-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι αναποδα το εγραψα!!οπως λενε οι κακες γλωσσες και το TFSI παλι 200 αλογα βγαζει, οπως και το FR
Το FR έχει διαχύτη και bodykit όμως
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ναι αναποδα το εγραψα!!
οπως λενε οι κακες γλωσσες και το TFSI παλι 200 αλογα βγαζει, οπως και το FR
Το FR έχει διαχύτη και bodykit όμως
και μεσα εχει μικρο-διαφορες
επισης βγαινει και με DSG πλεον -
αφου το οδηγησες ρε ρεμαλι, πες μας τις εντυπωσεις σου!
τι καθομαι και γραφω, εγω μονο σε φωτο το εχω δει!
γραφε!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι αναποδα το εγραψα!!οπως λενε οι κακες γλωσσες και το TFSI παλι 200 αλογα βγαζει, οπως και το FR
Σωστό και αυτό με τις δυναμομετρήσεις. Τελικά υπάρχει κάποιος άνθρωπος (έστω και Διευθύνων Σύμβουλος του Group VW) να μας πει ποιος είναι ο σκοπός των εκατομμυρίων διαβαθμίσεων; Γλιτώνουν χρήματα έτσι;
-
ε, καπως πρεπει να δικαιολογηθει η διαφορα στη τιμη!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ναι αναποδα το εγραψα!!
οπως λενε οι κακες γλωσσες και το TFSI παλι 200 αλογα βγαζει, οπως και το FR
Σωστό και αυτό με τις δυναμομετρήσεις. Τελικά υπάρχει κάποιος άνθρωπος (έστω και Διευθύνων Σύμβουλος του Group VW) να μας πει ποιος είναι ο σκοπός των εκατομμυρίων διαβαθμίσεων; Γλιτώνουν χρήματα έτσι;
Δεν το 'χεις καταλάβει; (δεν ξέρω αν έχει... ελαφρύτητα η γνώμη μου μιας και δεν είμαι CEO)
Για να μπερδεύουν τον ανταγωνισμό και τα συγκριτικά!
Το ένα 140, το άλλο 170, 185, 200, 240 ε όλο και κάποιον θα πετύχουν
Επίσης... τόσοι μαστρο-μήτσοι κλέφτες θα γίνουν;
-
Ο χρήστης Διαφημιστική Καταχώρηση Group VW έγραψε:
Νέο VW/Skoda/Seat/Audi
Γιατί η πραγματική δύναμη δεν υπολογίζεται στο στρόφαλο...
1.2 με 61 ίππους
1.2 με 63 ίππους
1.4 με 70-8 ίππους
1.4 με 113 ίππους (για όσους δεν καταλαβαίνουν από προλήψεις)
1.6 με 115 ίππους
1.8 με 112 ίππους (για όσους θεωρούν ότι τα κυβικά είναι αναντικατάστατα)
1.4 TSI με 140 ίππους (για όσους θεωρούν την ειδική ισχύ πανάκεια)
1.4 TSI με 170 ίππους (για όσους θέλουν να πειράζουν τον lkar που πήγε και αγόρασε GTI με 30 ίππους παραπάνω με πολλά περισσότερα λεφτά)
2.0 FSΙ με 150 ίππους (για όσους δεν θέλουν μη στρογγυλό αριθμό για ιπποδύναμη)
2.0 TFSI με 185 ίππους (για όσους θέλουν να πληρώσουν λιγότερα από την τιμή του FR, αλλά να έχουν την ίδια ιπποδύναμη με κάποιον 3ο που έχει 15 παραπάνω άλογα στα χαρτιά και έτσι να δικαιολογείται η διαφορά τιμής που πλήρωσε ο 3ος σε σχέση με τον 1ο αλλά όχι και με τον 2ο που αγόρασε το GTi με 200 άλογα, που με τη σειρά του είναι πιο αργό από το Leon Cupra το οποίο είναι πιο ακριβό και λιγότερο αδύναμο σε σχέση με το Octavia RS που αν και πιο βαρύ, είναι πιο γρήγορο από το GTi με το οποίο έχουν την ίδια ιπποδύναμη...GROUP VW -----
Απλά τα πράγματα! Αυτοκίνητο ή Golf;
Τελικά, οι Οστρογότθοι είναι οι Γότθοι της Δύσης ή οι Γότθοι της Ανατολής;
Lkar, μάλλον πέτυχες την αιτία με τη μια!!! Οι συγκρίσεις γίνονται με βάση την τιμή, τα κυβικά ή την ιπποδύναμη;
-
Ξέχασες τα 250 (ατμοσφαιρικά βέβαια)
-
Ρε παιδια φερατε την καταστροφη του κοσμου.
ΔΕΝ 'χαθηκε' το TFSI,απλα αλλαξε εξοπλισμο και τιμη προς τα πανω,και λεγεται FR.Τοοοοσοοοοοο δυσκολο ειναι να το καταλαβουν ορισμενοι εδω μεσα?Αλλα οχι εχετε δικιο!Η Seat το τσιρακι των αμερικανων και της παγκοσμιοποιησης,για μια ακομα φορα επλεξε τον ιστο της απατης του μεσου εργαζομενου.Σε συνεργασια με το Ισραηλ που βομβαρδιζει το Λιβανο,εξαφανισε την εκδοση TSFI του Leon με σκοπο να πληξει το φρονημα του εργατικου δυναμικου!Δε θα περασει ομως! Εργατες φοιτητες συνταξιουχοι και ολοι οσοι θα αγοραζαν το αδικοχαμενο TFSI,καλουνται σε δυναμικη διαμαρτυρια την τεταρτη 23.....
-
Omikrone3
-
Aπ οτι καταλαβα ολοι εδω μεσα θα παρετε απο 200hp και πανω.
Οποτε να μη ρωτησω για το 1,6 τι γνωμη εχετε...
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Aπ οτι καταλαβα ολοι εδω μεσα θα παρετε απο 200hp και πανω.Οποτε να μη ρωτησω για το 1,6 τι γνωμη εχετε...
1.6 Λεόν πρέπει να καταργηθεί.
-
paidia sygnomi gia ta greeklish alla kati exei pathei to pc kai den grafei ellinika.sto forum tou seat club graftike kati gia ypertrofodotoumeno 1.4 me 125 aloga pou tha kykloforisei aexes 2007.kserei kaneis kati?
-
Γιατι;
-
Βασικά, όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, επιλέγει ανάμεσα σε αυτά που υπάρχουν. Ή έστω, εάν ξέρει πως θα κυκλοφορήσει άμεσα κάτι που τον ενδιαφέρει, περιμένει και λίγο.
Δεν είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες να μείνουν στάσιμες για όσα χρόνια θα κρατήσει ο κάθε αγοραστής το αυτοκίνητο, μην τυχόν και ξυνίσει με την βελτίωση του μοντέλου που αγόρασε.
Κάθε αγοραστής πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να έχει υπόψιν πως ό,τι αγόρασε το επέλεξε βάσει της χρονικής συγκυρίας κατά την οποία τελέστηκε η αγορά. Εάν σε 6 μήνες ή 5 χρόνια αλλάξει το μοντέλο ή η ιπποδύναμη- αυτό ξεφεύγει από το πεδίο των όσων δύναται να γνωρίζει, και είναι απολύτως φυσιολογικό από τη μεριά των εταιριών. Δε βρίσκω το λόγο να κλαίγεται εκ των υστέρων.
Δηλαδή, όσο το Leon είχε 185 άλογα ήταν και γ@μώ, και ξαφνικά έγινε κακή αγορά; Θα ήταν καλύτερα, εκ των υστέρων κρίνοντας ο αγοραστής του Λέοντα, να είχε αγοράσει το Α3 1.6 FSI που διατήρησε τα 115 άλογα του;
Πάντα θα βγαίνει κάτι καλύτερο, κάτι πιο καινούριο. Πόσο πλεονέκτες μπορεί να γίνουμε, ή πόσο πια θα ζυγίζουμε και το τελευταίο γιουροσέντσι που μπορεί να χαθεί στη μεταπώληση;!; Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο μπορεί να απαξιωθεί για 1002 λόγους- σωστά;
Φυσικά, καταλαβαίνω κάποιον που μπορεί να νιώσει άτυχος- αλλά αυτό δεν είναι τίποτε μπροστά στις ατυχίες που μπορεί να συσχετισθούν με την αυτοκίνηση. Μην πω πως θα μου φανεί και λίγο υπερβολικός...
Ή μήπως 15 άλογα αξίζουν 2000 ευρώ; Τέλος πάντως, καλώς έκανε η Seat και αναβάθμισε το μοντέλο της- έστω κι αν αυτό σχετίζεται με την πολιτική της VW. Μη ξεχνάτε πως, για παράδειγμα, εγώ θα προτιμούσα το TFSI με μικρότερο κόστος, και επ΄ουδενί θα διαμαρτυρόμουν αν το είχα ήδη.
Όλοι κερδισμένοι μάλλον...! Και το μοντέλο βελτιώθηκε, προς όφελος των υποψήφιων στο διηνεκές του χρόνου αγοραστών, οι οποίοι λογικά θα αποτελέσουν μεγαλύτερο, από τους ήδη κατόχους, μέγεθος!
Μπορεί να κάνω και λάθος όμως... κάθε άποψη, ως γνωστόν, δεκτή!
Η μόνη περίπτωση πάντως που ήταν κραυγαλέα, ήταν το 16V Rallye- εκεί πάω πάσο!
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Γιατι;Δεν έχει λόγο ύπαρξης...οι TFSI κινητήρες κάνουν την διαφορά και μόνο, όπως και στην skoda.
-
Βασικά, όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, επιλέγει ανάμεσα σε αυτά που υπάρχουν. Ή έστω, εάν ξέρει πως θα κυκλοφορήσει άμεσα κάτι που τον ενδιαφέρει, περιμένει και λίγο.
Δεν είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες να μείνουν στάσιμες για όσα χρόνια θα κρατήσει ο κάθε αγοραστής το αυτοκίνητο, μην τυχόν και ξυνίσει με την βελτίωση του μοντέλου που αγόρασε.
Κάθε αγοραστής πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να έχει υπόψιν πως ό,τι αγόρασε το επέλεξε βάσει της χρονικής συγκυρίας κατά την οποία τελέστηκε η αγορά. Εάν σε 6 μήνες ή 5 χρόνια αλλάξει το μοντέλο ή η ιπποδύναμη- αυτό ξεφεύγει από το πεδίο των όσων δύναται να γνωρίζει, και είναι απολύτως φυσιολογικό από τη μεριά των εταιριών. Δε βρίσκω το λόγο να κλαίγεται εκ των υστέρων.
Δηλαδή, όσο το Leon είχε 185 άλογα ήταν και γ@μώ, και ξαφνικά έγινε κακή αγορά; Θα ήταν καλύτερα, εκ των υστέρων κρίνοντας ο αγοραστής του Λέοντα, να είχε αγοράσει το Α3 1.6 FSI που διατήρησε τα 115 άλογα του;
Πάντα θα βγαίνει κάτι καλύτερο, κάτι πιο καινούριο. Πόσο πλεονέκτες μπορεί να γίνουμε, ή πόσο πια θα ζυγίζουμε και το τελευταίο γιουροσέντσι που μπορεί να χαθεί στη μεταπώληση;!; Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο μπορεί να απαξιωθεί για 1002 λόγους- σωστά;
Φυσικά, καταλαβαίνω κάποιον που μπορεί να νιώσει άτυχος- αλλά αυτό δεν είναι τίποτε μπροστά στις ατυχίες που μπορεί να συσχετισθούν με την αυτοκίνηση. Μην πω πως θα μου φανεί και λίγο υπερβολικός...
Ή μήπως 15 άλογα αξίζουν 2000 ευρώ; Τέλος πάντως, καλώς έκανε η Seat και αναβάθμισε το μοντέλο της- έστω κι αν αυτό σχετίζεται με την πολιτική της VW. Μη ξεχνάτε πως, για παράδειγμα, εγώ θα προτιμούσα το TFSI με μικρότερο κόστος, και επ΄ουδενί θα διαμαρτυρόμουν αν το είχα ήδη.
Όλοι κερδισμένοι μάλλον...! Και το μοντέλο βελτιώθηκε, προς όφελος των υποψήφιων στο διηνεκές του χρόνου αγοραστών, οι οποίοι λογικά θα αποτελέσουν μεγαλύτερο, από τους ήδη κατόχους, μέγεθος!
Μπορεί να κάνω και λάθος όμως... κάθε άποψη, ως γνωστόν, δεκτή!
Η μόνη περίπτωση πάντως που ήταν κραυγαλέα, ήταν το 16V Rallye- εκεί πάω πάσο!
Σωστοςςςς!!!
Με μια σημειωση-οποιος νομιζει οτι η μονη διαφορα ειναι 15 αλογα-να παει το Σεπτεμβριο μετεξεταστεος -
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Aπ οτι καταλαβα ολοι εδω μεσα θα παρετε απο 200hp και πανω.Οποτε να μη ρωτησω για το 1,6 τι γνωμη εχετε...
To έχω οδηγήσει το 1.6 και μου φάνηκε μια χαρά. Η κλιμάκωση του κιβωτίου βέβαια είναι πολύ σφιχτή, αλλά το μόνο σημείο στο οποίο ένιωσα να μου λείπει η δύναμη ήταν από τα 140 και πάνω, όπου πραγματικά ο κινητήρας λαχανιάζει. Αν παρ' όλα αυτά γνωρίζεις τι αγοράζεις και -κυρίως- γιατί το αγοράζεις, είναι άψογο - ειδικά από τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα αγοράζεις αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας με ίδιες ή και χειρότερες επιδόσεις.
Για να μη μιλήσω για το στήσιμο του Leon, που είναι αλλού (και στο 1.6)
-
ΤΟ ΠΗΡΑΑΑ
TFSI με τα 185=200 αλογάκια. Είχε ξεμείνει ένα στην αντιπροσωπεία και το τσίμπησα.
Παρεπιπτόντως: καθόλου δε με νοιάζει για το αν η Seat το υποτιμά ή το υποβαθμίζει ή δεν ξέρω τι. Παραπάνω λεφτά δε θα έδινα έτσι κι αλλιώς για αυτοκίνητο. Μέχρι 25 χιλιάρικα ήταν το όριο, ε, βγήκαμε 1 χιλιάρικο πιο πάνω για τον TFSI. Καθόλου άσχημα νομίζω...
-
good choise
Seat Leon 2005