-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Γυμνος ο Αlonso χωρίς το καλυτερο μονοθεσιο στη πιστα..
Γυμος δεν ηταν, απλα δεν εκανε καλο αγωνα. Το οποιο ειναι απολυτα φυσιολογικο, οι οδηγοι της F1 ειναι ανθρωποι με τις καλες και τις κακες μερες τους. Ασχετα αν το μαρκετινκ (παρεα με τα εντυπα που το υπηρετουν)* θελει ντε και καλα να δημιουργησει συγχρονους Θεους που αξιζουν ενα δευτερολεπτο στο γυρο και δε χανουν ποτε. Αυτα πολυ απλα δεν ισχυουν και οσοι τα πιστευουν πολυ απλα δε γνωριζουν σε βαθος το σπορ
Kαλά δεν ξέρω αν γνωριζω σε τοοοσο βάθος το σπορ, ουτε θεωρω Θεούς ή ημιθεους τους οδηγους..
Αλλά σε μια περιοδο που η Renault εχει μεινει πίσω, ο Alonsο εδειξε σαν οδηγός της σειράς,χωρίς το κατι παραπανω.
Ο Schumacher πέρυσι με την επιδοση τoυ 'έκρυβε' την αδυναμία της Ferrari, αντίθετα χθες ο Αlonso έδειχνε να κανει τη Renault να φαινεται χειροτερη και από οτι ηταν. Εξ ου και το 'γυμνός'..
Η δικαιολογία 'δεν ήταν στην μέρα του' πάντα υπάρχει και δεν την αρνουμαι ως μια εξηγηση της χθεσινης επιδοσης του Αlonso. Aλλά επειδη δεν ειμαι οπαδος του Alonso δεν του την χαριζω τοσο ευκολα!!Μα εγώ για τους 10 τελευταίους γύρους πίσω από τις Renault μιλάω. *Το ότι μπορεί να πέρασε πριν καμιά red bull σίγουρα είναι πολύ λίγο για να τον μετατρέψει σε τεράστιο οδηγό.*Στο τέλος με τους σοβαρούς ανταγωνιστές δεν κατάφερε και πολλά και μάλλον βολεύτηκε αφού ούτε καν πίεσε. Μέχρι να τους φτάσει είχε αν θυμάμαι καλά ρυθμό μισό δευτερόλεπτο κάτω στο γύρο.
Αν μπορούσε να περάσει τις Renault έτσι ευκολα θα ηταν κατι πολυ περισσοτερο απο τεράστιος!! Καλυτερο μονοθεσιο δεν ειχε, λαθος ο Fisico δεν έκανε, ρυθμο ανεβασαν και οι Renault μόλις τις πλησίασε, πως να τις περάσει τότε;; Λίγο απίθανο..Οσο μπορούσε έμεινε κοντά τους μέχρι το τέλος και δεν νομιζω να σηκωσε το ποδι..
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Συγνωμη που παρεμβαινω, αλλα ενας die-hard 'ολα ή τιποτα' οδηγος δε θα εφτανε να διεκδικει πρωταθλημα στον τελευταιο αγωνα με μια μονο νικη...
Γιατι οχι?
Γιατι δειχνει οτι μπορει να συμβιβαστει με 'καλους' τερματισμους που θα τον φερουν πιο κοντα στον απωτερο στοχο (πρωταθλημα) αδιαφοροντας (σωστα για μενα) για την ταρζανια που θα του δωσει τη νικη σε εναν συγκεκριμενο αγωνα, οπως πιθανοτατα θα εκανε ο Μοντόγια.
Το ολο 'προφιλ' προεκυψε περσι στο Ρινγκ αλλα και παλι ηταν θεμα ομαδας. Αν η ομαδα τον εβαζε στα πιτς θα εμπαινε μετα χαράς.og2002gr προσπαθω να πω οτι η Ρενω αποδιδει οπως απεδιδε στον υπολοιπο 1,5 τελευταιο χρονο, αν προσεξουμε την επιδοση του Φιζικελα. Αρα ειτε ο Αλονσο στα 25 του κουραστηκε, κορεστηκε και ειναι 'τελειωμενος', η καρριερα του σε πτωση κλπ ειτε περναει περιοδο ντεφορμαρισματος ειτε συμπληρωστε οτι νομιζετε λογικο και φυσιολογικο
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Συγνωμη που παρεμβαινω, αλλα ενας die-hard 'ολα ή τιποτα' οδηγος δε θα εφτανε να διεκδικει πρωταθλημα στον τελευταιο αγωνα με μια μονο νικη...
Γιατι οχι?
Γιατι δειχνει οτι μπορει να συμβιβαστει με 'καλους' τερματισμους που θα τον φερουν πιο κοντα στον απωτερο στοχο (πρωταθλημα) αδιαφοροντας (σωστα για μενα) για την ταρζανια που θα του δωσει τη νικη σε εναν συγκεκριμενο αγωνα, οπως πιθανοτατα θα εκανε ο Μοντόγια.
Το ολο 'προφιλ' προεκυψε περσι στο Ρινγκ αλλα και παλι ηταν θεμα ομαδας. Αν η ομαδα τον εβαζε στα πιτς θα εμπαινε μετα χαράς.Μα μπορουσε το μονοθεσιο που οδηγουσε(το τριτο μετα απο ferrari και williams) να παρει νικη στα ισια?Σε καμια περιπτωση.Αυτα που εκανε ο Κιμι το 2003 ηταν μαγικα...
Οσο για το Ρινγκ η αποφαση παρθηκε μαζι με την ομαδα.Η ομαδα απο οσο ξερω τον ρωτησε και ο Κιμι ειπε να μεινουν με τα ιδια λαστιχα.
-
*Both Midland F1 cars of Christijan Albers and Tiago Monteiro were disqualified from the German Grand Prix after post-race scrutineering ruled that the cars had illegally flexible rear wings. In a statement stewards said that an inspection of the cars' lower rear wing element showed 'excess flexibility'.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Γιατι δειχνει οτι μπορει να συμβιβαστει με 'καλους' τερματισμους που θα τον φερουν πιο κοντα στον απωτερο στοχο (πρωταθλημα) αδιαφοροντας (σωστα για μενα) για την ταρζανια που θα του δωσει τη νικη σε εναν συγκεκριμενο αγωνα, οπως πιθανοτατα θα εκανε ο Μοντόγια.Δε σημαινει οτι οι καλοι τερματισμοι ηταν αποτελεσμα της δικης του συμβιβαστικης οδηγησης και οχι ανικανοτητας του μονοθεσιου για τη νικη.
Επισης δε σημαινει οτι επειδη συνηθως απεφυγε το 'τιποτα' δεν προσπαθουσε 100% για το 'ολα'.
Το ολο 'προφιλ' προεκυψε περσι στο Ρινγκ αλλα και παλι ηταν θεμα ομαδας. Αν η ομαδα τον εβαζε στα πιτς θα εμπαινε μετα χαράς.
Μπορω να σου φερω προχειρα 5-6 παραδειγματα ισως λιγοτερο χτυπητα απο το Ring (μαλλον υπαρχουν περισσοτερα αλλα δε μου'ρχονται τωρα στο μυαλο) που συνηγορουν στο συγκεκριμενο προφιλ.
-
Του χρόνου στην καινούρια του ομάδα, θα δείξει.
-
greo ας περιμενουμε 1-2 αγωνες ακομα και αν ο φισι παραμενει τοσο καλος σιγουρα κατι βρομαει. και γω πιστευω οτι η σχεση αποδοσης αλονσο φισι εχει αλλαξει πολυ χωρις να υπαρχει προφανης εξηγηση.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
*Both Midland F1 cars of Christijan Albers and Tiago Monteiro were disqualified from the German Grand Prix after post-race scrutineering ruled that the cars had illegally flexible rear wings. In a statement stewards said that an inspection of the cars' lower rear wing element showed 'excess flexibility'.Πωπωπω τσαμπουκαδες η FIA στη φτωχοπαραγκα του Ρωσσου...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Αν μπορούσε να περάσει τις Renault έτσι ευκολα θα ηταν κατι πολυ περισσοτερο απο τεράστιος!! Καλυτερο μονοθεσιο δεν ειχε, λαθος ο Fisico δεν έκανε, ρυθμο ανεβασαν και οι Renault μόλις τις πλησίασε, πως να τις περάσει τότε;; Λίγο απίθανο..Οσο μπορούσε έμεινε κοντά τους μέχρι το τέλος και δεν νομιζω να σηκωσε το ποδι..Κρίνοντας από την πορεία του Τρούλι στον αγώνα, κι ότι από την τελευταία θέση έφτασε πίσω από τον Φίζικο, κοιτώντας και τους ταχύτερους γύρους, δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική οι Renault ήταν καλύτερες. Το να είχε όρεξη ο Τρούλι να τα βάλει με τις Renault στο τέλος και να ρισκάρει αυτό που είχε χτίσει παλεύοντας στον υπόλοιπο αγώνα, νομίζω ότι είναι προφανές ότι επέλεξε τη σίγουρη οδό.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
og2002gr προσπαθω να πω οτι η Ρενω αποδιδει οπως απεδιδε στον υπολοιπο 1,5 τελευταιο χρονο, αν προσεξουμε την επιδοση του Φιζικελα.Εδώ διαφωνω..μου φαινεται σαν η Renault να ήταν πολύ πεσμένη χθες σε σχεση με τον τελευταιο 1,5 χρόνο. Kαι ο Fisico, το μόνο που κατάφερε ήταν να μεινει μπροστά απο ενα μονοθέσιο που ξεκίνησε τελευταιο.. Δεν νομιζω να ήταν αυτη η δυναμικοτητα του πακέτου τόσο καιρό..Εξ άλλου είχαμε και την αφαίρεση του έρματος που όπως φάνηκε επηρέασε την απόδοση των Renault.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Κρίνοντας από την πορεία του Τρούλι στον αγώνα, κι ότι από την τελευταία θέση έφτασε πίσω από τον Φίζικο, κοιτώντας και τους ταχύτερους γύρους, δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική οι Renault ήταν καλύτερες. Το να είχε όρεξη ο Τρούλι να τα βάλει με τις Renault στο τέλος και να ρισκάρει αυτό που είχε χτίσει παλεύοντας στον υπόλοιπο αγώνα, νομίζω ότι είναι προφανές ότι επέλεξε τη σίγουρη οδό.Αφου λοιπον χθες οι Ιάπωνες ηταν (οπως δειχνει και το γυρολόγιο) αρκετα γρηγορότεροι απο τους Γαλλους, που ειναι το ρισκο να προσπεράσει;; Ρισκαρε ο Τρουλι οταν πέρασε τον Κλιν; Οχι. Αγωνας ειναι.
Α και ισως να τον περνούσε τον Αλονσο με την λαλακία μου έκανε αν δεν υπήρχε η ασπίδα του Φισικέλα. Οι Renault πιστεύω πως έλεγχαν την μαχη με την Toyota, αλλά φυσικά δεν είμαι στο μυαλό του Jarno. Μπορει να ζυγισε τις πιθανοτητες και τα ρισκα και να αποφάσισε να μην το παιξει 'προσπέραση ζωής και θανάτου'.. -
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
+1
Αυτά που λέω τόσα χρόνια...Ναι, σωστά... ούτε καν εφτά χρόνια στο... Θιβέτ δεν έχει κάνει και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι έχει μελετήσει Πλάτωνα, Αριστοτέλη κλπ!..
Δεν χρειάζεται να μελετήσει, διότι ξέρει ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται δεν έχει μνήμη, αλλά ούτε και μυαλό για να κρίνει, μόνο ζητωκραυγάζει...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
+1
Αυτά που λέω τόσα χρόνια...Kι εμείς δεν ακούγαμε...
Τι να κάνουμε, δεν περιμένουμε απ'όλους να ακούν και να σκέφτονται
-
Εστω και καθυστερημένα ...
Michael Schumacher - Felipe Massa - Ferrari : 1-2
Kαι επιπλέον Μάθημα μείωσης διαφοράς !!!!
Και ο Μίκαελ στην συνέντευξη τύπου αντέδρασε σαν μικρό παιδάκι !!!! Μακάρι να σταμάταγε στα 50 !!!Και όπως προέβλεψα από την παρασκευή στο τόπικ της Ρενο, 1-2 η Φεράρι, 5-6 η Ρενό ....
Αντε να μπούν τα πράγματα στην θέση τους !!!!!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
...κι εγώ νομίζω πως είναι λίγος και φαντασμένος ο ΜΣ. Θα δείξει χαρακτήρα όταν αρχίσει να χρησιμοποιεί τα δάχτυλά του για να μετράει νίκες κι ενίοτε να δείχνει την εκίμησή του στους αντίπαλους οπαδούς.Δυστυχώς κάνει χειρότερα πράγματα, κοροϊδεύει τον κόσμο με το να υποκρίνεται ότι έχει και καλά αισθήματα. Εχθές λυπήθηκα πραγματικά τον Massa με την καζούρα που του έκανε ο ms, ότι και καλά κέρδισε άξια, τη στιγμή που - σχεδόν καθόλη τη διάρκεια του αγώνα - ο Massa ήταν ταχύτερος, κάτι που φάνηκε όταν 2 φορές 'σήκωσε πόδι' για να μην περάσει τον Μιχαλάκη.
Έ, ρε τσίρκο Medrano...
http://www.pitpass.com/images/headlines ... win400.jpg
-
Ρε παιδια λιγο σεβασμος προς τον καλυτερο οδηγο ολων των εποχων. Φυσικα και δεν ειναι ο Σενα ο καλυτερος. Ο θανατος του τον εκανε ηρωα. Για δεστε τι λεει ο Προστ. Ο Σενα ηταν γρηγορος μονο στις pole ,αλλα κατα την διαρκεια του αγωνα δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο.
Αλλοι λενε οτι ο Κιμι ειναι καλυτερος,αλλοι ο Μοντογια,αλλοι ο Χακινεν,αλλοι ο Βιλνεβ,αλλοι ο Αλονσο ,αλλοι ο Λαουντα κ.τ.λ
Σ Ε Β Α Σ Μ Ο Σ
Ο ΕΝΑΣ ,Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ.
Ξερει και μπαλα και θα παω να τον θαυμασω στο Καραισκακι. [/img] -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ο Σενα ηταν γρηγορος μονο στις pole ,αλλα κατα την διαρκεια του αγωνα δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο.Πεστα χρυσοστομε, δεν ειναι οτι κερδισε και κανα πρωταθλημα το κουλαδι...
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ρε παιδια λιγο σεβασμος προς τον καλυτερο οδηγο ολων των εποχων. Φυσικα και δεν ειναι ο Σενα ο καλυτερος. Ο θανατος του τον εκανε ηρωα. Για δεστε τι λεει ο Προστ. Ο Σενα ηταν γρηγορος μονο στις pole ,αλλα κατα την διαρκεια του αγωνα δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο.Αλλοι λενε οτι ο Κιμι ειναι καλυτερος,αλλοι ο Μοντογια,αλλοι ο Χακινεν,αλλοι ο Βιλνεβ,αλλοι ο Αλονσο ,αλλοι ο Λαουντα κ.τ.λ
Σ Ε Β Α Σ Μ Ο Σ
Ο ΕΝΑΣ ,Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ.
Ξερει και μπαλα και θα παω να τον θαυμασω στο Καραισκακι. [/img]Άμα έχεις ένα μονοθέσιο όπως όλοι οι άλλοι, ό,τι και να σε λένε, είσαι το ίδιο με τους υπόλοιπους στην πίστα.
Σιγά μη σεβαστούμε τον πρωτομάστορα της ίντριγκας και του unfair play
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο Σενα ηταν γρηγορος μονο στις pole ,αλλα κατα την διαρκεια του αγωνα δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο.
Πεστα χρυσοστομε, δεν ειναι οτι κερδισε και κανα πρωταθλημα το κουλαδι...
Άκρως ψυχαγωγικό σήμερα το φόρουμ
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, νομιζω ο εγκαθετος ρενουδακιας που εχει για αβαταρ τεσσερις ζαχαρες το ειχε γραψει και οχι ο Hellenic...
εγω το ειπα ρε..τι τα βαλατε με τον αλλον? ελειπα και δε διαβασα φορουμ για να απαντησω...
δυστυχως δεν τον ειδα τον αγωνα αλλα οπως βλεπω απο τη διακυμανση του σκ, μαλλον αυτος και το ιντυ που περασε πρεπει να ταν οι χειροτεροι αγωνες απο το 2004...
απο οτι φαινεται εχουμε μεινει πισω οχι μονο στον τομεα των ελαστικων πλεον...το ζητημα των μας νταμπερς δε νομιμζω οτι θα πρεπει να μας απασχολησει για πανω απο αλλο ενα γκραν πρι γιατι η διαφορα εχει ηδη μειωθει παραπανω απο οτι πρεπει...
δε νομιζω να χασουμε τη ψυχραιμια μας και οσο ειμαστε μπροστα ειμαστε καλα...θα βρεθει λυση για το προβλημα αποδοσης που εχουμε αλλιως ας το παρει η φερραρι...εφοσον καταφερνει και χει 2 οδηγους στο ποντιουμ και μεις δε μπορουμε να το κανουμε αυτο για 1002 λογους, αξιζει μια κουπα οπως και μεις...
Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim