-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Q. Do you expect to run the mass dampers in Hungary?
PS: It's up to the FIA.
Q. Is the FIA appeal going to happen this week?
PS: No, it's not. It's not happening until Turkey, just before Turkey.
Q. So that gives you a bit of a dilemma about what to run in Hungary?
PS: Er, yes. .....
... ε ρε γλεντια .....
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Ωστόσο, δε νομίζω να δούμε ΜΣ και Κίμι μαζί για 2 λόγους.-
Από τη συμπεριφορά του ΜΣ προς το Μάσσα μετά τα 1-2 και γενικά ότι ο Μάσσα δείχνει ΟΚ
-
Δεν χρειάζεται ο Κίμι στη Φεράρι όσο είναι ο ΜΣ εκεί.
Εμ ναι, αλλο να εχεις δυο οδηγους που να κοβουν βαθμους ο ενας του αλλου εχοντας και το ρισκο ενας τριτος να τους περασει στην βαθμολογια και αλλο να εχεις τον οδηγο σου πλαισωμενο απο ενα κομπαρσο, ετσι μεγιστοποιεις τισ πιθανοτητες για το πρωταθλημα οδηγων.
Κάπου είχες γράψει Hellenic, ότι η επανάληψη του 1-2 στο Indy... είναι όνειρο θερινής νυκτός..... guess what... ποτέ μη λες ποτέ!
Αποκλείεται να έγραψα τέτοιο πράγμα, από τη στιγμή μάλιστα που δε μου φάνηκε καθόλου παράξενη η επίδοση της Γαλλίας 2 εβδομάδες αργότερα!
lol πάσο! αλλά έχω την εντύπωση ότι κάπου είπες ότι δύσκολα θα επαναληφθεί το 1-2 του Indy! Anyway βαριέμαι να ψάξω τα thread οπότε το παίρνω πίσω!
Hellenic, κι εγώ θυμάμαι κάτι τέτοιο πάντως... Έκανα μία γρήγορη έρευνα να το βρω, αλλά δεν...
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, νομιζω ο εγκαθετος ρενουδακιας που εχει για αβαταρ τεσσερις ζαχαρες το ειχε γραψει και οχι ο Hellenic...
-
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, νομιζω ο εγκαθετος ρενουδακιας που εχει για αβαταρ τεσσερις ζαχαρες το ειχε γραψει και οχι ο Hellenic... -
Μετά τον σημερινό αγώνα η διαφορά που έχει ο FA δεν είναι πια ασφαλείας. O MS έχει στα χέρια του τη δυνατότητα και χωρίς τη βοήθεια του FM (το απόλυτα ακραίο σενάριο είναι MS 1ος για 6 αγώνες και FA 2ος με τον MS να κερδίζει το πρωτάθλημα με 1 πόντο διαφορά και 149 πόντους έναντι 148 του Ισπανού).
Το θέμα όμως είναι ότι το παραπάνω σενάριο πολύ δύσκολα θα συμβεί καθώς αυτή τη στιγμή η διαφορά μεταξύ Ferrari και Renault είναι γύρω στο 1 sec και κακά τα ψέματα η Ferrari δεν πρόκειται να είναι τόσο ανταγωνιστική στην Τουρκία και Κίνα. Για την Ουγγαρία όμως εκτός και αν η Ferrari κάνει λάθος στην επιλογή ελαστικών (αν και στην Φ1 καλό είναι να μην λες ποτέ ποτέ) θα έχει άλλο ένα 1-2 και πιθανόν να πάρει κεφάλι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Επιπλεόν για τον FA έχει να αντιμετωπίσει και την αρμάδα των υπόλοιπων οδηγών με Michelin και σήμερα ήταν τυχερός που ο MW (με Bridge και ένα υποδεέστερο μονοθέσιο) εγκατέλειψε γιατί η διαφορά θα ήταν στους +10 και στους +8 στο κατασκευαστών από τους MS και Φερράρι αντίστοιχα.
Τελικά αυτή η συνεργασία της Φερράρι με την Toyota και τη Williams φέρνει αποτελέσματα. Ειδικά όσον αφορά την μη αποδοτικότητα των λοιπών Michelin top runners (McLaren, Honda) και το διαφορετικό δρόμο που χρόνια ακολουθεί η Renault (με πιο εύκαμπτα πλαϊνά στα ελαστικά).
Για την Φερράρι εντυπωσιακό είναι ότι ο FM προσπέρασε τους KR και GF στην βαθμολογία οδηγών και ο Βραζιλιάνος είναι πεινασμένος. Όσον αφορά για τον KR αν η McLaren για κερδίσει την pole θέλει 10 γύρους λιγότερο καύσιμο απο τις Ferrari βράσε όρυζα αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι χρόνια έχω να δω τόσο καλή οδηγήση από τον Φιλανδό που φέτος ήταν ο star του αγώνα και δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που η McLaren είχε επιθετική στρατηγική. Πάντως τον KR για πυροσβέστη δεν θα τον έπερνα στη δούλεψη μου....
Για τον JB απλά ακόμα μία φορά απέδειξε γιατί απλά θα γίνει ένας Damon Hill και ποτέ μα ποτέ ένας Nigel Mansell.
Aαα κάτι ακόμα. Αν ο MS κερδίσει φέτος το πρωτάθλημα τότε θα είναι και κατά DH καλύτερος πιλότος από τον ίδιο γιατί θα έχει κερδίσει το πρωτάθλημα στα 37 χρόνια. Ακόμα δε θα είναι η πρώτη φορά που πιλότος που σπαει το φράγμα των 100 πόντων (FA) πρώτος δεν καταφέρνει να κερδίσει το πρωτάθλημα.
Πάντως η Renault φαίνεται ότι αυτοκτονεί..... όπως και ο FA που ήταν πολύ τυχερός να μην φύγει από τη πίστα.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
- Δεν χρειάζεται ο Κίμι στη Φεράρι όσο είναι ο ΜΣ εκεί.
kalo omws gia thn Ferrari tha htan o Kimi na mhn briskete se kapoia antipalh omada.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
]15-20 γύρους πριν το τέλος δεν έκανε προσπέραση και περασε απο 8ος, 7ος? Στους τελευταιους γυρους δεν ηταν κολλημένος πίσω απο τις Renault?? Προσωπικα δεν θυμαμαι να εχει ξαναδωσει τοσες πολλες μάχες σε αγωνα τελευταια..Μα εγώ για τους 10 τελευταίους γύρους πίσω από τις Renault μιλάω. Το ότι μπορεί να πέρασε πριν καμιά red bull σίγουρα είναι πολύ λίγο για να τον μετατρέψει σε τεράστιο οδηγό. Στο τέλος με τους σοβαρούς ανταγωνιστές δεν κατάφερε και πολλά και μάλλον βολεύτηκε αφού ούτε καν πίεσε. Μέχρι να τους φτάσει είχε αν θυμάμαι καλά ρυθμό μισό δευτερόλεπτο κάτω στο γύρο.
Το ενδιαφερον στοιχειο στον σημερινο αγωνα ειναι ενα:
Ο Φιζικελα σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εδειξε περιπου την ιδια συμπεριφορα οπως και στους περισσοτερους αγωνες τα τελευταια 2 χρονια. Αυτος ο οποιος ειναι το τελευταιο διαστημα εμφανως πισω ειναι ο Αλονσο, τοσο σε σχεση με τον Φιζικελα οσο και σε σχεση με τους αλλους.My point exactly! Το να πούμε επίσης ότι φταίει η Michelin είναι το μόνο εύκολο. Βλέποντας όμως τον Αλόνσο πίσω από τον Κίμι προφανώς μια τέτοια προσέγγιση θα ήταν αφελής. Σα να πάει κάτι στραβά με τον καβαλημένο Ισπανό.
-
Ο χρήστης Xtreme13 έγραψε:
- Δεν χρειάζεται ο Κίμι στη Φεράρι όσο είναι ο ΜΣ εκεί.
kalo omws gia thn Ferrari tha htan o Kimi na mhn briskete se kapoia antipalh omada.
εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Εγώ σαν οπαδός του Σούμι δε με απασχολεί το θέμα. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο αυτή τη στιγμή με καίει να μπορέσω να τον δω μια φορά από κοντά σε Γερμανία η Monza.
