-
Για τετρακινητο μιλησε ο ανθρωπος,οποτε το lexus μαλλον δε κανει.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
159 3.2 260ps.
...η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
-
-Α4 ΤFSI quattro, έρχεται έκδοση με 220. (εύκολο tuning)
Mε τα εξτρά που ανέφερες, φτάνει μέχρι 47Κ περίπου.
-BMW 325i-330i
-PASSAT 3.2 4MOTION DSG, παίρνεις σχεδόν τα πάντα με 10Κ χαμηλότερα.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
159 3.2 260ps.
...η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
Ξέχασες το Α4..
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
39k και κάτι ψιλά πλέον. Φτηνιάρικο δεν είναι. Πολυτελές σαν Audi δεν είναι, αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Αυτό θα αγόραζα εγώ. Δύσκολο να πουληθεί μετά ωστόσο.
Alfa 159 3.2 εξίσου καλή (ή μάλλον καλύτερη) επιλογή, αλλά κοστίζει 10k περισσότερα από το Mazda, στην οροφή των 50k που έχεις θέσει.
45Κ με ηλιοροφή γιατί πολύ απλά και χαζά έρχεται η ηλιοροφή πακέτο με νάβι.
χαζό, χαζό, χαζό.
Μου έδειναν όμως έτσι +1 χρόνο εγγύηση.
Το αμάξι έχει το πιό φτινιάρικο εσωτερικό από όλα όσα έχουν αναφερθεί, οδηγικά όμως ήταν το πιό άμεσο.Επαναλαμβάνω: μην μπερδεύεις την πολυτέλεια με τη φτήνια. Ένα Α4 είναι σαφώς πιο πολυτελές. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι έχει ακριβότερα υλικά μέσα. Από δική μου εμπειρία με το 6MPS, έχω την εντύπωση (γιατί δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος) ότι το εσωτερικό του και όλο το αυτοκίνητο είναι ΠΟΛΥ καλά φτιαγμένο ή τουλάχιστον δεν μου έδωσε την αίσθηση πιο φθηνού από Α4, Passat, 159 κλπ.
Η τιμή που μου λες, πόσο καιρό πριν στην έδωσαν? Η έκπτωση που σου λέω ειναι σχετικά πρόσφατη.
-
Α4 2.0ΤQ .....
κ μετα μια Κ04 κ εισαι στα 298hp / 321lbft στο χαλαρο.
υπαρχει ετοιμο κιτ απο την APR
http://www.goapr.com/Audi/prod....html
Αν οχι Α4 2.0ΤQ τοτε ενα MPS best value for money κ με λιγη παραπανω πιεση (0,7 μαμα) στα 1,3 οβερ εισαι για πλακα στα 330ΗΡ !
-
Αν πιστεύετε ότι οι φτερουγιτσες ετσι 'απλά' πανε στα 350 αλογα, κανετε μεγααααααααααααλο λαθος.
-
'Απλές' μετατροπές δεν υπάρχουν σίγουρα. Αλλά είναι πολύ πιο εύκολα τα 350 από μια φτερούγα απ ότι με ένα VW έστω και 3.2.
-
'ευκολα' = ?
γιατί αμα εννοείς γενικά να τα βγάλεις και τέλος, ναι ειναι πιο εύκολα. το μετά τι γίνεται..
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
159 3.2 260ps.
...η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
E βεβαια ,τετοια παραδοση στα 4χ4 που εχει η αλφα ρομεο ηταν δεδομενο και προδιαγεγραμμενο.
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
'ευκολα' = ?γιατί αμα εννοείς γενικά να τα βγάλεις και τέλος, ναι ειναι πιο εύκολα. το μετά τι γίνεται..
Εύκολα = καλύτερη 'βάση'.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
159 3.2 260ps.
...η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
E βεβαια ,τετοια παραδοση στα 4χ4 που εχει η αλφα ρομεο ηταν δεδομενο και προδιαγεγραμμενο.
Ωχ φωτιά θα ανάψεις τώρα.
(Μεταξύ μας δν έχεις κι άδικο ) -
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
'ευκολα' = ?γιατί αμα εννοείς γενικά να τα βγάλεις και τέλος, ναι ειναι πιο εύκολα. το μετά τι γίνεται..
''Ευκολα'' εννοουμε οτι θα παρεις αλογα ευκολα, με χαμηλο κοστος ΚΑΙ αξιοπιστα!
Οι παραπανω κινητηρες διαθετουν απο το εργοστασιο ανθεκτικοτερα μηχανικα μερη (σφυρηλατα εμβολα,μπιελες,στροφαλο κλπ.) πραγμα που τα κανει και πιο αξιοπιστα σε περαιτερω μηχανικες βελτιωσεις.
Το να μετατρεψεις εναν κινητηρα N/A σε turbo χωρις να αλλαξεις ταυτοχρονα ΚΑΙ τα μηχανικα του μερη με ανθεκτικοτερα ειναι επιφοβο για την ακεραιοτητα του!
Αν αλλαξεις ΚΑΙ τα μηχανικα του μερη...τοτε ανεβαινεις υπερβολικα σε κοστος!Αρα μπορεις να βγαλεις πολυ πιο ''ευκολα'' αλογα απο τον διλιτρο του EVO ή απο τον 2,5 του STI παρα απο τον 3.2FSI!
edit:με προλαβε ο tazio!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
39k και κάτι ψιλά πλέον. Φτηνιάρικο δεν είναι. Πολυτελές σαν Audi δεν είναι, αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Αυτό θα αγόραζα εγώ. Δύσκολο να πουληθεί μετά ωστόσο.
Alfa 159 3.2 εξίσου καλή (ή μάλλον καλύτερη) επιλογή, αλλά κοστίζει 10k περισσότερα από το Mazda, στην οροφή των 50k που έχεις θέσει.
45Κ με ηλιοροφή γιατί πολύ απλά και χαζά έρχεται η ηλιοροφή πακέτο με νάβι.
χαζό, χαζό, χαζό.
Μου έδειναν όμως έτσι +1 χρόνο εγγύηση.
Το αμάξι έχει το πιό φτινιάρικο εσωτερικό από όλα όσα έχουν αναφερθεί, οδηγικά όμως ήταν το πιό άμεσο.Επαναλαμβάνω: μην μπερδεύεις την πολυτέλεια με τη φτήνια. Ένα Α4 είναι σαφώς πιο πολυτελές. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι έχει ακριβότερα υλικά μέσα. Από δική μου εμπειρία με το 6MPS, έχω την εντύπωση (γιατί δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος) ότι το εσωτερικό του και όλο το αυτοκίνητο είναι ΠΟΛΥ καλά φτιαγμένο ή τουλάχιστον δεν μου έδωσε την αίσθηση πιο φθηνού από Α4, Passat, 159 κλπ.
Η τιμή που μου λες, πόσο καιρό πριν στην έδωσαν? Η έκπτωση που σου λέω ειναι σχετικά πρόσφατη.
Ναι πιο παλιά η έκπτωση -3κ που είχαν ολα τα 6 δεν υπήρχε για το mps, βεβαίως με ηλιοροφή είναι παραγγελία οπότε πάλι δεν ξέρω αν....
Οκ το δέχομαι για την ποιότητα, να το θέσω διαφορετικά το λιγότερο πολυτελές, μία πιό εκλεπτισμένη φτερούγα. Καθ' ολα τα αλλα φοβερό αμάξι αν και οι 18αρες χτίπαγαν. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
-Α4 ΤFSI quattro, έρχεται έκδοση με 220. (εύκολο tuning)Mε τα εξτρά που ανέφερες, φτάνει μέχρι 47Κ περίπου.
Για το Α4TFSI QUATRO DTM ΚΤΛΠ.
Τα είχα διπλα διπλα Passat-A4 δερματα, ηλεκτρικα καθισματα, μπακετ, ηλιοροφες.Δεν μπορούσα να δικαιολογίσω τη διαφορά τιμής.
Ναι ίσως το Α4 να είναι λίγο πιό ποιοτικό στα πλαστικά αλλά οχι 10Κ διαφορά.
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα? -
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα?για το τούρμπο και τα τρία διαφορικά ίσως; δεν έχουν και ίδιο δάπεδο πλέον.
Μίλησες και για βελτίωση επίσης
-
Τεσπα τελικά το μόνο που μου έχετε προτίνει είναι η 159 3.2.
Ελπίζω να είναι καλύτερη απο την Brera που είχα δει, πολύ λιτό εσωτερικό, 2+2 θέσεις με τις πίσω οχι και τοσο άνετες. Και είναι και Αλφα που είναι μειονέκτημα για εμένα. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα?
για το τούρμπο και τα τρία διαφορικά ίσως; δεν έχουν και ίδιο δάπεδο πλέον.
Μίλησες και για βελτίωση επίσης
3 διαφορικα?
haldex δεν είναι? -
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα?
για το τούρμπο και τα τρία διαφορικά ίσως; δεν έχουν και ίδιο δάπεδο πλέον.
Μίλησες και για βελτίωση επίσης
3 διαφορικα?
haldex δεν είναι?Το Α4? ΠΟΤΕ!
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα?
για το τούρμπο και τα τρία διαφορικά ίσως; δεν έχουν και ίδιο δάπεδο πλέον.
Μίλησες και για βελτίωση επίσης
3 διαφορικα?
haldex δεν είναι?όχι. Haldex έχουν όλα τα μπροσθιοκίνητα με βάση το Golf IV/V λόγω εγκάρσιας τοποθέτησης του κινητήρα. Το σημερινό Passat είναι επιμηκυμένο Golf V.
Το προηγούμενο Passat και το σημερινό Α4 όπως και το Α6 έχουν Quattro με τρία διαφορικά και τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα. Προφανώς υπερτερεί η μόνιμη τετρακίνηση έναντι του Haldex, αν και ο τελευταίος έχει βελτιώθεί στα 'V'
Μάχη στα 40-50Κ για 4 door Saloon.