Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 10 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    249
    611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Εν συνεχεία λέει ο 007 ότι η Honda εχει μεγαλύτερη ιστορία, και αγωνιστική και σε καινοτομίες από την Alfa.
      Κανένας δεν διαφώνησε, κανένας δεν μίλησε, κανένας δεν αντέδρασε. Σωστά !!??

      Λάθος. Ακριβώς από κάτω ο moderator (= 'επίσημη' φωνή του Forum) είπε πως είστε όλοι εκτός θέματος. Αν για εσένα αυτό δεν έχει σημασία, για άλλους μπορεί να έχει.

      Μια φιλική συμβουλή: όταν η λογική σου κυριαρχείται από το εμείς και το εσείς (όπου στο 'εσείς' τσουβαλοποιούνται συλλήβδην οι πάντες, πχ. αυτοί που λένε 'η υλοποίηση μετράει' και στα διπλά ψαλίδια και στον ημιάκαμπτο, αυτοί που την πέφτουν στα 'premium' είτε είναι BMW 316 είτε είναι 159 και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, άσχετα αν δεν τους βλέπεις εσύ), τότε δεν πρόκειται ποτέ να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τη συζήτηση, διότι πάντα θα σε κυνηγάνε 'φαντάσματα', προκαταλήψεις και εμμονές.

      (Moderator nass)

      Το ότι η επίσημη φωνή του φόρουμ επεμβάινει όποτε θέλει μου είναι άκομψο.

      off topic είμασταν και όταν λέγαμε για διπλά ψαλίδια και ιδανικές κατανομές στο thread του RX8 αλλά η επίσημη φωνή δεν είπε πως είμαστε off-topic αλλά συμμετείχε(και καλά έκανε και μπράβο του γιατί τα νήματα πρέπει να είναι λίγο χαλαρά σε ένα ζωνυανό φόρουμ).

      Off topic είμασταν και στο thread της brera vs TT κι εκεί διασπάστηκε το νήμα και συμμετείχε 'η φωνή' του φόρουμ και πάλι μπράβο της καθώς η συγκεκριμένη φωνή έχει πάντα κάτι αξιόλογο να πει.

      Εδώ όμως η φωνη του φόρουμ δεν πήρε θέση αλλά μας είπε ότι είμαστε off topic. Η διαφορά όπως είπα είναι ότι εδώ αν έπερνε θέση πιθανόν να στήριζε την Alfa. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έγινε επιτειδες αλλά φαίνεται άσχημο.

      τα είπαμε και με pm παλιότερα nass, εγώ προσωπικά αλλά και όλοι οι alfisti δεν μπορύμε να πούμε την άποψή μας (ακόμα και αν είναι λίγο υπερβολική) σε κανένα thread που αφορά μοντέλα χωρίς να διαφωνήσουν όλοι μαζι μας και μάλιστα πολλοί εξ αυτών με ειρωνία. Υπάρχει πλέον ένα είδος τρομοκρατίας.

      **Δεν ορίζουμε οι alfisti το 'εμείς' και το 'εσείς'. Το φόρουμ με την συμπεριφρά του το ορίζει που με τον παραμικρό καλό λόγο για alfa(έστω και τραβηγμένο) μας την πέφτει κάτι που δεν ισχύει για καμία άλλη μάρκα.
      **
      Τέλος μια φιλική συμβουλή. Κανένας δεν διαμαρτύρεται και φωνάζει χωρίς λόγο. Μπορεί να μην έχει 100% δίκιο, αλλά πάντα έχει κάποιο βάσιμο λόγο. Εσύ με το παραπάνω σου ποστ αρνήσαι αυτό το μικρό ή μεγάλο δίκιο και με αυτον τον τρόπο δημιουργείς σε μια μερίδα ανθρώπων το αίσθημα της αδικίας.

      Σαν moderator θα περίμενα να κάνεις κάτι για την αδικία ή για να πείσεις ότι δεν υπάρχει αδικία, και όχι να μου λες με 'έντεχνο' τρόπο 'ξεκόλα!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        Για να μην απαντησει κανενας σχετικα με την ιστορια, σημαινει οτι δεν ενδιαφερει κανεναν.

        Ε ρε συμπτωσάρα!!!!

        και καλά τι σε(σας) νοιάζει ρε spiros αν βγάζει η Alfa ή η Toyota τα καλύτερα μοτερ? Ένα αυτοκίνητο θα πάρεις(παρετε) όχι όλη την γκάμα. Σαν πελάτης(ες) λοιπόν θα πρέπει να σε(σας) ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αμάξι αν έχει καλύτερο ή χειρότερο μοτερ

        Επισης δεν εχουμε κανενα λογο να στηριξουμε ή μη καποια εταιρια, γιατι σε καμια δεν εχουμε μετοχες. Συμπαθειες υπαρχουν φυσικα, αλλα ειναι εντελως διαφορετικο απο να αναμασαμε τυφλα τα press kit των εταιριων και να θεωρουμε ως επιχειρηματα.

        Το κακό με το φόρουμ είναι ότι υπάρχουν και αντιπαθειες που ειναι πολύ χειρότερες από τις συμπάθειες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Δεν είμαστε σε δικαστήριο, δεν έχουμε συμφέροντα, δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα και άρα δε σε αδικεί κανείς. Σε Forum = Καφενείο είμαστε, όλοι αγαπάμε την αυτοκίνηση, τα έχουμε ξαναπεί

          Ξεκόλα!
          Πάντα φιλικά

          (Moderator nass)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο χρήστης tazio έγραψε:
            Οι καλοί παντού χωράνε. Κάθησε θα φέρω και

            Φέρε γρήγορα, γιατί άρχισε το δικαστικό θρίλερ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnnywalker last edited by

              Μπορείς να αδικήσεις κάποιον ακόμα κ αν δεν έχει κανένα συμφέρον, ακόμα κ αν δεν έχεις τίποτα να χωρίσεις μαζί του...

              Σίγουρα το ξέρεις κ εσύ πως δεν αγαπάμε όλοι την αυτοκίνηση εδώ μέσα! Γιατί αν αναλύσουμε τους όρους 'αγαπώ την αυτοκίνηση' θα δούμε πως πολλοί είμαστε off....

              Όσο για το καφενείο συμφωνώ (εν μέρει) με το χαρακτηρισμό αυτό κ με λαβή αυτό λέω:
              Αν κάθεσαι ωραία στο καφενείο κ έχεις μια συζήτηση με έναν αριθμό ανθρώπων κ έρχεται κάποιος άλλος καρχίσει να ειρωνεύεται τα λεγόμενά σου χωρίς λόγο κ να προσπαθεί να δημιουργεί εντάσεις χωρίς λόγο, τότε φαντάζομαι πως κάθε άλλο παρά απολαμβάνεις τη συζήτηση αυτή! Μοιραία, μπορείς κάλλιστα να παρασυρθείς κ να αρχίσει ο καβγάς κ δυστυχώς, μοιραία πάλι, θα φταις κ εσύ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnnywalker last edited by

                double post...sorry

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                  Για να μην απαντησει κανενας σχετικα με την ιστορια, σημαινει οτι δεν ενδιαφερει κανεναν.

                  Ε ρε συμπτωσάρα!!!!

                  και καλά τι σε(σας) νοιάζει ρε spiros αν βγάζει η Alfa ή η Toyota τα καλύτερα μοτερ? Ένα αυτοκίνητο θα πάρεις(παρετε) όχι όλη την γκάμα. Σαν πελάτης(ες) λοιπόν θα πρέπει να σε(σας) ενδιαφέρει το συγκεκριμένο αμάξι αν έχει καλύτερο ή χειρότερο μοτερ
                  Γιατι ειπα εγω οτι με ενδιαφερει ολη η γκαμα? Αμα θελω να αγορασω την 147 1,6 δε θα κοιταξω να δω ποσο καλος ειναι ο 3,2 που μπαινει στην Brera! Το μονο αλλωστε που σχολιασα εγω σε αυτο το θεμα ηταν το ποσο ανακριβες ηταν το αποτελεσμα που εσυ παρουσιασες με το εξελ που εφτιαξες. Μαλιστα στο τεκμηριωσα κιολας!

                  Επισης δεν εχουμε κανενα λογο να στηριξουμε ή μη καποια εταιρια, γιατι σε καμια δεν εχουμε μετοχες. Συμπαθειες υπαρχουν φυσικα, αλλα ειναι εντελως διαφορετικο απο να αναμασαμε τυφλα τα press kit των εταιριων και να θεωρουμε ως επιχειρηματα.