Σε επίπεδο ομάδων, όπως έχουν δηλώσει κατά καιρούς διάφοροι, ο κόσμος θυμάται το πρωτάθλημα οδηγών και όχι το κατασκευαστών. Άρα για μένα δε με χαλάει το σενάριο που ακολουθεί η Φεράρι αφού έχει αποδειχτεί το καλύτερο στην ιστορία (MS & Rubens το πιο επιτυχημένο δίδυμο όλων των εποχών). Στο παρελθόν όταν 2 ανταγωνιστικοί οδηγοί θα έτρεχαν με το ίδιο μονοθέσιο, μόνο προβλήματα θα δημιουργούσαν στο κλίμα της ομάδας.Στη Φεράρι αυτή τη στιγμή, το κλίμα είναι πολύ καλύτερο από ότι ήταν πχ στη Μακλάρεν με Κίμι και Μοντόγια και κατά την άποψή μου όπως θα είναι το δίδυμο Κίμι και Αλόνσο επίσης στη Μακλάρεν. Δεν υπάρχει περίπτωση να 'αντέξει' στο χρόνο ένα τέτοιο σενάριο.
Τι θα κάνει ο Κίμι το 2007 και στη συνέχεια?..... Προσωπικά δε με ενδιαφέρει το θέμα αφού εγώ είμαι ΟΚ με αυτό που υπάρχει στη Φεράρι.
-
Oλα τα λεφτα σημερα ηταν το αναποδο του Αλονσο...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
(MS & Rubens το πιο επιτυχημένο δίδυμο όλων των εποχών)oxi aparetita. isos na epexan to rolo tous kai oi antagwnistes pou den htan toso kaloi.
Στο παρελθόν όταν 2 ανταγωνιστικοί οδηγοί θα έτρεχαν με το ίδιο μονοθέσιο, μόνο προβλήματα θα δημιουργούσαν στο κλίμα της ομάδας.
kapote h Ferrari thelise na na balei sto dynamiko ths Prost kai Senna. dyo koryfaious odhgous. phre ton Prost kai etoimazotan gia ton Senna. den thymamai ti eixe ginei kai den katafere kai ton deytero. (htan polu prin to '94)
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Oλα τα λεφτα σημερα ηταν το αναποδο του Αλονσο...ti tha ginei me ayton? den tha exei kamia egataleipsh?
-
Ο χρήστης Xtreme13 έγραψε:
oxi aparetita. isos na epexan to rolo tous kai oi antagwnistes pou den htan toso kaloi.
ε προφανώς, ωστόσο αυτό δεν αναιρεί τα όσα είπα. Είτε σε μερικούς άρεσε είτε όχι... ήταν η πιο επιτυχημένη συνταγή.
kapote h Ferrari thelise na na balei sto dynamiko ths Prost kai Senna. dyo koryfaious odhgous. phre ton Prost kai etoimazotan gia ton Senna. den thymamai ti eixe ginei kai den katafere kai ton deytero. (htan polu prin to '94)
ναι το είχα ακούσει και εγώ.
-
Ο χρήστης Xtreme13 έγραψε:
Oλα τα λεφτα σημερα ηταν το αναποδο του Αλονσο...
ti tha ginei me ayton? den tha exei kamia egataleipsh?
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει δυστυχώς..
-
Ο χρήστης Xtreme13 έγραψε:
- Δεν χρειάζεται ο Κίμι στη Φεράρι όσο είναι ο ΜΣ εκεί.
kalo omws gia thn Ferrari tha htan o Kimi na mhn briskete se kapoia antipalh omada.
Πολύ σωστό!
Επίσης, ο Kimi είναι μακροχρόνια επένδυση για τη Ferrari, ακριβώς όπως ήταν ο MS το '96. O Schumacher πόσα χρόνια να έχει μπροστά του; 1-2 το πολύ, σε αντίθεση με τον Raikkonen που μπορεί να εξασφαλίσει ότι η Ferrari θα έχει πρωτοκλασάτο οδηγό και το 2010.
Σχετικά με τα δίδυμα οδηγών, το μοντέλο 'δύο δυνατοί οδηγοί που ανταγωνίζονται στα ίσα' μπορεί να δουλέψει μόνο όταν έχεις μονοθέσιο τύπου Williams 92, 93, 96 ή Ferrari 2002-2004.
Σε κάθε περίπτωση πάντως θα ήθελα πολύ να δω τον Raikkonen στη Ferrari, και κάτι μου λέει ότι αυτό θα γίνει όντως πράξη. Ίδωμεν!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, νομιζω ο εγκαθετος ρενουδακιας που εχει για αβαταρ τεσσερις ζαχαρες το ειχε γραψει και οχι ο Hellenic...
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πολύ σωστό!
Επίσης, ο Kimi είναι μακροχρόνια επένδυση για τη Ferrari, ακριβώς όπως ήταν ο MS το '96. O Schumacher πόσα χρόνια να έχει μπροστά του; 1-2 το πολύ, σε αντίθεση με τον Raikkonen που μπορεί να εξασφαλίσει ότι η Ferrari θα έχει πρωτοκλασάτο οδηγό και το 2010.
Σχετικά με τα δίδυμα οδηγών, το μοντέλο 'δύο δυνατοί οδηγοί που ανταγωνίζονται στα ίσα' μπορεί να δουλέψει μόνο όταν έχεις μονοθέσιο τύπου Williams 92, 93, 96 ή Ferrari 2002-2004.
Σε κάθε περίπτωση πάντως θα ήθελα πολύ να δω τον Raikkonen στη Ferrari, και κάτι μου λέει ότι αυτό θα γίνει όντως πράξη. Ίδωμεν!
δε πιστεύω ότι η Φεράρι έχει λόγους να βιαστεί. Σίγουρα θέλουν τον Κίμι στη Φεράρι, αλλά αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο τώρα είναι να βοηθήσουν τον ΜΣ στη κατάκτηση του 8ου τίτλου του. Ο ΜΣ θα απαντήσει στη Μόνζα... όχι για το αν θα παραμείνει στη Φόρμουλα 1, αυτό το θεωρώ δεδομένο, αλλά για το αν θέλει να τρέξει το 2008 εξαιτίας των νέων αλλαγών, κάτι που είχε πει και ο Μανατζέρ του. Προσωπικά πιστεύω πως ο ΜΣ θα δηλώσει πως το 2007 θα είναι η last χρονιά του, δίπλα του ο Μάσσα και από το 2008 ο Κίμι θα πάει στη Φεράρι.
-
Και ο Kimi θα δεχτεί πιστεύεις να κάτσει με μονοετές οπουδήποτε αλλού;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Και ο Kimi θα δεχτεί πιστεύεις να κάτσει με μονοετές οπουδήποτε αλλού;αν ο ΜΣ δηλώσει πως αποχωρεί στο τέλος του 2007, τότε ο Κίμι έχει ήδη υπογράψει για το 2008 στη Φεράρι. Απλά θα μείνει στη Μακλάρεν για να νικήσει τον Αλόνσο στη 1η χρονιά και μετά ενώ έχει φύγει ο ΜΣ να θεωρηθεί από το κόσμο ως ο καλύτερος της γενιάς του που δεν αντιμετώπισε ωστόσο τον ΜΣ με ίδιο μονοθέσιο. Μπορείς να φανταστείς καλύτερο σενάριο για τον ίδιο?
-
Jean Todt on Kimi
Q. You spoke very warmly about Kimi Raikkonen in your post-race comments in the press release.
JT: No I didn't. I made a general comment. I said that on the podium there were my three favourite drivers which is true, but it's nothing new. You feel it's new because you are speculating who is going to drive, who will be announced but if you take my comments two years ago, when I was told, by the same guys: who do you prefer among the new drivers?
I always said Raikkonen so if you have Schumacher, he's my hero, you have Massa, I'm very close to him, he does a good job. We've had him for five or six years with us and Kimi� so it's true that�. It's no other message.
Q. Rubens won't be very happy.
JT: It's not a question� maybe Rubens would be number four. Even if I hate making classifications, they were my three favourites, including Rubens in the list.
Q. Why is he? Why is Kimi one of your three favourites?
JT: Why? I tell you, because firstly he's among the three best drivers in the world. The three best, for me, are, even if I hate making a list because we are not talking about mushrooms or cleaning� but the three best are Michael, Alonso and Kimi, in my opinion, if they have a car.
All of them, if they don't have the car you cannot deliver and then you have a few others, four or five, who are not in my opinion at the same level. Among them, you have Felipe so that's one reason. Number two he's a normal guy, he's never finding excuses, he's never complaining and I like his style. That's all.
Q. Do you like him purely for his speed?
JT: Maybe you will see what I said after.
Q. He's one of the three best drivers in the world. Why?
JT: And I said to you...
Q. What about Felipe, for instance?
JT: He did a very good step forward over the years. Today he was very strong, he has been very strong very often. Now he's more confident because he's driving a good car, he has the team supporting him, but he still needs some experience to be consistent over a season but I think he has the skills to become very talented� he is already very talented, but he needs more.
Q. He showed in the press conference today that he's becoming a little bit frustrated at coming second. This is normal for a racing driver�
JT: Frustrated, he likes to win. He's never yet had the test of winning a race but he's a professional driver and he's reacting in a very professional way, but do you know a driver who doesn't like to win? But he knows that the current situation, he must bring as many points as possible and support the team for both championships.
Q. Speaking about the three best drivers in the world, can you imagine or are you worried about the situation where Ferrari may have none of those top three drivers next year?
JT: No. You asked me a question: if I'm worried? No, that's the final point. I'm not going to get into that because the next step you will ask me the names. The names will be announced in Monza, after the race.
Q. Jean, I'm sorry to press you on Kimi. Why is he among your favourites?
JT: I said that, because he's a humble guy, he's not talking, he's never complaining. Not Kimi. He never gives a mistake to the others and he's a great guy and I must say that in my previous career I've been working with Finnish drivers as a co-driver and I quite like their style.
Q. It sounds as though you've spent some time with Kimi�
JT: With Finnish people, yes. Finnish drivers. I never�no. Honestly, I didn't spend a lot of time with Kimi.
Q. How did you get this impression?
JT: Seeing him reacting. When you have a guy who is leading until the last corner and who retires, you can see when you have a guy who is not doing as well as he could expect and you can see, he never tries to find an excuse. A lot do. Like Michael.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Γυμνος ο Αlonso χωρίς το καλυτερο μονοθεσιο στη πιστα..Γυμος δεν ηταν, απλα δεν εκανε καλο αγωνα. Το οποιο ειναι απολυτα φυσιολογικο, οι οδηγοι της F1 ειναι ανθρωποι με τις καλες και τις κακες μερες τους. Ασχετα αν το μαρκετινκ (παρεα με τα εντυπα που το υπηρετουν)* θελει ντε και καλα να δημιουργησει συγχρονους Θεους που αξιζουν ενα δευτερολεπτο στο γυρο και δε χανουν ποτε. Αυτα πολυ απλα δεν ισχυουν και οσοι τα πιστευουν πολυ απλα δε γνωριζουν σε βαθος το σπορ
- μερικες φορες το ιδιο προσπαθουν να κανουν καποιοι μισαλλοδοξοι οδηγοι που δεχονται τιποτα καλυτερο απο μια δευτερατζα για team mate τους.
-
Ο χρήστης Megane II έγραψε:
«Ο Alonso πρέπει να ηρεμήσει. Δεν ξέρω αν έχει πρόβλημα να διαχειριστεί την πίεση, αλλά δεν είναι καλό ο οδηγός αγώνων να είναι υπερβολικά παρορμητικός», δήλωσε ο Αυστριακός.Ατυχεστατη η δηλωση του Lauda. Μιλαμε αν μη τι αλλο για εναν πιτσιρικα που περυσι δε λυγισε ποτε κατω απο πιεση και που εχει εντυπωσιασει του παντες με την ωριμοτητα του.
Βεβαια ο ανθρωπος σε Γερμανικο καναλι μιλαει, πως θα μπορουσε να πει ότι ο MS ή lollipop man εγραψε εκει που δεν πιανει μελανι τους κανονισμους; Παντα σεβοταν το χερι που τον ταιζε ο Lauda
Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim