρωτοποριακές τεχνολογίες έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της.

                    ε και?Σιγουρα respect Στη Honda σαν συνολο αλλα το δουλευεις τον κινητηρα στις 8-9χιλ στροφες και να παιρνεις οσα αλογα θελεις ειναι old story.Ποσα χρονια γινεται στις μηχανες?Και αν στην τελικη εχεις την ιδια καταναλωση με εναν μεγαλυτερο κινητηρα ποιο το οφελος περα απο την μειωμενη φορολογια?
                    Πραγματικο breakthrough για μενα ειναι οι TSI του VAG με τεχνολογικες αλλα και κοινωνικες προεκτασεις(οσον αφορα την οικονομια)
                    Οχι πως δεν εχω τους Ιαπωνες ικανους να ακολουθησουν.Απλα θα αργησουν ισως και λογω φιλοσοφιας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickval last edited by

                      Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:

                      Honda: Οι Ιάπωνες ξέρουν να κάνουν δυνατούς και πολύ αξιόπιστους κινητήρες! Χωρίς να θέλουν να ακούσουν τη λέξη τούρμπο, για να δώσουν απίστευτες τιμές ιπποδύναμης κάνουν μοτέρ που στροφάρουν αξιόπιστα στις 8-9000rpm. Μόνο αυτό προκαλεί το σεβασμό μου. Δυστυχώς τώρα τελευταία μου τα χαλάνε λιγουλάκι και γίνονται Ευρωπαίοι χωρίς τα 'μπάμ' του πρόσφατου παρελθόντος. Και αυτοί δεν έχουν κινητήρες με πολλααααα κυβικά, ίσως λόγω του περιοριστικού νόμου ιπποδύναμης στην Ιαπώνία. Με το V-tec και άλλες πρωτοποριακές τεχνολογίες έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της.

                      ε και?Σιγουρα respect Στη Honda σαν συνολο αλλα το δουλευεις τον κινητηρα στις 8-9χιλ στροφες και να παιρνεις οσα αλογα θελεις ειναι old story.Ποσα χρονια γινεται στις μηχανες?Και αν στην τελικη εχεις την ιδια καταναλωση με εναν μεγαλυτερο κινητηρα ποιο το οφελος περα απο την μειωμενη φορολογια?
                      Πραγματικο breakthrough για μενα ειναι οι TSI του VAG με τεχνολογικες αλλα και κοινωνικες προεκτασεις(οσον αφορα την οικονομια)
                      Οχι πως δεν εχω τους Ιαπωνες ικανους να ακολουθησουν.Απλα θα αργησουν ισως και λογω φιλοσοφιας.

                      Δέ νομίζω να αρχίσουν να τουρμπάρουν οι Honda. Τουλάχιστον για αρκετό καιρό. Το πόσο εύκολο είναι να στροφάρει ψηλά ένας κινητήρας με υψηλή αξιοπιστία δεν χρειάζεται σχολιασμό... Το τούρμπισμα στην Ελλάδα έχει γίνει αγαπημένο σπόρ... Όσο για τη κατανάλωση αυτών δεν είναι σημαντικά υψηλή... Οι TSI είναι ένα καλό στοίχημα, αλλά ας περιμένουμε λίγο καιρό... Σήμερα είδα στο forum αναφορά για καναδυό GT με προβληματα... Πάντως κάναν καλή δουλειά με την ηλεκτρονική διαχείριση των 2 τούρμπο, με αποτέλεσμα μεγάλη ομοιομορφία... πάντως ο παλιός 1.8 του ομίλου χρειάστηκε πολύ καιρό για να αναγνωριστεί...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pipikikinos last edited by

                        Αναγνωριστηκε αλλα ειχε και αυτος τις κοινωνικες του προεκτασεις.........
                        Φθηνα αλογα τα οποια τα ειχε ο κατοχος ενος ΤΤ και ενος Skoda ή Leon.

                        Οσο για το τουρμπισμα απο Ιαπωνα εχω να πω οτι τα Vag-ελακια
                        ειναι για πρωινο κανενος Skyline ή κανενος Supra.
                        Mη μας τρελανεις κιολας.Οταν φτανανε οι της Νissan στα 1000+ αξιοπιστα αλογα τα Skyline τα vag μοτερια με 15 ιντερκουλερ φτανανε το πολυ τα 500.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          007 last edited by

                          ε και?Σιγουρα respect Στη Honda σαν συνολο αλλα το δουλευεις τον κινητηρα στις 8-9χιλ στροφες και να παιρνεις οσα αλογα θελεις ειναι old story.Ποσα χρονια γινεται στις μηχανες?Και αν στην τελικη εχεις την ιδια καταναλωση με εναν μεγαλυτερο κινητηρα ποιο το οφελος περα απο την μειωμενη φορολογια?
                          Πραγματικο breakthrough για μενα ειναι οι TSI του VAG με τεχνολογικες αλλα και κοινωνικες προεκτασεις(οσον αφορα την οικονομια)
                          Οχι πως δεν εχω τους Ιαπωνες ικανους να ακολουθησουν.Απλα θα αργησουν ισως και λογω φιλοσοφιας.

                          Ειναι πολυ μπροστα ο Ιαπωνας φιλε μου...Κατι εντελως ενδεικτικο οσον αφορα τα μοτερ. Βαλε μεσα για ρο'ι'κη ευρωπαικα μοτερ και αντιστοιχα ιαπωνεζικα (ειδικα της Honda) και δες απο που θα βγαλεις τους περισσοτερους χαμενους ιππους...Οσο για αυτο που λες περι φορολογιας οντως μονο γι αυτο το λογο ειναι και το εχω εξηγησει στις πιο πισω σελιδες...

                          Ιεροσυλοι δεν τουρμπιζουμε τον VTEC ρεεεεε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            omikrone3 last edited by

                            Σε θεωρητικο επιπεδο σαφως υπερτερουν οι Ιαπωνες(η μαλλον η ιαπωνικη φιλοσοφια μιας και μιλαμε για πολυεθνικες)Απο κει και περα ομως δεν μπορουμε να μιλαμε για μαζικη αντιπροσωπευση στην αγορα με γνωμονα το Skyline που καλως η κακως ειναι ιδιαιτερη περιπτωση.Γενικοτερα για το τουρμπο,νομιζω οτι τα τελευταια χρονια οι Ιαπωνες κρατανε ψηλα τη σημαια με αξιους πρεσβευτες και στην ελληνικη αγοαρ τα διαφορα Evo,sti κτλ.

                            Παντως να δω 1400ρη vtec να δουλευει πανω απο 9000 σ.α.λ,και θα αλλαξοπιστησω.

                            Αλλα πιστευω οτι η φιλοσοφια των Ιαπωνων,επιβαλει μια διαφορετικη προσεγγιση στο τριπτυχο μικρος κινητηρας/πολλα αλογα/λογικη καταναλωση και συγκεκριμενα τη χρηση υβριδικων κινητηρων.Ενας τομεας στον οποιον φαινεται να επενδυουν πολλα σε αντιθεση με τους Ευρωπαιους/Αμεριακνους που φορανε τις παρωπιδες του '5,6 λιτρα κινητηρα να σου βρισκονται' η του 'η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Ατμοσφαιρικά, οι VTEC είναι μακράν μπροστά, όμως τα αυτοκίνητα που τοποθετούνταν κατά καιρούς δεν ήταν και ότι καλύτερο από πλευράς κρατήματος.
                              Απλά η Alfa Romeo με τους TS ήταν πολύ μπροστά σε σχέση με τις 'νερόβραστες' επιλογές του ανταγωνισμού. Και τώρα πάλι με τους FSI και JTS, μπροστά είναι (αν σκεφτούμε ότι η βαρύτερη GT 2,0 JTS είναι αρκετά πιο γρήγορη από οποιοδήποτε hatcback του VAG με τον 2,0 FSI).
                              Σε ότι αφορά τα turbo εκθειάζουμε όλοι τους TFSI, όμως υπάρχουν και μοτέρ που απλά δεν έχουμε δει πολύ σε περιοδικά (πχ Focus RS).
                              Κάποιος ανέφερε τη λέξη Skyline...
                              Πότε επιτέλους θα ξεπεράσουν οι της Nissan το ότι όλα τα μοτέρ της εταιρείας σε μοντέλα ευρείας παραγωγής είναι ΜΠΡΙΚΙΑ του κερατά με εξαίρεση το Ζ;;;;; (Άντε κάπως καλύτερα το 1,6 που βάζει στο Micra αλλά και πάλι)
                              Που ακούστηκε το Almera Challenge να βγάζει 118 (ολόκληρα) άλογα από 1.800 κυβικά;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pipikikinos last edited by

                                Και που ακουστηκε ρε μεγαλε η 147 1.6 να βγαζει....κρατηθειτε......100 αλογα!!!!
                                Θα μου πεις εχει και 'πιεσμενη' εκδοση 120 ιππων.Και θα σου πω και εγω οτι ενα Aλμερα 1.5 Challenge εχει 116 ιππους και ενα HRV εχει 125 ιππους.
                                Καταρχην το Challenge 1.8 βγαζει 135.Το απλο βγαζει 118.
                                Βγαζει 118 και οντως ειναι μπρικι γιατι ειναι παλιος κινητηρας ,που υπηρχε σε στοκ (μου φαινεται και Γαλλικος) και επρεπε καπου να μπει για να πουληθει.
                                Εκτος των αλλων η Nissan εχει-ειχε και κατι 200SX και 100ΝΧ τα οποια και αμαξια ευρειας παραγωγης ηταν και ακομη και σημερα τσαγια μοιραζουνε.
                                Μην κοιτας που τα πιο αξιολογα μοντελα δεν εισαγονται στην Ελλαδα.Λαθος του εισαγωγεα ειναι και οχι της εκαστοτε εταιρειας.
                                Και εφοσον μιλαμε γενικα για κινητηρες και μαρκες (και οχι μονο για μοντελα ευρειας παραγωγης,μονο στην Ελλαδα) αναφερω το skyline και αμα θες καταπιε το ή φτυστο γιατι με την AR και τις τρελλες ιπποδυναμεις εως 280 αλογα δεν δικαιουσαι να μιλας για τεχνολογια κινητηρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfista last edited by

                                  Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
                                  Και που ακουστηκε ρε μεγαλε η 147 1.6 να βγαζει....κρατηθειτε......100 αλογα!!!!
                                  Θα μου πεις εχει και 'πιεσμενη' εκδοση 120 ιππων.

                                  Από πότε η χρήση μεταβλητού κάνει ένα μοτέρ πιεσμένο; Ούτε χταπόδια-καλαμάρια-σουβλάκια ούτε φίλτρα καφέ, σκούπες ηλεκτρικές κτλ έχει η 120άρα. Επιπλέον 100 άλογα από 1600κεκ η alfa τα έβγαζε από το 1960 στις βασικές της εκδόσεις. Η εν λόγω έκδοση κινητήρα που αναφέρεις έγινε καθαρά για φορολογικούς σκοπούς ύστερα από την κατάργηση των 1400κεκ από τη γκάμα της alfa.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                    Από πότε η χρήση μεταβλητού κάνει ένα μοτέρ πιεσμένο; Ούτε χταπόδια-καλαμάρια-σουβλάκια ούτε φίλτρα καφέ, σκούπες ηλεκτρικές κτλ έχει η 120άρα. Επιπλέον 100 άλογα από 1600κεκ η alfa τα έβγαζε από το 1960 στις βασικές της εκδόσεις. Η εν λόγω έκδοση κινητήρα που αναφέρεις έγινε καθαρά για φορολογικούς σκοπούς ύστερα από την κατάργηση των 1400κεκ από τη γκάμα της alfa.

                                    Δεν υπάρχει στην γκάμα της αυτός ο κινητήρας; ή μόνο η Alfa έχει φορολογικούς λόγους; (δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ασφαλιστικούς λόγους εννοείς)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alfista last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      Δεν υπάρχει στην γκάμα της αυτός ο κινητήρας; ή μόνο η Alfa έχει φορολογικούς λόγους; (δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ασφαλιστικούς λόγους εννοείς)

                                      Εννοώ τζουτζούκο μου ότι αυτός ο κινητήρας δεν είναι το τεχνολογικό επίτευγμα της Alfa, αλλά ο συμβιβασμός της για οικονομικοτεχνικούς σκοπούς σε κάποιες αγορές ύστερα από την κατάργηση του 1,4. Ασφαλιστικούς λες εσύ; Ασφαλιστικούς λέω κι εγώ. Σου χάλασα ποτέ χατήρι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                        Δεν υπάρχει στην γκάμα της αυτός ο κινητήρας; ή μόνο η Alfa έχει φορολογικούς λόγους; (δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ασφαλιστικούς λόγους εννοείς)

                                        Εννοώ τζουτζούκο μου ότι αυτός ο κινητήρας δεν είναι το τεχνολογικό επίτευγμα της Alfa, αλλά ο συμβιβασμός της για οικονομικοτεχνικούς σκοπούς σε κάποιες αγορές ύστερα από την κατάργηση του 1,4. Ασφαλιστικούς λες εσύ; Ασφαλιστικούς λέω κι εγώ. Σου χάλασα ποτέ χατήρι;

                                        αλλού αυτά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Χαλαρώστε. Ο 1,6 TS με τα 105 άλογα είναι detuned έκδοση του κανονικού που έχει 120+ για φορολογικούς λόγους.
                                          118 άλογα γράφουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά όσα περιοδικά έχω δει.
                                          Πάντως στο δρόμο κάποια Challenge που έχω πετύχει δεν τα πολυέκοψα για 135 (εκτίμηση πάντα)...
                                          Υπάρχει Skyline στην Ελλάδα; Για τα 200, 300 SX κλπ το δέχομαι, αλλά το Skyline τι το κοπανάτε αφού δεν κυκλοφορεί Ελλάδα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            EDDIE_147
                                            Πιο πάνω γράψαμε για τους Ιάπωνες...αυτήν ακριβώς την τελευταία σου ατάκα:

                                            'Αφού δεν το έχουμε στην Ελλάδα, τι τεχνολογία ξέρουν οι Ιάπωνες;;;'

                                            To σχόλιο για τους μπρικοκινητήρες της Νισσάν απλά έδειξε πόσο ενημερωμένος είσαι. Γύρνα λοιπόν στην 147 σου και να χαίρεσαι την οδήγηση όσο περισσότερο μπορείς!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 12 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr