-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε παιδια ΕΛΕΟΣ!
Είστε offtopic...Σπύρο καθάρισε το γιατί χάσαμε την μπάλα.
+1
done! Και δεν ήταν καθόλου εύκολο
[mod]
Ειμαι ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ αλλά δεν κρατιεμαι να μην στο πω...
Μετά από αυτή τη φασίνα... σε ζητάω μεταγραφή για το mx5forum.Ασε που εκει έχουμε κοψει μισθό 2500 ευρώ το μηνα στους μοντερατορες!!!Για τις συνθηκες εργασίας ρωτα τον Θέμη...
-
εγώ πιστεύω οτι οι αιτίες για τα τροχαία είναι πολλάπλες και συνδέοντα ι μεταξύ τους, είναι λίγο απόλα , οι οδηγοί κύρίως γιατί δεν τηρούν τους κανόνες (κοινωνία είμαστε) και μετά οι δρόμοι.
-
Νάσο, συμφωνούμε πολλές φορές τα όρια ταχύτητας είναι παράλογα χαμηλά. Επίσης δέχομαι ότι αυτό που αναφέρεται στην πολύ ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα του Βρετανικού Συλλόγου Οδηγών (ιδανική ταχύτητα για ένα σημείο είναι αυτή που ακολουθεί το 85% των οδηγών, και ταχύτητες πάνω και κάτω από αυτήν είναι εξίσου επικίνδυνες) είναι λογικό και εφαρμόσιμο. Να ευχαριστήσω τον Πιπίνο που την βρήκε και την παρέθεσε.
Παραδέχομαι ότι ούτε εγώ τηρώ το «όριο» του 85% στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων. Στα αποδεδειγμένα επικίνδυνα σημεία, όμως (Μαλιακός, Τέμπη, Πλαταμώνας, Πατρών – Κορίνθου, Αντιρρίου - Ιωαννίνων) οι ταχύτητες μου είναι μέσα σε αυτό το 85%, όχι μόνο για τον φόβο των ραντάρ, αλλά κυρίως για δική μου ασφάλεια.
Μήπως θα είχες την καλοσύνη να μου εξηγήσεις πως η παραδοχή σου ότι ακόμα και στα επικίνδυνα σημεία δεν ακολουθείς τον άτυπο αυτό κανόνα συμβαδίζει με την ασφαλή οδήγηση;
-
Κ. Λάππα Χρήστο, δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς το όριο στο κομμάτι αυτό της Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου, αλλά αν σκεφθούμε ότι είναι ευθεία με 3 λωρίδες πιστεύω ότι είναι ή 100 ή 110 Km/h με πιο πιθανό το 2ο όριο.
Πρακτικά, όσες φορές ταξιδεύω βράδυ χαλαρά και δεν υπάρχει κανείς πιάνω την αριστερή ή την δεξιά λωρίδα για αυτό το 1 Km με τα μπαλώματα και πηγαίνω περίπου με το όριο (+/- 10 Km/h). Όταν ταξιδεύω ημέρα, έχω δοκιμάσει περίπου 30 φορές τα τελευταία χρόνια να κινηθώ στη μεσαία, αλλά παρόλο που το αυτοκίνητο έχει εργοστασιακή ανάρτηση και μάλιστα πολύ μαλακή δεν τα έχω καταφέρει, έτσι έχω αναγκαστεί να κινηθώ στην αριστερή με ταχύτητες 140 - 190 Km/h ανάλογα το πόσο με πιέζει η κίνηση και οι οδηγοί από πίσω. Φυσικά, η τροχαία καραδοκεί εκεί να πιάσει αυτούς που κινούνται με υπερβολική ταχύτητα, αλλά δεν ξέρω πόσες αναφορές έχει κάνει για τον επικίνδυνο αυτό δρόμο που θα ήταν το ιδανικότερο σημείο για προσπεράσματα στα φορτηγά που κυκλοφορούν και δημιουργούν χάος πίσω τους στα προηγούμενα κομμάτια της Ε.Ο.
Η ταχύτητα που είναι ιδανική για το 85% των οδηγών (εξαιρώ τις περιπτώσεις που έχουν αυτοκίνητα από 2.000cc και πάνω οπότε τα δεδομένα αλλάζουν) στο δρόμο Κορίνθου - Πατρών είναι τα 100 - 110 Km/h ανάλογα το σημείο. Τα όρια των 80 - 90 Km/h είναι εξωπραγματικά και δυσκολεύουν αντί να διευκολύνουν τους οδηγούς σε αυτά τα σημεία. Άλλωστε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που πηγαίνει με 110 Km/h φρενάρει το ίδιο ή και καλύτερα και μάλιστα με λιγότερη προσπάθεια από ένα αυτοκίνητο 15-20 ετών που κινείται με 80 - 90 Km/h, άρα η μεταβολή των ορίων είναι επιβεβλημένη.
Στο δρόμο Αντίρριο - Ιωάννινα αντιθέτως η κατάσταση είναι πολύ ευμετάβλητη και δεν μπορεί να μπει ένα όριο που να ισχύει για όλα τα σημεία και όλες τις ώρες. Περνώντας από κάποια χωριά στις 5:00 το πρωί θα παρατηρήσει κανείς ότι το πιο κοντινό αυτοκίνητο είναι κάποιο παρκαρισμένο 20 m από το δρόμο, άρα η ταχύτητα των 50 Km/h είναι υπερβολικά μικρή και άνετα ταξιδεύεις με 100 Km/h (έχω δοκιμάσει και με τα διπλά σχεδόν, αλλά μετά τα 150 γίνεται επικίνδυνο μιας και ο δρόμος στενεύει επικίνδυνα για ελιγμούς που ίσως χρειαστούν). Από την άλλη, πρωινές ώρες (9:00 - 13:00) και απογευματινές ώρες (17:00 - 21:00) η ταχύτητα των 50 Km/h είναι η ενδεδειγμένη (όχι σε όλα τα χωριά που συναντάμε) μιας και υπάρχει κόσμος που κινείται στο δρόμο και μάλιστα με τα παρκαρισμένα να σφίγγουν την κυκλοφορία σε μία λωρίδα και αυτή όχι ολόκληρη, οπότε ο κίνδυνος ατυχήματος είναι αυξημένος. Σε αυτό το δρόμο καλό θα ήταν να υπήρχε μεταβλητή σήμανση ορίων ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Τα αυξάνουμε το βράδυ και το ξημέρωμα (ανάλογα τις εποχές ξέρουμε πότε ξημερώνει, πότε βραδιάζει κτλ), τα μειώνουμε όταν υπάρχει κίνηση τις ώρες αιχμής, όπως και στην κακοκαιρία. Φυσικά, αυτά είναι ουτοπικά στην Ελλάδα του 2006 μιας και πινακίδες μεταβλητών ορίων κοστίζουν πολύ ακριβότερα από τις κάμερες που θα μας βγάζουν και κάποια χρήματα.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Κ. Λάππα Χρήστο, δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς το όριο στο κομμάτι αυτό της Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου, αλλά αν σκεφθούμε ότι είναι ευθεία με 3 λωρίδες πιστεύω ότι είναι ή 100 ή 110 Km/h με πιο πιθανό το 2ο όριο.100, στην Κορίνθου-Πατρών δεν πρέπει να υπάρχει όριο πάνω από 100, αντίθετα υπάρχει... 80 σε σημεία με διάζωμα, αλλά και εισόδους/εξόδους και φυσικά τα κλασικά σημεία που τη στήνουν, ακριβώς ΜΕΤΑ το 80
Τώρα αν πάει κανείς με 100 και 80 θα του ρίξουν καρότσες τα ΚΤΕΛ και οι νταλίκες
-
Κι όμως υπάρχει. Κάποιος που περνάει συχνά από εκείνο το σημείο θα το έχει δει σίγουρα και μπορεί να το επιβεβαιώσει. Είναι 2-3 σημεία που έχει τέτοιο όριο και μάλλον δεν κάνω λάθος για το 110 στο 103 Km. Είναι ευθεία με 3 λωρίδες, είπαμε, έχουν χαμηλά όρια, αλλά οχι και έτσι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μήπως θα είχες την καλοσύνη να μου εξηγήσεις πως η παραδοχή σου ότι ακόμα και στα επικίνδυνα σημεία δεν ακολουθείς τον άτυπο αυτό κανόνα συμβαδίζει με την ασφαλή οδήγηση;Στο εξήγησα στο προ-προηγούμενο post μου:
βάλε και ένα κόμμα στο τέλος...
, και έτσι προσαρμόζει την ταχύτητά του αναλόγως των συνθηκών ως έξυπνος άνθρωπος που είναι, άσχετα αν έχει ραντάρ ή όχι.
-
Για μενα η ταχύτητα που ειναι ασφαλής για Μαλιακο και Πατρα Κορινθο ειναι τα 110 - 120χλμ. Πρεπει φυσικα ο οδηγός να εχει 'αντιληψη' για το τι συμβαίνει στο δρομο δλδη να ελεγχει μπροστά του οσο πιο πολύ μακρυά μπορεί. Ετσι δεν θα μπορεί να ισχυρισθεί, οτι κάποιος μου 'πεταχτηκε' ξαφνικά και δεν πρόλαβα!!!!! . Ενα μεγάλο μέρος των ατυχηματων πρεπει να συμβαίνει διότι οι οδηγοί δεν ειναι προσηλωμένοι σε αυτο που πρέπει να κανουν δλδη να οδηγούν με έλεγχο συνεχώς των συνθηκών του δρόμου. Επίσης κάνουν λάθος στην εκτίμηση του τι θα κάνει ο άλλος και ετσι ενεργούν λανθασμενα. Ομως αυτά τα τελευταια τα αμαθαίνει κάποιος οδηγόντας, δεν διδασκονται. Ετσι οι οδηγοί του Σ/Κ δεν υπάρχει περίπτωση να τα εμπεδώσουν ποτέ!!!. Αλλωστε ξεχνάμε οτι το 80% των ατυχημάτων γίνονται στις αστικές περιοχές αρα τα ορια στις εθνικές οδούς λιγο ρολο θα παίξουνστην βελτίωση των στατιστικών. Αντίθετα το Αλκοτεστ πρεπει να ενταθεί. Μονο και μονο που σε σταματάν για ελεγχο αυτο νομίζω οτι ψυχολογικα σε κανει μετα πιο προσεκτικο. Μου συνεβη την παραμονη τη πρωτοχρονιάς και μολονοτι δεν πίνω αλκοολ ποτέ και γελασα με τα παιδιά που το εκαναν σε μενα μετα ομολογώ οδηγησα πιο ηρεμα απο το συνηθησμένο οπως μου ειπε η επι χρονια συνοδηγός μου και ζωντανο φρένο στις διαδρομές μας.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Μήπως θα είχες την καλοσύνη να μου εξηγήσεις πως η παραδοχή σου ότι ακόμα και στα επικίνδυνα σημεία δεν ακολουθείς τον άτυπο αυτό κανόνα συμβαδίζει με την ασφαλή οδήγηση;
Στο εξήγησα στο προ-προηγούμενο post μου:
βάλε και ένα κόμμα στο τέλος...
, και έτσι προσαρμόζει την ταχύτητά του αναλόγως των συνθηκών ως έξυπνος άνθρωπος που είναι, άσχετα αν έχει ραντάρ ή όχι.
Από την στιγμή που δεν προσαρμόζει την ταχύτητα του με αυτή των άλλων οδηγών, στα σημεία όπου όλοι γνωρίζουμε ότι έχουν γίνει πάρα πολλά ατυχήματα, φοβάμαι ότι ο φίλος μας ενδέχεται να εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία:
-
Εγώ φοβάμαι πως δεν ξέρεις να διαβάζεις.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Among the very fastest drivers are those who tend to be the most reckless, lacking the experience or skills required to recognise the presence of hazards dictating the need for a lower speed.Δεν αναφέρθηκα σε τέτοιους, αλλά στους 'not lacking the experience or skills'.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
This is a very important phenomenon to understand: drivers who travel at around the 85th percentile speed are the safest and most competent. Among the very fastest drivers are those who tend to be the most reckless, lacking the experience or skills required to recognise the presence of hazards dictating the need for a lower speed. At the other end of the scale, the slowest drivers are the least confident and often have poor vehicle handling skills.
Δεν αναφέρθηκα σε τέτοιους, αλλά στους 'not lacking the experience or skills'.
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση.
Προφανώς έχουμε να κάνουμε με μια κατηγορία χαρισματικών οδηγών. Μια ελίτ, η οποία ενώ διαθέτει την εμπειρία και τις ικανότητες που απαιτούνται για να συνειδητοποιήσει την παρουσία του κινδύνου, παρόλα αυτά επιμένει να οδηγεί ταχύτερα από το 85% των υπολοίπων ακόμα και σε σημεία που έχουν γίνει άπειρα ατυχήματα, όπως στον Μαλιακό, ή στα Τέμπη, καθώς έχει εξασφαλίσει, δεδομένης της ιδιαίτερα αυξημένης οδηγικής ικανότητας της, ότι δεν πρόκειται να συμβεί τίποτε δυσάρεστο.
-
Ο κίνδυνος θεωρώ πως είναι παράμετρος μεταβλητή, και όχι σταθερή με ταμπέλες 'Μαλιακός' ή 'Τέμπη'. Αν εσύ τους κινδύνους τους θεωρείς συγεγκριμένους βάσει γεωγραφικού πλάτους και μήκους μόνο, αυτό σε κάνει να μην ανήκεις στην ελίτ κι εμένα ν'ανήκω...; Τι να σου πω, όπως το βλέπει ο καθένας.
-
Σημερα στον δρομο προς χαλκιδικη εξω απο την Θεσσαλονικη και στο υψος του Mediteranean Cosmos 3 διαδοχικεσ στουκες 'φρεναρα και δεν προλαβε ο πισω και με σεντραρε' σε αποσταση 200-250 μετρων η καθε μια!Φανταστειτε τι γινοταν απο κινηση....
-
Μεγάλη πινακίδα πρόχειρα (κατά τα λεγόμενα) τοποθετημένη πάνω από εθνική οδό προς Χαλκίδα έπεσε και τσάκισε SUV. Νεκρή γυναίκα, τραυματίες σύζυγος και βρέφος.
-
Όχι ρε γμτ.
-
Ίσως να έχει ξαναμπεί το link αλλά για να συμμορφώνονται κάποιοι καλό είναι να το δουν.
Τί μπορεί να πάθει ένας άνθρωπος όταν έχει καταναλώσει αλκοόλ και πιάσει τιμόνι και το θέμα είναι τι μπορεί να κάνει και στους άλλους
Η ιστορία http://texasdwi.org/jacqui.html
Οι φωτογραφίες
http://www.frau-am-steuer.de/aas/seite1.htm
http://www.frau-am-steuer.de/aas/seite2.htm ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Ίσως να έχει ξαναμπεί το link αλλά για να συμμορφώνονται κάποιοι καλό είναι να το δουν.Τί μπορεί να πάθει ένας άνθρωπος όταν έχει καταναλώσει αλκοόλ και πιάσει τιμόνι και το θέμα είναι τι μπορεί να κάνει και στους άλλους
Η ιστορία http://texasdwi.org/jacqui.html
Οι φωτογραφίες
http://www.frau-am-steuer.de/aas/seite1.htm
http://www.frau-am-steuer.de/aas/seite2.htm ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣΓια περισσοτερα στο:
και http://www.helpjacqui.com/pp_presentati ... sStory.pps
-
**Τροχαίο με δύο νεκρούς στο Καματερό **
Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε τη νύχτα στο Καματερό, με δύο νεκρούς και έναν τραυματία. Σύμφωνα με την αστυνομία, επιβατικό αυτοκίνητο, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ξέφυγε από την πορεία του και προσέκρουσε σε κολώνα, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο 18χρονοι και να τραυματιστεί ο 19χρονος οδηγός.ΑΠΕ
-
-
*Αθήνα
Μείωση στα θανατηφόρα, στα σοβαρά και τα ελαφρά τροχαία, τους νεκρούς και τους τραυματίες παρουσιάζουν τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης που αφορούν το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2005.
Από την αρχή του έτους έως τις 30 Ιουνίου σημειώθηκαν σε όλη τη χώρα 7.472 τροχαία, δηλαδή 714 λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Από αυτά, τα 597 ήταν θανατηφόρα, 780 σοβαρά και 6.095 ελαφρά, όπως γράφει η Ελευθεροτυπία.
Συνολικά, σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν στους δρόμους την ίδια περίοδο 10.193 άτομα, δηλαδή 1.005 λιγότεροι από το 2005.
Μείωση παρατηρείται και στις παραβάσεις με εξαίρεση την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, τους αντικανονικούς ελέγχους, τη μη χρήση παιδικών καθισμάτων, τη μη χρήση κράνους και τις παραβάσεις ΚΤΕΟ.
Τέλος, φέτος ελέγχθηκαν 659.080 οδηγοί για αλκοόλ -660.275 πέρυσι- από τους οποίους οι 22.317 ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.*
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