-
είναι οικονομικότερο να το κάνεις έτσι; (185 ΤFSi + πρόγραμμα)...ή καλύτερα Cupra μια και καλή;
-
δε βγαινει πλεον η εκδοση με τα 185. οποτε ξεκινας με FR
-
πότε πρόλαβαν και την κατήργησαν;
-
καταργηθηκε τωρα που ηρθε το FR.
αν απλα θελεις αλογα, το FR ευκολα θα φθανει τα 230-250 οπως ειπα. Απο εκει και περα βεβαια το Cupra σιγουρα θα ειναι ακομη καλυτερο απο το FR σε στησιμο, οποτε γενικα η λυση FR+ καποια περιφεριακα= Cupra, δεν ισχυει απολυτα.
-
Την αλλη εβδομ'αδα θα ξέρουμε βάση του τι θα πουνε στο σαλόνι του Λονδίνου
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
http://www.seatcupra.net/seat_news/seat_worldwide_news/new_leon_cupra_specification_2.0_tfsi__240_hp.htmουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
Ειναι πιο αργό από το ΤΑΠΕΡ με τα 200?
Βλεπω το συγκριτικό στους 4 τροχούς όπως παλιά να τρώει πόρτα στο coupra
-
παει το 185αρι?
και αυτοι που το αγορασαν?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
Ειναι πιο αργό από το ΤΑΠΕΡ με τα 200?
Βλεπω το συγκριτικό στους 4 τροχούς όπως παλιά να τρώει πόρτα στο coupra
εχεις παρει Type-R και ασχολεισαι με το 0-100?
-
Το κούπρα έχει τρελά φρένα, εκτός από παραπάνω ιπποδύναμη και φαντάζομαι πιο σφιχτές ρυθμίσεις για να μπορεί να στρίβει( θα μάθουμε).
Πρόγραμμα ήδη υπάρχει στις αντιπροσωπείες revo (το έχουν βάλει κάποιοι), περίπου 240+ ίππους. Εκτός απ΄την ρέβο έχουν βγάλει και άλλες εταιρίες. Αλλά καλύτερα το παίρνεις έτοιμο και ούτε προγράμματα και ιστορίες.
Το πρώτο FR έχει πουληθεί σε γνωστό μου και αρχές του άλλου μήνα θα το παραλάβει. Με ηλιοροφή, bi-xenon που στρίβουν και αντιθαμβωτικούς καθρέφτες του βγήκε λίγο πάνω από 28000, 28300 αν θυμάμαι καλά με τις εκπτώσεις που του έκαναν. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
Ειναι πιο αργό από το ΤΑΠΕΡ με τα 200?
Βλεπω το συγκριτικό στους 4 τροχούς όπως παλιά να τρώει πόρτα στο coupra
εχεις παρει Type-R και ασχολεισαι με το 0-100?
KAI TI ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΝΑ ΣΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ 120 ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ Κουλουρατζη στη γωνία??????? -
Κουλουρτζής είναι ρε παιδιά! Και το κατάστημά του κουλουρτζήδικο*!
*Βλ. Ταινία 'Θου-Βου πράκτωρ 000', σκηνή 'έλεγχος Θού-Βού', ατάκα Δημ. Νικολαϊδη 'Ορίστε! Ο έλεγχός σου! Σωστό κουλουρτζήδικο!!!'
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
Ειναι πιο αργό από το ΤΑΠΕΡ με τα 200?
Βλεπω το συγκριτικό στους 4 τροχούς όπως παλιά να τρώει πόρτα στο coupra
εχεις παρει Type-R και ασχολεισαι με το 0-100?
KAI TI ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΝΑ ΣΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ 120 ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ Κουλουρατζη στη γωνία???????α καλα λες, για μεσα στην Αθηνα το 0-100 ειναι οτι πρεπει για type-R...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
Ειναι πιο αργό από το ΤΑΠΕΡ με τα 200?
Βλεπω το συγκριτικό στους 4 τροχούς όπως παλιά να τρώει πόρτα στο coupra
εχεις παρει Type-R και ασχολεισαι με το 0-100?
KAI TI ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΝΑ ΣΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ 120 ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ Κουλουρατζη στη γωνία???????α καλα λες, για μεσα στην Αθηνα το 0-100 ειναι οτι πρεπει για type-R...
χαιρομαι που σε πειθω τελικά!!!!!
-
Κατ'αρχας εγω την προηγουμενη βδομαδα ρωτησα για το 2lit sport up(185 PS) και δε μου παν τπτ για καταργηση.Τωρα βεβαια λογω τιμης συμφερει το FR
coyote έγραψε:
ουτε 6,5 δε βγάζει πάλι...
καλα,εδω ετοιμαζουν το type r με ημιακαμπτο,,,
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
καλα,εδω ετοιμαζουν το type r με ημιακαμπτο,,,Είσαι εριστικός!
-
Omikrone3
Ακόμα δεν έχω καταλάβει το πρόβλημά σου στην πλήρη έκτασή του! -
funkyreverend
τραβάει ζόρι με τους ημιάκαμπτους...το έχουμε εμπεδώσει, έλεος!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Omikrone3
Ακόμα δεν έχω καταλάβει το πρόβλημά σου στην πλήρη έκτασή του!ημιάκαμπτο πρόβλημα
-
ο φιλος μας ο οmicrone τα ιδια λεει στο τοπικ της honda, τα ιδια στης opel,τα ιδια στης seat k απορω ειλικρινα γιατι απαντατε στο post του.δεν αξιζει καν να ασχολεισαι..8α μου πεις εσυ γιατι το κανεις??ε,κ ι υπομονη εχει ενα οριο..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
funkyreverendτραβάει ζόρι με τους ημιάκαμπτους...το έχουμε εμπεδώσει, έλεος!
Αποφοίτησε από το ΙΕΚ Ποπολάρος, γι'αυτό.
Seat Leon 2005