-
Καλησπέρα,
Μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι ο δρόμος που συνδέει το Κορωπί με την Αγία Μαρίνα είναι ο χειρότερος και πιο επικίνδυνος δρόμος στην Αττική (για την Ελλάδα δεν μπορώ να ξέρω)
Περνάω αυτό το δρόμο σε καθημερινή βάση τα καλοκαίρια και η κατάσταση έχει φθάσει πλέον στο απροχώρητο. Σχεδόν σε καθημερινή βάση, γίνεται και ένα ατύχημα. Από απλές εξόδους από το δρόμο, μέχρι μετωπικές.
Η κατάσταση του οδοστρώματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και για παγοδρομίες!
Είναι η τελευταία φορά (η σημερινή) που περνάω από εκεί γιατί αφενός θέλω τη ζωούλα μου και αφετέρου θέλω σώο το αυτοκινητάκι μου. Από εναλλακτική διαδρομή λοιπόν.
Αγαπητοί φίλοι, σας προειδοποιώ και σας συμβουλεύω. Μακρυά απ' αυτόν τον κωλόδρομο.
-
Καλησπέρα,
Μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι ο δρόμος που συνδέει το Κορωπί με την Αγία Μαρίνα είναι ο χειρότερος και πιο επικίνδυνος δρόμος στην Αττική (για την Ελλάδα δεν μπορώ να ξέρω)
Περνάω αυτό το δρόμο σε καθημερινή βάση τα καλοκαίρια και η κατάσταση έχει φθάσει πλέον στο απροχώρητο. Σχεδόν σε καθημερινή βάση, γίνεται και ένα ατύχημα. Από απλές εξόδους από το δρόμο, μέχρι μετωπικές.
Η κατάσταση του οδοστρώματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και για παγοδρομίες!
Είναι η τελευταία φορά (η σημερινή) που περνάω από εκεί γιατί αφενός θέλω τη ζωούλα μου και αφετέρου θέλω σώο το αυτοκινητάκι μου. Από εναλλακτική διαδρομή λοιπόν.
Αγαπητοί φίλοι, σας προειδοποιώ και σας συμβουλεύω. Μακρυά απ' αυτόν τον κωλόδρομο.
-
Καλησπέρα,
Μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι ο δρόμος που συνδέει το Κορωπί με την Αγία Μαρίνα είναι ο χειρότερος και πιο επικίνδυνος δρόμος στην Αττική (για την Ελλάδα δεν μπορώ να ξέρω)
Περνάω αυτό το δρόμο σε καθημερινή βάση τα καλοκαίρια και η κατάσταση έχει φθάσει πλέον στο απροχώρητο. Σχεδόν σε καθημερινή βάση, γίνεται και ένα ατύχημα. Από απλές εξόδους από το δρόμο, μέχρι μετωπικές.
Η κατάσταση του οδοστρώματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και για παγοδρομίες!
Είναι η τελευταία φορά (η σημερινή) που περνάω από εκεί γιατί αφενός θέλω τη ζωούλα μου και αφετέρου θέλω σώο το αυτοκινητάκι μου. Από εναλλακτική διαδρομή λοιπόν.
Αγαπητοί φίλοι, σας προειδοποιώ και σας συμβουλεύω. Μακρυά απ' αυτόν τον κωλόδρομο.
-
Πραγματικά δρόμος σαπούνι...
Απο επικίνδυνους δρόμους στην Ελλάδα άλλο τιποτα...
My personal worst
Χορτιάτης - Αγιος Βασίλειος
Μόλυβος-Καλονή
Νέα Κερδύλια-Νέα Πέραμος
Σχεδόν όλο το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής -
ακόμα και για τα μάτια των εκλογών ρε γμτ δε μπορούν να κάνουν τπτ? τόσο στ' $#@%@ τους είναι ?
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Απο επικίνδυνους δρόμους στην Ελλάδα άλλο τιποτα...
My personal worst
.
.
Σχεδόν όλο το πρώτο πόδι της ΧαλκιδικήςApo tous agapimenous mou dromous
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Απο επικίνδυνους δρόμους στην Ελλάδα άλλο τιποτα...
My personal worst
.
.
Σχεδόν όλο το πρώτο πόδι της ΧαλκιδικήςApo tous agapimenous mou dromous
Προς τι το yikes? Το ένα (επικίκδυνος δρόμος-αντικειμενικό βάσει ατυχημάτων) δεν αποκλείει το άλλο (αγαπημένος δρόμος-υποκειμενικό)
Λόγω τοπίου μ'αρέσει κι εμένα πάντως
-
Apla, den fantazomouna pote oti kapios tha xaraktirize auto ton dromo os ena apo tous pio epikindinous stin Ellada.
Exei pantos KORYFAIES strofes pera apo to katapliktiko topio.
-
Ανω Λιόσια - Ασπρόπυργος, Λεωφόρος Ασπροπύργου Πρόην ΝΑΤΟ.
Αν όχι ο πιο επικύνδινος, ο ΠΙΟ ΣΚΑΤΑ δρόμος ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
-
Αν ο πιο επικίνδυνος κρίνεται από τον αριθμό ατυχημάτων που συμβαίνουν σε αυτόν σε ετήσια βάση, τότε προφανώς πρέπει να είναι ο Πατρών - Κορίνθου. Προσωπικά τον απεχθάνομαι τόσο, ώστε όταν θέλω να πάω στο Χ.Κ. Καλαβρύτων, προτιμώ να πάω από τον αυτοκινητόδρομο της Τρίπολης (μέσω Κλειτορίας) παρόλο που είναι 23,5 χιλιόμετρα μεγαλύτερη διαδρομή.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Είναι η τελευταία φορά (η σημερινή) που περνάω από εκεί γιατί αφενός θέλω τη ζωούλα μου και αφετέρου θέλω σώο το αυτοκινητάκι μου. Από εναλλακτική διαδρομή λοιπόν.
Να στριβεις πιο μετα προς καλυβια, να κανεις και την βολτα σου στην παραλια σαν ανθρωπος
ο πιο επικινδυνος..
χμ.. αρκετα 'μαχιμοι' ειναι οι επαρχιακοι του Ηρακλειου Κρητης..
Βραδυ - > Καλαβρυτα (κλειτορας και τα γυρω χωρια, Ζαχλορου κ.α)
η διασταυρωση στη Λεοντειο Ν.Σμυρνης..θα σκεφτω κ αλλα
-
H Αντιρρίου - Ιωαννίνων - Καλπακίου παραμένει επαρχιακή οδός με 1 + 1 (άντε 1,5 + 1,5 κατά τόπους) λωρίδες ανά ρεύμα, και εξυπηρετεί όλη την κίνηση της Δ. Ελλάδας, καθώς και τις διεθνείς μεταφορές από/προς Αλβανία, μη υπάρχοντος και σιδηροδρόμου.
Εξυπηρετεί επίσης και την τοπική κυκλοφορία αγροτικών και καγκουροειδών οχημάτων.
Πρέπει να την έχω κάνει περί τις 120 φορές από τότε που έχω δίπλωμα, και, όπως θα έλεγε κι ο opterios, όσο τη μαθαίνω, τόσο καταλαβαίνω πόσο πολύ δεν την ξέρω (και ανατριχιάζω...)
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Βραδυ - > Καλαβρυτα (κλειτορας και τα γυρω χωρια, Ζαχλορου κ.α)Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.
Λογω καταγωγης κινουμαι συχνα στους δρομους που αναφερεις.Εχουν σωστη σημανση,προστατευτικα-μπαριερες,η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι ανω του μεσου ορου των δρομων της Ελληνικης επαρχιας,το πλατος επισης ειναι φυσιολογικο.Αν εννοεις το φωτισμο γραφοντας ''Βραδυ->'' τοτε ολοι οι επαρχιακοι δρομοι στο Ελλαντα.....
Το μονο επικινδυνο που εχω ζησει σε αυτους τους δρομους βραδυ,ειναι ενα κοπαδι απο γιδια το οποιο επαιρνε τον βραδυνο του υπνο πανω στο οδοστρωμα καπου στο Μεγα Σπηλαιο.Επικινδυνος δρομος για μενα μετα απο την Κορινθου-Πατρων (μακραν)
Φηρα-Οια (Σαντορινη) -
Ο χρήστης Andreas_A έγραψε:
Βραδυ - > Καλαβρυτα (κλειτορας και τα γυρω χωρια, Ζαχλορου κ.α)
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.
φυσικα και σου επιτρεπω να διαφωνησεις.. εγραψα συμφωνα με τα δικα μου κριτηρια, ο καθενας -ειδικα αν ειναι ντοπιος εχει αλλη αποψη και πιθανον να ξερει και κατι παραπανω.
εγραψα ειδικα για βραδυ και οχι για μερα. -
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ - ΦΙΣΚΑΡΔΟ
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ - ΦΙΣΚΑΡΔΟΕ όχι δα!
Αν τον πετύχεις άδειο και τον έχεις κάνει μερικές φορές, μιλάμε για την απόλυτη ΕΔ
Προσοχή θέλουν μόνο κάτι Γιάρις, αν τα δεις πίσω σου σηκωμένα στις 2 ρόδες, βγάλε αλάρμ και σταμάτα
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
H Αντιρρίου - Ιωαννίνων - Καλπακίου παραμένει επαρχιακή οδός με 1 + 1 (άντε 1,5 + 1,5 κατά τόπους) λωρίδες ανά ρεύμα, και εξυπηρετεί όλη την κίνηση της Δ. Ελλάδας, καθώς και τις διεθνείς μεταφορές από/προς Αλβανία, μη υπάρχοντος και σιδηροδρόμου.Θα πάω & θα γυρίσω την άλλη βδομάδα, ευχηθείτε μου καλή τύχη!!!
Πάντως εμένα μού αρέσει ως διαδρομή. Και τα στροφιλίκια / πέταλα / ανεβοκατεβάσματα (σε ποιον αρέσουν οι ευθείες;) και το τοπίο... Μόνο τα φορτηγά και τα επικίνδυνα προσπεράσματα να μην είχε...
-
Η αναβαση του Πηλίου και ιδίως ο δρομος Πορταρια - Χάνια ειναι απο αυτους που με εχουν δυσκολεψει περισσοτερο, κυριως λογω ξαφνικης στενοτητας σε διαφορα κομματια και πρεπει να εισαι συνεχεια 110% στην τσιτα
-
Ο χρήστης Andreas_A έγραψε:
Βραδυ - > Καλαβρυτα (κλειτορας και τα γυρω χωρια, Ζαχλορου κ.α)
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.
Λογω καταγωγης κινουμαι συχνα στους δρομους που αναφερεις.Εχουν σωστη σημανση,προστατευτικα-μπαριερες,η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι ανω του μεσου ορου των δρομων της Ελληνικης επαρχιας,το πλατος επισης ειναι φυσιολογικο.Αν εννοεις το φωτισμο γραφοντας ''Βραδυ->'' τοτε ολοι οι επαρχιακοι δρομοι στο Ελλαντα.....
Το μονο επικινδυνο που εχω ζησει σε αυτους τους δρομους βραδυ,ειναι ενα κοπαδι απο γιδια το οποιο επαιρνε τον βραδυνο του υπνο πανω στο οδοστρωμα καπου στο Μεγα Σπηλαιο.Αρκετές φορές τον χειμώνα πηγαίνοντας για Καλάβρυτα αναγκάζομαι να βάλω αλυσίδες στην ανηφόρα της Κερνίτσας, και κυρίως, για τις κατηφόρες που ακολουθούν προς το Μέγα Σπήλαιο (με τους γκρεμούς να ελλοχεύουν στα δεξιά και πάγο στον δρόμο) και μετά να τις βγάλω μέχρι τα Καλάβρυτα. Για να φτάσω στο χιονοδρομικό όμως πρέπει να ξαναβάλω αλυσίδες μετά από τα Καλάβρυτα. Τον χειμώνα ο συγκεκριμένος δρόμος είναι περιπέτεια. Επίσης, μέχρι πέρσι τουλάχιστον, υπήρχαν τεράστια προβλήματα με κατολισθήσεις, αν και από την χιονοδρομική περίοδο που μας πέρασε έχουν κάνει τεράστια προσπάθεια να το αντιμετωπίσουν.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ - ΦΙΣΚΑΡΔΟ
Ε όχι δα!
Αν τον πετύχεις άδειο και τον έχεις κάνει μερικές φορές, μιλάμε για την απόλυτη ΕΔ
Προσοχή θέλουν μόνο κάτι Γιάρις, αν τα δεις πίσω σου σηκωμένα στις 2 ρόδες, βγάλε αλάρμ και σταμάτα
Στις 2 πλαϊνές; Φυσικά και κάνουμε στο πλάι χωρίς σκέψη.
Ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Ελλάδα (?)