                  Το κακό με το φόρουμ είναι ότι υπάρχουν και αντιπαθειες που ειναι πολύ χειρότερες από τις συμπάθειες

                  To κακο ειναι οτι δεν διαβαζεις (δικαιωμα σου) ολο το φορουμ για να αποκτησεις μια συνολικη εικονα του τι και πως το σχολιαζουμε! Επομενως οταν διαβαζεις αρνητικα σχολια για καποια Αλφα νομιζεις οτι υπαρχει μια συνομοσια εναντιων της Ιταλικης φιρμας!!! Τις ονομαζεις μαλιστα και αντιπαθειες...
                  Δε μπορω να κανω κατι πανω σε αυτο και δε με ενδιαφερει κιολας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                    Οι καλοί παντού χωράνε. Κάθησε θα φέρω και

                    Φέρε γρήγορα, γιατί άρχισε το δικαστικό θρίλερ!

                    δε νομιζω οτι προαγεται ετσι η συζητηση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad-max-13 last edited by

                      Ο χρήστης nickval έγραψε:

                      Προσωπικά θα έβαζα την ΤΟΥΟΤΑ ισοδύναμη με την τη Ηonda σε επιπεδα κινητήρων γιατί έχει πολύ μεγάλη παράδοση στο να κατασκευάζει εξαιρετικά αξιόπιστα μοτέρ που δεν σπάνε ..ενώ αντιθετα έχουν ακουστεί πολλά μύρια κακά για τα S2000..

                      Μπά, δέ νομίζω πως έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο για το S2000. Μπορείς να μας πείς κάτι συγκεκριμένο; Αντιθέτως, υπάρχουν κάποιες αναφορές για σπασίματα στο μοτέρ του Celica,Corolla TS...

                      Δεν αμφιβάλλω για τη ποιότητα της Toyota σε κινητήρες, αλλά νομίζω πως όταν προσπαθεί να βγάλει ενα μοτέρ υψηλής απόδοσης (1.8 με 192PS), βγάζει προβλήματα όταν το ζορήσεις... Εδώ η HONDA είναι σαφώς Νο1!

                      Τα προβληματικα μοτερ **ΔΕΝ **ηταν εκεινα με τα 192 αλογα.-
                      τα προβληματικα μοτερ **ΗΤΑΝ ** εκεινα τα VVTI (kai oxi ta VVTLi) ta οποια ειχαν κατασκευαστει στην ευρωπη απο τα ξεφτερια τους αγγλους και εμφανιζαν συγκεκριμενο πρόβλημα στον τριτο απο κακοσχεδιασμενο πιστονι συμφωνα με την εσωτερικη directiva της ΤΟΥΟΤΑ ΕUROPE, kai ta οποια αφορουσαν yaris avensis corolla mr2 celica kai rav4

                      END OF STORY
                      με την παραπληροφορηση [/u][/b]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babbis last edited by

                        Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                        Προσωπικά θα έβαζα την ΤΟΥΟΤΑ ισοδύναμη με την τη Ηonda σε επιπεδα κινητήρων γιατί έχει πολύ μεγάλη παράδοση στο να κατασκευάζει εξαιρετικά αξιόπιστα μοτέρ που δεν σπάνε ..ενώ αντιθετα έχουν ακουστεί πολλά μύρια κακά για τα S2000..

                        Μπά, δέ νομίζω πως έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο για το S2000. Μπορείς να μας πείς κάτι συγκεκριμένο; Αντιθέτως, υπάρχουν κάποιες αναφορές για σπασίματα στο μοτέρ του Celica,Corolla TS...

                        Δεν αμφιβάλλω για τη ποιότητα της Toyota σε κινητήρες, αλλά νομίζω πως όταν προσπαθεί να βγάλει ενα μοτέρ υψηλής απόδοσης (1.8 με 192PS), βγάζει προβλήματα όταν το ζορήσεις... Εδώ η HONDA είναι σαφώς Νο1!

                        Τα προβληματικα μοτερ **ΔΕΝ **ηταν εκεινα με τα 192 αλογα.-
                        τα προβληματικα μοτερ **ΗΤΑΝ ** εκεινα τα VVTI (kai oxi ta VVTLi) ta οποια ειχαν κατασκευαστει στην ευρωπη απο τα ξεφτερια τους αγγλους και εμφανιζαν συγκεκριμενο πρόβλημα στον τριτο απο κακοσχεδιασμενο πιστονι συμφωνα με την εσωτερικη directiva της ΤΟΥΟΤΑ ΕUROPE, kai ta οποια αφορουσαν yaris avensis corolla mr2 celica kai rav4

                        END OF STORY
                        με την παραπληροφορηση [/u][/b]

                        αν και on-topic είσαι off-topic

                        αντε ας σταματήσουμε τις αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα, ότι είπαμε είναι εκεί και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

                        Πάμε αν πούμε για μοτόρια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                          Οι καλοί παντού χωράνε. Κάθησε θα φέρω και

                          Φέρε γρήγορα, γιατί άρχισε το δικαστικό θρίλερ!

                          δε νομιζω οτι προαγεται ετσι η συζητηση...

                          Ποια συζήτηση; Οι 'ιστορίες', οι 'καλύτεροι κινητήρες', οι 'διατάξεις' είναι πράγματα που μπορούμε να τα λύσουμε εδώ ή να απαντηθούν με αριθμούς; Σοβαροί να είμαστε...

                          Τι είναι οι καλύτεροι κινητήρες; Ιπποδύναμη; Κατανάλωση; Ευκολία συντήρησης; Ροπή; Χωροταξία; Τεχνολογικές καινοτομίες; Αντοχή; Αν απαντήσετε 'όλα αυτά μαζί', λυπάμαι, δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να βγει άκρη...

                          Χωνέφτε το...η Άλφα Ρομέο είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης, όπως και οι άλλες παλιές και γνωστές. Επειδή μερικοί έχουν γαλουχηθεί από γονείς και μεγαλύτερους με ατάκες του στυλ 'τα ιταλικά σκουριάζουν', 'τα γερμανικά μετά από μερικά χρόνια ακούγονται σαν σκουπιδιάρικα' (ναι, το έχω ακούσει και αυτό), 'τα γαλλικά στρίβουν', 'τα γαλλικά τρίζουν και σταματημένα', 'τα ιταλικά είναι χάρμα οφθαλμών και ένδειξη φινέτσας', και τα διατυμπανίζουν, αυτό δεν είναι συζήτηση. Τα ατυχέστατα σχόλια του Babbis δε, για το fast&furious, έδωσαν νέα πνοή σε μια συζήτηση που αισθάνομαι ότι την κάνουμε-ετε για 50η φορά με τους ίδιους συντελεστές, τα ίδια σχόλια και το ίδιο αποτέλεσμα.

                          Το ότι σίγουρα υπάρχουν συμπάθειες και αντιπάθειες στο Forum δεν υπάρχει κανείς να το αρνηθεί. Π.χ. η Opel έχει τραβήξει τα πάνδεινα σχόλια από σχεδόν όλους μας (manosk, σε μετράω ), απλά και μόνο από την χιουμοριστική έναρξη του Krusenstern που τα αγαπάει λίγο παραπάνω! Ωστόσο, η 'κακία' φαίνεται ότι είναι επιφανειακή και ότι απλά τα Opel δεν ταιριάζουν στην οδηγική ιδιοσυγκρασία αυτών που τα σχολιάζουν - δεν σημαίνει ότι η Opel βγήκε το 1990 την εποχή της απόσυρσης ούτε ότι βγάζει αυτοκίνητα επικίνδυνα. H Alfa Romeo τραβάει ζόρι τώρα γιατί ξεφεύγει από αυτό που όλοι μας (όλοι μας όμως) ονειρευόμαστε: (πολύ) Γρήγορα, Πανέμορφα, ελαφρά και στριφτερά (οπισθιοκίνητα κατά προτίμηση) που να μας θυμίζουν από τις πιο καλές οδηγικές εποχές, και ας κάνουν σκόντο σε μερικά πράγματα. Δυστυχώς, η εταιρεία πασχίζει να μοιάσει στο γερμανικό στυλ και αυτή τη στιγμή πληρώνει την μετάλλαξη της ταυτότητάς της και σίγουρα όχι ότι βγάζει κακά αυτοκίνητα. Η μετάλλαξη της ταυτότητας είναι κάτι που αν είναι να δείξει θετικά στοιχεία, θα τα δείξει μακροχρόνια (βραχυχρόνια, δείχνει άνοδο τιμής, 'βαριά' εμφάνιση, προβληματικές επιδόσεις σε σχέση με παλιά) και για αυτό υπάρχει αναταραχή στις τάξεις των αυτοκινητόφιλων.

                          Μερικοί όμως πρέπει να ξεκολλήσουν και να απαντάνε με πυγμή μόνο στα πράγματα στα οποία είναι ξεκάθαρα και τα υπόλοιπα να τα αφήνουν σε χαλαρή συζήτηση και όχι να τα θεωρούν τις 10 εντολές του Mωυσή...αυτό και στις δύο πλευρές!

                          Αυτό, φίλε μου Σπύρο, προάγει τη συζήτηση;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                            ΤOYOTA

                            1600Κ.Ε υπεροχή της Alfa

                            110PS 6000σαλ, 15.2Kgm 4800σαλ TOYOTA

                            vs

                            120PS 6200, 14.9Kgm 4200σαλ Alfa

                            Σημαντικό το ότι στις στροφές μέγιστης ισχύος η Alfa εχει 14.05Kgm, ενώ η ΤOYOTA 13,31 Kgm δείγμα την καμπυλης ροπής που ενδιαφέρει και τον nass

                            **1800κ.ε ουσιαστικά ισοδυναμία.
                            **
                            (Παρόλο που διαφωνείτε για μένα ο 192PS της ΤΟΥΟΤΑ ναι μεν είναι δυνατότερος αλλά και πολύ ακριβότερος και για τους λόγους που είπα σε προηγούμενο ποστ δεν τον θεωρώ 'σωστό' αντίπαλο, αλλά μάλλον πιο πολύ αντίπαλο του 2.0TFSI, 2000vtec κλπ)

                            143PS 6400σαλ, 17.4Kgm 4200σαλ TOYOTA

                            και

                            129PS 6000σαλ, 17.3Kgm 4200σαλ TOYOTA

                            και

                            192PS 7800σαλ, 18.3Kgm 6800σαλ TOYOTA

                            vs

                            140PS 6500, 16.6Kgm 3900σαλ Alfa

                            2000κ.ε Υπεροχή Alfa.

                            150PS 6400σαλ, 19.6Kgm 4000σαλ TOYOTA

                            vs

                            150PS 6300σαλ, 18.5Kgm 3800σαλ Alfa

                            και

                            165PS 6400σαλ, 21Kgm 3250σαλ Alfa

                            Στα 3λίτρα η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει μοτερ για σύγκριση****

                            ****Στο excel δεν συμπεριέλαβα μοτερ των SUV/Off road καθώς αυτά έχουν τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και καμπύλες οπότε θα ήταν λάθος η σύγκριση. Έτσι δεν συμπεριέλαβα τον 3,6λίτρα της TOYOTA με τα 249 άλογα του Land Cruiser.

                            Aπο αυτά πιστευω ότι η Alfa υπερέχει συνολικά της TOYOTA σε δύναμη μοτερ.

                            μαλλον βλεπεις με παρωπιδες

                            να μην πω για τα μοτερ της Lexus που τα παραγει η ΤΟΥΟΤΑ
                            να μην πω για τα 225hp της corolla
                            να μην πω για την ροπη που παντου υστερει η αλφα εκτος απο τον 2λ με τα 165

                            να μην πω για 8εμα βαρους αξιοπιστιας τεχνολογιας ζυγιματος και 1002 αλλα (αυτα ισχύουν και για καποιους αλλους κινητηρες μη ΤΟΥΟΤΑ)
                            8α πω μονο βγαλε τις παρωπιδες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              funkyreverend

                              ναι τη προαγει, γιατι ειπες την αποψη σου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad-max-13 last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Η ferarri δεν είναι ανεξάρτητη, η BMW, Honda και Porsche είναι.

                                η ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Και η Ferrari είναι πλέον ανεξάρτητη, η Fiat έχει νομίζω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                                    ΤOYOTA

                                    1600Κ.Ε υπεροχή της Alfa

                                    110PS 6000σαλ, 15.2Kgm 4800σαλ TOYOTA

                                    vs

                                    120PS 6200, 14.9Kgm 4200σαλ Alfa

                                    Σημαντικό το ότι στις στροφές μέγιστης ισχύος η Alfa εχει 14.05Kgm, ενώ η ΤOYOTA 13,31 Kgm δείγμα την καμπυλης ροπής που ενδιαφέρει και τον nass

                                    **1800κ.ε ουσιαστικά ισοδυναμία.
                                    **
                                    (Παρόλο που διαφωνείτε για μένα ο 192PS της ΤΟΥΟΤΑ ναι μεν είναι δυνατότερος αλλά και πολύ ακριβότερος και για τους λόγους που είπα σε προηγούμενο ποστ δεν τον θεωρώ 'σωστό' αντίπαλο, αλλά μάλλον πιο πολύ αντίπαλο του 2.0TFSI, 2000vtec κλπ)

                                    143PS 6400σαλ, 17.4Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                    και

                                    129PS 6000σαλ, 17.3Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                    και

                                    192PS 7800σαλ, 18.3Kgm 6800σαλ TOYOTA

                                    vs

                                    140PS 6500, 16.6Kgm 3900σαλ Alfa

                                    2000κ.ε Υπεροχή Alfa.

                                    150PS 6400σαλ, 19.6Kgm 4000σαλ TOYOTA

                                    vs

                                    150PS 6300σαλ, 18.5Kgm 3800σαλ Alfa

                                    και

                                    165PS 6400σαλ, 21Kgm 3250σαλ Alfa

                                    Στα 3λίτρα η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει μοτερ για σύγκριση****

                                    ****Στο excel δεν συμπεριέλαβα μοτερ των SUV/Off road καθώς αυτά έχουν τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και καμπύλες οπότε θα ήταν λάθος η σύγκριση. Έτσι δεν συμπεριέλαβα τον 3,6λίτρα της TOYOTA με τα 249 άλογα του Land Cruiser.

                                    Aπο αυτά πιστευω ότι η Alfa υπερέχει συνολικά της TOYOTA σε δύναμη μοτερ.

                                    μαλλον βλεπεις με παρωπιδες

                                    να μην πω για τα μοτερ της Lexus που τα παραγει η ΤΟΥΟΤΑ
                                    να μην πω για τα 225hp της corolla
                                    να μην πω για την ροπη που παντου υστερει η αλφα εκτος απο τον 2λ με τα 165

                                    να μην πω για 8εμα βαρους αξιοπιστιας τεχνολογιας ζυγιματος και 1002 αλλα (αυτα ισχύουν και για καποιους αλλους κινητηρες μη ΤΟΥΟΤΑ)
                                    8α πω μονο βγαλε τις παρωπιδες

                                    Είπε ο Γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

                                    αν το πάμε σε lexus να το πάμε και σε ferrari-maserati εκτός αν θεωρείς τα μοτερ της Lexus καλύτερα.

                                    αν το πάμε σε ροπή ξεχνάς το ότι οι Τwin Spark είναι παλιοί και λογικό να υστερούν σε ροπή αλλά ελάχιστα. Στον μέσο όρο πάνω είναι. Η ισχύς είναι αυτή που μετράει, γι΄αυτό ο φίλος 007 λέει ότι το s2000 βγάζει 250 άλογα και δεν λέει ότι έχει ροπή 21-22 όπως μια 2.0JTS !!

                                    Aν μου λες για την corolla δες και την GTA με τα 250!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Είναι εξαιρετικά δύσκολο για ένα δίλιτρο Ν/Α μοτέρ να βγάζει πάνω από 20, άντε 22 (με υψηλή συμπίεση) κιλά ροπή. Και γενικά ένα Ν/Α μοτέρ να βγάζει πάνω από 11-12 το πολύ κιλά ανά λίτρο... Διότι για να βγάλεις ροπή θέλεις ή διαδρομή (άρα στροφάρισμα = ισχύς χαίρετε εκτός και αν έχεις εξωτικά υλικά (πχ. τιτάνιο) σε μπιέλες-στρόφαλο) ή συμπίεση (άρα ειδικές απαιτήσεις σε καύσιμο + πρόβλημα με καυσαέρια) ή τεράστιες βαλβίδες εισαγωγής και αντίστοιχο χρονισμό (= VTEC ως ένα σημείο).

                                      Οπότε η διαφορά αναγκαστικά γίνεται στην ισχύ, όπου παίζει ρόλο το στροφάρισμα. Οσο τα Honda στροφάρουν στις 9 και τα BMW στις 8.5, οι υπόλοιποι θα ακολουθούν στην ιπποδύναμη. As simple as that.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Η ισχύς είναι το σημαντικό σε ένα κινητήρα, ροπή βγάζεις όση θες με το κατάλληλο γρανάζωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Μιλάμε για κινητήρες, όχι για πλήρη αυτοκίνητα.
                                          Και δεν είναι το γρανάζωμα πανάκεια. Βάζεις κοντό γρανάζωμα και βγάζεις όση ροπή θες, αλλά τι γίνεται από τελική ταχύτητα, ταξίδι, θόρυβο, κατανάλωση κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad-max-13 last edited by

                                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                            ΤOYOTA

                                            1600Κ.Ε υπεροχή της Alfa

                                            110PS 6000σαλ, 15.2Kgm 4800σαλ TOYOTA

                                            vs

                                            120PS 6200, 14.9Kgm 4200σαλ Alfa

                                            Σημαντικό το ότι στις στροφές μέγιστης ισχύος η Alfa εχει 14.05Kgm, ενώ η ΤOYOTA 13,31 Kgm δείγμα την καμπυλης ροπής που ενδιαφέρει και τον nass

                                            **1800κ.ε ουσιαστικά ισοδυναμία.
                                            **
                                            (Παρόλο που διαφωνείτε για μένα ο 192PS της ΤΟΥΟΤΑ ναι μεν είναι δυνατότερος αλλά και πολύ ακριβότερος και για τους λόγους που είπα σε προηγούμενο ποστ δεν τον θεωρώ 'σωστό' αντίπαλο, αλλά μάλλον πιο πολύ αντίπαλο του 2.0TFSI, 2000vtec κλπ)

                                            143PS 6400σαλ, 17.4Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                            και

                                            129PS 6000σαλ, 17.3Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                            και

                                            192PS 7800σαλ, 18.3Kgm 6800σαλ TOYOTA

                                            vs

                                            140PS 6500, 16.6Kgm 3900σαλ Alfa

                                            2000κ.ε Υπεροχή Alfa.

                                            150PS 6400σαλ, 19.6Kgm 4000σαλ TOYOTA

                                            vs

                                            150PS 6300σαλ, 18.5Kgm 3800σαλ Alfa

                                            και

                                            165PS 6400σαλ, 21Kgm 3250σαλ Alfa

                                            Στα 3λίτρα η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει μοτερ για σύγκριση****

                                            ****Στο excel δεν συμπεριέλαβα μοτερ των SUV/Off road καθώς αυτά έχουν τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και καμπύλες οπότε θα ήταν λάθος η σύγκριση. Έτσι δεν συμπεριέλαβα τον 3,6λίτρα της TOYOTA με τα 249 άλογα του Land Cruiser.

                                            Aπο αυτά πιστευω ότι η Alfa υπερέχει συνολικά της TOYOTA σε δύναμη μοτερ.

                                            μαλλον βλεπεις με παρωπιδες

                                            να μην πω για τα μοτερ της Lexus που τα παραγει η ΤΟΥΟΤΑ
                                            να μην πω για τα 225hp της corolla
                                            να μην πω για την ροπη που παντου υστερει η αλφα εκτος απο τον 2λ με τα 165

                                            να μην πω για 8εμα βαρους αξιοπιστιας τεχνολογιας ζυγιματος και 1002 αλλα (αυτα ισχύουν και για καποιους αλλους κινητηρες μη ΤΟΥΟΤΑ)
                                            8α πω μονο βγαλε τις παρωπιδες

                                            Είπε ο Γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

                                            αν το πάμε σε lexus να το πάμε και σε ferrari-maserati εκτός αν θεωρείς τα μοτερ της Lexus καλύτερα.
                                            η Lexus δεν παραγει μοτερ...η τουοτα τα παραγει....h lexus ειναι μονο ενα oνομα και τιποτα παραπανω. 8α ηθελα πολυ να σε δω να συγκρινεις τα μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ που μπαινουν sta LEXUS.....

                                            αν το πάμε σε ροπή ξεχνάς το ότι οι Τwin Spark είναι παλιοί και λογικό να υστερούν σε ροπή αλλά ελάχιστα. Στον μέσο όρο πάνω είναι. Η ισχύς είναι αυτή που μετράει, γι΄αυτό ο φίλος 007 λέει ότι το s2000 βγάζει 250 άλογα και δεν λέει ότι έχει ροπή 21-22 όπως μια 2.0JTS !!

                                            Aν μου λες για την corolla δες και την GTA με τα 250!!!
                                            η corolla einai 1.8 η GTA posa cc?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 10 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr